Jordbæra Skrevet 22. november 2010 #301 Del Skrevet 22. november 2010 Verste gaven fra kjæreste var nok en bursdagsfeiring i 6. klasse. Hele klassen var samlet og jeg pakket opp en nattkjole som moren tydeligvis hadde bestilt på ellos. For det første var den altfor stor. Type dameundertøy var det også og det at hele klassen så på gjorde hele saken flau. Ellers fikk jeg ingenting på 17 årsdagen min av moren og faren min. Det var kjipt. Like etter fant jeg ut at de skulle skilles, så det var vel derfor de ikke hadde tid til noe bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppilu Skrevet 22. november 2010 #302 Del Skrevet 22. november 2010 Verste gaven jeg har fått var det året faren min hadde fått oppdraget med å kjøpe bursdagsgave, jeg var ca 12. Han hadde kjøpt hvite og rosa strikkede leggvarmere og en magisk grønn leppestift som ble knallrosa når du tok den på.Leggvarmere var ut, leppestiften ubrukelig osv... Grein litt da ja...Tror mor kjøpte ny dagen etter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #303 Del Skrevet 13. mai 2011 Fant igjen en veldig gammel tråd. Og lurte på om det har skjedd noe nytt på gavefronten hos brukerne her? fortell, fortell. Har desverre ingenting å komme med selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #304 Del Skrevet 19. mai 2011 Eksn min lovet og lovet å finne den perfekte gave til meg til bursdagen min, fordi han kjente meg så godt og visste nøyaktig hva jeg ønsket meg. Jeg ble forventningsfull og gledet meg til å åpne. Fant en stygg figur av en keramikkhest.. fordi jeg for 20 år siden hadde vært hestejente, så klart.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 22. mai 2011 #305 Del Skrevet 22. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #306 Del Skrevet 22. mai 2011 En tallerken. Han visste at jeg var lei av mitt gamle arvede "litt-av-hvert"-servise fra studietiden, og hadde da fått den brilliante å gi meg en tallerken slik at jeg, sitat: "Kunne samle videre derfra". Sånn bortsett fra at den overhodet ikke var i nærheten av å ligne på noe innenfor min smak, så var muligens tanken fin den altså, men.. nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. mai 2011 #307 Del Skrevet 26. mai 2011 for 10 år siden ble jeg fridd til med en skikkelig bedriten og grell ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luri Skrevet 26. mai 2011 #308 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg fikk en redningsvest! Slik at jeg hadde min egen når vi skal på båttur, maks en gang i året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #309 Del Skrevet 3. august 2011 dytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #310 Del Skrevet 3. august 2011 Fikk en sånn bamse: http://www.qxl.dk/pris/samleobjekter/diddl/diddl-plysdyr/-diddl-bamse-/v/an621484784/ Og en venninne av meg som er sammen med en kamerat av ham, fikk make... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. august 2011 #311 Del Skrevet 3. august 2011 En forferdelig keramikkengel som var malt i gull og som var kjøpt på Europris. Jeg måtte ta den frem hver gang han kom og vekk hver gang han gikk. Det var det første som traff båsset når det blei slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #312 Del Skrevet 3. august 2011 jeg og min daværende kjæreste hadde funnet ut av veldig gjerne ville på en konsert, og bestilte da billetter i god tid i forveien, som ble betalt av mitt kort ettersom at det var lettest tilgjengelig når vi satt me PCen. når bursdagen min kom, fikk jeg en konvolutt med 826,- ca (ikke noe kort, bare konvolutten med navnet mitt på) og min kjære sa da "gratulerer med dagen, jeg spanderer konserten på deg!" skikkelig stolt og fornøyd, men må si jeg ble litt skuffet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 3. august 2011 #313 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Fikk en parfyme av eksen som var fra nille eller hvor den var fra, som stinka dritt! Den lukta bare helt grusomt. Sånn parfyme som damer på 80 år har på seg. Bare enda verre Trodde jeg skulle svime av da jeg luktet på den. Han hadde garantert ikke luktet på den før han kjøpte den Endret 3. august 2011 av Jente1990:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #314 Del Skrevet 3. august 2011 Haha, så mye morsomt!! En kamerat av sambo presterte en gang å gi sin kjære en diamantsmykke, noe som i seg selv er en kjempefin gave, men når det kom for en dag at det egentlig hadde vært en diamantring som var smeltet om ble ikke dama hans så veldig glad.. Viste seg jo at det var forlovelsesringen til eksen (ble brudd omtrent 2 mnd før bryllupet) Hans forsvar var at det var jo bare idiotisk å ha brukt så mye penger på en ring som ikke skulle brukes, at litt sånn gjenvinning måtte være lov! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #315 Del Skrevet 3. august 2011 Fikk en gang en flybillett i bursdagsgave av kjæresten min... jeg bodde i USA. Han skulle egentlig komme over til Norge neste sommer, og hadde spikket og spart for å få tak i billett. Den billetten jeg fikk i gave, var en enveisbillett. Neste sommer. Til Norge. Ooh yes, dritten slo opp med meg. Skulle på football camp han, bli suuuperflink. Nå jobber han på Walmart, HEHEH. Sucker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #316 Del Skrevet 3. august 2011 Det verste jeg har fått av typen er å ikke få noe i det hele tatt. Eller, jeg fikk en dårlig digital fotoramme som var ripete og fæl fra før av. Vi skulle sette inn bilder av oss i minnebrikka, men det har ikke skjedd enda. (han har ikke tid og liker ikke å bli tatt bilde av) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. august 2011 #317 Del Skrevet 3. august 2011 Et par syntetiske tennissokker med rosa striper :gjeiper: Og nei tennissokker var IKKE kult lengre på den tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #318 Del Skrevet 3. august 2011 En penn.... Jeg er glad i å skrive, og selv om pennen kostet 600 kr, så ble jeg litt lang i maska når jeg åpnet pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reebok Skrevet 4. august 2011 #319 Del Skrevet 4. august 2011 Min første kjæreste kjøpte undetøy til meg i bursdagsgave. Jeg var 16 år, og han kjøpte stringtruse og bh, bh'en var alt for stor! I tillegg hadde han vaska det først (?) på 60 grader så tøyet var rett og slett ødelagt. Det neste året kjøpte han ingenting, men skulle gi meg full kroppsmassasje. Han masserte ryggen og skuldrene mine (ikke hele kroppen?) og da han mente han var ferdig, sa han "Tar du og masserer meg litt nå eller?" En eller annen jul gav samme fyren meg en ufo-lampe http://www.hjerteportal.dk/10fysikemi/grafik10/ufolampe.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 4. august 2011 #320 Del Skrevet 4. august 2011 Min første kjæreste kjøpte undetøy til meg i bursdagsgave. Jeg var 16 år, og han kjøpte stringtruse og bh, bh'en var alt for stor! I tillegg hadde han vaska det først (?) på 60 grader så tøyet var rett og slett ødelagt. Det neste året kjøpte han ingenting, men skulle gi meg full kroppsmassasje. Han masserte ryggen og skuldrene mine (ikke hele kroppen?) og da han mente han var ferdig, sa han "Tar du og masserer meg litt nå eller?" En eller annen jul gav samme fyren meg en ufo-lampe http://www.hjerteportal.dk/10fysikemi/grafik10/ufolampe.jpg Han hadde sikkert tatt undertøyet til ei anna ei han hadde styra med, og vaska det, så du ikke skulle fatte det.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå