Brukernavn Skrevet 26. november 2007 #361 Del Skrevet 26. november 2007 Enig med dem som sier det burde vært EN stemme pr telefonnummer, og at man evt skulle stemt på den man vil skal ryke ut. Men for TV2 er det jo bare å tjene penger som teller, derfor er stemmegivingen slik den er, og derfor blir vi ikke kvitt Timian som er mange nivåer under de andre finalistene. Min "ønskeliste" 1. Bjørn Johan 2. Åste 3. Glenn 4. Kim Rune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 26. november 2007 #362 Del Skrevet 26. november 2007 1.Åste 2.Glenn 3.Kim Rune 4.Bjørn Tore 5.Timian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 26. november 2007 #363 Del Skrevet 26. november 2007 1. Bjørn Johan 2. Åste 3. Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamhudpleier Skrevet 26. november 2007 #364 Del Skrevet 26. november 2007 1. Bjørn Johan 2. Glenn 3. Åste UT:Timian..... Uff for en tåpelig fyr. Smiler sånn latterlig smil hele tiden og ikke klarer han svare på noen ting når han blir spurt om noe heller ser faktisk nesten ut som han er litt tilbakestående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamhudpleier Skrevet 26. november 2007 #365 Del Skrevet 26. november 2007 1.Åste 2.Glenn 3.Kim Rune 4.Bjørn Tore 5.Timian :fnise: Hvem er Bjørn Tore..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #366 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg liker Timian kjempegodt, jeg! Og synes overhodet ikke syngingen hans er så ille som alle skal ha det til. Deilig med noen fargeklatter i programmet også! Hvis programmet bare hadde bestått av Åste, Glenn og Kim-Rune tror jeg faktisk at det hadde vært skikkelig kjedelig Ja, de kan synge, men de byr aldri på noe nytt. Og for å være helt ærlig synes jeg ingen av dem er spesielt sjarmerende heller. Hvis Glenn vinner, kommer han til å bli den nye Kjartan! Voksen, flink sangfyr som ingen husker etter at lysene er skrudd av i Oslo spektrum. Men Bjørn Johan må vinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foolish Skrevet 30. november 2007 #367 Del Skrevet 30. november 2007 Åste Glenn Kim Rune Bjørn Tore Fin liste, spiller INGEN rolle i hvilken rekkefølge egentlig! Kan noen få Timian ut snart? hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paiemiraja Skrevet 30. november 2007 #368 Del Skrevet 30. november 2007 Herregud, norsk idol 2007 er så kjedelig. Er det bare jeg som synes det eller? Noen som vet om det er noen nordmenn som følger med på Idol i år? Jeg ser hver innom hver fredag, (bare fordi bestevenninna mi er hekta, prøver å følge med for hu mååå snakke om showet etterpå) men svitsjer fort til svensk Idol faktisk. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. november 2007 #369 Del Skrevet 30. november 2007 Dette var første gangen jeg syns Åste var bittelitt interessant, men jeg syns hun gjorde et kjedelig låtvalg, som så ofte ellers. Jeg tror og håper at Bjørn Johan og Kim Rune står igjen i finalen. Kim Rune kan godt vinne, og så kan Bjørn Johan få utvikle seg i litt mer fred og ro. De var veldig flinke i dag, begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. november 2007 #370 Del Skrevet 30. november 2007 Synes ikke svensk Idol er noe bedre, har sett en del på det men syns faktisk de fleste der synger surt.. kanskje litt mer futt i de på scenen, men likevel syns jeg det også svenske Idol var en stor skuffelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 30. november 2007 #371 Del Skrevet 30. november 2007 Oi, oi, når dem først skal spille med storband bør dem velge en skikkelig storbandslåt! Noen av dem valgte feil låt i forhold til det, bla. Åste. Desverre! Flott stemme mm. men låten ble feil.... Mine favoritter er: Timian og Bjørn Johan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 30. november 2007 #372 Del Skrevet 30. november 2007 Åste Glenn Kim Rune Bjørn Tore Fin liste, spiller INGEN rolle i hvilken rekkefølge egentlig! Kan noen få Timian ut snart? hihi Som jeg skulle ha sagt det selv. Syns Åste var fantastisk i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. november 2007 #373 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg synes Åste sang helt nydelig i dag Ut med Timian!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. november 2007 #374 Del Skrevet 30. november 2007 Sangen til Åste er helt rå!!! Har stemt på henne i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 30. november 2007 #375 Del Skrevet 30. november 2007 På tide at Timian røyk ut! Liker Glenn og Bjørn Johan, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. november 2007 #376 Del Skrevet 30. november 2007 Endelig fikk jeg det som jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 30. november 2007 #377 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Røyk timian ut i dag? Første gang jeg så i dag. Herlighet, ikke akkurat så veldig dyktige, men men. Endret 30. november 2007 av jannamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. november 2007 #378 Del Skrevet 30. november 2007 Røyk timian ut i dag? Første gang jeg så i dag. Herlighet, ikke akkurat så veldig syktige, men men. Jepp, han gikk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ski.glad Skrevet 30. november 2007 #379 Del Skrevet 30. november 2007 Timian røk ut i dag ja. Heia Bjørn Johan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 30. november 2007 #380 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg synes Åste sang helt nydelig i dag Ut med Timian!! Jeg er kjempeglad for at Åste gikk videre :rosasmil: Timian har faktisk en fin stemme og han kommer nok til å få mange tilbud mht. sangtilbud...fin og ren stemme på tross av meget ung alder. (like gml. som sønnen min :rødme: ) Er veldig glad for at Bjørn Johan gikk videre , han var i dette programmet min lille "hjemme" families favoritt :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå