Gå til innhold

På kvinneguiden er det forbudt å nevne at damer


waco

Anbefalte innlegg

Det er vel i bunn og grunn ikke vi selv som gjør oss til fristerinner, vel?

Er det kanskje ikke mennene som velger å se på oss?

Vi behøver ikke kle oss utfordrende, blunke, smile, flørte, osv, for å bli sett på som fristerinner, vel?

En sjokolade kan være fristende....

Altså en sjokoladefristerinne..hehe. Er ikke alltid man vet hvilken type sjokolade man vil ha, men man vet man bare MÅ ha sjokolade.

Vi velger selv hva vi vil ha. smaken er forskjellig, osv.

Det Minnie litt lenger oppe/tidligere skrev, hørtes ut som tvangsekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr Zoidberg

Om noe frister så innmari utrolig groteskt jævlig at junior nede i buksene begynner rep.øvelse og eksersis, i stram givakt, så er det like forbannet noe som heter grense-setting. Hvis det gjør så vondt å nøye seg med å kle av en jente kun med øynene, da foreslår jeg at vedkommede tar et år eller to i kloster.

Og uansett, dette høres ut som desperasjon fordi man selv ikke greier å få noe. "Is it you, Jokke? Is this me?"

Heh. En jente på 13 fristende? Ja, om du selv er 13, kan hende. Men i en alder av 13 skal vel ikke de fleste gutter ha så blasted mye peiling på hva forpliktelser, sex, fellatio, etc etc er.

Er du over denne alderen, så er det NEPPE det feminine i jenten du ser. Da ser du et aldri så lite hull, og din egen pedofili i døren. Det finnes psykologiske beskrivelser av denne tilstanden man finner i de enkle fem ordene; "finner 13 år gamle jenter fristende". Denne beskrivelsen omtales blant forståsegpåere mellom en skala på "psykisk lidelse" til "psykisk skadet".

Ja. Kvinner skal være fristende. Noen liker dem store og hårete, andre liker dem tynne og friserte. Noen liker all verdens blandinger. Vi menn har like stor rett til å finne kvinner fristende som kvinner har å finne oss menn likeledes.

Men jeg må innrømme at noen ganger så lurer jeg hva svarten dere damer ser i bøtteknotter og testosteronbomber.

....jaja, har jo lurt på enkelte venners damevalg også da. Med andre ord så er det vel samma søren uansett. Jeg koker det hele uansett ned til grenser og evne til å følge dem. Det er mitt problem om noen er sinnsykt deilige og jeg ikke kan få dem. Ikke "fristerinnen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...