Gå til innhold

tanker rundt en nær kjendis opplevelse.


Gjest jålemor

Anbefalte innlegg

han forventet vel ikke at jeg skulle skjønne det utifra manuset jeg fikk? herregud, det var på tre sider! jeg kan da ikke lese hele, liksom.

sukk... flaks for meg st jeg er oppegående og kvikk, ellers kunne jo dette endt med at hele norge fikk se rett inn i... eh... blomsten min? (er det slik man skal si for å unngå sensur?) :sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk, jålemor. Du har virkelig fått en som henger på gravidforumet til å føle seg litt mer med igjen. Tenk... Søstra til bigbrotheranette :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jålemor

det ække så innmari morsomt for meg å dra å trene når alle andre bare er tjukke, og sånn! her tar jeg meg god tid med å velge ut dagens antrekk (rosa hotpants, sports-bh, og rosa leggvarmere), krøller håret, sminker meg, og lakkerer mine lange akryl-negler fra h&m... men hvilket syn møter meg en tidlig søndags morgen?

dvaske, gamle kjerringer, med utvasket grå joggebukse, og stor hvit t-skjorte hvor det står "ibiza party-84". hot. seriøst, assa, hun eldste var sikkert over tredve :hakeslepp:

da drar man ikke på elixia, assa... ærlig talt. da får man værsågod traske rundt i skauen med likesinnede. nei... trenings-sentrene er for oss som vil bli sett. og kanskje se litt også, for ellers hadde jo bare alle kræsjet... lol!

så der sto jeg, da... foran speilet, og gjorde mitt ytterse for å berøre tåspissene. så hører jeg bare masse ekle pust og pes fra overalt. og de svettet, og jeg vet ikke hva! nei, guri... for noen usympatiske vesener. ødela jo dagen min fullstendig, vettu.

så jeg stilte meg opp ved siden av disse middelaldrende husmødrene, og sa sånn passe høyt "det går an å ta liiitt hensyn, da! gurimalla, seriøøøst!". og den aller eldste ugla (helt sikkert nesten 35 år!!!) smilte søtt og sa "vi husket ihvertfall å kle på oss...".

hallooo? hvor tett er det mulig å bli? det var ikke det jeg spurte om, liksom... snakk om å ha null sosial intelligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jålemor

så gikk jeg hen og forelsket meg, da... :hjertesmil: passet bra, egentlig. nå som det begynner å bli kaldt og sånn. trenger noen som kan hente meg i en flashy bil, og kjøre meg steder og sånn. taxi, liksom?? hallooo... og buss? :ler:

nei, om vinteren trenger man en mann. og nå skal jeg fortelle om denne mannen som jeg har planer om å plassere i den rosa silke-sengen min, og bak rattet i den sølvgrå sportsbilen min. (ja, hallo, har bil, da liksom... bare ikke lappen, sant. en ting om gangen. det viktigste først. hva skal man med lappen om man ikke har bil? lol!)

han har et navn og sånn, men husker ikke helt hva det er... tror det har noen bokstaver og sånn. kanskje en r? hmm... mener bestemt at det er litt sånn mellom-langt.

har øvet meg på å rope navnet hans når jeg faker orgasme, nemlig, men nå må jeg finne ut hva det er igjen, da... kan ikke rope "åh, jaaa! du med det mellom-lange navnet med bokstaver! mmm!"...

eller... jeg kan jo alltids det. ingen som forventer noen gullkorn midt under sex, allikevel :humpe:

men vi har ikke hatt sex enda, altså! herregud, nei... har bare kjent ham i tre timer, liksom, og jeg pleier som regel å ha minstekrav til åtte timer bekjentsskap før sex. alle tror jeg er skikkelig billig, men det er jeg ikke. tihi! ulv i hønseklær, eller hva det er man sier... hmm... det hadde sett passe dumt ut, da! og ulver er vel gjerne litt større enn høns. eller kanskje bare i norge? i tyskland har de nemlig kjempestore høner! så store at de kaller dem struts! men det er kanskje bare tysk for "høne"? hmm... nå skulle jeg si noe smart, men så ble det bare tøys... tihi! jeg er søt, altså :sminkedokke:

men ihvertfall... mannen med mellom-langt navn (kanskje). skal fortelle litt jeg.

han er veldig opptatt av utseende, mer enn normalt, vil jeg si. utrooolig opptatt av klær, mote, interiør, og sånn. veldig fin holdning i kroppen... veldig god på catwalk! akkurat som meg. bare at jeg som regel ramler ned, fordi jeg er så full, da. også går jeg ikke så mye catwalk heller, egentlig... men jeg pleier å danse på bardisken, og det er faktisk nesten akkerat det samme, faktisk!

og så har han en chihuahua... cuuute! og så har en sjarmerende tale-feil, nemlig at han lesper. alltid solbrun. (bruker nok litt mascara og brunkrem, men det er vel slikt dagens menn gjør, eller?).

også er han opptatt av kunst og sånn. abonnerer på et blad som heter "blikk", med masse kunstneriske bilder av nakne menn i. og han prøvde seg ikke på meg i det hele tatt! jeg veeet! hallo, det må ha vært vanskelig! men han klapsa kameraten sin på rumpa, da. skikkelig mann. ikke noe homofobisk, eller noe.

oh, love... :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest jålemor

næh, guri... nå må jeg nesten ta en alvorsprat med dere kg-kjerringene. greit nok, dere har det sikkert litt tøft, mange av dere. ingen av dere var vel klassens kuleste, for å si det sånn... men det er ingen unnskyldning for å være slemme mot dem som er mindre enn dere...

hvis dere ikke vil være snille, kjærlige eiere... hvorfor skaffe seg kjæledyr? må si jeg ble kvalm av å lese noen av trådene her. og sint! for jeg elsker dyr, og kunne aldri ha skrevet:

"jeg barberer musa mi, for da er det deiligere for kjæresten min og slikke der..."

skjerp dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Barbere en mus lizzm, hva i huleste tenker dem på, og ikke minst med.... Skal man lizm barbere alle dyr da bare foratte typen liker å slikke når dyra er barbert da eller lizm :hakeslepp: Folk ass :sur:

.... noen tenker ikke vet du :ler:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...