Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)

MrsG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempeflotte invitasjoner! :jepp:

Vi har tenkt noe i samme duren, men temafargen i bakgrunnen + bildet av oss sånn svakt i bakgrunnen på den skrevne delen. Må bare finne fargen og bildet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine invitasjonene var! :klappe:

Må le litt av historien av den presten. Forhåpentligvis er det det brudeparet vil gjøre etterhvert også, men litt kjipt akkurat der og da ja!

Minner meg litt om en småfestelig Rowan Atkinson sketsj: "Du kunne ikke funnet en flottere, snillere, rikere blablabla... mann enn John. So why the fuck did you marry Gerald!!??" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for skryt :)

update på feil-navn-bryllupet: det snødde ganske heftig den dagen, men brudeparet ble kjørt siste biten til lokalet i slede... etter det brukte de 1,5 time på å børste snøen av bruden og freshe henne opp igjen. stakkaren var jo nedsnødd! paraply, anyone? lurt.

har et spørsmål: fikk et skjema fra fotografen våres idag..

de lurte på om vi hadde noen spesielle ønsker ang. fotograferingen, hva slags bilder vi ønsker osv.

har dere noen gode forslag?

utenom svart/hvitt bilder og sånn liksom? for det skal vi nok hvertfall ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for skryt :)

update på feil-navn-bryllupet: det snødde ganske heftig den dagen, men brudeparet ble kjørt siste biten til lokalet i slede... etter det brukte de 1,5 time på å børste snøen av bruden og freshe henne opp igjen. stakkaren var jo nedsnødd! paraply, anyone? lurt.

har et spørsmål: fikk et skjema fra fotografen våres idag..

de lurte på om vi hadde noen spesielle ønsker ang. fotograferingen, hva slags bilder vi ønsker osv.

har dere noen gode forslag?

utenom svart/hvitt bilder og sånn liksom? for det skal vi nok hvertfall ha ;)

*Noterer flittig* Husk: :regn::fnise:

Vi skal snart til fotografen vår og fortelle/diskutere hvilke bilder vi ønsker oss fra bryllupsdagen vår. Jeg har fra flere år tilbake laget mappe på pc'en der jeg har lagret fine bryllupsbilder, de tenker jeg å gå over og ta med de fineste 20 bildene eller noe. Slik at fotografen aner hvilken stil vi (les: jeg) liker. Ellers ser jeg for meg klassiske innebilder i studio uansett vær. Og i tillegg skal vi ta utebilder, vi skal en plass med mye gress og trær :)

Det er jo mange som liker å ta ute bildene ved sjøen, kanskje det kan være noe?

Mitt råd er å søke på feks 'fotografer' og se på eksempelbilder fra mange forskjellige fotografer rundt om i landet. Jeg synes i allefall det er til utrolig stor hjelp og inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det blir nok bilder ved mjøsas bredder ja! :) (om det ikke regner. eller snør :fnise: )

skal uansett ta bilder i studio ja..

da lurte vi på å prøve å få til at vi begge sitter ved et bord, med hver vår laptop, mot hverandre. siden vi møttes på nettet.. nerd, i know :danse::hallo:

oo, ide! vi kan ha med oss supporter-skjerf.. jeg er man united-fan, han er liverpool... hadde vært skøy da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tiara'n min i posten idag! kjempefornøyd, den er kjempesøt!! :)

tiara!

den er veldig bøyelig, så den sitter fint på hodet og allting. weee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååå, for et sirkus....

ringte til lokalet der vi har booka dato'n idag.. lurte på endel ting..

bl.a. ang. menyen. da vi booka, sa de at de kunne være behjelpelige med ønsker vi hadde. idag: "altså, nå har 3 nye menyer som dere må velge ifra." jaha tenkte jeg, må vel være NOE spisende der...

"Rosastekt andebryst" - nei takk.

"Lammecarre" også nei takk

"Ovnsbakt Piggvar" øh.. nope. dette er alle hovedrettene de tilbyr. og vilt da. men det er ikke vi særlig glad i, så da... pokker.

da vi booka spurte jeg om en ca. pris pr kuvert, alt inkl. "ca 1000 alt ettersom hva dere spiser". greit nok det, sikkert

idag: "njaaa.. du må nok regne med 1500 pr pers, ja!"

da snakker vi fort 75 000 bare for middag til 50 gjester!!

det ble litt i meste laget, syns nå jeg.

er det mulig..

jo, så jeg ringte et annet sted jeg hadde sett meg ut tidligere i fjor, men de var ikke ledige den dagen.

så ringte jeg det hotellet jeg har reservert rom til oss og gjestene på.. jo, de hadde ledig lokale. "men.. du vil vel kanskje se det før jeg booker det til dere...?"

øh, JA TAKK!

så jeg kasta meg i bilen og dro til Hamar da. kom dit, så var lokalet rosemalt, i blått og bonderødt, med gullforgylte lysekroner med oransje glødelamper i taket. nice.

"øh.. tror kanskje ikke det passer helt med den stilen vi vil ha, jeg...." og smøyg meg ut.

shit.

kan vi ha middag på et hotell og sove på et annet da?? litt dumt, ja

så, stakk jeg tilfeldigvis innom et annet hotell i sentrum der da.. og.. heldigvis.. hadde de ledig den dagen der!

snakket med kjøkkensjefen, som var veldig koselig og sprudlende :fnise: og så på lokalene og greier. ikke supermoderne, men intimt og koselig var det. OG, han kunne fikse hva som helst til middag! "ja.. så lenge jeg får tak i råvarene så!" greit det, vi er ikke SÅ sære :fnise:

så nå har jeg sendt mail til hotellet og spurt om de har nok ledige rom til alle gjestene. hvsi det går i orden, flytter jeg hele shiten dit, jeg! mohaha.

også så bekymret jeg har vært i dag.. haha. kjente bridezilla'n i meg bare bruse opp.. :fnise:

og min kjære skal få gleden av å ringe rundt å avbstille saker og ting hehe. han må få gjøre NOE han, og.. stakkar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååå, for et sirkus....

ringte til lokalet der vi har booka dato'n idag.. lurte på endel ting..

bl.a. ang. menyen. da vi booka, sa de at de kunne være behjelpelige med ønsker vi hadde. idag: "altså, nå har 3 nye menyer som dere må velge ifra." jaha tenkte jeg, må vel være NOE spisende der...

"Rosastekt andebryst" - nei takk.

"Lammecarre" også nei takk

"Ovnsbakt Piggvar" øh.. nope. dette er alle hovedrettene de tilbyr. og vilt da. men det er ikke vi særlig glad i, så da... pokker.

da vi booka spurte jeg om en ca. pris pr kuvert, alt inkl. "ca 1000 alt ettersom hva dere spiser". greit nok det, sikkert

idag: "njaaa.. du må nok regne med 1500 pr pers, ja!"

da snakker vi fort 75 000 bare for middag til 50 gjester!!

det ble litt i meste laget, syns nå jeg.

er det mulig..

jo, så jeg ringte et annet sted jeg hadde sett meg ut tidligere i fjor, men de var ikke ledige den dagen.

så ringte jeg det hotellet jeg har reservert rom til oss og gjestene på.. jo, de hadde ledig lokale. "men.. du vil vel kanskje se det før jeg booker det til dere...?"

øh, JA TAKK!

så jeg kasta meg i bilen og dro til Hamar da. kom dit, så var lokalet rosemalt, i blått og bonderødt, med gullforgylte lysekroner med oransje glødelamper i taket. nice.

