Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

jeg syntes dps er stressende, mest fordi jeg ikke er spesielt god til det. Tommelen min var rimelig sliten på slutten av lørdagsraidet ettersom jeg måtte dpse de siste 3 bossene. Også shadow priest da.. som har blitt skikkelig teit...

Healing er så avslappende. Men jeg er av den sadistiske varianten. Står du i skit etter at jeg har telt et stykke så er det ikke jeg som kommer til å heale deg for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dps som er så laidback 😱 Jeg sitter og ser på filmer eller leser på kg mens jeg er i raid/dungeons :ler:  healer takler ejg derimot dårlig siden jeg føler jeg har et større ansvar da 😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Emmelise skrev:

jeg syntes dps er stressende, mest fordi jeg ikke er spesielt god til det. Tommelen min var rimelig sliten på slutten av lørdagsraidet ettersom jeg måtte dpse de siste 3 bossene. Også shadow priest da.. som har blitt skikkelig teit...

Healing er så avslappende. Men jeg er av den sadistiske varianten. Står du i skit etter at jeg har telt et stykke så er det ikke jeg som kommer til å heale deg for å si det sånn.

Liker Spriesten min...
Bare så sinnsykt synd at Spriest er nerfa så mye :(
Lite kult når du har 918 ilvl, perfect stats, BiS trinkets, 4 set bonus, så har du en unholy DK med 908 som topper lista ._.
Fikk en klage fra en i raidteamet, som mente han boostet meg og med det gearet jeg har, så burde jeg klare å gjøre så mye mer...Men...
Kan ikke det når Blizz nerfer classen :fnise: 
(Og enda mer ille er det når min ass.rogue med dårlig stats, 912-Poo trinkets 0 setgear, gjør 200k mer dps XD)
Men det er vel takken for at Spriest var OP i starten av legion :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Emmelise skrev:

jeg syntes dps er stressende, mest fordi jeg ikke er spesielt god til det. Tommelen min var rimelig sliten på slutten av lørdagsraidet ettersom jeg måtte dpse de siste 3 bossene. Også shadow priest da.. som har blitt skikkelig teit...

Healing er så avslappende. Men jeg er av den sadistiske varianten. Står du i skit etter at jeg har telt et stykke så er det ikke jeg som kommer til å heale deg for å si det sånn.

Jeg synes spriest her artig jeg, men så er jeg ikke vant til å spille det siden det bare er en alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har investert nesten alt i holy spec og gear i tillegg. Så ikke nok med at jeg ikke er god til shadow priest, men jeg har ikke det uberbra gearet for det heller. Men jeg har vært flink å passe på at jeg har stappa 52 points i artifacten i det minste.

It's something!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når man kan bruke 3 legion legendary?

Anonymkode: cc3dd...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet når man kan bruke 3 legion legendary?

Anonymkode: cc3dd...9ad

Det lurer jeg og på. 

Hadde ikke fått med meg at det var en cap på 2, så jeg skjønte ingenting når jeg ikke fikk brukt de jeg fikk etter de to første 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hater PvP. Men bruker å joine om vennene mine spør om jeg kan bli med (mainer heals). Jeg liker ikke (random) Battlegrounds av følgende grunner:

