Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)

Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått søsteren til sambo på besøk, så ikveld skal hun være barnevakt mens jeg og sambo skal i baren i messa. Det blir første gang på 1 år at jeg drar på fest nå... :o Skal bli vanvittig gøy!! Har ingen planer om å drikke noe særlig, tror det kan få fatale følger. :-? Men bare det å komme seg litt ut skal bli deilig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto på eksamen!!!! Nå er jeg ferdig utdannet radiograf!!!!!!!! Jippiiiii!!!! :P

Det er så deilig å vite at jeg ikke skal ha noen flere eksamener i fremtiden....Nå er det bare å få seg jobb.:) Så ikveld skal sambo og jeg feire med en diger skål med smågodt.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen og ferdig utdannelse! :D Velfortjent! Du har jammen stått på, Eowyn - med lille Emil, flytting og det hele!

Kos dere i kveld!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå!!

Endelig litt tid til å komme på KG!

Det er helt vanvittig, enda jeg har permisjon, så er det så mye å gjøre!

Men nå har vi nettopp pusset opp litt i leiligheten, dvs at vi har lagt laminat på golvet og gjort klart til maling i noen rom. Forandring fryder!!:)

Emil har det bare bra. Han farter rundt på golvet og synes ALT annet enn lekene er gøy å leke med.:) Favorittene er vifteovnen, ledningene og lampa.... Men han er så herlig...Alltid blid og glad, en skikkelig liten solstråle! Han har begynt å stå på knærne nå, og der står han altså og gynger frem og tilbake. Blir spennende å se hvor lang tid han bruker på å finne ut at han faktisk kan komme seg fremover ved å bevege armer og bein samtidig.:)

Og så er vi såvidt begynt å ha han sittende i vognen. Bare i noen minutter siden det ikke er noe særlig bra for ryggen+hoftene å sitte så veidg lenge oppreist i denne alderen. Han sitter ikke rett opp og ned da, men vi har ryggen litt bakover slik at alt presset ikke blir på hoftene.

Og dette synes han er SÅ gøy! Han får sett seg rundt fra en helt annen vinkel. Når han ligger i vognen, så bare løfter han seg opp for å se over kanten...Han har skremt et par gamle damer ja, som trodde han skulle komme seg ut av vognen! :ler:

ellers så venter jeg på svar på jobbsøknadene mine..Håper på tilslag snart, nå vil jeg begynne å tjene litt penger.....Så det er bare å krysse fingrene!:)

Men nå skal jeg vaske og rydde, svigers kommer på helgebesøk. :-)

~Eowyn~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så SINT!!!!!!!!!!! :kjempesinna:

På onsdag er det meningen at jeg og sambo skal på Trond Viggos forestilling, og jeg bestilte billetter i den tro at svigermor skulle komme og passe Emil.

Men NÅ får jeg høre at sambos søster har sagt at hun vil komme og passe Emil i stedet....Fair enough. MEN....Det innebærer at hun må gi han kveldsmat og ta kveldsbad/kveldsstell, noe hun ALDRI har gjort før! Og hun har ikke planlagt å komme før tirsdagskvelden!!! Det vil si ingen "øving"....Og dette har altså sambo sagt ja til uten å spørre meg først!

Unnskyld meg, men jeg vil ikke at ei som aldri har stelt og matet en baby før plutselig skal komme og gjøre det, i tillegg har ikke Emil sett så mye til henne pga at hun ikke bor i samme by som oss....

Jeg var helt sikker på at svigermor skulle komme og passe han jeg...Åh,jeg blir så frustrert! Dere kan tro jeg ble forbanna på sambo...Og plutselig var han enig med meg...

Men det som gjør meg mest sint, er at moren hans spurte nå om vi ville at søsteren skulle sitte barnevakt (de er på besøk i helgen), og da presterer sambo og si "Ja,klart det!" ENDA moren sa at hun kunne bli igjen til onsdag om vi ville det, og at hun forsto godt om vi ville det. Men neeeeida, send søsteren sier sambo! Jeg sa min mening om at jeg ville at hun skulle sitte pga erfaring osv...

Hun har sittet barnevakt en gang før, det var etter han hadde lagt seg da. Men da sa vi at hun måtte inn og sjekke av og til for å se om at han lå på rygg o.l, og at det hørtes godt på babysitteren om han snudde seg rundt for da styrer han fælt på. Joda...GJETT HVEM som lå på mage da vi kom hjem?!!?

Han er så j**** feig, han tør aldri si sannheten til foreldrene sine!

Søsteren hans er ikke akkurat noe englebarn, kjefter opp foreldrene og kaller dem de styggeste ting man kan tenke seg...Feks så ba hun moren om å gå å henge seg i dass, og at hun var en forbanna hore...Hallo, og hun skal passe sønnen min! Jenta er 20 år, og moren har ordnet ALT for henne! Skulle hun og besøke oss mens vi bodde i Moss og hun på Rena, så var det moren som bestillte og ordnet med togbilletter!!! Hun eier ikke ansvarsfølelse i det hele tatt, hun er frekk og ufordragelig. Med andre ord, jeg kommer ikke noe godt overens med henne. Holder selvfølgelig en god mine når hun er på besøk o.l, men sambo vet akkurat hva jeg mener om henne...

