Gå til innhold

tanker rundt en nær kjendis opplevelse.


Gjest jålemor

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest jålemor

aloha, gøøørlz :sminkedokke:

dere har vel kjedet dere sykt uten meg. jeg vet, men jeg har lissom et liv, sant? det forstår dere vel...

men nå skal jeg update dere litt på hva som har skjedd siden sist, og gurimalla, sier bare jeg...

dere vet han kjekke med det mellomlange navnet med r? ja, han heter bo, da, men jeg vet ikke helt hvordan det skrives... hvor er r`en, liksom?? you tell me... det er sikkert fransk, for da synes ikke r`en. den skarrer, liksom. rrrrr....

men jaffal! dette vil dere iiiikke tro! han var... ja, hvordan skal jeg si det penest mulig? SOPER! hva, liksom?!? når han kunne fått MEG??

det rare er at vi aldri datet bare vi to. jeg hadde alltid med meg den bifile kompisen min, patrick. som beskyttelse, liksom, i tilfelle daten min (bo) gjorde noe pinlig, så kunne jeg late som om det var de som var sammen, liksom. og så kunne jeg elegant ha foretatt min retrett. det var for eksempel en gang bo ikke hadde gnidd ut foundationen ordentlig, så det var liksom skille ved kjeven, liksom. herregud, ass... sjekk sminken i dagslys, liksom! like før jeg stakk...

men enden på visa er ihvertfall at jeg overrasket bo og patrick på badet mens patrick prøvde å bite av penisen til bo! hva, liksom??

så jeg slo jo selvfølgelig patrick i hodet med chihuahuaen min, mens jeg ropte "hei, den der skal jeg bruke senere!!!" :slåss:

pinlig stillhet mens daten min trekker på seg buksen, og forklarer at han ikke er interessert i meg, men i patrick. og at han ikke helt hadde skjønt hvorfor jeg alltid hang meg på når de skulle ut...

whatever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenStrøken

Så morsomt å lese! Noe å tenke på å kontakte et magasin, feks Det Nye, og høre om de vil ha dagboken din på trykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jålemor

la et ukeblad ha med dagboken min, ja... tja. Jeg skriver jo mest her for å være snill, da. har en gravid venninne, nemlig, og jeg synes så fryyyktelig synd på henne, liksom... :tristbla:

mens jeg er ute og drikker og blotter min veltrente stuss, så sitter hun hjemme med mannen sin, og ser på film, og diskuterer baby-navn. hun kjøper masse små rosa klær, og jeg bare "jeeezes, gørl! de der får du aldri på deg!"... og hun så bare rart på meg. så ut som dukke-klær, jo, og seriøst dama er knallfeit! jeg tror kanskje det er realistisk av meg å anta at hun veier bortimot 67 kilo... :eeeh:

hun skal føde om to uker, da, så da håper jeg hun skjerper seg litt. skaffer seg en barnepike, slanker seg, og dumper den teite mannen sin. han er dust, ass, seriøst... skikkelig sånn "moderne" mann som skal ta seg fri fra jobben for å tilbringe så mye tid som mulig sammen med dama og ungen. jeg tilbød meg å ta ham med ut på byen, men han foretrekker faktisk å sitte hjemme med hvalen...

ja, jeg vet... ikke friskt. gaustad neste! :klaske:

væffal. poenget mitt er at jeg synes så mange som mulig skal få nyte godt av å lese om det spennende livet mitt, og det er ikke alle som har råd til å betale 50 kroner for å lese om det i et blad. de vil heller bruke en femtilapp på å gå på kafè, eller mat, eller noe... noen folk, assa. ikke vel bevarte. derfor gjør jeg dette. en slags god gjerning :engel:

og når jeg blir berømt, kan dere alle si "vi fikk være med på ferden. vi har ikke mye i livet vårt, men i noen korte stunder om dagen fikk vi føle at vi levde et liv verdt å leve...".

og da sier jeg på forhånd "det er greit. men ikke innbill dere at dere får gratis ævtograf av den grunn, liksom!".

godt nyttår til alle dere håpløse kjerringer! jeg tenker på dere når ting går meg imot, og da føler jeg meg straks bedre. liksom... jeg har det ihvertfall bedre enn dere, liksom. atte... okidoki. det var alt for nå :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke: føran deg, helt stjerneklasse. takk!

jeg og den kjedelige samboeren min begge er helt overbegeistret. :ler:

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jålemor

hei, tore25.

først vil jeg bare si stakkars deg, det kan ikke ha vært lett, men ta minuttene til hjelp. først går det ett minutt, så går det to, og vips! så har det gått tre. da er du tre minutter lenger vekk fra sorgen, på en måte... og det må da liksom være bedre enn å være tre minutter foran sorgen? for da blir du jo bare dumpet igjen, og igjen...

er dèt som har skjedd, sant? en vakker jåledame (gosh! aren`t we all?) har gitt deg skuta, og nå sitter du hjemme i den stygge stresslessen din (i lysebrunt skinn. skjerp deg, tore) og tenker "whyyyy?? hun hadde de fineste puppene ever, liksom... hvorfor hadde jeg et forhold til katten hennes??".

og, ja... det er litt spesielt... men jeg er sikker på at du finner èn som finner seg i at du er som du er. man kan jo ikke være noe annet, sant?

men til deg, du bitre, ensomme mann... don`t hate me cause im bjutifull.

strål deg i min glans, og vit at jeg og mine tilsvarende vakre medsøstre gjør verden til et bedre sted.

jeg sier: hei, du herr president av oslo! gi faen i å kaste bort hundrevis av kroner på blomster og busker og sånn rundt omkring! de blir likevel bare brukt som urinal av de lavere samfunnslag. lei inn en bråte med lettkledde glamour-modeller! helvete, det hadde vært så sinnsykt fett, ass :sexy:

så herr president... de hundrelappene du sparer på dette... (glamour-modeller er som kjent fornøyd bare noen plystrer, eller biter dem i puppen, eller noe)... bruk pengene på byen med meg! for jeg har mange flere kort i ermet! (ehehe... inni armen, liksom? sykt. de magikerne, de magikerne... gjemmer kortene i bh`n heller, jeg).

og tore... opp og ned på en fotball? det kommer liksom helt an på hvilken vei man står. atte... om man står på hodet, eller på stiletthælene, liksom.

vi kan ihnertfall trekke et par konklusjoner med det samme: jorden er rund, fotballen er rund, og tore25 blir rund om han ikke slutter å deppe og henge på dame-forum snart!

ha en fin dag videre, all my bjutifull gørlz! og husk: en dårlig mann på taket er ikke noe å samle på. brenn huset! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre 25

Du virker skikkelig uinterrigent når du ikke klarer å skrive navnet mitt riktig en gang.

Og jeg er ikke tjukk eller rund, for jeg sparker fotball nesten hele tiden. Eneste gangen jeg depper, er når yndlingslaget mitt ManU taper. Men vi bruker å snakke oss gjennom det. Vi er en guttegjeng som samles hjemme hos meg før kampene. Mutters og fatters har innredet kjellerstua til tv-rom med egen inngang for gutta - så her kan vi sitte i fred. Før kampen blåses i gang utveksler vi litt tanker rundt strategier å sånne mer fotballtekkniske saker og greier.

