Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)

Eowyn

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

Ja,er mye å styre med for tida. Får flyttebil et par dager før forventet, så da ble det plutselig mye å ordne på kort tid. Så jeg har ikke vært så ofte innom kg i det siste...

Vel, siste nytt: idag rullet Emil rundt alene for første gang!!! :klappe: Både fra rygg til mage, og tilbake fra mage til rygg igjen. Dere kan tro at mamma'n og pappa'n var stolte da.:) Og det morsomste av alt var jo at vi fikk tatt bilde da det skjedde også! En begivenhetsrik dag.:)

Annet nytt....Tja, jeg har bestemt meg for å gå ned noen kilo siden jeg synes jeg har litt for mye etter graviditeten. Veier nå 75 kg, og vil helst ned til rundt 60. Så nå er det trening hver dag ( i form av gåing og situps) og et forsøk på å spise sunn mat. Så får vi se hvordan det går!!!

Men nå må jeg gå og ta kveldsbad med Emil.

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Nå har jeg sendt deg en pm, og jeg er så spent på svaret!!! :)

Tror jeg har opplevd noe litt pussig og morsomt!

Ha en fin helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Eowyn!

Kjempe fine møbler du la ut link til!

Jeg synes det er så utrolig kult med slike paller! Skulle gjerne hatt en slik sjøl, men er da redd den må stå ute pga. plassmangel.... :ler:

Morsomt og lese om Emils fremskritt dag for dag (eller inlegg etter inlegg!).

Dere får ha en koselig helg alle tre!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Emil ruller og ruller, som om han aldri har gjort annet.:) Legger han på rygg, og vips så er han kommet seg over på mage. Og sånn forsetter vi....Vi legger han tilbake på rygg når han begynner å bli lei av å ligge på mage, og han ruller tilbake igjen. Og han blir jo SÅ stolt når han får det til! Gliser fra øre til øre, den lille go'klumpen.:)

Ja nå stresser vi her.....Har tenkt å begynne å rydde litt i skap og skuffer,slikt at det er litt system i sakene når flyttefolkene kommer.

Ja,ikkesant møblene var fine?:) Likte de så utrolig godt,så vi trengte nesten ikke betenkningstid for å bestemme oss. Det var enstemmig vedtatt at de møblene skulle vi ha.:) Såå dem gleder jeg meg utrolig masse til å få!:) Blir en helt annen stil enn det vi har hatt til nå,så det blir spennende. Tenker vi kjører en mer minimalistisk stil når vi kommer nordover.

Vi har jo kjøpt spisestue også, og slik ser det ut:

http://www.bolia.com/retail/new_product.as...=%243%24%241%24 (Bare at det er i lønn)

Og disse stolene:

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...ype=0&Search=OK (Bare at de har føtter i lønn, og beige trekk).

Og så har vi kjøpt nytt sofabord som ser slik ut:

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...Type=0&S=1&PS=5 (minus hun dama da :ler: )

Sånn,det tror jeg var alt.:) Jøss som vi har handlet :o ...Blir jo nesten overrasket selv! :redd: Men jeg gleder meg storveis til å få dem inn i ny leiligheten. *klør i fingrene*. :P

Nei,er vel bare å hive seg rundt med ryddingen!!

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

ÅH, helledussen, jeg vil også handle møbler!!! Det er noe av det beste jeg noen gang har gjort, og jeg gjør det så gjerne igjen!!!

Men nå er det jo bare et år siden sist, så det er kanskje liiitt tidlig...og jeg er jo fornøyd med det vi har...men det er så moro å titte og velge og bestemme...

Det kommer til å bli så fint hos dere, Eowyn! :)

God søndag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nå styrer vi fælt på her, prøver å skal få alt i orden til flyttebilen kommer i morgen....Trodde ikke vi hadde så mye ting og tang, men nå kommer alt frem. :ler:

Skal bli godt å få denne flyttinga unnagjort.

Vi kobler av pc'en ikveld, så det blir nok en stund til jeg kommer meg på internett igjen... :-( Men skal prøve å få lånt meg pc i løpet av sommeren slik at jeg kan komme med oppdateringer i dagboken min osv.;)

Ha en riktig god sommer allesammen som er innom dagboken min!!! :P

STOOOOR klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kverula!! Kommer til å savne dere alle... :cry:

Da ses vi til høsten!

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heisann!!

Har fått lånt meg en pc med internett, så da fikk jeg sendt en liten hilsen her.:)

Vi er kjempefornøyde med leiligheten,den var rålekker! Så med noen malingsstrøk og nye møbler,så blir det knall.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer allesammen. Ses til høsten,da har vi fått internett igjen.:)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med flytting og styr. Så bra dere er fornøyde.

