Gjest lissi32 Skrevet 21. september 2007 #61 Del Skrevet 21. september 2007 Brannmannen var helt grei ja joda, men seriøst!!! Møte opp i uniform... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. september 2007 #62 Del Skrevet 21. september 2007 Samboeren syns brannmannen var kjempekjekk. Men han var alt for glatt for min smak. Ikke noe særlig musikalsk evne heller, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 21. september 2007 #63 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg er enig med Frk.Åborg. Likte ikke typen, og heller ikke "evnene" hans. Huff, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 21. september 2007 #64 Del Skrevet 21. september 2007 Synes han lyshårede, Kim Rune(?), var søt jeg. Virket som en sympatisk fyr, og hadde en veldig behagelig stemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. september 2007 #65 Del Skrevet 22. september 2007 Synes han lyshårede, Kim Rune(?), var søt jeg. Virket som en sympatisk fyr, og hadde en veldig behagelig stemme.. Enig. Blir spennende å se mer til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 22. september 2007 #66 Del Skrevet 22. september 2007 Hva tror dere om hun som begynte å grine (Anne Lene)? Tror dere hun kommer videre. Hun glemte helt den andre sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. september 2007 #67 Del Skrevet 22. september 2007 Kanskje de tar henne med for underholdningens skyld...stakkar. Hun hadde bra stemme, men var ikke akkurat verdensvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 22. september 2007 #68 Del Skrevet 22. september 2007 Skulle gjerne ha sett hele My boobs-auditionen, jeg. De reklamerte jo for den og slt. *skuffet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 23. september 2007 Skulle gjerne ha sett hele My boobs-auditionen, jeg. De reklamerte jo for den og slt. *skuffet* Enig. Håpa å få se litt av den sjøl, ikke minst få med tilbakemeldinga på den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 23. september 2007 #70 Del Skrevet 23. september 2007 Det er jo langt mellom høydepunktene - om man da ser etter litt kvalitet! Men det er jo en del andre høydepunkter på den motsatte delen av skalaen! My boobs auditionenen ble vel vist på slutten av Oslo-programmet,mens teksten gikk. Oh my GOd! Ellers kan brannmannen komme og redde meg når som helst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 23. september 2007 #71 Del Skrevet 23. september 2007 My boobs auditionenen ble vel vist på slutten av Oslo-programmet,mens teksten gikk. Oh my GOd! UJa, det "så"# jeg, men med rulletekst og kun 25 % av skjermen ble det ikke så mye å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 23. september 2007 #72 Del Skrevet 23. september 2007 Korgutten fra St. Hallvard og hun med "My boobs are ok" er liksom toppen av selvinnsikt. Kjedelig låtvalg med så mange som synger Vamp låt... I så måte skilte 17-åringen med Van Morrisons Moondance seg bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 25. september 2007 #73 Del Skrevet 25. september 2007 "Du var aldri solist i St. Hallvard?" "Det var jeg ikke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 26. september 2007 #74 Del Skrevet 26. september 2007 Hihi - dette er strålende underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 27. september 2007 #75 Del Skrevet 27. september 2007 Utrolig morsomt å se på de som bare ikke eier sangstemme! Som han i går som hadde stått på scene før og fått gode tilbakemeldinger, men var fullstendig tonedøv Hvor lite selvinnsikt er det egentlig mullig å ha? Han fra Toten med gitar var bra, og en annen med gitar (lyshåret, voksen kar) var også utrolig flink. Håper de som virkelig kan synge kommer videre når publikum skal stemme, og ikke bare bare Barbiedokkene som synger falskt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 27. september 2007 #76 Del Skrevet 27. september 2007 Hva synes dere om årets programledere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. september 2007 #77 Del Skrevet 27. september 2007 Hva synes dere om årets programledere da? Programlederne? Elsker begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 28. september 2007 #78 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg synes de nye var ganske bra. Var ganske lei Solveig sist gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 28. september 2007 #79 Del Skrevet 28. september 2007 Har hørt de veldig mye på radioen, så var nesten litt merkelig å se de i "levende live".. Men jeg synes de er utrolig flinke programledere, både på radio og tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 28. september 2007 #80 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Utrolig morsomt å se på de som bare ikke eier sangstemme! Som han i går som hadde stått på scene før og fått gode tilbakemeldinger, men var fullstendig tonedøv Hvor lite selvinnsikt er det egentlig mullig å ha? Han fra Toten med gitar var bra, og en annen med gitar (lyshåret, voksen kar) var også utrolig flink. Håper de som virkelig kan synge kommer videre når publikum skal stemme, og ikke bare bare Barbiedokkene som synger falskt... Jepp, enig i alt du sier..... Syntes det var så stilig og så på sin plass at han selvgode guttungen nærmest ble pælma ut av lokalet Han guttevalpen som sa at all norsk musikk stinket og at han skulle erobre hele musikkNorge med sin fabelaktige stemme og sjarme Ikke kunne han synge, ikke hadde han sjarm og han stod stiv som en stokk da han viste fram det "flotte" (les makabre) sangtalentet sitt.... ha,ha,ha og blæ Hva synes dere om årets programledere da? Helt topp begge to var veldig lei av Solveig Kloppen og hennes krampehumor... Endret 28. september 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå