Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Horde og alliance på Moonglade!

P.s er Black market tilbake??!

Det har vært "tilbake" en stund. Flyttet til The Ring of Blood i Nagrand.

Anonymous poster hash: 916fb...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gamle tier 3 opprinnelig naxx utstyr! Ps andre med horde på moonglade ? Min karakter er shamanen Shamalla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

SÅ deilig med samlegreia for Heirlooms nå! Level 1 mount :sjarmor:

Lei av guilden min for tiden, det er så mye drama. Så nå prøver jeg meg litt på ulike RP-servere og håper på napp fra en ok guild! Men det blir vel fort drama i social guilds uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

En i guildet tok å besøkte ei dame i guilden for noen måneder tilbake.. (Vi alle er medlem i facebook gruppe for guilden)
De to kom aldri på igjen, etter at han besøkte henne.
En i familien(som også er med i guilden) postet igår på siden at de to ble funnet drept for en drøye 2 uker siden eller noe sånt ._.
Tragisk...Er ikke første gangen jeg får høre om sånt i guild på WoW heller :(


Anywhoo...

Noen som har fått mounten yet fra hfc hc? :D
Jeg får kaaanskje min i morgen, om guilden min klarer archi hc, da blir det progress, og atter 4-5 uker farm på xhul,manno+archi hc...
Men kjenner det er på tide med pause igjen... Er ikke pålogget på wow i mer enn 1-2 timer dagen nå..
3 timer om jeg har signa opp til raid ^^

 Noen av dere som spiller enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes spillet ble ødelagt av dungeon finder og raidfinder. Og at man nå kan fly overalt. Det gjorde spillet mer upersonlig og usosialt. 

Anonymkode: 52652...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i guildet tok å besøkte ei dame i guilden for noen måneder tilbake.. (Vi alle er medlem i facebook gruppe for guilden)
De to kom aldri på igjen, etter at han besøkte henne.
En i familien(som også er med i guilden) postet igår på siden at de to ble funnet drept for en drøye 2 uker siden eller noe sånt ._.
Tragisk...Er ikke første gangen jeg får høre om sånt i guild på WoW heller :(


Anywhoo...

Noen som har fått mounten yet fra hfc hc? :D
Jeg får kaaanskje min i morgen, om guilden min klarer archi hc, da blir det progress, og atter 4-5 uker farm på xhul,manno+archi hc...
Men kjenner det er på tide med pause igjen... Er ikke pålogget på wow i mer enn 1-2 timer dagen nå..
3 timer om jeg har signa opp til raid ^^

 Noen av dere som spiller enda? :)

Jøss, så morsomt å finne en tråd om WoW :laugh: Men, så ufattelig trist å lese om guildiesene dine! Uff, det er forferdelig.

Jeg spiller litt, men bare for avslapningens skyld. Raider ikke lenger. Har spilt i 9 år (hva skjer med tiden? Hjelpes!)

Kjæresten min og jeg møttes faktisk i spillet for nesten like mange år siden, men han spiller ikke lenger. Nå bor vi sammen og prøver oss på en aldri så liten familieforøkelse :rodmer: En ekte WoW-baby! 

Endret av Fiberhusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så morsomt å finne en tråd om WoW :laugh: Men, så ufattelig trist å lese om guildiesene dine! Uff, det er forferdelig.

Jeg spiller litt, men bare for avslapningens skyld. Raider ikke lenger. Har spilt i 9 år (hva skjer med tiden? Hjelpes!)

Kjæresten min og jeg møttes faktisk i spillet for nesten like mange år siden, men han spiller ikke lenger. Nå bor vi sammen og prøver oss på en aldri så liten familieforøkelse :rodmer: En ekte WoW-baby! 

Aww :)
I guilden min er vel gj.snitts alderen ca 35..

I tillegg er de allerfleste i forhold med en i guilden itillegg. Det er jo veldig kjekt.
Vi har en mann som har både kona, dattera, sønnen, broren og ett par søskenbarn der..

Er en liten guild, men de aller fleste er i en aller annen form for familie og venner fra før av og meg og andre skandinaviere som bare joinet guilden random ^_^

Raider litt, men spiller ikke så ofte som jeg gjorde...
Var faktisk i Raid igår og en og annen gang sluttet den ene healeren å heale, kom fram at hun hadde babyen på fanget og som hun sa "my baby went OOM!" (out of mana...)