  • Vi må kjempe mot et Horde team som vet hva de driver med. Det resulterer i at jeg får en gjeng med sinte gorillaer som seriøst moser meg ned i bakken og passer på å forfølge meg under hele battlegrounden. Dette skjer selvfølgelig med velsignelse av DPS på mitt eget lag som ikke løfter en finger på å prøve å beskytte meg og som da selvfølgelig resulterer i at jeg bruker all min tid og energi på å holde meg selv i live til jeg møter en uungåelig død. Jeg er død = du får ikke heals. Rart hvor mange det er som ikke skjønner dette. 
  • DPS som ikke gjør de oppgavene de skal gjøre som å f. eks ta det forbanna flagget. Som oftest vil det si at man tar en gjeng med tilbakestående DPS fra ditt eget lag og presenterer dem for en gjeng med like tilbakestående DPS fra det andre laget og lar de bryte sammen midt i ingenmannsland. 
  • Når den gjennomsnittlige DPS i en Battleground tror at det å skrelle av fiendtlige DPS fra healeren (peeling) er den delen av en banan du kaster i søppla (se punkt 1).
  • Den følelsen når du kjøper et par DPS ekstra tid ved å holde dem i live, men de allikevel ikke klarer å utrette noe som helst. 
  • Når jeg er den eneste healeren (skjer ofte) og en eplekjekk DPS/Tank roper ut i chatten (ofte i caps lock, sånn i tilfelle) at han "lurer" på hvor healingen har tatt veien og at jeg bare burde slette meg fra WoW. Beklager, men jeg kan ikke være over alt på en gang og om det er en DPS som får meg som pocket healer så er det han/hun som faktisk klarer å utrette noe:rolleyes: (se punkt 7).
  • Når du befinner deg midt i kampens hete og du healer lagkameratene dine så godt som det lar seg gjøre og de plutselig forsvinner, aka du blir etterlatt for å dø. Takk for den. 
  • Noen ganger vil lagkameratene dine klage over mengden healing du har gjort så langt og mangelen på healers i Battlegrounden mens du står der og stirrer på graveyard timeren for ente gang. 
  • Med de konstante stuns, silences, og cc er det omtrent umulig å forsvare seg selv. Man kan likså godt bare bøye seg ned og motta dem som en annen hore. 

 

Jeg synes folk kan prøve å spille healer og erfare "gleden" av å bli trained to death mens lagkameratene dine gir deg all skylden. Selvfølgelig mens de selv ikke rører fiendens healer(s), ikke hjelper til med å beskytte deres egen healer(s) osv .... Ja, de fleste vil ikke oppleve slik bullshit. Der har du svaret på hvorfor det er lite healers tilstede. Løsning: bli god, les deg opp og beskytt healeren når du faktisk har en så ikke han/hun slutter slik som alle andre. Prøv å heale random Alliance (i mitt tilfelle) så skal du få se hvorfor ingen tilregnelig person vil gjøre det. Å heale tilbakestående, undergeared, ikke-objektiv spillende DPS er det desidert verste som finnes.

Dagens utblåsning. 

Endret av Skay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose
9 minutter siden, Skay skrev:

Jeg hater PvP. Men bruker å joine om vennene mine spør om jeg kan bli med (mainer heals). Jeg liker ikke (random) Battlegrounds av følgende grunner:

  • Vi må kjempe mot et Horde team som vet hva de driver med. Det resulterer i at jeg får en gjeng med sinte gorillaer som seriøst moser meg ned i bakken og passer på å forfølge meg under hele battlegrounden. Dette skjer selvfølgelig med velsignelse av DPS på mitt eget lag som ikke løfter en finger på å prøve å beskytte meg og som da selvfølgelig resulterer i at jeg bruker all min tid og energi på å holde meg selv i live til jeg møter en uungåelig død. Jeg er død = du får ikke heals. Rart hvor mange det er som ikke skjønner dette. 
  • DPS som ikke gjør de oppgavene de skal gjøre som å f. eks ta det forbanna flagget. Som oftest vil det si at man tar en gjeng med tilbakestående DPS fra ditt eget lag og presenterer dem for en gjeng med like tilbakestående DPS fra det andre laget og lar de bryte sammen midt i ingenmannsland. 
  • Når den gjennomsnittlige DPS i en Battleground tror at det å skrelle av fiendtlige DPS fra healeren (peeling) er den delen av en banan du kaster i søppla (se punkt 1).
  • Den følelsen når du kjøper et par DPS ekstra tid ved å holde dem i live, men de allikevel ikke klarer å utrette noe som helst. 
  • Når jeg er den eneste healeren (skjer ofte) og en eplekjekk DPS/Tank roper ut i chatten (ofte i caps lock, sånn i tilfelle) at han "lurer" på hvor healingen har tatt veien og at jeg bare burde slette meg fra WoW. Beklager, men jeg kan ikke være over alt på en gang og om det er en DPS som får meg som pocket healer så er det han/hun som faktisk klarer å utrette noe:rolleyes: (se punkt 7).
  • Når du befinner deg midt i kampens hete og du healer lagkameratene dine så godt som det lar seg gjøre og de plutselig forsvinner, aka du blir etterlatt for å dø. Takk for den. 
  • Noen ganger vil lagkameratene dine klage over mengden healing du har gjort så langt og mangelen på healers i Battlegrounden mens du står der og stirrer på graveyard timeren for ente gang. 
  • Med de konstante stuns, silences, og cc er det omtrent umulig å forsvare seg selv. Man kan likså godt bare bøye seg ned og motta dem som en annen hore. 

