Jump to content
Guest Heloise

WoW - World of Warcraft

Recommended Posts

LoneWolf

Har noen prøvd det nye scenarioet med Chrome? Jeg synes det er gøy, men jeg har ikke greid å redde hun alle gangene samtidig enda, noen andre som har greid det?

Edited by LoneWolf

Fortsetter under...

Wenda
22 minutter siden, LoneWolf skrev:

Har noen prøvd det nye scenarioet med Chrome? Jeg synes det er gøy, men jeg har ikke greid å redde hun alle 8 gangene samtidig enda, noen andre som har greid det?

8 ganger?! 

Trodde det bare var 4 ganger. Men jeg har bare så vidt startet. Har iallefall skjønt at det ikke er fysisk mulig å klare de 4 på 15 minutter, noe jeg trodde man måtte :P

LoneWolf
4 timer siden, Wenda skrev:

8 ganger?! 

Trodde det bare var 4 ganger. Men jeg har bare så vidt startet. Har iallefall skjønt at det ikke er fysisk mulig å klare de 4 på 15 minutter, noe jeg trodde man måtte :P

Oops, beklager at jeg spoilet, jeg tenkte ikke over at folk kanskje ikke hadde startet enda. Jeg fjerner bare spesifiseringen av antall ganger slik at ingen skal bli spoilet hvis de ikke vil.

Spoiler

Du må jo ikke tro det er såpass lett som at man bare må redde hun 4 ganger, man må også inn i 4 portaler (som tar vesentlig lengre tid).

Det blir enklere ved dragonshrines etter å ha tatt det første gang da siden du kan gå rett til bossen ved neste forsøk ;)

Edited by LoneWolf

Skay
7 timer siden, LoneWolf skrev:

Har noen prøvd det nye scenarioet med Chrome? Jeg synes det er gøy, men jeg har ikke greid å redde hun alle gangene samtidig enda, noen andre som har greid det?

Nei jeg har ikke orket å fortsette med det. Følte ikke at jeg fikk noe bra nok for å gjøre den.

Guest Adipose
12 timer siden, LoneWolf skrev:

Jeg har gamblet så mye bort for å få masse shards i en cache, så tror ikke det er en bærekraftig måte å skaffe flere på :P

Der er noen WQs hvor du gir han lille knotten 100 shards for en nøkkel. Man må gjøre en questchain over 6 dager for å unlocke dem. Og da er det ganske fort og enkelt egentlig :P

LoneWolf
3 timer siden, Skay skrev:

Nei jeg har ikke orket å fortsette med det. Følte ikke at jeg fikk noe bra nok for å gjøre den.

Sånn sett så skjønner jeg det, for man får jo egentlig ikke noe ut av å gjøre det. Vel, utenom at jeg liker Chromie så jeg har lyst til å redde hun :P

59 minutter siden, Adipose skrev:

Der er noen WQs hvor du gir han lille knotten 100 shards for en nøkkel. Man må gjøre en questchain over 6 dager for å unlocke dem. Og da er det ganske fort og enkelt egentlig :P

Jeg gjør dem hele tiden, i tillegg til å kjøpe så raskt jeg har råd, men får aldri mer enn alt fra en til noen tusen :(

Annonse

chupachupa

Lurer veldig på hvorfor jeg enda ikke har fått tilgang til ToS-raidet.. Er itemlvl 893 :sjokkert:

Skay
1 time siden, chupachupa skrev:

Lurer veldig på hvorfor jeg enda ikke har fått tilgang til ToS-raidet.. Er itemlvl 893 :sjokkert:

Det er veldig typisk da xD Er du DPS kanskje?

Emmelise

Jeg har prøvd Chromie scenarioet et par ganger. Jeg har kommet til det punktet hvor jeg føler at den jævla gnomedragen fortjente det og jeg kommer ikke til å tukle mer med naturen.

Guest Adipose
3 timer siden, LoneWolf skrev:

Jeg gjør dem hele tiden, i tillegg til å kjøpe så raskt jeg har råd, men får aldri mer enn alt fra en til noen tusen :(

Har aldri kjøpt, bare gjort WQs, og har fått 50k caches på alle altsene mine. Kanskje Blizz endelig gjør opp for mange år med usedvanlig dårlig flaks :P

LoneWolf

Så gøy at det endelig er litt aktivitet i denne tråden igjen ^_^

7 timer siden, Adipose skrev:

Har aldri kjøpt, bare gjort WQs, og har fått 50k caches på alle altsene mine. Kanskje Blizz endelig gjør opp for mange år med usedvanlig dårlig flaks :P

Ja, det høres ut som du har ganske mye flaks med chaches i så fall, jeg har ikke fått en eneste god en :( Har generelt lite flaks med loot i WoW, men slik er livet :P

Jeg skal endelig få prøvd det nye raidet til helgen nå som jeg får litt tid til å spille, men innen nå så krever vel alle curve + masse xp og slikt for å gi deg en sjangse til å bli med, så det er jo alltid morsomt...

Wenda
8 timer siden, Emmelise skrev:

Jeg har prøvd Chromie scenarioet et par ganger. Jeg har kommet til det punktet hvor jeg føler at den jævla gnomedragen fortjente det og jeg kommer ikke til å tukle mer med naturen.

