Gå til innhold

tanker rundt en nær kjendis opplevelse.


Gjest jålemor

Anbefalte innlegg

Gjest Kåre 25

Du virker rett og slett mindre interregent. Jeg er sikker på at du ikke vet hva kvadratroten til et grantre heter en gang.

Du forsøker å drite ut meg, men bare så du vet det så er det du som driter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jålemor

jeg driter da ikke. jeg er jo jente, vi gjør ikke sånt! herregud, det vet da alle... jayzus... ohmigod, for en kranglekopp! ikke bare har du stått opp med feil fot, du har stått opp med helt feil personlighet :fisk:

og ikke si at jeg ikke forstår noe som helst, for så å si "og bare så du vet det... blablabla". det er da opplagt at jeg ikke forstår hva du snakker om! hahaha! :-D

og bare så DU vet det... dette holder meg ikke akkurat våken om nettene. tore25 synes at jeg er uinstrument, eller noe, og kjempefint dèt, tore!

litt til nå, og så får du sikkert lov til å gå på tur uten støtte-kontakten din :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest jålemor

åh, guri... har vært på ferie, liksom, og nå er jeg helt sånn :vin: trenger en ferie for å komme over ferien, om dere skjønner.

næh, guri sier bare jeg, assa! jeg og noen blonde venninner skulle på ferie til et sånt varmt sted hvor drinkene er billige og de har litt sand og sånt. ja, der, vet dere. alle har vel vært der, så... ihvertfall. vi skulle ta flyet og sånn, for det var så langt å gå, visst, og vi måtte tydeligvis ta et sånt underutviklet, low-price high-crap, hjernedødt, spesialfly! det var fullt av barn! ja, barn, ja! maaakan!!!

vi bare så på hverandre, og liksom, "haha... hvor er skjult kamera?", liksom. men så startet flyet, og vi bare... "nå har denne spøken gått altfor langt, liksom. hvor er han teite fyren med bart, som liksom skal sprette frem og si: haha! dere trodde dere hadde dødd og kommet til helvete (tøyen), men det er bare skjult kamera! hoho!".

men, neida... liksom ikke det, nei. unger i hytt og gevær, som ikke satt stille, og som ikke holdt kjeft. men som konstant, liksom "mamma, hva er deeet?? mamma, jeg må tisse! mamma, se på han tjukke mannen! (han var tjukk, da)"...

grøss. ekle, ekle små kryp. hva tenkte foreldrene på? tenk at to minutter med moro kan resultere i et liv med en sånn ekkel snørrete ting... da er det liksom ikke verdt det, liksom! herregud.

på et tidspunkt snur venninna mi seg til moren til krapylet som satt bak oss og sparket i setene våre, og hun lurte liksom på om ikke ungen kunne være i bagasjerommet, eller noe. helt seriøst, liksom. han var jo en drittunge. det skal ikke gå utover oss at moren på død og liv skulle ha sine to minutter med moro. skal liksom vi lide for at hun tar ubrukelige valg...? don`t think soooo!

men ihvertfall...

kjerringa ble skikkelig sur, og bare "ja, vil dere liksom at vesle chris skal fryse ihjel, eller?!?".

og vi bare... "ehh... ja? hallo..." :jepp:

skjønner ikke at hun ble så sur, assa. noen folk bare takler ikke at andre kan ha gode løsninger på deres problemer... hvis de ikke kommer på det selv, så kan det liksom være det samme, liksom. så barnslig... grow up!

og så reagerte noen av foreldrene på at vi drakk sprit :roll:

jeg mener... de er selv skyld i sine ubrukelige, ulevelige liv med barn. vi drikker og har det gøy, for vi vet bedre, liksom. og hvis vi gir litt sprit til ungene deres, så de skal sovne og holde kjeft, så takk oss, for helvete! en drita unge, er bedre enn en bedriten unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest jålemor

jåååålemooor!!! Hvor er duuuu??

Jada, jada, slapp av. Jeg er bare her. Kjeder deg, sier du...? Jeg kan alltids skrive noen linjer, jeg. Hihi, holdt på skrive "dra noen linjer"! Misforstå den som kan :kyss:

Vel, det skjer jo stadig vekk noen sprell i min lille hverdag, lissom. Som regel er det ikke jeg som spreller, føler jeg, men guri... Hvor skal jeg holde, da, om ikke i ørene? Og da spreller jo disse mannfolka som pokkers sprellemenn. Aha! Det er derfor det heter sprellemann, faktisk. Beauty and brains... Ooooh, the jealousy i cause...

Sprellemanns-prisen? Hmm... Jo, det var sannelig noe å tenke på. Men jeg kaster ikke bort viktige minutter på sånt fjas. Som jenter flest, har jeg kun fått femten minutter tenking til rådighet om dagen, og de bruker jeg naturligvis på viktige ting. Rosa, eller lyserosa kjole? Miniskjørt, eller barely-there-skjørt? Dere skjønner. Viktige saker.

Men idag hendte det noe som har fått meg til å gruble (ikke tenke, altså) på disse instrumentene vi damer har fått. Joda, vi kan vel alle plystre og klappe i hendene, men nå snakker jeg om dette med å spille på sex.

Hørt på maken?? Er det ikke nok å henge fingrene i fra før, nå skal man søren meg spille der man ligger òg... (Eller står oppover langs veggen i et smug, eller rister løs i fellesvaskeriet. Alt ettersom.).

Min kjære venninne (hater henne, men jeg gidder ikke å bruke sånne gåseøyne. Synes ærlig talt det er forferdelig å ta et uskyldig dyrs øyne bare for å klistre dem på datamskinen. Ekkelt og helt unødvendig!) presterte nemlig å påstå at jeg spiller for mye på sex... For mye! herregud, jeg ante ikke at det gikk an engang, jo. Føler meg som en seksuell analfabet nå... Noen som kan lære meg? Bruker man fingrene, eller munnen? Eller ørene, eller hva? Og hva spiller man på? Noen som har noen tips til cd`er jeg kan kjøpe hvor det spilles på sex...?

Trodde jeg i det minste hadde teken på hele den du-og-jeg-er-nakne-la-oss-se-hva-som-skjer-greia, men det dukker visst stadig opp noe nytt. Forbannet være... Hva blir det neste? Tenke før man snakker? I alle dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jålemor

Hva i alle dager skjedde med forrige lørdag a?? Jeg våknet av noe helt forferdelig bråk. Tromming og trompeter, og gudene vet... Så jeg tenkte det enhver i min situasjon ville tenkt: Guri, nå er det krig, gitt...

Jeg fortet meg å gjøre de aller mest nødvendige forberedelsene før en eventuell flukt. Dusjet, krøllet håret, lakkerte neglene, og prøvde et par antrekk. Hva slags kleskode er det i en krigs-flukt, egentlig? Definitivt ikke casual, men er galla over the top? Jeg fant ikke noe nyttig informasjon på nettet heller, så jeg gikk for en rosa aftenkjole som rakk såvidt over stussen, og noen gjennomsiktige plast-stiletter. Jajamensan. Dere kan ta landet mitt, men jeg går ned med stil!

Så kom jeg meg endelig ut. Over skulderen min, hang en lekker sak fra Chanel (kjøpt kjempebillig i Hellas. Smart!) med det aller mest essensielle i. Lipgloss, parfyme, bh-innlegg, og pepperspray.

Avsporing: Kan noen fortelle meg litt om pepperspray? Har hørt at alle jenter bør eie en, men det smaker jo dritt! Sprayet over potetene mine, og holdt på å brekke meg skikkelig. Nei, takke meg til den gamle gode pepperkverna... Anyways, tok den nå med meg for sikkerhets skyld. Kanskje det ikke finnes pepperkverner i unntakstilstander?

Ute i gatene reket folk i tog, og sang arbeiderviser, og hadde kledd seg i bondedrakter. Ikke vet jeg. De viftet med flagg, og oppførte seg som en gjeng idioter.

Det var da jeg skjønte det... Herregud, det var ikke krig på gang! Det var en aldeles gigantisk demonstrasjon som både liten og stor deltok i. Sikkert noe landbruk-greier... Med tanke på at de hadde kledd seg ut som bønder, liksom. Antageligvis ville de ha subsidierte midler til å kjøpe silikonjur til Dagros. Typisk bønder. De er sprø. Men hva var greia med flagg? Tullinger, ass. Jaja, jeg har nå aldri støttet landbruk, uansett... Kjøper egg og melk og sånn på Rimi, jeg, så hah!

Stoppet to damer og spurte hva de ville oppnå med dette hysteriet, og de bare så dumt på meg. Og jeg så bare dumt tilbake, liksom... Hallo? Ikke lek den leken med meg, kjerringer.

Til slutt mumlet hun ene prøvende "Det er jo 17. mai, da...?".

Jaha, og dagen før var det den sekstende, og dagen etter den attende... Hva er det du prøver å formidle her??

Folk må da i det minste vite hva de driver med. Kan ikke bare marsjere rundt fordi de følte at akkurat dette var en passende dato for vill tromming, idiotiske kostymer, og vifting med pinner med tøybiter på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...