Kortspill har vi vokst fra for lengst. :roll: Er småunger, pensjonister og dumme folk som driver med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jålemor

tore, tore, tore... la oss legge alle faktaene på dette fine glassbordet jeg har her.

ponkt 1: dette er en dagbok om en fantastisk babe (meg) som lever et fantastisk spennende liv (mitt). det er ikke noe terapi-sentral, eller noe... jeg er ikke, merk mine ord (bokstaver) IKKE, en av gutta! så jeg driter i deg rett og slett.

ponkt 2: jeg har ikke den fjerneste anelse om hva "uinterregent" betyr. la oss komme tilbake til det der...

ponkt 3: jeg insinuerer at du kommer til å bli rund av å henge her. ikke at du alt er. herregud, damene er ikke nådige her inne, assa! ubrukelige mannfolk i alle hjørner, virker det som... så du, kjære tore, kommer nok til å drukne din utilstrekkelighet i både det ene og det andre. øl og peanøtter, stort sett. vel... på tirsdag tar du nok et par pizzaer også, men du skjønner hvor jeg vil, sant?

(hahahaaaa... nei, ikke i buksene dine...)

ponkt 4: hmm... husker ikke hva dette punktet skulle bestå av... lakkerer neglene og funderer på saken.

(nei, husker ikke, men damn! fine negler! :hjertesmil:

ponkt 5: nei, det er ikke bare småunger, pensjonister og idioter som spiller kort. og om så var tilfelle... utgjør ikke disse en relativt stor samfunnsgruppe?? lissom??

gamlinger? check!

barn? check!

idioter? check!

hva har vi igjen da...? en bråte med VOKSNE INTELLIGENTE folk. you get me? ikke særlig mange, altså. la oss konkludere med at de fleste spiller kort, deriblandt du, ettersom du åpenbart er en idiot. (forklarer fornærmelsen nærmere i ponkt 6...)

ponkt 6: "uinterregent"???

da sier jeg bare som i !legally blonde"... i rest my case :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre 25

Jeg heter KÅRE din forbanna rosa sminkedott! :kjefte:

ponkt 2: jeg har ikke den fjerneste anelse om hva "uinterregent" betyr.

Det har jeg sjønt. Det er en del ting her i livet det trengs interrigens for og forstå. Det er nok en stor forskjell på oss - jeg er flink med ord å du er kanskje flink til noe annet.

Og den buksa di kan du bare beholde, jeg vil da ikke ha den!! Mannfolk går ikke med bukser fulle av blomster!! Jeg bruker olabukse. Til fint, på julaften, bursdagene til mutters og fatters og når vi besøker bestemor, bruker jeg buksa til konfirmasjonsdressen min, å den er blå. Ensfarget BLÅ - ikke blomstrete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KÅRE 25

Å forresten:

ponkt 1: dette er en dagbok

Alle (nesten alle) skjønner at dagbok betyr ei bok det skrives i hver dag. Det har ikke du jort her. Så det er ikke ei dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jålemor

tore... du referere til meg som en "forbanna rosa sinkedott", jeg kaller deg tore. oki? det spiller ingen rolle for meg at du heller vil bli kalt noe annet, så ikke skriv hva du "egentlig" heter i hvert eneste innlegg...

read my big and shiny lips: i don`t caaare...

og hva angår dagbok... vel, hvis det er et krav at man skriver hver eneste dag, så burde det hete hverenestesatansdag-bok. gjør det dèt? nei, nettopp.

anyway... her er det jeg som lager reglene. det er jeg som er hovedpersonen. go cry somewhere else! lissom, atte, fatter du greia nå...?

og du er ikke flink med ord. til og med jeg har fått med meg at det heter "skjønt". med k. tihi, er det ikke litt trist at du bare beviser din egen mangelfullhet i ditt iherdige forsøk på å bevise min? :-D

buksen min skal jeg selvsagt beholde. du ville ikke kunne skvist deg inn i den om du så var en død anorektiker. ikke har du humps til å fylle den, og ikke har du stil nok til bære den. not now, not ever...

hva angår dine andre kommentarer... virker jeg som èn som bryr meg? helt ærlig, gjør jeg...?