Blir kanskje litt mer spilling på meg i Legion kanskje? Spørs hva de bringer :fnise:
Gleder meg iallefall til å se warcraft filmen! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle tier 3 opprinnelig naxx utstyr! Ps andre med horde på moonglade ? Min karakter er shamanen Shamalla

Jepp, er en her :) Kun horde på MG, men har horde og alliance på de to andre sammenslåtte serverne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 6.12.2015 at 6.01, Chibi skrev:

En i guildet tok å besøkte ei dame i guilden for noen måneder tilbake.. (Vi alle er medlem i facebook gruppe for guilden)
De to kom aldri på igjen, etter at han besøkte henne.
En i familien(som også er med i guilden) postet igår på siden at de to ble funnet drept for en drøye 2 uker siden eller noe sånt ._.
Tragisk...Er ikke første gangen jeg får høre om sånt i guild på WoW heller :(


Anywhoo...

Noen som har fått mounten yet fra hfc hc? :D
Jeg får kaaanskje min i morgen, om guilden min klarer archi hc, da blir det progress, og atter 4-5 uker farm på xhul,manno+archi hc...
Men kjenner det er på tide med pause igjen... Er ikke pålogget på wow i mer enn 1-2 timer dagen nå..
3 timer om jeg har signa opp til raid ^^

 Noen av dere som spiller enda? :)

Drept what, vet du hva som skjedde? Har en kompis som skal møte ei fra polen som han har møtt i wow, tror det er snakk om at hun skal komme til Norge i mars og bo oss han i 1-2 måneder. Håper virkelig ikke noe slikt skjer oO

Anonymkode: 2802d...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drept what, vet du hva som skjedde? Har en kompis som skal møte ei fra polen som han har møtt i wow, tror det er snakk om at hun skal komme til Norge i mars og bo oss han i 1-2 måneder. Håper virkelig ikke noe slikt skjer oO

Anonymkode: 2802d...068

Det er ikke så ofte slikt skjer, tross alt. Samboeren min og jeg ble kjent i wow, og han flyttet hit. Har ikke drept han enda :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Fiberhusk skrev:

Det er ikke så ofte slikt skjer, tross alt. Samboeren min og jeg ble kjent i wow, og han flyttet hit. Har ikke drept han enda :sprettoy:

Haha flott å høre :tongue:, håper ikke de som Chibi snakker om drepte hverandre over noe i spillet. Det kan jo hende det ble uenigheter om noe i spillet, som resulterte i kamp til døden (begge hentet kniver eller no) :ohmy:.

Anonymkode: 2802d...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drept what, vet du hva som skjedde? Har en kompis som skal møte ei fra polen som han har møtt i wow, tror det er snakk om at hun skal komme til Norge i mars og bo oss han i 1-2 måneder. Håper virkelig ikke noe slikt skjer oO

Anonymkode: 2802d...068

Var snakk om innbrudd der hun bodde :)
Jeg vet ufattelig lite, men det vi vet er at det var en tredje person innblandet i det her. Så lite sannsynlig at hun drepte han, for så å ta livet av seg selv.. :)

Leit er det nå uansett.
Men som fiber sier, så er det ikke så ofte slikt skjer. Tror sjansen for å bli påkjørt på vei til jobb er langt høyere enn å bli drept av noen man møter online, mtp hvor mange som møter hverandre fra ulike platformer hver eneste dag....;Tinder f.eks.? Den paranoide jævelen i meg skjønner ikke at enkelte tørr å møte5+ personer i uka, bare fordi man bor i nærheten av hverandre :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chibi skrev:

Var snakk om innbrudd der hun bodde :)
Jeg vet ufattelig lite, men det vi vet er at det var en tredje person innblandet i det her. Så lite sannsynlig at hun drepte han, for så å ta livet av seg selv.. :)

Leit er det nå uansett.
Men som fiber sier, så er det ikke så ofte slikt skjer. Tror sjansen for å bli påkjørt på vei til jobb er langt høyere enn å bli drept av noen man møter online, mtp hvor mange som møter hverandre fra ulike platformer hver eneste dag....;Tinder f.eks.? Den paranoide jævelen i meg skjønner ikke at enkelte tørr å møte5+ personer i uka, bare fordi man bor i nærheten av hverandre :fnise:  

Kan man bli påkjørt på vei til jobb :hakeslepp:, tror jeg må slutte å jobbe :fnise:. Så det var på grunn av et innbrudd, ok ser den. Ut ifra det lille du fortalte, så jeg for meg at det ble uenighet om en sjelden dropp, noe som videre førte til en heftig krangel. Men var bare min ville fantasi :laugh:.

Anonymkode: 2802d...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bli påkjørt på vei til jobb :hakeslepp:, tror jeg må slutte å jobbe :fnise:. Så det var på grunn av et innbrudd, ok ser den. Ut ifra det lille du fortalte, så jeg for meg at det ble uenighet om en sjelden dropp, noe som videre førte til en heftig krangel. Men var bare min ville fantasi :laugh:.

Anonymkode: 2802d...068

:fnise:  
Ser den....Mye mulig jeg hadde kicka ut typen om han needa på Ashes of Al'ar, mye mulig han måtte ha sovet på sofaen og NULL sex på en måned ihvertfall......Derfor drar jeg dit alene...


Åh gee, det minner meg om broren til en kompis av meg. Kompisen min spiller wow mye, men broren spiller wow en gang i blant... Så Broren fant ut at "Åh...Jeg vil ha Deathcharger's reins!"-Går inn, mounten dropper... Ett par dager senere så drar han til ICC og tror du faen ikke mounten dropper da også! Det samme med Fiery warhorse, blazing drake og Onyxian drake... Fyyy er det mulig å være mer heldig eller?? ._.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Chibi skrev:

:fnise:  
Ser den....Mye mulig jeg hadde kicka ut typen om han needa på Ashes of Al'ar, mye mulig han måtte ha sovet på sofaen og NULL sex på en måned ihvertfall......Derfor drar jeg dit alene...


Åh gee, det minner meg om broren til en kompis av meg. Kompisen min spiller wow mye, men broren spiller wow en gang i blant... Så Broren fant ut at "Åh...Jeg vil ha Deathcharger's reins!"-Går inn, mounten dropper... Ett par dager senere så drar han til ICC og tror du faen ikke mounten dropper da også! Det samme med Fiery warhorse, blazing drake og Onyxian drake... Fyyy er det mulig å være mer heldig eller?? ._.

:fnise:

Ja det hender jo, var jo veldig casual i starten, og hadde mange kompiser som ikke akkurat var det. De hadde tatt Zul'Gurub x antall ganger uten at Swift Zulian Tiger droppa en eneste gang. Så kom jeg og ble med i en 20mans der for første gang, hadde ikke peiling hva jeg gjorde og nærmest rulla hode over tastaturet for å gjøre dps. Og tror du ikke at Swift Zulian Tiger droppa og jeg vant roll`n. De hatet meg så mye at de nesten ikke var til å snakke til når de fikk vite at jeg fikk den første gangen jeg var der. Hadde ikke peiling om at den droppa der en gang :laugh:.

Anonymkode: 2802d...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Ja det hender jo, var jo veldig casual i starten, og hadde mange kompiser som ikke akkurat var det. De hadde tatt Zul'Gurub x antall ganger uten at Swift Zulian Tiger droppa en eneste gang. Så kom jeg og ble med i en 20mans der for første gang, hadde ikke peiling hva jeg gjorde og nærmest rulla hode over tastaturet for å gjøre dps. Og tror du ikke at Swift Zulian Tiger droppa og jeg vant roll`n. De hatet meg så mye at de nesten ikke var til å snakke til når de fikk vite at jeg fikk den første gangen jeg var der. Hadde ikke peiling om at den droppa der en gang :laugh:.

Anonymkode: 2802d...068

Åh jeg savner den plassen jeg :(
-Bring it back blizz!
Har raptoren jeg :fnise: 
Er egentlig mye av det gamle jeg savner i spillet...Men så er det jo enkelte ting man hatet noe intenst før også blir det borte også savner du det senere...Litt sånn -Love hate, relationship ;P

Akkurat nå har jeg egentlig ca 5 måneder igjen med gratis gametime igjen...-Kjøpt med gull, men er så lei av spillet..
Iallefall, jeg taper ikke ordentlig penger, så det er jo en god ting ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Chibi skrev:

Åh jeg savner den plassen jeg :(
-Bring it back blizz!
Har raptoren jeg :fnise: 
Er egentlig mye av det gamle jeg savner i spillet...Men så er det jo enkelte ting man hatet noe intenst før også blir det borte også savner du det senere...Litt sånn -Love hate, relationship ;P

Akkurat nå har jeg egentlig ca 5 måneder igjen med gratis gametime igjen...-Kjøpt med gull, men er så lei av spillet..
Iallefall, jeg taper ikke ordentlig penger, så det er jo en god ting ^^

Ja mye jeg savner fra tidligere jeg å ^^. Likte faktisk tbc/wrath best etter det har wow ikke hatt samme sjarmen. Er lei jeg også, har ikke vært på siden 18 desember, blir mest sannsynlig ikke til å logge på før neste expansion. Men donnow får se :P

Anonymkode: 2802d...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Noen som spiller allianse på Sylvanas her?

Jeg skulle så gjerne ha gjort "Death to the warchief" achievementen, men det er jo så vanskelig å få til! Når man skal inn i Orgrimmar, kan man ikke gjøre det cross realmt; alle må være fra samme server!

Noen fra Sylvanas som vil være med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...