Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Hvor er egentlig alle sammen fra? :)

Jeg vil så gjerne ikke være alene :sjenert:

Ingen av mine venner er i min situasjon, de er single og unge. Mens jeg er godt etablert og gravid.

Så det er godt vi har KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok heldigere der. Har venner i begge ender av skalaen. Flere som er gift/samboere og har barn. Noen som er sigle og en del som er samboere/gift men uten barn.

Jeg bor i Buskerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en trønder her:) Dvs, en innflyttet trønder ;)

Si meg, det er ikke tilfeldigvis noen flere som skal til gruppemøte hos jordmor i midtbyen i desember? Alle som er ca like langt på vei skal visst på et fellesmøte... :sjenert:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Nok en trønder her:) Dvs, en innflyttet trønder ;)

Si meg, det er ikke tilfeldigvis noen flere som skal til gruppemøte hos jordmor i midtbyen i desember? Alle som er ca like langt på vei skal visst på et fellesmøte... :sjenert:

Er det ikke 13 des ca da? Skal dit jeg i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er egentlig alle sammen fra? :)

Jeg vil så gjerne ikke være alene :sjenert:

Ingen av mine venner er i min situasjon, de er single og unge. Mens jeg er godt etablert og gravid.

Så det er godt vi har KG :fnise:

jeg bor i akershus. ca 20 min fra oslo..

jeg er også den første i vennegjengen (blir 22 i april)

føler meg veldig "alene" :fnise:

hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad, og jeg vil da være 23 når den lille kommer :)

Vi kjenner jo noen som har barn da, men de er jo og litt eldre enn meg! Men sambo er jo 33 så det er vel derfor det blir litt sånn. :) Men kanskje man blir kjent med noen på sånn svangerskapskurs eller noe og! Men det er egentlig litt deilig å gjøre dette her tidlig kjenner jeg! For jeg ønsker jo egentlig å reise en masse o.s.v men da kan jeg gjøre det når vårt barn har blitt så stor at de klarer seg selv eller ikke vil være med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker, Moonshadow

Er det ikke deilig å passere den grensa :klemmer:

:hoppe: litt for at det er nøyaktig et halvt år til min termindato i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 9 dager til jeg har passert den magiske grensa også :)

Jeg gleder meg. Men jeg tror ikke noe kommer til å gå galt innen da :)

hvordan er egentlig deres form for tiden?

Jeg trodde kvalme og alt var over for min del, men både i går og i dag har jeg holdt på å kaste opp. Ikke kvalm på forhånd, men blir jo litt uggen rett etterpå da! Og nå er jeg sikkelig lei av det. Vil bare glede meg, men det er ikke så lett!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett i god form...

Men merker jeg er skikkelig matlei... Må vri hjernen hver dag for å finne lunch. Har ikke lyst på noe...

Litt uggen av og til, men heldigvis ikke så ofte.

Puppene har også roet seg litt... Litt ømme av og til, men ikke like ille som det var...

Er litt trøtt og lei også, men det har nok ikke bare med graviditeten å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Jeg også trodde kvalmen var i ferd med å gi seg men de siste to-tre dagene har jeg kastet opp både morgen og kveld. Blir veldig kvalm i perioder og går og brekker meg til jeg må spy.

Matlyst sliter også jeg med. Det er vanskelig og få i seg mat og jeg har ikke lyst på noen ting. Formen blir jo også dårligere når jeg ikke får spist nok.

Puppene er ømme men ikke like ille som i starten.

Ellers er formen grei. Litt trøtt og sliten i perioder av dagen men det går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper og begynner å bli "normale" igjen. Jeg er nesten litt redd til tider for at jeg ikke får i meg nok mat! Jeg går noen ganger for lenge uten mat kjenner jeg, men jeg klarer jo ikke spise, vil ikke ha noe, og noen ganger kommer jo bare opp igjen!

Men jeg er sånn sett gla for at jeg kommer til å være over uke 12 når jule kommer litt mer igang. For da regner jeg med at mye av kvalmen og kaste opp har gitt seg, så jeg kan spise masse god julemat. Nam nam, verken jeg eller lillemann har sikkert bra av det, masse feit mat. Men det er bare jul en gang i året :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Mine pupper og begynner å bli "normale" igjen. Jeg er nesten litt redd til tider for at jeg ikke får i meg nok mat! Jeg går noen ganger for lenge uten mat kjenner jeg, men jeg klarer jo ikke spise, vil ikke ha noe, og noen ganger kommer jo bare opp igjen!

Men jeg er sånn sett gla for at jeg kommer til å være over uke 12 når jule kommer litt mer igang. For da regner jeg med at mye av kvalmen og kaste opp har gitt seg, så jeg kan spise masse god julemat. Nam nam, verken jeg eller lillemann har sikkert bra av det, masse feit mat. Men det er bare jul en gang i året :fnise:

Må nok bare kose seg med god samvittighet i jula ja. Tror ikke det har noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er merkelig at puppene mine er ømme én dag og nesten ikke ømme neste dag... Virker som de er mindre ømme nå enn de var i begynnelsen.. Noen som har opplevd det samme? *bekymret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene skal jo ikkje vera ømme heile tida då. :) Det er sånn tidlig-teikn det, så det er jo berre bra at det forsvinn etterkvart.

Eg skal til jordmor i morgon!

Fyrste gong dette svangerskapet; gler meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Lykke til i morgen da Linn3c :klemmer:

Er nok ikke noe og bekymre seg for Knøttet, det er helt normalt at de skal bli mindre ømme etterhvert :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene skal jo ikkje vera ømme heile tida då. :) Det er sånn tidlig-teikn det, så det er jo berre bra at det forsvinn etterkvart.

Eg skal til jordmor i morgon!

Fyrste gong dette svangerskapet; gler meg!

Hm, der sa du noe... håper det stemmer :)

Så spennende! Lykke til! :-D

Er nok ikke noe og bekymre seg for Knøttet, det er helt normalt at de skal bli mindre ømme etterhvert :klemmer:

Er det? Hm.. håper det :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...