so let it go. du prøvde, feilet, og nå må du gå videre i livet ditt. du er velkommen til å lese dagboken min, men hold pølsefingrene unna tastaturet. for jeg er ikke interessert... :sexy:

shit, ass. noen må ha det inn med den største øsen jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jålemor

jeg merker at jeg lissom blir litt sånn derre nedstemt av alt dette mørket, jeg... mørkt når man våkner, mørkt når man legger seg. satan, så unødvendig! midnattsol langt inn i min veltrimmede stuss!

så jeg tenkte å lage en possetivitets-liste for å muntre meg opp :)

weee! yeeeey! nei, helvete heller... sur idag. liste nå!

fine ting om meg selv, som jeg liker, og som gjør meg glad! fordi jeg liker disse tingene om meg selv. og blir glad av det. av å tenke på at det er meg, lissom. og at det er fint... og sånn.

here we go... (ja, ikke bokstavelig, da. bare sitt stille på gamperæva og les!)

-fine negler. yup! krysser av for dèt, lissom. akkurat passe lange, fint formede. nyydelig neglelakk. ett plusspoeng!

-fin piercing i navlen. og fin navle! to plusspoeng!

-fint hår. langt og blankt. og ikke sånn stygt. mange som har stygt hår, men jeg er ikke av den sorten. ånei, du... her er jenta si som lett tar en hårkur hver eneste dag, fordi jeg glemte at jeg tok det igår. og dagen før der igjen. faktisk har jeg hårkur i håret akkurat nå... fordi jeg glemte å vaske den ut. søren... anyway! ett plusspoeng! (til meg).

-hmmm... åh, jo! nei, nå glemte jeg det. damn! denne mørketiden, assa. som om jeg ikke var passe distre fra før... (løpe til speilet og sjekke neste punkt).

-yup! i`m fiiine!

-jeg går fint. sånn først ett skritt, og så ett til. mange som tar begge skrittene på èn gang. det ser passe teit ut, da! haha! faktisk så heter det vel å hoppe. hvem gidder dèt, lissom...? ganske mange... i tell you. var på sats for å show off den nye hotpantsen min, og der hopper folk opp og ned, og svetter som bare det... yuk! sett noe så uelegant?? voksne folk som spretter, lissom. damn, skaff dere hjelp... kenguru-faen. så... ett plusspoeng til!

(ja, nå begynner jeg å bli i mye bedre humør! :-D mange vil kanskje mene den tomme vodkaflasken ved siden av meg har spilt sin rolle, men jeg sier... wuuuu! den har ikke spilt sin rolle i det hele tatt! men hør nå: (blåser i flasken) tuuuut... nå! nå har den spilt! hahahaaa!!!)

-ehm... fine negler! ti plusspoeng!

(det er ikke sånn at det er vanskelig å finne fine ting om meg selv, men hvor går grensen, lissom?? er det greit å gi meg selv åtti poeng for fint rumpehull?? vet ikke, jeg... noe bør kanskje være privat).

-åtti poeng for ***!! hahaha!! you`ll never guess what for :overrasket:

atte... (nå begynner fyllerøret...)... det ække uten grunn jeg ikke nevner noe bra om personligheten min. det er for atte jeg ikke vet hvem jeg er. sånn helt. èn dag er jeg sliten, og så en annen dag er jeg opplagt. så plutselig kan det hende at jeg blir litt sånn derre sint! og da tenker jeg lissom... "hvem er denne personen med så mange sider?".

kanskje jeg må dra til paris for å finne meg selv.

sist jeg var der fant jeg ikke engang veien ut av flyplassen... så jeg måtte jo bare fly hjem igjen. bare at jeg tok feil fly. easy mistake, long story...

"hvorfor spurte du ikke bare om hjelp?", undrer dere nok... vel... har dere noensinne prøvd å spørre en paris-person om noe som helst?? dere ville fått bakoversveis av den mangelfulle norsk-opplæringen til de satans baguett-gomlerne! da er det for èn gangs vskyld ikke jeg som er dum... og dèt vet jeg, for jeg KAN norsk, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...