Cuba Skrevet 7. desember 2007 #401 Del Skrevet 7. desember 2007 Hittill syns jeg Kim Rune har vært best. Kan nok ha noe med å gjøre at jeg ELSKER O Helga Natt, men fikk virkelig frysninger av han også. Syns han sang den bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. desember 2007 #402 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, han var flink. en ny Jan Werner er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 7. desember 2007 #403 Del Skrevet 7. desember 2007 I love Glenn :rødme: Håper Åste går ut idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #404 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg vet ikke helt hvem jeg vil at skal gå ut i dag jeg. Jeg vil IKKE at Bjørn Johan skal ut. Men alle de andre er jo flinke de og. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. desember 2007 #405 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er ikke enig med megselv i dag... Bare ikke Kim Rune går ut så skal jeg ikke si noe. Men han er litt for mye til tider, jeg synes han burde roe seg ned litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #406 Del Skrevet 7. desember 2007 Glenn var rå!!! Ut med Bjørn Johan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #407 Del Skrevet 7. desember 2007 Der er jeg enig med deg, Trampe. Det blir fort litt mye av de der innlage AH og ÅH-greiene (hvis det var en god forklaring ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. desember 2007 #408 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg håper Kim Rune går ut i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. desember 2007 #409 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, Kim Rune var litt too much idag. Det gikk helt skeis for han på duetten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 7. desember 2007 #410 Del Skrevet 7. desember 2007 Åste ut...syns hun er kjedelig...man venter og venter på at hun skal ta av...men hun gjør det jo aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 7. desember 2007 #411 Del Skrevet 7. desember 2007 Synes alle var superflinke i kveld, Glenn var kanskje aller best. Men liker de andre også. Uff - klarer ikke bestemme meg for hvem jeg synes bør gå videre, jeg. Blir nok litt lei meg uansett hvem som ryker (men det blir fort glemt). Én ting som forøvrig er heeelt sikkert; jeg gleder meg til JOSH GROBAN skal synge! *Smelt* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 7. desember 2007 #412 Del Skrevet 7. desember 2007 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=188830 Ka faan!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. desember 2007 #413 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, da gikk Åste, og det syns jeg var greit. Synd det ikke er noen jenter igjen, men. BJ var flink som vanlig. Men hva er det med klessmaken til Benedicte forresten? Mariann er jo morsom, men Benedicte har en helt merkelig stil, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #414 Del Skrevet 7. desember 2007 POKKER!! Det var jo BJ som skulle ut i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #415 Del Skrevet 7. desember 2007 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=188830 Ka faan!? Er det jeg visste, han skulle vært ute i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 7. desember 2007 #416 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg følger ikke med på Idol, men så idag pga. Josh Groban. :rødme: Uansett, synes både Glenn og Kim Rune synger ganske bra, likte Glenn sin stemme best. Åste forsvant litt.. Men BJ synes jeg ikke har noen stemme i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. desember 2007 #417 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei, i dag skulle Kim Rune ut. Han sang gyselig! Bjørn Johan bør vinne hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 7. desember 2007 #418 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det jeg visste, han skulle vært ute i dag!! Det hadde nok ikke noe å si siden Åste fikk færre stemmer, antakeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 7. desember 2007 #419 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjempeskuffet over at Bjørn Johan ikke gikk ut i dag (og så har jeg veldig lyst på sånn rød julekjole Åste hadde på seg under duetten...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2007 #420 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjempeskuffet over at Bjørn Johan ikke gikk ut i dag (og så har jeg veldig lyst på sånn rød julekjole Åste hadde på seg under duetten...) Og jeg er ganske sikker på hvilken butikk dne er fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå