Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?

Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I forfjor ønsket jeg meg UVmaling. Og det fikk jeg og :D Men eksen hadde ikke råd til å kjøpe gave på lille julaften, så han spurte meg om å låne 500 og om jeg kunne bli med til butikken og vise han hvor de sto..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en fyr for noen år siden, vi pratet mye over internett og var på totalt to dater før jeg fant ut at han ikke var så interessant allikevel og avsluttet datinga.

Likevel bestemte han seg for å kjøpe julegave til meg en måned seinere;

En flaske svært dyr parfyme.

Høres kanskje ikke så fælt ut?

Jeg er allergisk mot parfyme. Noe jeg også hadde sagt til ham ved flere anledninger.

Heldigvis gikk det an å bytte parfymen på en Estetique, siden papiret den var pakket inn i hadde Estetiquetrykk på baksiden, men sjokket kom da jeg fikk høre hvor mye den kostet.

(over tusen kroner for en flaske parfyme til en dame du ikke lenger dater er litt drøyt synes jeg)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse gavene slår den jeg fikk av min eks (en egoistisk gnier).

Fikk engang masse dokumenter han hadde printet ut fra pcn og lagt inn i en rosa perm som jeg fikk i gave.

Det var dokumenter av typen "how to please your man", og masse steg for å utføre blowjobs osv.

Og nei, det var ikke kødd, det var for real.

Og for å være helt ærlig, så var det vel han som trengte et kurs i å gi tilbake i senga...men det hadde han jo ikke innsikt til å se........

Anonym poster: 3d4345d2966a8dc3f9a0be2ea59264d5

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på noen dårlige gaver jeg selv har fått, men da jeg var sånn 15-16 skulle jeg kjøpe en julegave til en jeg var forelska i. Jeg ante ikke hva jeg skulle kjøpe, men endte opp med å kjøpe SOKKER!!!! Heldigvis fikk han seg dame før jul, så han fikk aldri gaven jeg hadde kjøpt..Haha..

Anonym poster: e59093444217b4ebb79e293bd4db7731

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt oppriktig glad for alt jeg har fått av tidligere kjærester, uansett hvor uromantisk og teit det må virke for andre, men min kjære gudmor er et stykke for seg selv. Jeg tror det var når jeg fylte 15 at hun kom med en pakke som minnet mistenkelig om en dildo i formen, jeg fikk naturligvis litt panikk, moren og faren min var nok like spent på hva denne mystiske gaven inneholdt, og med tanke på at dette var gudmoren som hadde gjort meg så flau at tårene rant ved å gi meg en stringtruse jula jeg var ti, så var de nok også litt nervøs for reaksjonen min. Så så sakte jeg overhodet kunne, for å utsette ydmykelsen lengst mulig, tok jeg av papiret, og til min store lettelse var det ikke et sexleketøy, men en agurk som lå så fint innpakket, alle lo og jeg så aldri på en agurk med samme øyne igjen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestevenninna mi fikk en "fin" gave fra sin kjæreste. Han hadde vært i utlandet på guttetur, oppglødd kom han hjem med nettingstrømper og et ALTFOR lite korsett, han la ikke skjul på at dette antrekket hadde han sett på strippeklubben og ville at venninna mi skulle strippe litt for ham. Hun, motvillig, dro på seg strømpene som var stramme som et kondom og fikk bena hennes til å se ut som pølser med netting over, og puppene og kjærlighetshandtakene fløt utenfor korsettet. Gjett om hun følte seg deilig.................

Etter det har han KUN kjøpt det hun ønsket seg.

Anonym poster: 5088e9232eb8bfaa0dac6120f44b53c0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klage på noen av gavene fra min samboer, verken til jul eller bursdag! Og måten han gir dem på er alltid kjempesøtt. ^^

Men han føler alltid at han må kjøpe meg noe når han er på ferier, til og med da han bare var på en liten tur for å besøke en kompis som har flyttet til Bergen en langhelg. Misforstå meg rett, jeg syntes det er kjempekoselig og søtt av han, men han kommer da alltid hjem med helt ubrukelig smånips, som mange andre her er jeg ikke så glad i slikt. Forventer virkelig ikke å få noen gave av han i disse sammenhengene og blir jo kjempe sjarmert av han, men hyllene blir liksom fylt opp med mer og mer av disse småtingene og jeg har ikke hjerte til å kaste dem. Alt fra små glassfigurer til spilledåser og minikopper :fnise: Som sagt syntes jeg det bare er kjempesøtt og blir veldig sjarmert av han. Er jo ikke blant versting gavene, men det er hvert fall det "verste" jeg har fått av han!

Anonym poster: 2535b30d11505922112493971b9042f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som den gang var min kone gav meg en Zippo lighter som oppmuntringsgave for å slutte å røyke..

Minner meg om da venninna mi slet med alkoholproblemer og typen, nå eksen hennes, kjøpte en spesiell flaske brennevin til bursdagen hennes. Noe gammalt som hadde vært lagra aldri så lenge.. Joda, en fin gave det, om ikke mottakeren var en hårsbredd unna å bli alkoholiker..!

