Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jeg var faktisk ikke klar over at det fremdeles fantes noen som spilte World of Warcraft jeg... :)

Anonymkode: ed0a7...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var faktisk ikke klar over at det fremdeles fantes noen som spilte World of Warcraft jeg... :)

Anonymkode: ed0a7...6ff

Det kommer en ny spillutvidelse i august, så det er nok "et par" som spiller det enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ta kontakt om noen av dere spiller på Auchindoun, Dunemaul eller Jaedenar :biggrin:
Ser frem til pre-patch som kommer mot slutten av måneden slik at jeg kan skaffe meg en demon hunter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

*blåser litt liv i tråden*

Noen som spiller? Hva syns dere om Legion? 

Anonymkode: 32f32...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huntard her! 

Syns Legion har levert greit hittil. Jeg vet ikke om jeg tør si det høyt, men syns nesten det kan være i overkant mye å gjøre, hehe. Har også mindre tid til å spille nå enn tidligere, så kanskje derfor jeg føler jeg aldri kommer a jour. Skjønner ikke hvordan jeg skal få tid å levle alts.

Og nå er det Love is in the Air og jeg VIL ha den forbaska mounten (never gonna happen), og nytt i år er jo at alle karakterer over 16 kan queue til den dungeonen, så jeg beklager på forhånd hvis noen har møtt på ubrukelige low-lvl tanks og healers, men a girl's gotta do what a girl's gotta do to get around. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul'dan Hc, ned i kveld! :D
Hadde 4 wipes, og bam, så var han nede x)
Nå kan jeg trygt si vi har Nighthold HC på farm :fnise: 
Vært slik hele veien, får en boss ned?-Slår bossen "oneshot" neste gang :P 

Tenkte vi skulle prøve 1 boss eller to mythic etter reset...
Vi får se!

Men her helt enig, er ekstremt mye å gjøre ._.
Sånn sett går jeg bare etter AP'WQ, også slacker jeg litt slik at jeg gjerne gjør 3 emis, på en dag...Greit når du har Kirin Tor+Warden+En Sone :)  (og enda greiere når det da er 2 kirin tor OG 2 warden i samme sone :fnise:  )

Hva synes dere om WoW-token nå?
Enten velge 1mnd sub, ELLER, legge til €13 til battle.net account balance, slik at man kan kjøpe andre blizzard spill, mounts, pets etc ^^

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Legion er helt topp jeg :) Liker at det er mye å gjøre slik at det tar lenger tid før man har gjort "alt" og ikke blir lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte mye under WoD og mye i begynnelsen av Legion. Nå vurderer jeg å avslutte abbonementet mitt fordi jeg synes spillet har blitt kjedelig. Eller så må jeg ta meg en lang pause. Blir nok ikke så godt mottatt av guilden min da jeg er en av guildens hoved healere og i tillegg officer.

Endret av Nøste~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2017 den 14.10, Nøste~ skrev:

Spilte mye under WoD og mye i begynnelsen av Legion. Nå vurderer jeg å avslutte abbonementet mitt fordi jeg synes spillet har blitt kjedelig. Eller så må jeg ta meg en lang pause. Blir nok ikke så godt mottatt av guilden min da jeg er en av guildens hoved healere og i tillegg officer.

spill vanilla, det er mye gøyere og gratis ;)

Anonymkode: 6a00b...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

spill vanilla, det er mye gøyere og gratis ;)

Anonymkode: 6a00b...088

Nei, det er ikke mye gøyere, det er kun nostalgien som snakker.

 

På 13.2.2017 den 14.10, Nøste~ skrev:

Spilte mye under WoD og mye i begynnelsen av Legion. Nå vurderer jeg å avslutte abbonementet mitt fordi jeg synes spillet har blitt kjedelig. Eller så må jeg ta meg en lang pause. Blir nok ikke så godt mottatt av guilden min da jeg er en av guildens hoved healere og i tillegg officer.

Alle har lov til å ta pauser om de vil, offiser og hoved-healer eller ikke. Det er da guilden sin jobb å finne noen nye til å fylle denne rollen. Jeg skjønner deg egentlig med å ta en pause, fordi jeg er ganske enig med at det er blitt litt kjedelig. Et av problemene med titanforged er at det er umulig å få være med i raid ved mindre man er heldig med titanforged (+ legendaries). Noen venner av meg raidet emerald nightmare hc i 2 mnd uten å få en eneste ny gearpiece, og dermed hadde de for lav ilvl til å bli tatt med i trial of valor, som igjen fører til for lav ilvl for nighthold.

 

På 13.2.2017 den 2.13, Chibi skrev:

Gul'dan Hc, ned i kveld! :D
Hadde 4 wipes, og bam, så var han nede x)
Nå kan jeg trygt si vi har Nighthold HC på farm :fnise: 
Vært slik hele veien, får en boss ned?-Slår bossen "oneshot" neste gang :P 

Tenkte vi skulle prøve 1 boss eller to mythic etter reset...
Vi får se!

