Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Hittill syns jeg Kim Rune har vært best.

Kan nok ha noe med å gjøre at jeg ELSKER O Helga Natt, men fikk virkelig frysninger av han også. Syns han sang den bra jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joker'n

Jeg vet ikke helt hvem jeg vil at skal gå ut i dag jeg. Jeg vil IKKE at Bjørn Johan skal ut. Men alle de andre er jo flinke de og. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med megselv i dag... Bare ikke Kim Rune går ut så skal jeg ikke si noe. Men han er litt for mye til tider, jeg synes han burde roe seg ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes alle var superflinke i kveld, Glenn var kanskje aller best. Men liker de andre også. Uff - klarer ikke bestemme meg for hvem jeg synes bør gå videre, jeg. Blir nok litt lei meg uansett hvem som ryker (men det blir fort glemt).

Én ting som forøvrig er heeelt sikkert; jeg gleder meg til JOSH GROBAN skal synge! *Smelt*

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Ja, da gikk Åste, og det syns jeg var greit. Synd det ikke er noen jenter igjen, men. BJ var flink som vanlig.

Men hva er det med klessmaken til Benedicte forresten? Mariann er jo morsom, men Benedicte har en helt merkelig stil, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger ikke med på Idol, men så idag pga. Josh Groban. :rødme:

Uansett, synes både Glenn og Kim Rune synger ganske bra, likte Glenn sin stemme best. Åste forsvant litt.. Men BJ synes jeg ikke har noen stemme i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det jeg visste, han skulle vært ute i dag!! :kjefte:

Det hadde nok ikke noe å si siden Åste fikk færre stemmer, antakeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeskuffet over at Bjørn Johan ikke gikk ut i dag :sjenert:

(og så har jeg veldig lyst på sånn rød julekjole Åste hadde på seg under duetten...:fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeskuffet over at Bjørn Johan ikke gikk ut i dag :sjenert:

(og så har jeg veldig lyst på sånn rød julekjole Åste hadde på seg under duetten...:fnise:)

Og jeg er ganske sikker på hvilken butikk dne er fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...