Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Hei :vinke:

Tør jeg å lage en prøvedagbok? ….jeg gir et forsøk i hvert fall … :)

Vi er et par på 27 og 29 som skal prøve å lage en liten :babysmokk: Tror ikke det skal være så lett, men vi håper at til slutt vi får det til. :tommelsmil: Grunnen til at jeg tror ikke det skal være så lett er at jeg har veldig ureglemessige og lange sykluser. Siste var på 42 dager. Før det var det enda lengre. Jeg begynte med Don Quan (DQ) siste syklus og kanskje var det den som hjalp, eller kanskje var det bare tilfeldig, men jeg prøver denne gangen også, så får vi se.

Også har jeg begynt å tempe, hadde fin temperatur stigning etter EL og en lutefase på ca.13-14 dager så sånn sett ser det ut at alt er bra, det er bare de lange sykluser og da er det lenge å vente til EL og vaskelig å treffe. Tar EL tester samtidig og jeg tror vi traff EL på første PP, men dessverre kom mensen forrige uke så nå er vi i gang på å jakte etter ny EL.

Søsteren min er også prøver og vi drømmer å gå gravide samtidig. Da hadde jeg blitt utrolig glad, men jeg vet at det er liten sannsynlighet at vi får det til. Men det er jo lov å drømme… :jepp:

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen, hei! Gratulerer med prøverdagbok!

:velkommen:

Trivelig å vite hvor jeg kan finne deg :)

Hei, hei. Hyggelig at du kom innom:)

Grattis med prøverdagbok, og lykke til!

Hilsen en som må vente litt til...

Tusen takk *Frida* Jeg også måtte vente over ett år for å begynne å prøve:) Håper det er snart din tur (hvis det er det du har lyst på:) )

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så søt en pusekatt du har i avataren din! :-D

Gratulerer med prøverdagbok :)

Hadde jo vært kjempemorsomt om du og søsteren din ble gravid samtidig! :-D

Jeg har veldig lyst til å bli gravid samtidig som ei venninne, men ingen av venninnene mine prøver å bli gravide (så vidt jeg vet, da ... )

Men jeg og bestevenninna har "planlagt" å bli gravid samtidig med nr.2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med prøvedagbok :klemmer:

Krysser fingrene for at du ser et stort blått kryss denne måneden!

Takk, takk Gorecki :klem:

:vinke:

Så søt en pusekatt du har i avataren din! :-D

Gratulerer med prøverdagbok :)

Hadde jo vært kjempemorsomt om du og søsteren din ble gravid samtidig! :-D

Jeg har veldig lyst til å bli gravid samtidig som ei venninne, men ingen av venninnene mine prøver å bli gravide (så vidt jeg vet, da ... )

Men jeg og bestevenninna har "planlagt" å bli gravid samtidig med nr.2 ;)

Takk, til deg også Knøttet. Ja, det hadde vært kjempe moro å være i mammaperm sammen med noen man kjenner. Ellers vet jeg ikke hva skal jeg gjøre helt alene med en baby hele dagen. Også er det bra for barnet å ha en fetter eller kusine i samme alder, også kunne vi passe på hverandres barn......oi, nå drømte jeg meg bort :fnise:

Hei!

Så gøy at du også skriver dagbok :)

Hei, Lilith og velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei. Hyggelig at du kom innom:)

Tusen takk *Frida* Jeg også måtte vente over ett år for å begynne å prøve:) Håper det er snart din tur (hvis det er det du har lyst på:) )

Vi har veldig lyst til å begynne begge to, men vi venter litt pga min jobb. Det gjør det litt lettere å forsvare, enn om han bare ikke var klar. Ennå.

Og så korter jeg stadig ned ventetiden. Hehe. :sjenert:

Burde selvfølgelig slutte å surfe på gravid- og prøver-trådene her på KG. Dumme meg. Dumme jobben.

Krysser fingrer og tær for at du og søsteren din får gå gravide samtidig! Det hadde sikkert vært knall!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veldig lyst til å begynne begge to, men vi venter litt pga min jobb. Det gjør det litt lettere å forsvare, enn om han bare ikke var klar. Ennå.

Og så korter jeg stadig ned ventetiden. Hehe. :sjenert:

Burde selvfølgelig slutte å surfe på gravid- og prøver-trådene her på KG. Dumme meg. Dumme jobben.

Krysser fingrer og tær for at du og søsteren din får gå gravide samtidig! Det hadde sikkert vært knall!! :jepp:

Nei da, du er ikke dum :) Hvis du er dum, så er jeg også :fnise:

Har vært her inne allerede en stund og surfet på internett om graviditet. Det er jo moro å lese om det og lære noe nytt , kunne ikke så veldig mye fra før.

Når er det dere har planlagt å begynne?:)

Hei og :velkommen: som prøver :vinke:

Hei, og takk lille, søte Kyllingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag syklet jeg til jobben. Prøvde på ny rekord, men det gikk ikke. 49 sekunder for mye :) Men i år har jeg syklet 71 mil så langt så jeg er ganske stolt :danse:

I morgen drar jeg på fjellet med min kjære mann, vi har ikke hatt ferie i sommer, så det blir deilig å ta en langhelg og bare være vi to :rødme:

I kveld kommer søsteren min på besøk og jeg skal lage noe nytt og spennende til middag, det blir koselig.