Anonym poster: 5088e9232eb8bfaa0dac6120f44b53c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei vel mest skuffa den gangen kjæresten ikke gjorde noe som helst på bursdagen min. Ikke no kort, ikke no gave, nada. Fikk en "Gratulerer med dagen", og det var det. Noen måneder tidligere hadde jeg bakt kake, stelt i stand feiring for han og kjøpt gave :b Følte meg ikke så veeldig satt pris på nei. Hadde blitt kjempe fornøyd med bare et kort eller no sånt, et tegn på at han satt pris på meg. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MIn daværende kjæreste og jeg bodde ikke sammen men jeg var hos han stort sett hver helg. En gang hadde vært på utenlandsreise og vi hadde ikke sett hverandre på en stund. Han hadde "kjøpt kunst" til oss i det store utland så i det vi kom hjem til han var han ivrig som et barn og jeg måtte holde meg for øynene til jeg sto i stua.

Da jeg endelig fikk lov til å se møtte blikket mitt to kitschy fantasy-plakater ("Kitchy" + "fantasy" er kanskje smør på flesk :fnise: ) som skulle representere hver av oss; en steilende enhjørning foran et fossefall om kvelden (han) og en enhjørning-hoppe med føll som gresset ved en elv (meg). Fargene var hovedsaklig lilla og turkis mener jeg å huske. :sjokkert:

Jada. Jeg har vel sjeldent sett noe mer harry og smakløst hele mitt liv og hadde det ikke vært for at den stakkars mannen var overlykkelig og veldig stolt over egen innsats så ville jeg vel ha knukket sammen i latter. Husker ikke hvor plakatene fikk henge oppe eller hvor lenge etterpå jeg gjorde det slutt men dette var bare en av 100 ting som understreket hvor totalt forskjellige vi var.

Anonym poster: d582b6e3b822221fbd19a53e021c20c5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn daværende kjæreste og jeg bodde ikke sammen men jeg var hos han stort sett hver helg. En gang hadde vært på utenlandsreise og vi hadde ikke sett hverandre på en stund. Han hadde "kjøpt kunst" til oss i det store utland så i det vi kom hjem til han var han ivrig som et barn og jeg måtte holde meg for øynene til jeg sto i stua.

Da jeg endelig fikk lov til å se møtte blikket mitt to kitschy fantasy-plakater ("Kitchy" + "fantasy" er kanskje smør på flesk :fnise: ) som skulle representere hver av oss; en steilende enhjørning foran et fossefall om kvelden (han) og en enhjørning-hoppe med føll som gresset ved en elv (meg). Fargene var hovedsaklig lilla og turkis mener jeg å huske. :sjokkert:

Jada. Jeg har vel sjeldent sett noe mer harry og smakløst hele mitt liv og hadde det ikke vært for at den stakkars mannen var overlykkelig og veldig stolt over egen innsats så ville jeg vel ha knukket sammen i latter. Husker ikke hvor plakatene fikk henge oppe eller hvor lenge etterpå jeg gjorde det slutt men dette var bare en av 100 ting som understreket hvor totalt forskjellige vi var.

Anonym poster: d582b6e3b822221fbd19a53e021c20c5

Herlighet! :haar::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en søppelbøtte i valentines-gave av en eks.. Det var riktignok pedal på den..!!

:jolie:

Kun akseptabelt om det er en Vipp i mottakers favorittfarge!:opplyser:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presangene fra eks kjærester og mannen min har alltid vært flotte.

Svigerfar derimot...på bryllupsdagen fikk vi en brukt lommekniv(sånn med alt mulig skrutrekker etc) og en brukt liten kikkert(?!?!?!?) Har aldri vært interessert i verken fugletitting eller villmarksturer.

Nå hadde han riktignok betalt bryllupsreisen vår og det var selvsagt en flott gave, men klør meg fremdeles i hodet angående de brukte tingene vi fikk på selve Bryllupsdagen vår.

En gang hadde han også en flott gave til oss!!! Vi var spente og lurte på hva det kunne være. Et telt...et brukt telt. Mannen min fikk også en brukt bok i julegave et år.

Greien er at mannen er stinn i penger. Ikke at det betyr noe, men å gi oss gamle brukte unyttige ting fra loftet når du kan kjøpe en liten ting eller bare la være blir for teit. Da kan han like greit ikke gi oss noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presangene fra eks kjærester og mannen min har alltid vært flotte.

Svigerfar derimot...på bryllupsdagen fikk vi en brukt lommekniv(sånn med alt mulig skrutrekker etc) og en brukt liten kikkert(?!?!?!?) Har aldri vært interessert i verken fugletitting eller villmarksturer.

Nå hadde han riktignok betalt bryllupsreisen vår og det var selvsagt en flott gave, men klør meg fremdeles i hodet angående de brukte tingene vi fikk på selve Bryllupsdagen vår.

En gang hadde han også en flott gave til oss!!! Vi var spente og lurte på hva det kunne være. Et telt...et brukt telt. Mannen min fikk også en brukt bok i julegave et år.

Greien er at mannen er stinn i penger. Ikke at det betyr noe, men å gi oss gamle brukte unyttige ting fra loftet når du kan kjøpe en liten ting eller bare la være blir for teit. Da kan han like greit ikke gi oss noe.

Spør om loftet er tomt snart :ler: Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om loftet er tomt snart :ler: Neida.

Hahahaha! Oh! I fjor spurte han hva jeg ønsker meg og jeg gav han en lett spesifisert ting som var enkelt for han å kjøpe.

Fikk en stygg blåaktig glassting som visstnok var pynt. Svigermor(de er skilte og vi feirer hos henne og den mye mannen hennes) så på meg med store runde øyne med skrekk og gru da jeg sa jeg kom til å glemme den hos henne når vi dro hjem.

Jeg så aldri den stygge greien igjen og svigermor prater aldri om hva som skjedde med den. Hahahaha!

Endret av *Maja*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...