Chizue Skrevet 13. oktober 2014 #1041 Skrevet 13. oktober 2014 Etter å ha lest på mmo-champion så virker det som at expansion blir veldig bra ^^ Ååh gleder meg...Nå trenger jeg bare ett nett som fungerer.. Planen min var å ta Challenge modes for å få alle føniksene, meeeeen...Så flyttet jeg til en ny by, og selvom nettet er inkludert, er det så dårlig at jeg ikke får spilt WoW Men det er jo bare ett spill ikke sant?
KaDust Skrevet 15. oktober 2014 #1042 Skrevet 15. oktober 2014 Da var det ny patch! Må si jeg er glad det er mulig å ta av outline.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1043 Skrevet 15. oktober 2014 Da var det ny patch! Må si jeg er glad det er mulig å ta av outline. Hva mener du med det? *noob* Anonymous poster hash: 45861...8a2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1044 Skrevet 15. oktober 2014 Etter over to år borte fra spillet så begynte jeg igjen for noen ukers tid siden, mistet motet bare av å logge inn Ikke lett når man er vant til å kjenne spillet nokså godt til ikke å skjønne noenting Nå bare kjører jeg alle raids in LFR og håper å ha sett alt før Draenor kommer... Vet ikke helt hvilke reps jeg bør levle, har blitt Golden Lotus og Shado Pan. Er vel uansett ikke viktig nå 2 uker før ny exp! Håper jeg får litt mer tid til å spille den som kommer nå, etter det er nok eldstemann så stor at jeg ikke kan spille mer. Kan ikke tenke meg noe verre enn en unge som sitter alene i stua mens foreldrene gamer, hehehe Anonymous poster hash: 42007...1c5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1045 Skrevet 15. oktober 2014 Holder alliance på moonglade, og horde på magtheridon:)! men får ikke lov av gubben min å fornye abonnementet! fordi jeg ikke har jobb! Hehe så kjipt! Men hvorfor har du ikke jobb da? Anonymous poster hash: 42007...1c5
KaDust Skrevet 15. oktober 2014 #1046 Skrevet 15. oktober 2014 Hva mener du med det? *noob* Anonymous poster hash: 45861...8a2 I den nye patchen har de en ny feature. Som default så kommer det en outline over spillere når du tar musa over de, også er det outline på quest-items etc. Det minte meg jævelig om hvordan gamle strategispill var, så jeg fikk sånn dårlig følelse av det så var bare glad jeg kunne skru det av så alt så likt ut som før, istedet for at spillere får en grønn stripe rundt seg når jeg tar musa over de f.eks.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1047 Skrevet 15. oktober 2014 I den nye patchen har de en ny feature. Som default så kommer det en outline over spillere når du tar musa over de, også er det outline på quest-items etc. Det minte meg jævelig om hvordan gamle strategispill var, så jeg fikk sånn dårlig følelse av det så var bare glad jeg kunne skru det av så alt så likt ut som før, istedet for at spillere får en grønn stripe rundt seg når jeg tar musa over de f.eks. Det liker ikke jeg heller Forstår ikke helt hvorfor de har tatt med det. Anonymous poster hash: 65242...e7e
KaDust Skrevet 15. oktober 2014 #1048 Skrevet 15. oktober 2014 For dere som ikke har fått med dere hva som er nytt i denne patchen. Her er det jeg har fått med meg: Mount og pet journal: - Har nå en liten beskrivelse og informasjon om hvor du kan få tak i mountene og petsa. - Viser nå alle mountene som er på kontoen også, selv de karakteren ikke kan bruke. De som ikke kan brukes vises i rødt. - Mount kan nå settes om favoritter, og det er lagt til en knapp som velger en av favorittene random. Altså, de som brukte macro for å få random mount før (kremt, jeg bl.a.) trenger ikke denne macroen lenger. - Alle flyingmounts er nå også tilgjengelige som ground mounts. Toybox: - Ny feature som fungerer likt som mount og pet, men er for leker. Lekene tar altså ikke lenger plass i bagene dine. Her også står det hvor du kan få tak i de forskjellige. - Du får også achievement for samling av leker. Inventory: - Høyere stacking på tradeskills materials (stacker nå til 200 i stedet for 20). - Du kan sortere bagene lettere ved å klikke på bagikonet og velge hva slags type items som skal ligge her. - Alle items har nå en liten ramme rundt seg med fargekvaliteten på itemet. Storing: - Reagent bank. En egen bank for crafting reagents. Finnes som en egen tab når du besøker banken din. - Ny tab på void storage. Character: - Hit er forsvunnet og tre nye ekstra-stats er lagt til (bonus armour, multistrike og versatility). - Intelligence, strength og agility er nå balansert (gems fåes derfor ikke i int, agi og str lenger). - Stat squish. - Nye character models. - Du kan nå endre ansikt i barbershop. - En del buffs og debuffs er enten fusjonert eller fjernet (for å gjøre opp for redundans). - Noen major glyphs læres nå automatisk når vi lvler. - Professions har ikke lenger combat-benefit perks. - Reforging er fjernet. Questlog