Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Samboeren syns brannmannen var kjempekjekk. Men han var alt for glatt for min smak. Ikke noe særlig musikalsk evne heller, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han lyshårede, Kim Rune(?), var søt jeg. :) Virket som en sympatisk fyr, og hadde en veldig behagelig stemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han lyshårede, Kim Rune(?), var søt jeg. :) Virket som en sympatisk fyr, og hadde en veldig behagelig stemme..

Enig. Blir spennende å se mer til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne ha sett hele My boobs-auditionen, jeg. De reklamerte jo for den og slt. *skuffet*

Enig.

Håpa å få se litt av den sjøl, ikke minst få med tilbakemeldinga på den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo langt mellom høydepunktene - om man da ser etter litt kvalitet! Men det er jo en del andre høydepunkter på den motsatte delen av skalaen! :fnise:

My boobs auditionenen ble vel vist på slutten av Oslo-programmet,mens teksten gikk. Oh my GOd! :fnise:

Ellers kan brannmannen komme og redde meg når som helst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My boobs auditionenen ble vel vist på slutten av Oslo-programmet,mens teksten gikk. Oh my GOd! :fnise:

UJa, det "så"# jeg, men med rulletekst og kun 25 % av skjermen ble det ikke så mye å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Korgutten fra St. Hallvard og hun med "My boobs are ok" er liksom toppen av selvinnsikt.

Kjedelig låtvalg med så mange som synger Vamp låt...

I så måte skilte 17-åringen med Van Morrisons Moondance seg bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig morsomt å se på de som bare ikke eier sangstemme! Som han i går som hadde stått på scene før og fått gode tilbakemeldinger, men var fullstendig tonedøv :hoho: Hvor lite selvinnsikt er det egentlig mullig å ha?

Han fra Toten med gitar var bra, og en annen med gitar (lyshåret, voksen kar) var også utrolig flink. Håper de som virkelig kan synge kommer videre når publikum skal stemme, og ikke bare bare Barbiedokkene som synger falskt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt de veldig mye på radioen, så var nesten litt merkelig å se de i "levende live".. Men jeg synes de er utrolig flinke programledere, både på radio og tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Utrolig morsomt å se på de som bare ikke eier sangstemme! Som han i går som hadde stått på scene før og fått gode tilbakemeldinger, men var fullstendig tonedøv :hoho: Hvor lite selvinnsikt er det egentlig mullig å ha?

Han fra Toten med gitar var bra, og en annen med gitar (lyshåret, voksen kar) var også utrolig flink. Håper de som virkelig kan synge kommer videre når publikum skal stemme, og ikke bare bare Barbiedokkene som synger falskt...

Jepp, enig i alt du sier.....

Syntes det var så stilig og så på sin plass at han selvgode guttungen nærmest ble pælma ut av lokalet :fnise:

Han guttevalpen som sa at all norsk musikk stinket og at han skulle erobre hele musikkNorge med sin fabelaktige stemme og sjarme :ler:

Ikke kunne han synge, ikke hadde han sjarm og han stod stiv som en stokk da han viste fram det "flotte" (les makabre) sangtalentet sitt.... :lur: ha,ha,ha og blæ :eeeh:

Hva synes dere om årets programledere da? :)

Helt topp begge to :tommelopp: var veldig lei av Solveig Kloppen og hennes krampehumor...

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...