Haha samme her. Kom til et punkt hvor bare fuck this shit

Måtte gjøre noe annet en stund sp fløy rundt og samlet alle treasures jeg ikke hadde tatt. Litt enklere når man endelig fikk somlet seg til å få flying i Legion

chupachupa
10 timer siden, Skay skrev:

Det er veldig typisk da xD Er du DPS kanskje?

Ja, jeg er DPS. Også føler jeg meg alltid som en jævla n00b i grupper, for jeg skjønner ikke halvparten av forkortelsene osv som blir brukt xD

Annonse

LoneWolf
2 timer siden, chupachupa skrev:

Ja, jeg er DPS. Også føler jeg meg alltid som en jævla n00b i grupper, for jeg skjønner ikke halvparten av forkortelsene osv som blir brukt xD

Det kommer med tiden, men folk kan til tider bruke litt unødvendig mye slang. Det er også selvsagt lov å si ifra når man ikke skjønner hva noe betyr, de fleste forklarer det gjerne ;)

Det er alltid vanskelig å få seg en gruppe ved mindre man har veldig god ilvl som DPS siden det er så mange som heller vil gå DPS enn healer / tank, men jeg skjønner godt hvorfor de vil det. Tanking er mest stress, så kommer healing, og så til slutt DPS er det som er mest chill.

AnonymBruker
17 timer siden, chupachupa skrev:

Det er ikke tilgjengelig enda i LFR, men dersom du leter i premade groups så kan du bli med, men det er ikke så enkelt å bli med i en gruppe med under 890 i itemlvl.

Anonymkode: cc3dd...9ad

LoneWolf

Da greide jeg endelig Chromie scenarioet i går :laugh: Det eneste jeg er skuffet over er at man ikke direkte får vite hvem det var som angrep hun, men kanskje det kommer mer i 7.3.0?

Og jeg tok min første runde i det nye raidet, og tok ned 5 av 8 bosser ^^ Med bra gear så er ikke normal så utrolig vanskelig, for mekanikkene er relativt simple på noen av dem, men det finnes jo alltid folk i raidet som er litt smålig mentalt handikappet, så med en gang bossene krever at man har hodet litt med seg så ble det wipes :P

Skal ta ned Sister + bossen etter samt kil'jaden i dag hvis jeg får tid og finner en gruppe :)

Edit:
Hvis noen herfra spiller Alliance og har lyst til å bli med så er det bare å hive seg på altså ^_^

Edited by LoneWolf

Wenda
På 27.6.2017 den 9.40, chupachupa skrev:

Just dont stand in shit...så er mye gjort. Var verre før hvor man gikk gjennom taktikker før man startet og man måtte stå på spesifikke plasser, bevege seg på spesielle måter i tillegg til at man skulle decurse, rebuffe, dps'e osv osv. 

Nå er det rimelig simpelt (men jeg har ikke kommet igang med de verste raidene enda da siden jeg spiller ganske laidback om dagen) i de fleste instances. Gjør dps, flytt deg når du står i shit osv 👍

LoneWolf
10 timer siden, Wenda skrev:

Just dont stand in shit...så er mye gjort. Var verre før hvor man gikk gjennom taktikker før man startet og man måtte stå på spesifikke plasser, bevege seg på spesielle måter i tillegg til at man skulle decurse, rebuffe, dps'e osv osv. 

Nå er det rimelig simpelt (men jeg har ikke kommet igang med de verste raidene enda da siden jeg spiller ganske laidback om dagen) i de fleste instances. Gjør dps, flytt deg når du står i shit osv 👍

Er det en ting jeg irriterer meg over som healer så er det dps som insisterer på å sette opp telt og slå leir i bad og som ikke har nok hjerneceller til å skjønne at om de tar 2 skritt til siden så er jobben min så mye lettere.

Wenda
7 minutter siden, LoneWolf skrev:

Er det en ting jeg irriterer meg over som healer så er det dps som insisterer på å sette opp telt og slå leir i bad og som ikke har nok hjerneceller til å skjønne at om de tar 2 skritt til siden så er jobben min så mye lettere.

Enda verre er det når dps'en hyler og skriker fordi hen dør pga manglende healing mens hen står midt oppi noe shit og som nekter å forstå at man heller prioriterer å holde tanks i live. Men det var kanskje litt mer vanlig før. 

Spiller svært sjeldent healer selv, dps er min favvo, men jeg forstår likevel at healere ikke kan bruke all sin energi på å heale en dps'er som nekter å flytte seg lissom

LoneWolf
1 minutt siden, Wenda skrev:

Enda verre er det når dps'en hyler og skriker fordi hen dør pga manglende healing mens hen står midt oppi noe shit og som nekter å forstå at man heller prioriterer å holde tanks i live. Men det var kanskje litt mer vanlig før. 

Spiller svært sjeldent healer selv, dps er min favvo, men jeg forstår likevel at healere ikke kan bruke all sin energi på å heale en dps'er som nekter å flytte seg lissom

Skjønner at folk foretrekker dps, det er jo det mest avslappende siden man som regel kan no-braine ganske mye, men det er så mye mer jobb å komme inn i en gruppe som dps, så kjører som regel healer. Det jeg derimot ikke liker å være i raids er tank fordi det er så mye ansvar på at jeg må time alt helt riktig eller så wiper vi. Jeg kan tanke hvis det trengs, men foretrekker å ikke gjøre det under raiding (ved mindre jeg har en erfaren main tank med meg og jeg er off-tank)