Men her helt enig, er ekstremt mye å gjøre ._.
Sånn sett går jeg bare etter AP'WQ, også slacker jeg litt slik at jeg gjerne gjør 3 emis, på en dag...Greit når du har Kirin Tor+Warden+En Sone :)  (og enda greiere når det da er 2 kirin tor OG 2 warden i samme sone :fnise:  )

Hva synes dere om WoW-token nå?
Enten velge 1mnd sub, ELLER, legge til €13 til battle.net account balance, slik at man kan kjøpe andre blizzard spill, mounts, pets etc ^^

 

Har enda ikke prøvd med på the nighthold normal+ (men er jo umulig å finne pug uten xp da jeg ikke har guild for det), men han så vanskelig ut på guiden.

Liker den nye funksjonen til wow token egentlig, men skulle kjøpt før prisen rakk å gå så høyt opp når nyheten var lansert :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LoneWolf skrev:

Alle har lov til å ta pauser om de vil, offiser og hoved-healer eller ikke. Det er da guilden sin jobb å finne noen nye til å fylle denne rollen. Jeg skjønner deg egentlig med å ta en pause, fordi jeg er ganske enig med at det er blitt litt kjedelig. Et av problemene med titanforged er at det er umulig å få være med i raid ved mindre man er heldig med titanforged (+ legendaries). Noen venner av meg raidet emerald nightmare hc i 2 mnd uten å få en eneste ny gearpiece, og dermed hadde de for lav ilvl til å bli tatt med i trial of valor, som igjen fører til for lav ilvl for nighthold.

Ja, titanforged og legendaries har jeg et hat-elsk forhold til, er ikke særlig fan av RNG på RNG på RNG ... -_- I tillegg er Legion veldig alt unfriendly, de fikk heldigvis gjort litt med det, men synes fremdeles det er et ork og en jobb (ja faktisk, JOBB) å få alts til en grei ilvl nettopp på grunn av den jævla RNG- guden, class hall drittet med det giga artifact våpenet ditt, farming av artifact power ved å gjøre de samme kjedelige questene eller gjøre dungeons for hundrede gang, SURAMAR, dungeons og quests som er gated..... 

Så kommer det du selv sier til en annen person her: pugs og dens vanvittige krav til folk. Du skulle helst hatt 1000+ ilvl, aotc, 54 traits, "know fight and tactics", BIS og to legendaries på dag 1 (satt på spissen for å understreke poenget). Raiding er designet for guilds, slik er det bare. Jeg prøvde normal Nighthold i en pug gruppe for ei lita stund tilbake og det var et rent helvete. Som healer ser du det meste (selv jeg som må stå oppi ræva til tanken) og jeg får lyst til å klore ut øynene mine hver gang. Folk driter i mechanics selv når man forklarer hva man skal gjøre før hver boss, mange tror de bare kan stå og slå på bossen til den dør. Noen ganger er ikke alltid lav DPS problemet, men faktisk de med høy DPS som driter i mechanics og heller vil stå i dritt enn å falle på DPS-måleren og bli kjeftet på av andre fordi en eller annen kødd har dratt en usynlig DPS-terskel ut av ræva som alle må holde seg over for ikke å bli kicked.

Da jeg levlet og ble vitne til dumme DPS stå i dritt så healet jeg dem ikke og lot de dø. Det samme gjorde jeg med DPS som ville leke tank. Som oftest forstod de hintet og hvis de ikke gjorde det vote kicket jeg dem. Det er deilig å være guden over liv og død, men jeg kan dessverre ikke gjøre det samme under raids og mythic + av åpenbare grunner. Her må jeg bare bite tenna sammen og prøve å "outheale stupid".

Nå høres jeg sikkert veldig negativ og sur ut, men alt er ikke såååå ille med Legion ... det er alltids noe å finne på og gjøre, spesielt for de som ikke spiller ofte og mye. Det som desidert har vært den største faktoren til at jeg fremdeles spiller er veldig hyggelige guildies og et godt miljø. Hadde jeg ikke hatt en slik guild og/eller var solo player så hadde jeg trykket på unsub for lenge siden. 

Og btw: mythic + er mer lønnsomt når det kommer til å oppgradere gear enn raid. 

Endret av Nøste~
La til.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nøste~ skrev:

Ja, titanforged og legendaries har jeg et hat-elsk forhold til, er ikke særlig fan av RNG på RNG på RNG ... -_- I tillegg er Legion veldig alt unfriendly, de fikk heldigvis gjort litt med det, men synes fremdeles det er et ork og en jobb (ja faktisk, JOBB) å få alts til en grei ilvl nettopp på grunn av den jævla RNG- guden, class hall drittet med det giga artifact våpenet ditt, farming av artifact power ved å gjøre de samme kjedelige questene eller gjøre dungeons for hundrede gang, SURAMAR, dungeons og quests som er gated..... 