 

Jeg synes folk kan prøve å spille healer og erfare "gleden" av å bli trained to death mens lagkameratene dine gir deg all skylden. Selvfølgelig mens de selv ikke rører fiendens healer(s), ikke hjelper til med å beskytte deres egen healer(s) osv .... Ja, de fleste vil ikke oppleve slik bullshit. Der har du svaret på hvorfor det er lite healers tilstede. Løsning: bli god, les deg opp og beskytt healeren når du faktisk har en så ikke han/hun slutter slik som alle andre. Prøv å heale random Alliance (i mitt tilfelle) så skal du få se hvorfor ingen tilregnelig person vil gjøre det. Å heale tilbakestående, undergeared, ikke-objektiv spillende DPS er det desidert verste som finnes.

Dagens utblåsning. 

Haha, ja, kjenner meg igjen i denne. Også når vi havner i BGs hvor noen må passe på flaggene, og alle stikker så jeg som healer blir stående igjen alene, og de klager på at de ikke får heals. GG :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest joes0211

Å ja!! Jeg spilte enormt mye før jeg fikk barn. Jeg og mannen min var begge arbeidsledige og spilte sammen i 4 år. ❤ Min favoritt er hunter og siste karakter jeg spilte var en Pandarian jente som var helt nydelig! 😄 Vi fikk spilt alle expansion og siste var Warlords of draenor. Skulle gjerne spilt den nye som har kommet. Det får vi nok ikke spilt før datteren vår har blitt stor nok til at hun kan spille selv. Da skal vi spille sammen og kose oss i helgene. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Adipose skrev:

Haha, ja, kjenner meg igjen i denne. Også når vi havner i BGs hvor noen må passe på flaggene, og alle stikker så jeg som healer blir stående igjen alene, og de klager på at de ikke får heals. GG :P

Ehh, ja det også. Noen ganger lurer jeg seriøst på om de gjør det med vilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2017 den 15.06, Skay skrev:

Jeg hater PvP. Men bruker å joine om vennene mine spør om jeg kan bli med (mainer heals). Jeg liker ikke (random) Battlegrounds av følgende grunner:

  • Vi må kjempe mot et Horde team som vet hva de driver med. Det resulterer i at jeg får en gjeng med sinte gorillaer som seriøst moser meg ned i bakken og passer på å forfølge meg under hele battlegrounden. Dette skjer selvfølgelig med velsignelse av DPS på mitt eget lag som ikke løfter en finger på å prøve å beskytte meg og som da selvfølgelig resulterer i at jeg bruker all min tid og energi på å holde meg selv i live til jeg møter en uungåelig død. Jeg er død = du får ikke heals. Rart hvor mange det er som ikke skjønner dette. 
  • DPS som ikke gjør de oppgavene de skal gjøre som å f. eks ta det forbanna flagget. Som oftest vil det si at man tar en gjeng med tilbakestående DPS fra ditt eget lag og presenterer dem for en gjeng med like tilbakestående DPS fra det andre laget og lar de bryte sammen midt i ingenmannsland. 
  • Når den gjennomsnittlige DPS i en Battleground tror at det å skrelle av fiendtlige DPS fra healeren (peeling) er den delen av en banan du kaster i søppla (se punkt 1).
  • Den følelsen når du kjøper et par DPS ekstra tid ved å holde dem i live, men de allikevel ikke klarer å utrette noe som helst. 
  • Når jeg er den eneste healeren (skjer ofte) og en eplekjekk DPS/Tank roper ut i chatten (ofte i caps lock, sånn i tilfelle) at han "lurer" på hvor healingen har tatt veien og at jeg bare burde slette meg fra WoW. Beklager, men jeg kan ikke være over alt på en gang og om det er en DPS som får meg som pocket healer så er det han/hun som faktisk klarer å utrette noe:rolleyes: (se punkt 7).
  • Når du befinner deg midt i kampens hete og du healer lagkameratene dine så godt som det lar seg gjøre og de plutselig forsvinner, aka du blir etterlatt for å dø. Takk for den. 
  • Noen ganger vil lagkameratene dine klage over mengden healing du har gjort så langt og mangelen på healers i Battlegrounden mens du står der og stirrer på graveyard timeren for ente gang. 
  • Med de konstante stuns, silences, og cc er det omtrent umulig å forsvare seg selv. Man kan likså godt bare bøye seg ned og motta dem som en annen hore. 

