Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Adipose skrev:

Har 5 class mounts nå, hunter, priest, druid, shaman og mage. Hunter scenarioet var definitivt det beste syns jeg, syns også mounten er ganske kul. Når man unlocker concordance på BM våpenet kan man i tillegg lære å temme matchende pets, så ser ganske kult ut :P

Har du alle de i bra ilvl? At du orker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adipose
5 minutter siden, Skay skrev:

Har du alle de i bra ilvl? At du orker :P

Nje, hunter og priest er ilvl 900+, de andre er 880+. Er ganske lett med gear nå, fra WQs og Mythic+, og etter at BS åpna har man jo Nethershards man kan kjøpe 880 gear for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Adipose skrev:

Nje, hunter og priest er ilvl 900+, de andre er 880+. Er ganske lett med gear nå, fra WQs og Mythic+, og etter at BS åpna har man jo Nethershards man kan kjøpe 880 gear for :P

Har gjort et par mythic+, men er ikke så fan av det fordi jeg har hatt litt dårlige erfaringer med folk som f. eks ødelegger min eller andres key med vilje og slike ting. I tillegg synes jeg dungeons er så kjedelig, selv med hva de har gjort (tidsskjema og affixes). Liker bedre å raide, mye morsommere selv om det tar lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida

Snakker om folk som ødelegger en key med vilje, det er heldigvis ikke mulig lenger etter forrige patch. Man får bare en ny key som er en level lavere dersom man ikke blir ferdig i tide. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kaida skrev:

Snakker om folk som ødelegger en key med vilje, det er heldigvis ikke mulig lenger etter forrige patch. Man får bare en ny key som er en level lavere dersom man ikke blir ferdig i tide. :)

Så bra de har endret på dette! Da kan jeg se litt mer positivt på hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose
23 minutter siden, Skay skrev:

Har gjort et par mythic+, men er ikke så fan av det fordi jeg har hatt litt dårlige erfaringer med folk som f. eks ødelegger min eller andres key med vilje og slike ting. I tillegg synes jeg dungeons er så kjedelig, selv med hva de har gjort (tidsskjema og affixes). Liker bedre å raide, mye morsommere selv om det tar lengre tid.

Jeg er litt omvendt, jeg er ikke så fan av hvordan de aller fleste raiding guilds opererer, og PUG raids er helt pyton. Mythic+ dungeons er så mye greiere, for min del, det er kjappere og enklere, og selv når det var mulig å kødde til en key med vilje, så var det som regel ikke så vanskelig å få den un-depleted. Driver også en del med PvP, der får man også bra gear.

2 minutter siden, Kaida skrev:

Snakker om folk som ødelegger en key med vilje, det er heldigvis ikke mulig lenger etter forrige patch. Man får bare en ny key som er en level lavere dersom man ikke blir ferdig i tide. :)

Ja, det er deilig. Jeg har ikke hatt så mye problemer med folk som saboterer selv, men har hørt at det skjedde mye. Liker det nye systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elnah
3 timer siden, Skay skrev:

Noen som har gjort Chromie scenarioet enda?

Jeg  begynte på det, men sliter veldig med at det er så mye å gjøre at jeg tok en pause for å gjøre noe annet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Elnah skrev:

Jeg  begynte på det, men sliter veldig med at det er så mye å gjøre at jeg tok en pause for å gjøre noe annet 😁

Jeg var mest forvirret. Måtte sjekke Youtube for å skjønne hva jeg skulle gjøre. Og det er ikke enkelt å holde tiden når man mainer healer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elnah
20 minutter siden, Skay skrev:

Jeg var mest forvirret. Måtte sjekke Youtube for å skjønne hva jeg skulle gjøre. Og det er ikke enkelt å holde tiden når man mainer healer.

Det var veldig forvirrende i grunn, men det finnes mange gode guider, heldigvis 😁

Det er ikke enkelt å holde tiden når du er en distrahert hunter heller 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Elnah skrev:

Det var veldig forvirrende i grunn, men det finnes mange gode guider, heldigvis 😁

Det er ikke enkelt å holde tiden når du er en distrahert hunter heller 😂

Haha, huntard :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida
50 minutter siden, Skay skrev:

Jeg var mest forvirret. Måtte sjekke Youtube for å skjønne hva jeg skulle gjøre. Og det er ikke enkelt å holde tiden når man mainer healer.

Synes det ble mye lettere å gjøre det som healer etter at jeg valgte tank-talentet til Chromie. Har du forsøkt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elnah
18 minutter siden, Skay skrev:

Haha, huntard :D

Stolt huntard😁 

Har prøvd omtrent samtlige andre raser men er trofast mot huntarden. Det er for mye å gjøre rett og slett, jeg har en priest og en rogue jeg gjerne skulle ha levla til max men den huntarden må jo ikke gå glipp av AP... 1st world problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Kaida skrev:

Synes det ble mye lettere å gjøre det som healer etter at jeg valgte tank-talentet til Chromie. Har du forsøkt det?

Nei har ikke kommet så langt enda med talentene hennes. Startet i dag og gjorde den bare et par ganger .... får fortsette i morgen :P Men takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Elnah skrev:

Stolt huntard😁 

Har prøvd omtrent samtlige andre raser men er trofast mot huntarden. Det er for mye å gjøre rett og slett, jeg har en priest og en rogue jeg gjerne skulle ha levla til max men den huntarden må jo ikke gå glipp av AP... 1st world problem.

Skjønner hva du mener ... har en holy paladin som main, men vil veldig gjerne holde tritt med shamanen min også :d 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre i "Preserve the true future".. Når jeg trykker "Let's go try to save you again", så står det at jeg skal velge talent på Chromie, men etter at jeg har gjort dette så skjer det absolutt ingenting. Noen som vet om dette er en bug, eller er det bare jeg som gjør noe feil?

Anonymkode: cc3dd...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre i "Preserve the true future".. Når jeg trykker "Let's go try to save you again", så står det at jeg skal velge talent på Chromie, men etter at jeg har gjort dette så skjer det absolutt ingenting. Noen som vet om dette er en bug, eller er det bare jeg som gjør noe feil?

Anonymkode: cc3dd...9ad

Du må trykke på henne igjen. Det skal komme opp et alternativ under talentene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rairi skrev:

Hater World of Warcraft og gjør det enda. De jeg møtte på videregående var himla eliter og uhøffelige folk som bare såg ned på andre fordi de satt flere timer i det taper spillet. Husker til og med at noen skulket skulen bare for å spille det hersens spillet.

Så bra ikke alle er sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rairi skrev:

Hater World of Warcraft og gjør det enda. De jeg møtte på videregående var himla eliter og uhøffelige folk som bare såg ned på andre fordi de satt flere timer i det taper spillet. Husker til og med at noen skulket skulen bare for å spille det hersens spillet.

Og heldigvis så er det ikke slik at du må spille spillet 👍

Jeg elsker spillet. Har kombinert både spill og jobb uten at det ene går utover det andre. Har også hatt en aktiv fritid med flere hobbyer, dyr, samboer, så det blir bare dumt å dømme en hel gruppe med mennesker pga noen få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...