"øh.. tror kanskje ikke det passer helt med den stilen vi vil ha, jeg...." og smøyg meg ut.

shit.

kan vi ha middag på et hotell og sove på et annet da?? litt dumt, ja

så, stakk jeg tilfeldigvis innom et annet hotell i sentrum der da.. og.. heldigvis.. hadde de ledig den dagen der!

snakket med kjøkkensjefen, som var veldig koselig og sprudlende :fnise: og så på lokalene og greier. ikke supermoderne, men intimt og koselig var det. OG, han kunne fikse hva som helst til middag! "ja.. så lenge jeg får tak i råvarene så!" greit det, vi er ikke SÅ sære :fnise:

så nå har jeg sendt mail til hotellet og spurt om de har nok ledige rom til alle gjestene. hvsi det går i orden, flytter jeg hele shiten dit, jeg! mohaha.

også så bekymret jeg har vært i dag.. haha. kjente bridezilla'n i meg bare bruse opp.. :fnise:

og min kjære skal få gleden av å ringe rundt å avbstille saker og ting hehe. han må få gjøre NOE han, og.. stakkar :fnise:

Huff, så irriterende da!! Tror jeg skal passe på å få ting skriftlig, selv om vi skal ha cateringfirma. Men bra det løste seg til slutt, selv om jeg tror jeg også ville blitt rimelig stresset i din situasjon!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg forresten spørre hvem som har laget monogram for dere? Jeg vil også ha, helst som stempel, så jeg kan lage invitasjoner selv og likevel bruke monogram...

En stund siden jeg har kommentert her, må bare si at invitasjonene var nydelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *englefjes*

For et sirkus ja.. bra,det ordnet seg til slutt da :-D Kjenner jeg blir stresset bare av å lese om det jeg :fnise:

Kan jeg spørre hviket program du har laget monogrammet i? Forsøker å lage et vi også,men det blir ikke helt slik vi hadde tenkt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ja... så litt mørkt på ting ei stund der ja.. :fnise:

MEN: idag fikk jeg mail fra hotellet.. de har ledige rom til gjestene og allting! fikk et bra tilbud på det, OG GRATIS brudesuite til oss, dersom vi velger å holde hele selskapet der!

yes please!

"Brylllupspakke 3 gir dere en hyggelig avslutning på en stor dag. Prisen inkluderer overnatting i en av våre brullupssuiter, sen utsjekk neste dag, en koselig frokost servert på rommet, roser, jordbær, en flaske champagne, badekåper og en gave fra hotellet."

:D nice!

så det blir nok det, ja.

har tenkt oss dit neste helg en tur. spise middag og kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært i bryllup, som "kikker" :fnise:

ble ikke sånn veldig imponert.. helt greit liksom. MEN:

presten sa feil navn! brudgommen heter holmstad til etternavn, mens presten sa HOLMLUND. TO ganger! er det mulig.. skjer det i mitt bryllup, blir jeg sinna altså! var ingen som sa noe i kirka, men det ble endel tisking og hvisking på benkeradene..

var veldig søtt etterpå da... bruden har en hest, og den hadde de pynta med flott seletøy, med og slede og greier, som de kjørte en liten runde med utenfor kirka. snødde ganske bra, så det ble ikke lange turen men.. var kjempekoselig det hvertfall :)

hehe.. tror jeg vet hvilken prest det er.. han har sagt feil navn i begravelser også.. og lest opp feil fra sløyfer.. grøss og gru.. fortell meg hvem du får som prest når du vet d da.. så skal jeg si om det er han eller ikke.. hihi..

Forresten.. Hvilken kjole har du valgt? Kan jeg få se?

Var på Agape Hamar selv, fant drømmekjolen og er kjempefornøyd!! Utrolig god sevice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine invitasjonene var! :klappe:

Må le litt av historien av den presten. Forhåpentligvis er det det brudeparet vil gjøre etterhvert også, men litt kjipt akkurat der og da ja!

Minner meg litt om en småfestelig Rowan Atkinson sketsj: "Du kunne ikke funnet en flottere, snillere, rikere blablabla... mann enn John. So why the fuck did you marry Gerald!!??" :fnise:

Hvis det er den presten jeg synes det høres ut som det er så er det heller til å grine av, fordi det skjer OFTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...