Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det meg eller virket Linda helt utroooolig snurt over at hun gikk ut igår...hun virka sånn spydig snurt bare.....Hun påsto at det gjor ikke noe, men ansiktet var jo heelt sammensnurret.... Jeg har vært spent lenge på hvordan hun ville ta det når hun går ut, siden hun har reagert så fælt når andre har gått ut, men denne reaksjonen forventet jeg ikke... Savnet det naturlige pene smilehull smilet hennes da hun gikk ut....

Dessuten var det Timian som burde ha gått ut igår.... Hvem er de menneskene som stemmer på han???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg eller virket Linda helt utroooolig snurt over at hun gikk ut igår...hun virka sånn spydig snurt bare.....Hun påsto at det gjor ikke noe, men ansiktet var jo heelt sammensnurret.... Jeg har vært spent lenge på hvordan hun ville ta det når hun går ut, siden hun har reagert så fælt når andre har gått ut, men denne reaksjonen forventet jeg ikke... Savnet det naturlige pene smilehull smilet hennes da hun gikk ut....

Dessuten var det Timian som burde ha gått ut igår.... Hvem er de menneskene som stemmer på han???

Sikkert unge jenter, "fjortiser" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Åste var grusomt kjedelig som vanlig, og jeg håper hun ryker som nestemann. Utrolig hvordan hun klarer å gå meg så uinteressert i flotte sanger, som den hun sang i går og forrige gang.

BJ er fortsatt bra. Jeg liker Kim Rune også, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig synd at linnea gikk ut av idol jeg :(

Enig. Men det kommer nok et album fra henne om noen år når hun har blitt litt tryggere på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åste er så sinnsykt kjedelig at det er helt utrolig...

sinnssykt kjedelig er det vel ikke. I så fall har vi en veldig forskjellig oppfatning av ordet. Maria Arredondo er kjedelig. Anita Skorgan er kjedelig. Hanne Krogh er kjedelig. Åste har en nydelig stemme som jeg alltid får frysninger av, og jeg kjeder meg aldri når jeg hører på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeda meg sis nå jeg. Kan hende det har litt med at jeg har hørt flere nydelige versjoner av sangen hun sang. Jeg satt liksom og venta på at det skulle ta av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kaia_*
Kjeda meg sis nå jeg. Kan hende det har litt med at jeg har hørt flere nydelige versjoner av sangen hun sang. Jeg satt liksom og venta på at det skulle ta av.....

Hvorfor er det så mange her på KG som tar ordene rett fra munnen til dommerne .. Karlsen brukte akkurat de samme ordene på fredag ..

"Å synge surt" er også noe jeg aldri har hørt før Idol gjorde sitt inntog .. Hva er egentlig å synge surt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange her på KG som tar ordene rett fra munnen til dommerne .. Karlsen brukte akkurat de samme ordene på fredag ..

"Å synge surt" er også noe jeg aldri har hørt før Idol gjorde sitt inntog .. Hva er egentlig å synge surt?

Å synge eller spille surt er et ganske vanlig uttrykk for å beskrive en som synger eller spiller litt falskt, at tonene er litt lysere eller mørkere enn de burde være i forhold til akkompangnementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie
sinnssykt kjedelig er det vel ikke. I så fall har vi en veldig forskjellig oppfatning av ordet. Maria Arredondo er kjedelig. Anita Skorgan er kjedelig. Hanne Krogh er kjedelig. Åste har en nydelig stemme som jeg alltid får frysninger av, og jeg kjeder meg aldri når jeg hører på henne.

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva? Det der er det jeg faktisk synes. Åste er en av mine favoritter, men den versjonen hun sang på fredag var faktisk kjedelig sammenlignet med f.eks den chris de burgh synger ( nei, han har ikke orginalen...vet det). OG... det tok jo aldri av.

Synes dommerne har utrolig mange teite kommentarer. Jeg vil ha meg frabedt å bli beskyldt for å ikke tenke selv.

Endret av Cherie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det synes jeg faktisk. Klart Åste synger pent og er flink, men det er på ingen måte nok til å få meg interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er kjedelige alle som er igjen. De er ikke Idoler, de er unge folk med noenlunde bra sangstemmer. Men undertittelen på programmet er, eller var i hvert fall i første sesongen, "jakten på en superstjerne". Ække noen superstjerner i den gjengen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...