Tussi! Skrevet 12. juni 2008 #521 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei GlamCat! Hvordan går det med deg for tiden? Ser det er lenge siden du har vært innom her nå. Noe spennende som har skjedd siden sist da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 1. juli 2008 #522 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg lurer også på om alt står bra til med deg jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 4. juli 2008 #523 Del Skrevet 4. juli 2008 Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #524 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 15. juli 2008 #525 Del Skrevet 15. juli 2008 Dere er vel kanskje på ferie nå? Regner med dere har det knall! Gleder meg til å høre fra deg igjen, vi savner glæmkatta vår her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. juli 2008 #526 Del Skrevet 27. juli 2008 Burpen, hun nye i nabolaget, er innom for å hilse pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #527 Del Skrevet 8. november 2008 Kom til å tenke på deg, Glam Cat, lurer på hvordan det går med deg. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. mai 2009 #528 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå er det lenge siden vi har sett deg her GlamCat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 23. juni 2009 Hallo Helt utrolig imli at du har ikke glemt meg Og du er gravid igjen, så moro. jeg ser at her har det skjedd en del forandringer, tiden går fort. Det ble litt mye snakk om prøving og jeg ble jo aldri gravid så jeg orket ikke å skive mer dagbok. Hva har skjedd siden sist? I september hadde jeg en ma, etter det hadde jeg ikke mensen helt fram til april. Begynte med utredning, var hos fastlegen, gynekolog og mannen min leverte prøve. Alt var bra med mannen min, jeg hadde mine egg , men mekanismen for å få eggløsning virket ikke hos meg…Så jeg fikk både medisiner for å få mensen og pergo for å få eggløsning og i dag…. Har jeg vært hos legen og sett et bankende hjerte Er 7 uker på vei og har termin 09.02.2010. Jeg håper virkelig at det går bra denne gangen Og en ting til som er super bra er at søsteren min er også gravid og har termin 2 dager før meg. Det er helt utrolig, vi har gått rundt og drømt om det, det er nesten som å vinne i lotto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. juni 2009 #530 Del Skrevet 23. juni 2009 Gratulerer med baby i magen, GlamCat! Så bra at det endelig klaffet for dere! Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 23. juni 2009 Gratulerer med baby i magen, GlamCat! Så bra at det endelig klaffet for dere! Hvordan er formen? Takk Amused Og din skjønning er allerede 1 år gammel, trodde ikke det var sååå lenge siden Formen er faktisk kjempe bra, det var også en av grunnene at jeg gikk til tidlig ultralyd, fordi ellers kjenner jeg ikke så mye at jeg er gravid. Har fått store,vonde bryster, er litte gran kvalm innimellom og litt trøttere en vanlig, men det er ingenting jeg kan klage over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. juni 2009 #532 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Åhh! Nå ble jeg så glad at jeg måtte grine litt her *hormonell* Gratulerer så utrolig mye!!! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne! Har jo ikke glemt deg vettu, husker jo at dere slet med å bli gravide, så jeg hadde jo håpa at du skulle komme tilbake med gladnyheter Så moro! Og med bankende hjerte på ultralyd, går jo dette etter all sannsynlighet bra! Da blir det på dere! Håper du fortsetter å henge litt på KG nå Endret 24. juni 2009 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 27. juli 2009 12 uker i dag. Det ser ut til å gå den riktige veien Var på UL forrige uke og alt så bra ut. Da var pappen med og han synes det var veldig spennende å se lille oss. Vi så at han bevegde seg inne, klødde på nesa Nå gleder vi til neste UL i uke 19. Min magefølelse helt fra begynnelse har sagt at det er en gutt og nå på UL sa legen at han tror det er en gutt, men det var litt tidlig ennå å si 100%. Men jeg vet at det er en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. juli 2009 #534 Del Skrevet 27. juli 2009 Gratulerer så mye GlamCat Dette hadde jeg ikke fått med meg! Så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. juli 2009 #535 Del Skrevet 27. juli 2009 Gratulerer så mye GlamCat, så hyggelig at du er tilbake - og med så gode nyheter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. juli 2009 #536 Del Skrevet 30. juli 2009 for 12 uker! Så flott at alt fortsatt står bra til. Blir nok en fin bebis på dere i vinter Du får holde oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. juli 2009 #537 Del Skrevet 30. juli 2009 Ååå, så koselig nyhet! Gratulerer så mye! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 21. august 2009 #538 Del Skrevet 21. august 2009 Åh! Dette hadde ikke jeg fått med meg. Gratulerer så mye GlamCat! Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. oktober 2009 #539 Del Skrevet 3. oktober 2009 Her har det skjedd saker ja. Håper alt går bra med deg fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #540 Del Skrevet 10. oktober 2009 Alt bra med oss. Har fått bekreftet at vi skal få en gutt. Magen min vokser og vekten med det. Er 23 uker på vei nå. Over halvveis Deilig å kjenne han å sparke der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå