Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise

Gratulerer Anjah! Den er såå fin den grønne :)

Med skikkelig iherdig god hjelp fra kjæresten fikk jeg PVP'en ferdig i Children's week, så jeg har endelig den rosa dragen på Horde-mainen min. Den er fin :) Takk til Mannebeinet!

Til deg AB : Det er ikke bare WoW som er et spill å bli dumpa for. Eksen min (som fikk men inn i WoW) prioriterte ofte PC'n til fordel for meg, men han sluttet med WoW lenge før det.

Det er mange hobbyer man kan bli dumpet til fordel for! Ikke bare hobbyer, men karriære, andre mennesker, etc. Jeg føler med deg, og du fortjener mye bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I gode gamle raide-dager spilte jeg restoshaman, og har tenkt så ofte på den tiden.. Nå, et par år senere har jeg laget en ny shaman. Omg, så digg! Lvler i BG's atm, samt quester litt med samboerens warrior når han vil. Går så det suser, spilt bare bittelitt jo, men er allerede 55. :ler: Går for enhancement mens jeg lvler, men har resto som offspecc for å kose meg litt ekstra.

Eneste aberet er at vi "alltid" har vært Horde (bortsett fra raidetiden med shamanen) og nå er jeg en aldeles nydelig draenei igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til den blå siden, Zaphireh!

Jeg startet en worgenfrøken i vinter. Nå fikk jeg skikkelig lyst til å levle igjen!

Men svigermor er på besøk. Det tar seg vel litt dårlig ut å benke seg til forran skjermen nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anjah; Hvor lenge skal hun være da? Hvis det er snakk om lenger enn en helg så hadde jeg da lett logget på, gjort noen dailies og kost meg litt, hun tar kanskje opp et ukeblad en gang i blant :P Kommer også litt an på hvor pc`en står kanskje =)

Join meg på Doomhammer da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, sant. Hun reiser hjem igjen i morgen. Men man skal ikke se bort i fra at det blir litt pålogging i kveldingen ;) Jeg spiller forøvrig på Sylvanas. Helt kurrant servere for nordmenn og svensker. Hvordan er det på DoomHammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Fikk lokkemail fra Blizz med tilbud om 7 gratis spilledager, så der var jeg på igjen.... :sjenert:

There's a new undead priest in town! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Jeg fikk akkurat en venn til å bruke Scroll of Ressurection på min gamle account, men nå vet jeg ikke om jeg er motivert for å spille likevel :fnise:

Kommer dem til å fjerne meta på raid når den nye greia kommer?

Er den nye ZG/ZA (?) instancen noe morsom?

Pvper ikke så lurer mest på pve generelt.. bruker som regel å prøve meg på alle achievements/reputation og slikt!

Har ikke spilt på en stund så fortell så slipper jeg å lese en million sider på mmo champ :fnise: Kanskje noen av dere som spiller på min server også? Ravencrest (Alli)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg raider ikke jeg, men rep er myyye enklere nå som du får tabards som gir +rep i instancer :) (WoW er blitt litt vel enkelt på visse områder, men jeg klager ikke... For en veldig casual er det bare fint!)

Savner undead mage'n min, Orc hunter'n og den fine lilla mounte'n på prestinna på horde. Men ally-alts kaller, og jeg må lære meg prestehealing, så jeg levler en human male prest kun for den grunn nå... Slow learner! Og nå hadde det vært mye mer moro å være hjemme og nerde enn å sitte og ruge på jobb :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kanskje jeg skal slenge meg på denne tråden her jeg også, ivrig wowspiller som jeg er.

Spiller horde på Earthen Ring. Har en 85 belf warlock, en 85 belf mage og jobber for øyeblikket med en 73 + gnome shaman, og en hel skokk med low lvl horde alts. Har også en teeny tiny alt på ravenholt (ally) som jeg skammer meg helt villt over :sjenert:

Noen andre som spiller på ER forresten?

ZA og ZG er forsåvidt artige instancer de første par gangene man spiller dem, men etter et par ganger så blir de som alle andre dungeons er nå for tiden; pew pew bang bang og ferdig, uten å måtte kunne noe videre om taktikker.

Har ennå ikke raidet anna enn Baradin Hold i cata, så vet ikke hvordan de andre er dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Audiot

Firelands er helt OK, litt kjedelig raid sone kanskje..

Er 5/7 heroic 25 nå, står litt fast på Baleroc. Må jo ha noe sinnsykt DPS for å få han ned innen enrage tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann. :)

Jeg har akkurat kjøpt meg WoW, og skal lage meg en ny karakter i dag / (i morgen), og lurte derfor på om det er noen her som spiller på serveren "Grim Batol"?

Jeg tror jeg vil begynne på den serveren, men har ikke helt bestemt meg. Uansett, hvis det er noen som har lyst å spille / skype med meg, så send meg en pm eller svar på dette innlegget.

Takk for meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. :)

Jeg har akkurat kjøpt meg WoW, og skal lage meg en ny karakter i dag / (i morgen), og lurte derfor på om det er noen her som spiller på serveren "Grim Batol"?

Jeg tror jeg vil begynne på den serveren, men har ikke helt bestemt meg. Uansett, hvis det er noen som har lyst å spille / skype med meg, så send meg en pm eller svar på dette innlegget.

Takk for meg. :fnise:

Er Horde på Stormrage jeg, beklager.. :)

Kom å join oss da vel! Nesten bare nordiske i vår guild ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Noen som spiller på sunstrider her da? Gleder meg til transmogrification, det blir morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, som jeg savner å raide.. :( Var maintank i en topp 10 raiding guild i BC og starten på WoTLK før pcen kræsja. Gubben spilte også, i en annen guild, men ga seg før meg. Når jeg fikk ny pc og kunne spille igjen var jeg såpass langt bak resten at jeg bare ble social. Har ikke orket å spille meg opp igjen, så min flotte warrior er bare lvl 80 stakkar.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Heloise

Ja det er litt absurd. Det er ikke akkurat WoW lenger etter den kommer ut. Men skal bli artig alikevel.

De kunne vel kanskje holdt seg litt mer til lore'n vel og merke. Men jeg elsker forandringer uansett, skal ikke dømme det helt nedenom og hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, WoW-venner! Hva synes vi om de nye ryktene/nyhetene om ny expansion og patch? :)

Det er vel ikke rykter mer, når blizzard poster nyhetsoppdateringer om det :gjeiper:

Jeg spiller ikke wow, men jeg syns det var gøy at de oppdaterer disse "vanity pets"-greiene, så man kan ha sånne pokemon-lignene slosskamper med dem... Spill i den sjangeren som wow er i, har en tendens til å være veldig mye det samme om og omigjen, så da er det kult når utviklerne legger til sånne ekstra småting som man kan holde på med.

Jeg lurer litt på hvorfor Blizzard ikke har lagt inn at man kan bygge hus, og innrede dem osv, når det er en såpass populær funksjon i MMO-sjangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord.. Nusselig panda område og pokemon. Hva i alle ville dager.

Pandaene har da vært en del av Warcraft siden 90tallet... Hvorfor har de plutselig blitt noe teitere nå? Og hvorfor er det teitere å være en panda, enn en ku?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...