Så kommer det du selv sier til en annen person her: pugs og dens vanvittige krav til folk. Du skulle helst hatt 1000+ ilvl, aotc, 54 traits, "know fight and tactics", BIS og to legendaries på dag 1 (satt på spissen for å understreke poenget). Raiding er designet for guilds, slik er det bare. Jeg prøvde normal Nighthold i en pug gruppe for ei lita stund tilbake og det var et rent helvete. Som healer ser du det meste (selv jeg som må stå oppi ræva til tanken) og jeg får lyst til å klore ut øynene mine hver gang. Folk driter i mechanics selv når man forklarer hva man skal gjøre før hver boss, mange tror de bare kan stå og slå på bossen til den dør. Noen ganger er ikke alltid lav DPS problemet, men faktisk de med høy DPS som driter i mechanics og heller vil stå i dritt enn å falle på DPS-måleren og bli kjeftet på av andre fordi en eller annen kødd har dratt en usynlig DPS-terskel ut av ræva som alle må holde seg over. 

Da jeg levlet og ble vitne til dumme DPS stå i dritt så healet jeg dem ikke og lot de dø. Det samme gjorde jeg med DPS som ville leke tank. Som oftest forstod de hintet og hvis de ikke gjorde det vote kicket jeg dem. Det er deilig å være guden over liv og død, men jeg kan dessverre ikke gjøre det samme under raids og mythic + av åpenbare grunner. Her må jeg bare bite tenna sammen og prøve å "outheale stupid".

Nå høres jeg sikkert veldig negativ og sur ut, men alt er ikke såååå ille med Legion ... det er alltids noe å finne på og gjøre, spesielt for de som ikke spiller ofte og mye. Det som desidert har vært den største faktoren til at jeg fremdeles spiller er veldig hyggelige guildies og et godt miljø. Hadde jeg ikke hatt en slik guild og/eller var solo player så hadde jeg trykket på unsub for lenge siden. 

Og btw: mythic + er mer lønnsomt når det kommer til å oppgradere gear enn raid. 

Mye jeg kan si meg enig med her ja.

De burde ha et system som gir deg en viss garanti for god RNG over tid, slik at man i det minste er garantert noe bra hvis man jobber hardt og lenge for det, fremfor at en eller annen tilfeldig dude får 2 legenadires i første lfr etter max lvl. Og jeg er enig i at det ikke er et veldig alt-friendly mijø, noe som er grunnen til at jeg ikke har giddet å levle en eneste alt enda, selv om jeg hadde sikkert 12 på max lvl i draesnore.

Men ja, pugs er alltid et mareritt da det kan virke som om folk generelt sett er ganske retardert når det kommer til mechanics og lignende. Alle elsker å stå i bad 24/7, helst ville de satt opp telt og blitt der over natten hvis de kunne gjort det uten å bli kicket. Jeg pleier faktisk å gjøre det samme som deg til den viss grad. Jeg mainer tank akkurat nå, men healer ofte nok og da slitter jeg å heale etterhvert hvis du nekter å flytte deg fra bad.

Enig i det med mythic+, samt det at man får garantert titanforged hver uke, men det er egentlig ganske mye jobb for en veldig liten sjanse for reward hvis man begynner å få ganske greit gear (men slik er livet i guess), men det burde virkelig være mulig å geare i raid (slik det alltid har vært før) og ikke bli permanent screwed av rngesus kun fordi han ikke liker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, LoneWolf skrev:

-

De burde ha et system som gir deg en viss garanti for god RNG over tid, slik at man i det minste er garantert noe bra hvis man jobber hardt og lenge for det, fremfor at en eller annen tilfeldig dude får 2 legenadires i første lfr etter max lvl.

-

Når det gjelder legendaries så er det jo faktisk et slikt system implementert av Blizzard, "bad luck protection" systemet. :) Jeg venter på min tredje legendary nå og regner med den kommer ganske snart. I alle fall hvis jeg gidder å gjøre emissary quests (noe jeg ikke gjør). :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Legion er kjempebra, men har en liten pause nå siden jeg er litt lei. Jeg mainer mist monk og driver stort sett bare med pvp. Får begynne å spille litt mer snart. Har bare tatt en uke eller to pause da :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det voksne folk som spiller dataspill? Sært.

Anonymkode: 65ac6...ef6

Finnes det voksne folk som rakker ned på andres interesser? Sært.

Endret av Fame
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Har hatt pause i 2 måneder nå. Vet det har kommet ny patch nå med class mounts. Noen som spiller som kan si hvordan den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Skay skrev:

Har hatt pause i 2 måneder nå. Vet det har kommet ny patch nå med class mounts. Noen som spiller som kan si hvordan den er?

Oi det lurer jeg på og. 

Har bare spilt litt nå og da de siste par årene og har egentlig ikke fått med meg så mye av det som er nytt 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...