 

Jeg synes folk kan prøve å spille healer og erfare "gleden" av å bli trained to death mens lagkameratene dine gir deg all skylden. Selvfølgelig mens de selv ikke rører fiendens healer(s), ikke hjelper til med å beskytte deres egen healer(s) osv .... Ja, de fleste vil ikke oppleve slik bullshit. Der har du svaret på hvorfor det er lite healers tilstede. Løsning: bli god, les deg opp og beskytt healeren når du faktisk har en så ikke han/hun slutter slik som alle andre. Prøv å heale random Alliance (i mitt tilfelle) så skal du få se hvorfor ingen tilregnelig person vil gjøre det. Å heale tilbakestående, undergeared, ikke-objektiv spillende DPS er det desidert verste som finnes.

Dagens utblåsning. 

Dette er så spot on at det nesten er litt skummelt. Å være healer i PvP er så tilbakestående som det kan bli fordi 99% av de som spiller dps bare legger hodet ned på tastaturet og ruller rundt fremfor å faktisk bruke hodet som det er tiltenkt - til å tenke. Og jeg haaaater folk som bare driter totalt i om de vinner!
Bare ta Alterac Valley som et eksempel. Der prøver jeg ofte å ta litt ledelse med å fordele folk slik at vi kanskje greier å vinne i det minste 2 av 10 eller noe slik. Sender man gruppe 5 - 8 rett til Frostwolf basen, 1 - 4 på Galv der 1 - 2 går IBT, 3 - 4 går TP etter Galv så greier man faktisk å holde og å ta alle tårnene raskt og effektivt og man greier å vinne. Men hva skjer? Alle rusher Galv der kanskje 3 - 4 stk går for FW for så at alle bare rusher ned til FW og stiller seg opp og AFKer utenfor inngangen til bossen. Det er så syyyykt irriterende!! Hvorfor kan de ikke bare AFKe i et tårn i det minste slik at det blir litt mindre enkelt for horden å recappe alle tårene...

Det er ikke uten grunn at jeg foretrekker PvE, selv om det finnes nok at retarderte idioter der også :dry:

Og siden nesten alle jeg kjenner har sluttet å spille WoW så er det ikke så enkelt å finne folk (som ikke har iq under 40) å spille med heller :murvegg:

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Til dere andre som har alle traits; gidder dere bruke mye energi på å sette inn poeng på Concordance? jeg kjenner at jeg egentlig ikke orker så bruker poengene på andre specs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Emmelise skrev:

jeg er 52 points på alle tre specs, så jeg må liksom stappe ap et sted...

Såppass ja. Har så langt bare orket å bruke tid på healer og tank speccen da jeg hater DPS speccen min. Melee er ikke gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Skay skrev:

Såppass ja. Har så langt bare orket å bruke tid på healer og tank speccen da jeg hater DPS speccen min. Melee er ikke gøy.

