Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent

GlamCat

Anbefalte innlegg

Hei GlamCat!

Hvordan går det med deg for tiden? Ser det er lenge siden du har vært innom her nå. Noe spennende som har skjedd siden sist da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Dere er vel kanskje på ferie nå? Regner med dere har det knall! Gleder meg til å høre fra deg igjen, vi savner glæmkatta vår her inne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

• 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hallo :)

Helt utrolig imli at du har ikke glemt meg :) Og du er gravid igjen, så moro. jeg ser at her har det skjedd en del forandringer, tiden går fort.

Det ble litt mye snakk om prøving og jeg ble jo aldri gravid så jeg orket ikke å skive mer dagbok.

Hva har skjedd siden sist? I september hadde jeg en ma, etter det hadde jeg ikke mensen helt fram til april. Begynte med utredning, var hos fastlegen, gynekolog og mannen min leverte prøve. Alt var bra med mannen min, jeg hadde mine egg , men mekanismen for å få eggløsning virket ikke hos meg…Så jeg fikk både medisiner for å få mensen og pergo for å få eggløsning og i dag….

Har jeg vært hos legen og sett et bankende hjerte :) Er 7 uker på vei og har termin 09.02.2010. Jeg håper virkelig at det går bra denne gangen :)

Og en ting til som er super bra er at søsteren min er også gravid og har termin 2 dager før meg. Det er helt utrolig, vi har gått rundt og drømt om det, det er nesten som å vinne i lotto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby i magen, GlamCat! :blomst: Så bra at det endelig klaffet for dere! :klem:

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby i magen, GlamCat! :blomst: Så bra at det endelig klaffet for dere! :klem:

Hvordan er formen?

Takk Amused :klemmer:

Og din skjønning er allerede 1 år gammel, trodde ikke det var sååå lenge siden :)

Formen er faktisk kjempe bra, det var også en av grunnene at jeg gikk til tidlig ultralyd, fordi ellers kjenner jeg ikke så mye at jeg er gravid.

Har fått store,vonde bryster, er litte gran kvalm innimellom og litt trøttere en vanlig, men det er ingenting jeg kan klage over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Nå ble jeg så glad at jeg måtte grine litt her *hormonell*

Gratulerer så utrolig mye!!! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne! Har jo ikke glemt deg vettu, husker jo at dere slet med å bli gravide, så jeg hadde jo håpa at du skulle komme tilbake med gladnyheter ;) Så moro! :hoppe: Og med bankende hjerte på ultralyd, går jo dette etter all sannsynlighet bra! Da blir det :babysmokk: på dere!

Håper du fortsetter å henge litt på KG nå :klemmer:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

12 uker i dag. Det ser ut til å gå den riktige veien :)

Var på UL forrige uke og alt så bra ut. Da var pappen med og han synes det var veldig spennende å se lille oss. Vi så at han bevegde seg inne, klødde på nesa :) Nå gleder vi til neste UL i uke 19.

Min magefølelse helt fra begynnelse har sagt at det er en gutt og nå på UL sa legen at han tror det er en gutt, men det var litt tidlig ennå å si 100%. Men jeg vet at det er en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Gratulerer så mye GlamCat, så hyggelig at du er tilbake - og med så gode nyheter da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 12 uker!

Så flott at alt fortsatt står bra til. Blir nok en fin bebis på dere i vinter :) Du får holde oss oppdatert!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Alt bra med oss. Har fått bekreftet at vi skal få en gutt. Magen min vokser og vekten med det. Er 23 uker på vei nå. Over halvveis :) Deilig å kjenne han å sparke der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...