Ikke før til høsten?? :grine:

Håper du er online før babyen kommer da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Heeeeei!!!

Endelig på nett! :P Fikk nettopp installert det av en Bravida mann, så nå er Eowyn lykkelig.:)

Nå er vi tilbake i Bodø etter en liten ferietur hjemme hos besteforeldrene til Emil. Var godt å komme tilbake hit, har så mye å styre med.:) Skal begynne sånn smått med oppussing i løpet av uken, GLEDER MEG!!!

Igår hentet vi det nye sofabordet, er veldig fornøyd. Spisestuen kom på plass før vi dro på ferie, og den er jeg veldig fornøyd med.

Sofaen,stolen og pallen kommer ikke før om to uker, det blir en lang ventetid...:) Er så spent på å se den IRL. Skjenken min skulle jeg hatt for minst 2 uker siden, men selvfølgelig er det blitt noe tull. Det er typsik min uflaks.:) Men den kommer nok snart håper jeg,hun dama på Skeidar skulle ta kontakt med leverandøren og finne ut av det der.

Ellers er alt bare bra. Emil vokser og trives, han er så blid og fornøyd. Sjarmerer alle i senk. :sjarmor: Han er blitt ca 8000 gram nå,så han vokser fort.:) Han er blitt så lang, jeg er imponert over hvor fort det går!

Men nå skal vi på byggmakker og låne diverse utstyr til oppussingen!

Skal komme med oppdateringer etterhvert.

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at dere har funnet dere til rette i den nye leiligheten. Gleder meg til å høre om oppussing og møbler etterhvert som du får dem. Og om lille store Emil såklart :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi,her må man stå på for ikke å havne langt ned på siden. :-)

Jeg bruker mesteparten av tida på å lese til eksamen, bare 2 uker igjen nå! Ser veldig frem til å få den unnagjort.

Ellers så nyter jeg sommeren,har faktisk vært noen fine dager i det siste her i nord.

Emil har det bare bra,like blid som alltid.

Skal oppdatere mer senere,måtte bare inn og si hei!

Klem Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Leeeenge siden sist!!!

Har gravd meg ned i bøker den siste tiden, skal ha eksamen imorgen.

Det gleder jeg meg til å få unnagjort! Eneste skår i gleden er at jeg og sambo fikk en mild matforgiftning på lørdag, og jeg er dårlig enda...Så å ha den eksamen bli et h******...........Men jeg er fast bestemt på å ha den, om jeg så må ha spybøtte ved siden av meg! Orker ikke vente ett år for å ta den.

Så nå er jeg straks på tur til flyplassen.

Nå skal jeg få god tid til å være på KG!!!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Føler meg mye bedre nå etter matforgiftningen. Var fæle greier det der, trodde aldri det skulle gå over! :kvalm:

Eksamen gikk det så som så med, var ikke i form mens jeg hadde den, følte meg helt elendig. Har ikke fått resultatet enda,men jeg tror jeg bare skal forvente meg det verste,for jeg tror ikke det gikk så bra. Men da er det bare å holde motivasjonen oppe,for jeg har jo en sjanse til om det gikk helt galt! Og om jeg står, og karakteren er veldig dårlig, så skal jeg prøve å forbedre den. :klø:

Ellers så går det som det suser her. Emil har fått tann, og gjett om det klør! Så noen tårer kommer smått, men Dentinox hjelper litt. Bare han ser flasken så gaper han opp. :ler: Så han skjønner hva det er. :babygutt:

Og så er han begynt å åle seg fremover på golvet, og nå er han begynt litt med å dytte seg baklengs. Så krabbeteppet er egentlig bare å legge vekk, for det tar 2 sekund så er han av det. :babysmokk:

Det er utrolig morsomt å følge med på utviklingen, det går altså så fort. Da vi var på kontroll 9.august, så var han blitt 8330 gram og 69 cm. Så han vokser ihvertfall!!

Nå får han grøt 2 ganger om dagen, og det går bare fint.

Mor er begynt å trene for fullt, prøver å komme meg ut hver dag på treningstur. Vi har den flotte turløypen rett utenfor stueveggen, og det er veldig motiverende. Spesielt at det er grusvei og ikke asfalt!!

Imorgen får vi besøk av sambo's søskenbarn,samboer og lille datter. Det blir gøy. Jenta er 5 dager gamlere enn Emil, så det blir gøy. De har jo truffet hverandre før,men nå er det en liten stund siden, så det blir gøy å se hvordan de reagerer på hverandre.

Men nå skal jeg ut og trimme litt!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...