Jeg fyllte først holy, så shadow fordi jeg bruker shadow når jeg gjør dailies og greier. Da det var 52 points på begge så fyllte jeg opp disc skulle de noensinne endre på det slik at jeg liker det. Kjekt å ha og alt det der. Jeg spiller ikke disc, men har 52 points alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Emmelise skrev:

Jeg fyllte først holy, så shadow fordi jeg bruker shadow når jeg gjør dailies og greier. Da det var 52 points på begge så fyllte jeg opp disc skulle de noensinne endre på det slik at jeg liker det. Kjekt å ha og alt det der. Jeg spiller ikke disc, men har 52 points alikevel

Ja det er vel sant som du sier. Noe må man jo gjøre med de AP poengene. Kan likså godt fylle DPS speccen min også istedet for å bruke alt på Concordance. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Skay skrev:

Til dere andre som har alle traits; gidder dere bruke mye energi på å sette inn poeng på Concordance? jeg kjenner at jeg egentlig ikke orker så bruker poengene på andre specs :P

Jeg har snart 8 points i Concordance..

Neste patch så adder de slik at du levler opp relicsa i våpenet, AP-research går opp til 50! :O 

Det er slik at jo flere poeng du har i Concordance, jo nærmere er du å unlocke tier 1-2-3 for relics ^^
Disse blir som nye talenter, som gir deg en extra boost, enten det er absorbs, heals eller damage  :) 

Så det er verdt å bruke tid på concordance x)
Det er ikke slik at jeg gjør alle WQ med AP, men... Jeg gjør jo daily Emissary ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 11 chars og 5 av de spiller jeg aktivt på foreløpig.

Mainen min er fire eller frost mage. Går som regel fire på aoe boss, frost på st boss. Ilvl 922 fire, 920 frost. Raidet med guild 2 ganger per uke. Normal tos" samt holder vi på med hc nå. 5 av 9 hc så langt.

Resto druid ilvl 917. Går med pugs hc tos og normal tos. Av og til healer jeg for guiden om de har manko på healere. 

Holy priest ilvl 919. Gjør det samme som resto druid over.

Fury warrior ilvl 912. Går normal tos med pug evt alt fin med guild.

Frist dk. Akkurat blitt 110. Ilvl 843. 

Dette er mine kvm 110 Char. Som regel bytter jeg på litt hvem jeg går med eller om jeg går hc eller normal vers. Det eneste jeg gjør på alle mine Char per uke er å få til minst 1 mythic + for å få weekly gjest. Hvilken level jeg får varierer veldig etter hva slags affix det er. Men mage, druid, priest går mellom lvl 12 til 15 maks, warrior maks lvl 11 til 12.

Ellers har jeg sjaman, hunter, rouge, lock, pala på lvl 100, og en monk på 85.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tussi84 skrev:

Jeg har 11 chars og 5 av de spiller jeg aktivt på foreløpig.

Mainen min er fire eller frost mage. Går som regel fire på aoe boss, frost på st boss. Ilvl 922 fire, 920 frost. Raidet med guild 2 ganger per uke. Normal tos" samt holder vi på med hc nå. 5 av 9 hc så langt.

Resto druid ilvl 917. Går med pugs hc tos og normal tos. Av og til healer jeg for guiden om de har manko på healere. 

Holy priest ilvl 919. Gjør det samme som resto druid over.

Fury warrior ilvl 912. Går normal tos med pug evt alt fin med guild.

Frist dk. Akkurat blitt 110. Ilvl 843. 

Dette er mine kvm 110 Char. Som regel bytter jeg på litt hvem jeg går med eller om jeg går hc eller normal vers. Det eneste jeg gjør på alle mine Char per uke er å få til minst 1 mythic + for å få weekly gjest. Hvilken level jeg får varierer veldig etter hva slags affix det er. Men mage, druid, priest går mellom lvl 12 til 15 maks, warrior maks lvl 11 til 12.

Ellers har jeg sjaman, hunter, rouge, lock, pala på lvl 100, og en monk på 85.

Oh my lord. Hvordan klarer du å opprettholde alle karakterene dine? Creds! Jeg har nok med min paladin main og synes det å investere like mye energi i to specs (healer og tank) er slitsomt nok om jeg ikke skal være up to date med alts også. 

Jeg står for tiden uten guild (frivillig) etter å har forlatt en guild jeg var medlem i over ett år. Så alle raids og mythic + gjør jeg med randoms. Jeg bruker å være den som lager raidgruppe på LFR og det går overraskende greit, selv om det selvfølgelig er mye koseligere å gjøre det sammen med folk man kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...