Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag morges våknet jeg og hadde vondt i den hofta jeg ikke lå på :klø: Merkelige greier, skulle tro at man fikk vondt på den sida man ligger på ikke motsatt side...

Ellers har jeg vært "slem" i dag og spist røykalaks :sjenert: Rakk ikke å be de på Big Bite om å få en "halv med laks" uten laks... Får satse på at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linky: Uff, da skjønner godt du ble bekymret. Håper virkelig at det ordner seg. Når skal du på UL?

Knøttet: Tror ikke du skal bekymre deg for mye for røykelaksen. Er den fersk skal det vel være trygt.

Fikk MobyWrap sjalet mitt i dag. Bestilte det på mandag, så det gikk fort. Har prøvd det på. Virket veldig enkelt og greit.

Har du hatt isjas lenge, Jente79? Høres forferdelig ut!

Har vel hatt det siden slutten av januar, begynnelsen av februar. Har vært 20% sykemeldt siden midten av februar av den grunn.

Er stort sett ikke så ille. Har fått heve/senke bord på jobben, det hjalp veldig. Men merker jeg må være forsiktig. Beinet dovner fort og jeg får vondt hvis jeg presser det for langt...

Så lenge jeg tar det med ro og sitter med beinet litt opp på ettermiddagene så går det greit. Må bare bare ta hensyn til det.

I lys av Blåmeisa sin fødsel har eg laga oppropspåmeldingstråd! :)

God idè. Blir spennende å følge med framover. Rart å tenke på at det nærmer seg. Synes akkurat vi ble gravide jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også vi nettopp ble gravide. Husker dagen som om det var i går når jeg sto med positiv test i hånda og var helt sånn :overrasket::fnise:

Jeg vet ikke helt når jeg skal inn til UL. Jeg skulle få brev i posten innen en uke så får vi se. Dere blir hvertfall oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også vi nettopp ble gravide. Husker dagen som om det var i går når jeg sto med positiv test i hånda og var helt sånn :overrasket::fnise:

Jeg vet ikke helt når jeg skal inn til UL. Jeg skulle få brev i posten innen en uke så får vi se. Dere blir hvertfall oppdatert :)

Ja, det er helt utrolig...

Synes tida etter jul har rast avgårde...

Får håpe ultralyden går greit og du slipper keisersnitt. Men greit at du blir sjekket opp da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig ferdig med praksisen:) Deilig.... Nå har jeg bare sykehus praksis som jeg må vente med frem til høsten. Da må pappaen ha permisjon, mens jeg gjør ferdig praksisen... Nå skal jeg bare konsentrere meg om skolen frem til gutten kommer.

Fikk brev fra ahus i dag om innkalling til samtale på kvinneklinikken 14 april.... Sto ikke hva det er, men håper det er samtale i forbindelse med keisersnittet. GRUER meg.... Ville heller fødet...

Den siste uken har jeg gått opp fire kg, og var på kontroll hos legen i dag og har fått vann i kroppen. Så det er vel derfor jeg har gått opp så mye. Har spist knekkebrød til måltidene, og det er jo ikke mye mat. Men heldigvis var blodtrykket og urinen bra.:)

Min lege ville at jeg skulle komme tilbake om to uker, så han har begynt 2 ukers kontroll allerede(om ikke det var fordi jeg hadde gått fort opp i vekt da)Husker det var snakk om det her inne noen uker tilbake...

Tenk noen av dere har jo faktisk veldig kort tid igjen til Termin... hehe.

Blåmeisa... Gratulerer så mye med gutten :hoppe::klem:

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, 4 kg på en uke hørtes voldsomt ut ja... Dette vannet er noe herk...

Godt alt annet var bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å dra seg på nå. Synes du har vært så langt, linky.

Men du er jo jammen meg bare 4 uker foran :-D

Jeg er visst lenger enn jeg har innbilt meg ;)

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det jeg har begynt å skjønne også...

Skal bare jobbe 5 uker til. Virket så LEEEEEENGE når jeg begynte igjen etter jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Graulerer med 29 uker, Felicity! :danse:

Gratulerer med 32 uker, Jente79! :danse:

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har bare 29 dager igjen, Linky! Tida har plutselig gått veldig fort her.

Og i sommer er jeg tobarnsmamma, sønnen min er storebror.. Rart :ler:

Tror ikke jeg forstår det helt enda. Mannen forstår det iallefall ikke!

Den nye vogna står i stua. Prøvde å trille litt på den i går. Tok meg selv i å glise :sjarmor:

Tror de begynner sakte, men sikkert å gå opp for meg.

Nå kommer snart søstera mi innom med masse babyutstyr hun har lånt, og da tror jeg det meste er i hus. Synes det er betryggende å være klar så tidlig som mulig.

Da er det så koselig å "potle" med småting i slutten! Bare glede seg , slappe av og pynte litt.

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha utstyret på plass, cilipili.

Vi har en del utstyr, men har ikke fått hentet alt enda...

Men må vel snart få handlet det resterende.

Bare vi får på plass stellebord, madrass og bilsete så skulle det meste være i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere gjøre noe gøy i helga?

Jeg skal slappe av, kose meg med mannen og sønnen min, spise god mat og masse snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...