Gå til innhold

For alle Ålesund og omegn bruder


Sympatia

Anbefalte innlegg

Hei!

Har sett gjennom tråden og har fått gode tips til lokaler.

Imidlertid er det flere som sier at flere hoteller i Ålesund har plass til selskap.. Noen som vet hvilke hoteller som kan huse en bryllupsfest på ca 50 mennesker?

Bor i en helt annen landsdel, så det er ikke lett å bare "stikke innom" hotellene :)

Rica Parken Hotel har god plass til såpass mange gjester. Har vært der på et par tilstelninger og et julebord. Fine lokaler og god mat:-) Bare husk på at da er det hotelet som styrer med maten og dere må bruke baren deres, da får dere ikke ha med noe medbrakt.

Ellers har også SAS hotellet her i byen også en stor bankettsal som det er mulig og leie:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar:)

SAS-hotellet er fullbooket den helgen og Rica liker jeg ikke noe særlig.. har vel vært full der et par ganger for mye;)

Vi har nå booket både Frimurerlogen og Color Line stadion.. så får vi se hva vi ender opp med!

Sambo er ikke fra Ålesund, så vi skal ta begge lokalene i skue før vi bestemmer oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Skal gifte meg i Ålesundsområdet 1. august 09, har booka kirke og lokale - men vil ikke ha de stolene som hører til der! Er det noen som har tips om hvor man kan leie stoler? Skal ha ca 100 gjester, og altså like mange stoler... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

SAS-hotellet er fullbooket den helgen og Rica liker jeg ikke noe særlig.. har vel vært full der et par ganger for mye;)

Vi har nå booket både Frimurerlogen og Color Line stadion.. så får vi se hva vi ender opp med!

Sambo er ikke fra Ålesund, så vi skal ta begge lokalene i skue før vi bestemmer oss.

Jeg aner egentlig ikke, men hva med ISS f.eks. de har jo sunnmørshallen og sikkert tilgang på stoler? Eller så kan kanskje hotellene og muligens colorline stadion hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner egentlig ikke, men hva med ISS f.eks. de har jo sunnmørshallen og sikkert tilgang på stoler? Eller så kan kanskje hotellene og muligens colorline stadion hjelpe deg?

Takk.. det var lurt:) Har liksom ikke lyst på røde plaststoler i bryllupet mitt! Ødelegger litt av stemninga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Mrs2009_*

hei,

spennende å lese innleggene her! Jeg skal gifte meg i Ålesund til sommeren og lurer på følgende: kunne noen hjelpe meg med kontaktperson og tlf til frimurerlogen i ålesund? finner bare et nr som ingen svarer på: 70124730?

Da krysser jeg fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mrs2009_*
Bare hyggelig :)

Når og hvor er det dere skal gifte dere?

Nå ser det ut som om det blir 4. juli 2009 i Ålesundskirka. Utrolig vanskelig å samkjøre kirke og lokale...ringte til losjen og alle favorittdatoene var seff booket! Han sa at enkelte booket i opptil 3 år i forveien...Jaja, jeg er overhodet ikke hysterisk men har sjekket ut de fleste forslagene her og da blir jo man litt småstressa.

Har forresten vært i kontakt med kube og der var det superfresht men litt for lite og litt dyr leie...sukk!

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har booket losjen 27 juni... og vi skal ikke bruke lokalet den dagen!

Dersom det er en av datoene deres.. Vi har ikke meldt avbud ennå!

Vi hadde den dagen først, men måtte bytte til 13 juni pga familie. Den dagen var losjen opptatt så vi står mellom kuppelen på Fjellstua og Color Line Stadion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin

Hei!

Ville bare skryte av SAShotellet:) Dei e kjempeflinke,flotte lokale og ikkje så veldig dyrt:)

Lykke til te alle dokke heime!(he forvilla mej til Hamar...)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mrs2009_*
Vi har booket losjen 27 juni... og vi skal ikke bruke lokalet den dagen!

Dersom det er en av datoene deres.. Vi har ikke meldt avbud ennå!

Vi hadde den dagen først, men måtte bytte til 13 juni pga familie. Den dagen var losjen opptatt så vi står mellom kuppelen på Fjellstua og Color Line Stadion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SAS-hotellet har jeg hørt mye bra om ja!

De var fullbooket den opprinnelige bryllupsdagen vår, og jeg har helt glemt å sjekke om der har noe ledig den "nye" datoen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har booket losjen 27 juni... og vi skal ikke bruke lokalet den dagen!

Dersom det er en av datoene deres.. Vi har ikke meldt avbud ennå!

Vi hadde den dagen først, men måtte bytte til 13 juni pga familie. Den dagen var losjen opptatt så vi står mellom kuppelen på Fjellstua og Color Line Stadion.

Hei igjen! prøvde å svare men tydligvis litt klønete! Tusen takk i allefall, for forslaget ditt ang. losjen! Han kontakten du oppgav dro på ferie og er tilbake først 12 des, da skal jeg oppover på befaring. du får kanskje ikke avbestilt før i des heller siden han er i afrika et sted så da er det supert om jeg kan få sitte litt i tenkeboksen?