I dag er jeg også ferdig med mensen og jeg håper EL kommer litt raskere enn sist. Sist kom det på ca.dag 28-32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å sykle, GlamCat! Selv er jeg vel bare oppe i 20 mil i år, tror jeg.

Og nå ble jeg misunnelig, for fjelltur er jo så bra! Håper dere får det kjempefint.

Snart ferdig med mensen her også, håper at EL kommer senere enn sist ;)

Ha en spennende middag i kveld, da! Kom gjerne med oppskrifter på noe nytt og spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, målet mitt er 100mil, men spørs om det går. Det begynner å bli kaldt og jeg sykler ikke når det regner og ikke hver dag heller siden det er 1,1mil en vei:)

Jeg elsker fjell, men dessverre melder det dårlig vær til helgen (suprise, suprise :regn: ) :fnise:

Håper vi ombestemmer oss ikke og drar allikevel.:)

Og jeg kan godt dele oppskiften min med dere :jepp:

Oppskriften er hentet fra Kamille- yndlingsbladet mitt :)

:duskedame: Kamille :duskedame:

Fylt kylling med pasta og ertesalat:

-kylling

-spekeskinke

-fullkornpasta

-cottage cheese

-parmasan

-frosen erter

-cherrytomater

-andre grønnsaker som man har lyst på f.eks sukkererter, brokkoli.

Kok pasta.

Skjær et snitt i kyllingfileten og legg en skive med spekeskinke inn i kyllingfileten.

Stek kyllingfiletene 3-4 min på hver side. Legg filetene deretter i en ildfast form og etterstek dem i 10-15min i stekeovnen på 180C.

Bland pasta med cottage cheese(noen spiseskjeer), parmasanost, erter(frosne erter legges i varmt vann ca.1-2min). cherrytomater og/eller andre grønnsaker.

Server den fylte kyllingfileten med pasta og ertesalat.

Sunn, god og rask middag. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så koselig med fjelltur på dere i helga da! Har dere hytte dere skal være i?

Vi var på hyttetur forrige helg, det var kjempekoselig :)

Du er flink som sykler så mye! :hakeslepp:

Selv liker jeg ikke å sykle :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte ikke å sykle heller, men så prøvde jeg en stund og nå er det moro. Det går jo så mye fortere framover. Slipper all venting på buss, køer osv.:)

Nei, vi har ingen hytte, hadde vi hatt så hadde det ikke gjort så veldig mye at det regner. Vi tenkte å sove i telt, men nå ser det ut at vi må finne en annen overnattingsmulighet. Jeg er egentlig er ordentlig planlegger, men denne gangen har jeg tenkt å ta alt på sparket, så får vi se hvordan det går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan godt dele oppskiften min med dere :jepp:

Oppskriften er hentet fra Kamille- yndlingsbladet mitt :)

:duskedame: Kamille :duskedame:

Fylt kylling med pasta og ertesalat:

-kylling

-spekeskinke

-fullkornpasta

-cottage cheese

-parmasan

-frosen erter

-cherrytomater

-andre grønnsaker som man har lyst på f.eks sukkererter, brokkoli.

Kok pasta.

Skjær et snitt i kyllingfileten og legg en skive med spekeskinke inn i kyllingfileten.

Stek kyllingfiletene 3-4 min på hver side. Legg filetene deretter i en ildfast form og etterstek dem i 10-15min i stekeovnen på 180C.

Bland pasta med cottage cheese(noen spiseskjeer), parmasanost, erter(frosne erter legges i varmt vann ca.1-2min). cherrytomater og/eller andre grønnsaker.

Server den fylte kyllingfileten med pasta og ertesalat.

Sunn, god og rask middag. Anbefales :)

Nam! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke å sykle heller, men så prøvde jeg en stund og nå er det moro. Det går jo så mye fortere framover. Slipper all venting på buss, køer osv.:)

Nei, vi har ingen hytte, hadde vi hatt så hadde det ikke gjort så veldig mye at det regner. Vi tenkte å sove i telt, men nå ser det ut at vi må finne en annen overnattingsmulighet. Jeg er egentlig er ordentlig planlegger, men denne gangen har jeg tenkt å ta alt på sparket, så får vi se hvordan det går :fnise:

Hm, så det finnes håp for meg som hater å sykle? Hmm ... Du har rett i det, det er veldig kjekt å sykle pga det går så mye fortere enn å gå! Men det er så slitsomt med alle bakkene :sjenert::fnise:

Spennende å ta alt på sparket da, litt impulstur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei!

Snart helg! Vi skal også på fjellet i helga - med svigers. Gleder meg til å komme opp på fjellet, til frisk luft og natur! Men jeg er spent på å tilbringe så lang til med svigers - det har jeg aldri gjort før ... Går sikkert bra.

Jeg er også imponert over syklingen din! Jeg tør ikke sykle, jeg. Jeg er så vimsete og redd for trafikken. Dessuten elsker jeg å gå og høre på musikk - da drømmer jeg meg helt bort ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...