og kart: - Questlog er nå intregrert inn i kartet. - Noen quest-items tar ikke lenger opp plass i bagen - Quest-trackeren følger automatisk opp quests etter hvilken sone du befinner deg i. UI (User Interface): - Outline feature. Lager en outline på spillere, quest items og eventuelt targets. Kan disables. - What's new - screen er lagt til. - Kan nå sette egne settings på grafikken i raid og bgs. Raid, dungeons etc: - Hver vanskelighetsgrad i raids har nå egen lockout (YES). - Nye vanskelighetsgrader i raid: Normal (det som var flexible), Heroic (det som var normal), Mythic (det som var heroic). - Nye raid-størrelser: Normal er 10-30, Heroic er 10-30 og Mythic er 20. - Personlig loot er nå tilgjengelig i flere vanskelighetsgrader av raids, og i dungeons. - Personlig loot må nå lootes selv og legges ikke lenger automatisk i bagene. - Valor og justice points er fjernet. - De som har fullført CM gold får nå alle mountene i posten. Annet: - PvE heirlooms kjøpes nå for gold og ikke jp og selgerne er bare i Darkmoon Faire eller Trial of the Crusader. - Guild har ikke lenger leveler, og noen perks er fjernet. De resterende perkene er nå tilgjengelige for alle guilder. - Ny sesong med brawler's guild. Dette er ikke alt altså, men er det jeg har fått med meg så langt uten å lese patch-notes.
KaDust Skrevet 15. oktober 2014 #1049 Skrevet 15. oktober 2014 Det liker ikke jeg heller Forstår ikke helt hvorfor de har tatt med det. Anonymous poster hash: 65242...e7e Derfor jeg takket høyt når jeg kunne disable det.
plix Skrevet 15. oktober 2014 #1050 Skrevet 15. oktober 2014 For dere som ikke har fått med dere hva som er nytt i denne patchen. Her er det jeg har fått med meg: Mount og pet journal: - Har nå en liten beskrivelse og informasjon om hvor du kan få tak i mountene og petsa. - Viser nå alle mountene som er på kontoen også, selv de karakteren ikke kan bruke. De som ikke kan brukes vises i rødt. - Mount kan nå settes om favoritter, og det er lagt til en knapp som velger en av favorittene random. Altså, de som brukte macro for å få random mount før (kremt, jeg bl.a.) trenger ikke denne macroen lenger. - Alle flyingmounts er nå også tilgjengelige som ground mounts. Toybox: - Ny feature som fungerer likt som mount og pet, men er for leker. Lekene tar altså ikke lenger plass i bagene dine. Her også står det hvor du kan få tak i de forskjellige. - Du får også achievement for samling av leker. Inventory: - Høyere stacking på tradeskills materials (stacker nå til 200 i stedet for 20). - Du kan sortere bagene lettere ved å klikke på bagikonet og velge hva slags type items som skal ligge her. - Alle items har nå en liten ramme rundt seg med fargekvaliteten på itemet. Storing: - Reagent bank. En egen bank for crafting reagents. Finnes som en egen tab når du besøker banken din. - Ny tab på void storage. Character: - Hit er forsvunnet og tre nye ekstra-stats er lagt til (bonus armour, multistrike og versatility). - Intelligence, strength og agility er nå balansert (gems fåes derfor ikke i int, agi og str lenger). - Stat squish. - Nye character models. - Du kan nå endre ansikt i barbershop. - En del buffs og debuffs er enten fusjonert eller fjernet (for å gjøre opp for redundans). - Noen major glyphs læres nå automatisk når vi lvler. - Professions har ikke lenger combat-benefit perks. - Reforging er fjernet. Questlog og kart: - Questlog er nå intregrert inn i kartet. - Noen quest-items tar ikke lenger opp plass i bagen - Quest-trackeren følger automatisk opp quests etter hvilken sone du befinner deg i. UI (User Interface): - Outline feature. Lager en outline på spillere, quest items og eventuelt targets. Kan disables. - What's new - screen er lagt til. - Kan nå sette egne settings på grafikken i raid og bgs. Raid, dungeons etc: - Hver vanskelighetsgrad i raids har nå egen lockout (YES). - Nye vanskelighetsgrader i raid: Normal (det som var flexible), Heroic (det som var normal), Mythic (det som var heroic). - Nye raid-størrelser: Normal er 10-30, Heroic er 10-30 og Mythic er 20. - Personlig loot er nå tilgjengelig i flere vanskelighetsgrader av raids, og i dungeons. - Personlig loot må nå lootes selv og legges ikke lenger automatisk i bagene. - Valor og justice points er fjernet. - De som har fullført CM gold får nå alle mountene i posten. Annet: - PvE heirlooms kjøpes nå for gold og ikke jp og selgerne er bare i Darkmoon Faire eller Trial of the Crusader. - Guild har ikke lenger leveler, og noen perks er fjernet. De resterende perkene er nå tilgjengelige for alle guilder. - Ny sesong med brawler's guild. Dette er ikke alt altså, men er det jeg har fått med meg så langt uten å lese patch-notes. Ser ut til at accounten må aktiveres så snart jeg får tid nok til å kose meg litt med gaming igjen, kanskje før jul?
