Gå til innhold

På kvinneguiden er det forbudt å nevne at damer


waco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda kvinner kan være fristerinner, ikke noe galt i det. Kanksje litt på kanten og kalle ei 13 år gammel jente for kvinne. men det er ikke alltid så lett og se hvor gamle folk er. men det er vist en diskusjon jeg ikke har fått med meg, så den lar jeg bare ligge.

Ville bare si at det er kjekt og ha deg tilbake Waco, det er gøy med litt andre type innlegg. sitter oppe midt på natten og da er det gøy og finne noe man kan le av også.

Tror KG trenger en som deg og en som Milla. Da blir det litt mer fart her inne til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvsagt ikke. Som de fleste gutter har jeg også begynt å overse damer' date=' vi ser jo følgende idag. Er det 18 000 silikoninnplanter kvinner setter i seg hvert år?[/quote']

Så fint, da. Fortsett med det, du Waco. Menn er jo også attraktive :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
da dere trenger en befruktning for å tilfredstille deres livs oppgave som er å føde barn).

Problemet waco er at du omtaler jenter helt ned i 10-11 års alderen som "fristerinner"- det gjør også pedofile menn.

"Hun fristet meg!" er ett vanlig argument blant pedofile for å forsvare sine handlinger. Og da må jeg ha lov til å reagere. Det at du ikke skjønner dette vitner om ekstremt lave tanker om kvinner (og barn) og en manglende forståelse av ett barns handlinger. I dette tråden klarer du også og legge skylden på mødrene til disse barna du omtaler som fristerinner. Alle kvinner er jo horer i din verden.

Vår livsoppgave er ikke å føde barn- i vår del av verden er dette heldigvis frivillig.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla skriver:

"Vår livsoppgave er ikke å føde barn- i vår del av verden er dette heldigvis frivillig." sitat slutt.

I et større perspektiv, kan det ikke være tvil om at menneskets livsoppgave først og fremst er å sørge for artens videreforplantning. Bli født, bli kjønnsmodne, føde barn, oppdra disse til å klare seg sjøl. Da er livsoppgaven egentlig fullført, og vi eldes og dør. Men underveis sørger vi jo for å ha det litt ok, uavhengig av denne "hovedoppgaven". :wink:

Mange kan av forskjellige grunner selv velge å avstå fra å få barn, eller helt enkelt ikke være fertil, eller av andre grunner ikke kunne få barn.

Dette har naturen tatt høyde for, da de som forplanter seg, oppfyller naturens "videreføringskrav" til fulle.

Brutalt kanskje, men vi må nok erkjenne at det neppe er noe særlig mer dypere mening med livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ikke noe annen mening med livet enn å få barn....

Herregud...

D må da være noe likere enn det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe annen mening med livet enn å få barn....

Herregud...

D må da være noe likere enn det!!

Jeg skrev "underveis sørger vi jo for å ha det litt ok, uavhengig av denne hovedoppgaven :wink: "

...jeg tar gjerne en debatt med deg om dette, sexy, men du virker ikke så naiv at det skulle være nødvendig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faan... kanskje jeg ikke ER kvinne, kanskje det er DET som er saken.. :forvirra:

Ikke tror jeg at jeg bare ved å gå utendørs "frister" alle menn som er rundt meg, ikke går jeg inn for å friste alle menn som er rundt meg heller, hvorfor i all verden skulle jeg gidde å bruke energien min på alle og enhver mann?

Ikke har jeg lyst på barn, jeg vet ikke om jeg klarer å tilpasse meg en mann engang, og dermed være i stand til å være i ett forhold, mye mindre ha sjans til å ... hva var det du skrev waco? ... "kvinner bare er til for å tilfredstille mannen " ah.. tilfredsstille mannen.

"noe sånn er dere jo forsåvidt da dere trenger en befruktning for å tilfredstille deres livs oppgave som er å føde barn."

Siden min livsoppgave så langt derifra er å føde barn, som jo både waco og Sandman påstår er kvinnens livsoppgave.... så blir jeg ihvertfall i tvil om jeg virkelig er en kvinne...

Jaja... shit heller, jeg er vakker og ven, jeg frister en mann når han frister meg til å friste ham, jeg lever mitt liv med mine egen livsoppgaver, og nyter det som det er.

Så får da waco og Sandman si hva de vil om kvinner, for jeg er jo tydeligvis ikke en kvinne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline skrev

jeg frister en mann når han frister meg til å friste ham

Applaus!!!!!! Det var utrolig bra sagt. De får som de fortjener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kulturbetinget og menneskeskapt - hvordan man ser på dette da. Finnes kulturer der menn pynter seg, passer barna, mens kvinner deltar i råd og administerer samfunnet. En dag i året (husker ikke hva dette drømmestedet heter) - er menn fritt vilt - og kan ikke si nei til noen kvinne uten å bli utsatt for total ydmykelse.

Vel vel. Jeg antar det finnes ulike holdninger rundt om i Norge - har lest at i kriminelle miljø er det praktisk talt ikke likestilling...

Men å bli betraktet for frister inne... (slapp jeg unna den tro) - fordi man pynter seg - er noe vås. De fleste kvinner pynter seg mest for hverandre -. Om unge damer går i miniskjørt er ikke fordi de vil pirre mannen, men fordi de liker stilen... Menn er så innbilsk mange ganger - de tror alt dreier seg om dem dem dem!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fristerinner, hvorfor det mon tro? Jeg har alltid lurt på hvorfor kg vil ha sin egen utgave av virkeligheten slik kvinner tolker kvinneoppførsel.

Men helt ærlig, er ikke øyne sett utenfra de beste? Og hvem er vel flinkere til å bedømme kvinner og deres væremåte enn menn?

W

Mange kvinner er veldig raske med å se seg selv som perfekte og uten feil, samt å se på alle menn som dritsekker...

Ergo, hvis du kaller meg fristerinne, tar du ikke bare feil, du er en drittsekk oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har jeg aldri lært den oppvoksende kvinneslekt, og det har heller aldri min mamma lært meg!

og mitt livs oppgave er faen ikke å føde barn.

nå har du lest for mye aristoteles.

Din mening med livet er å føde barn. Mannenes mening med livet er å lage barn med deg. Det finnes inget annet mål med livet. Vi er her for å formere oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din mening med livet er å føde barn. Mannenes mening med livet er å lage barn med deg. Det finnes inget annet mål med livet. Vi er her for å formere oss

Jeg har forstått at menn kun tenker SEX, men at de ikke har andre mål i livet, det var da tragisk.

"Formert meg" har jeg gjordt, og jeg ville ikke kunne leve uten henne, MEN det er også andre ting som gir mitt liv mening. Godt jeg ikke er mann...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

For ett fengslende liv fødemaskinene rundt om i verden har.....

De er slaver og har ikke noe liv utenom barn, matlaging og mishandling fra sine menn.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Fy f.. Her skriker og skråler du og andre over hvor stygge gjestene er i kjeften, også klarer du å lyre av deg et så idiotisk utsagn som det her... Helt utrolig.. Jeg :ler: av deg, for dette var litt for patetisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fristerinner!

Det var da også et uttrykk da. Tror Waco har gått ut på dato. Ikke rart, han har vært medlem her siden 1970. (eller var det 1870?) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kan godt være med på den at vi er fristerinner, men vi

velger selv hvem vi vil friste.

Barn har jeg også uten å ha blitt misshandlet av noen menner.

Mine menner kan og kunne faktisk lage mat også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...