Hva skal jeg gjøre???????? Har mest lyst til å bare avbestille billettene og være hjemme.

Jeg kunne skrevet side opp og side ned om henne, men da blir jeg aldri ferdig.....

Men jeg er så utrolig irritert på sambo som ikke tør å stå for sine egne meninger! :sinna:

Det går forresten ikke så bra med oss for tiden...Mye krangling og diskusjoner. Han er så forandret, jeg kjenner han nesten ikke igjen! En ting er at forholdet forandrer seg med tiden, men nå er det gått så langt at han kaller meg stygge ting og bare rakker ned på meg, for ingenting såvidt jeg vet! Isåfall så vet jeg ikke hva jeg har gjort han...Han ville til og med ta dna test for å finne ut om Emil er hans sønn....Enda han vet at det å være trofast er det viktigste for meg i et forhold! Jeg ville ALDRI vært utro mot han!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ jeg er så såret og fortvilet...vet ikke helt hva jeg vil lengre, og så føler jeg at det på en måte er så urettferdig ovenfor EMil. Syns ikke han skal vokse opp med foreldre som krangler, det vet jeg akkurat hvordan det er...Så det vil jeg ikke at han skal få oppleve.....

Nei, nå er Eowyn forvirret!!!!! :-(

Tenkte meg ut å jogge litt nå, få ut litt frustrasjon osv.

Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en gooood :klem:, håper alt ordner seg.

Jeg hadde også vært skeptisk til å la noen passe babyen in uten at de kjente han.......

svigermoren min skal snart passe Ida i to dager, kanskje over to netter også, og jeg gruer meg, og vil nå at hun skal "øve" seg på legging etc før vi reiser bort. Det er jo gullklumpene våre det er snakk om her :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gooood :klem: fra meg også. Det er ikke noe særlig når den ene parten i et forhold plutselig forandrer seg. Har du noen formening om hvorfor han er blitt forandret? Det beste er vel at dere klarer å sette dere ned for å snakke om det? Selv om det sikkert ikke er så lett.....

Og angående barnevakt.....jeg er enig med deg. Hadde ikke følt meg trygg om vi hadde en barnevakt uten babyerfaringer. Da hadde det vært bare tull å gå ut, for jeg hadde blitt anspent og ikke klart å kose meg med avbrekket fra hverdagen uansett. Kunne like gjerne blitt hjemme da. Nei, stå på ditt og få svigermor til å komme. Kan hun ikke være der sammen med søstern til samboeren din denne første gangen da?

Håper det ordner seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cilla og Monja! Varmer med en god klem.

Det er nok morsinstinktet mitt som råder her ja...Men jeg vil at noen med erfaring skal passe Emil,spesielt når det innebærer stell og mating. For av og til kan han slå seg skikkelig vrang hvis han er veldig trøtt.

Nei,har ingen anelse hvorfor han har forandret seg! Det er derfor jeg blir så fortvilet...Jeg har liget våken om nettene og prøvd å komme på om det er noe jeg har sagt eller gjort, i tillegg til at jeg har prøvd å prate med han for å finne ut hvor feilen ligger...Men jeg får liksom ikke noe svar på det...Er mulig han bare er lei meg eller noe sånt....

En ting er at jeg gjør absolutt ALT husarbeidet her, alt fra klesvask til husvask...Og derfor har jeg sagt at jeg vil gjerne at han skal hjelpe litt til, men da blir han jammen meg ta sur!!! Han har jo like mye fri som jeg, så jeg synes absolutt han burde tatt i et tak...For jeg har så mye å gjøre at jeg har nesten ikke energi til å leke med Emil...

Nei det er så fælt...Har prøvd å prate med han, og forklart han hvordan jeg føler det. Så er det bra den kvelden liksom, men så er det på han igjen neste dag med kjefting og smelling.

Her om dagen kalte han meg for hore....Det var som å få et slag i magen, at han kunne kalle meg noe så stygt helt uten grunn!

Så tankene svirrer i hodet nå...Men det verste er at han vil/ville ha dna test for å finne ut om han er faren til Emil... :cry: Jovisst skal han få det om han tviler så sterkt på meg, men det sårer meg sånn at han ikke har tillit til meg...

Huff nei....Det skal ikke være enkelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte opp med at svigermor kom likevel...Det er jeg glad for, hvis ikke hadde jeg ikke greid å kose meg på forestillingen. Som forresten var hylende morsom! Var godt å le litt.:)

Ellers så har det bare ballet på seg...Har prøvd å prate med sambo flere ganger, men det nytter tydeligvis ikke... :-( Dette tar på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...