Hva med dere? Har dere landet på sted? Må være deilig når tid og sted er i boks! Tar MYE energi å tenke på alt ja... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt la være å avbestille til du har tenkt deg om :)

Kan dere få kirke den 27. da? Er det Ålesund-kirka som er førstevalg eller eneste valg? Vi skal i Borgund... :)

Er ikke sikker på lokalet enda, jeg har veldig lyst på Color Line, men de vet ennå ikke om de leier ut den helgen. De er avhengig av neste års terminliste i tippeligaen før de vet hvilke helger de leier ut! De leier nemlig ikke ut de helgene det er hjemmekamp :)

Så vi får ikke vite noe der før i begynnelsen av desember...

Utover det vet vi ikke så mye enda! Vi har bare kirka og fjellstua... Ingen blomster, ingen kjole og ingen fotograf :)

Jeg har ikke begynt å stresse enda!

Du vet ikke om flere lokaler i Ålesund da? Vi kommer ikke på flere vi kan ringe til.. i utgangspunktet ville vi hatt et lokale hvor vi kan ta me mat og drikke selv, men vi har ikke funnet noe vi vil ha!

Losjen er suveren på det området, stort kjøkken osv! Men som sagt; de er ikke ledig på vår dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan godt la være å avbestille til du har tenkt deg om :)

Kan dere få kirke den 27. da? Er det Ålesund-kirka som er førstevalg eller eneste valg? Vi skal i Borgund... :)

Er ikke sikker på lokalet enda, jeg har veldig lyst på Color Line, men de vet ennå ikke om de leier ut den helgen. De er avhengig av neste års terminliste i tippeligaen før de vet hvilke helger de leier ut! De leier nemlig ikke ut de helgene det er hjemmekamp :)

Så vi får ikke vite noe der før i begynnelsen av desember...

Utover det vet vi ikke så mye enda! Vi har bare kirka og fjellstua... Ingen blomster, ingen kjole og ingen fotograf :)

Jeg har ikke begynt å stresse enda!

Du vet ikke om flere lokaler i Ålesund da? Vi kommer ikke på flere vi kan ringe til.. i utgangspunktet ville vi hatt et lokale hvor vi kan ta me mat og drikke selv, men vi har ikke funnet noe vi vil ha!

Losjen er suveren på det området, stort kjøkken osv! Men som sagt; de er ikke ledig på vår dag :)

Hei igjen! Så snilt at du venter med å avbestille, skulle så gjerne ha sett lokalet selv først...Ålesundskirka er mest praktisk mht beliggenheten hvis det skulle bli losjen men de har bare ledig kl 12 og 1315 den 27. og vi ønsker i utgpkt et ettermiddagsbryllup...hvis ikke er alternativene odd fellow el jeger og beger som vi ennå ikke har sett...jeg var hjemme for et par helger siden og så på bla kube, oluf holm (skrekk og gru...) arbeider'n, atlanterhavsparken og odd fellow. litt dum beliggenhet midt i byen men veldig praktisk også da vi får mange tilreisende. Så dessuten på museumet og borgund kirke til 29 august, nydelige omgivelser men synes at det blir litt sent på året, samt ønsker en salongavd til eldre slektninger...Vet desverre ikke om flere enn de andre som står listet opp på sidene her, utenom kube da,superfresht men de har ikke plass til mer enn 80 stk og skulle ha 40 000,- bare i leie. kuppelen er jo fantastisk beliggenhet men jeg stemmer også mer for et sted der man kan påvirke mest mulig selv mht mat og drikke, pynt etc. Vi har altså ingenting i boks pt men er evig optimist og tror at alt løser seg tilslutt likevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg kan godt la være å avbestille til du har tenkt deg om :)

Kan dere få kirke den 27. da? Er det Ålesund-kirka som er førstevalg eller eneste valg? Vi skal i Borgund... :)

Er ikke sikker på lokalet enda, jeg har veldig lyst på Color Line, men de vet ennå ikke om de leier ut den helgen. De er avhengig av neste års terminliste i tippeligaen før de vet hvilke helger de leier ut! De leier nemlig ikke ut de helgene det er hjemmekamp :)

Så vi får ikke vite noe der før i begynnelsen av desember...

Utover det vet vi ikke så mye enda! Vi har bare kirka og fjellstua... Ingen blomster, ingen kjole og ingen fotograf :)

Jeg har ikke begynt å stresse enda!

Du vet ikke om flere lokaler i Ålesund da? Vi kommer ikke på flere vi kan ringe til.. i utgangspunktet ville vi hatt et lokale hvor vi kan ta me mat og drikke selv, men vi har ikke funnet noe vi vil ha!

Losjen er suveren på det området, stort kjøkken osv! Men som sagt; de er ikke ledig på vår dag :)

Hei igjen,

etter mye om og men har vi endelig landet på 4.juli! Godt å ha bestemt seg men det er vel nå moroa begynner...uansett tusen takk igjen for at du kunne 'gi bort' losjen den 27. juni.

Masse lykke til med alle forberedelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

Hvilket lokale endte dere opp med da?

Håper du bruker tråden fremover, kjekt å dele erfaringer med frisør, kaker, fotograf osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kulturhuset Avholdshjemmet i Åle

www.avholdshjemmet.no

Helt nytt og funksjonelt kjøkken er på plass (2008) og storsalen har unik akkustikk. Plass til ca 150 ved bord. Se hjemmesiden.

Inngangsparti, garderobe / toalett og lillesal blir nyrestaurert våren 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...