KaDust Skrevet 15. oktober 2014 #1051 Skrevet 15. oktober 2014 Ser ut til at accounten må aktiveres så snart jeg får tid nok til å kose meg litt med gaming igjen, kanskje før jul? Ja, er veldig glad for mye av dette selv!
Gjest Enhjørning Skrevet 15. oktober 2014 #1052 Skrevet 15. oktober 2014 Dette blir kanskje litt off-topic men denne diskusjonen får meg til å ville begynne å spille igjen. Eneste er at jeg er redd for at det skal ta for mye av tiden min igjen.
KaDust Skrevet 16. oktober 2014 #1053 Skrevet 16. oktober 2014 Dette blir kanskje litt off-topic men denne diskusjonen får meg til å ville begynne å spille igjen. Eneste er at jeg er redd for at det skal ta for mye av tiden min igjen. Er jo bare å være klar over tidsbruket det, og regulere det som det passer. Jeg har ingen problemer med å regulere spillingen min hvertfall.
Anciol Skrevet 16. oktober 2014 #1054 Skrevet 16. oktober 2014 Hehe så kjipt! Men hvorfor har du ikke jobb da? Anonymous poster hash: 42007...1c5 Mistet den pga nedbemanning, prøver å få en ny en!
Vaffel Skrevet 16. oktober 2014 #1055 Skrevet 16. oktober 2014 Character: - Hit er forsvunnet og tre nye ekstra-stats er lagt til (bonus armour, multistrike og versatility). - Intelligence, strength og agility er nå balansert (gems fåes derfor ikke i int, agi og str lenger). - Stat squish. - Nye character models. - Du kan nå endre ansikt i barbershop. - En del buffs og debuffs er enten fusjonert eller fjernet (for å gjøre opp for redundans). - Noen major glyphs læres nå automatisk når vi lvler. - Professions har ikke lenger combat-benefit perks. - Reforging er fjernet. Dette er ikke alt altså, men er det jeg har fått med meg så langt uten å lese patch-notes. For en som nettopp begynte å spille igjen etter å ha gitt meg under WOTLK kom denne patchen litt brått på Mye å sette seg inn i, og stat squishen er ellevill. Må nok en tur i barbershop også, for mine to nærmest identiske NE-males ser plutselig ikke så identiske ut lenger. Dette falt dårligst ut for hovedkarakteren min, som nå ser særs rynkete og sur ut
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1056 Skrevet 16. oktober 2014 Hvordan stiller man egne spørsmål ? Anonymous poster hash: e59df...9be
FreshWhite Skrevet 16. oktober 2014 #1057 Skrevet 16. oktober 2014 Skal prøve WoW om 1 månde. Har ikke spilt siden 2008, stor gleder meg!
Hettemaake Skrevet 16. oktober 2014 #1058 Skrevet 16. oktober 2014 Sånn passelig fornøyd med patchen, noe bra, men major nerf av hunters, vi er totalt ubrukelige. Måtte respecce MM i går under raidet, men det var likevel katastrofalt..
KaDust Skrevet 17. oktober 2014 #1059 Skrevet 17. oktober 2014 Sånn passelig fornøyd med patchen, noe bra, men major nerf av hunters, vi er totalt ubrukelige. Måtte respecce MM i går under raidet, men det var likevel katastrofalt.. Kommer hotfix på hunters i neste maintenance. Så det er ikke noe stress.
Raven Emerald Skrevet 17. oktober 2014 #1060 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg er bare generelt forvirret etter at en del av spellene mine forsvant. =P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå