Gå til innhold

På kvinneguiden er det forbudt å nevne at damer


waco

Anbefalte innlegg

er fristerinner, hvorfor det mon tro? Jeg har alltid lurt på hvorfor kg vil ha sin egen utgave av virkeligheten slik kvinner tolker kvinneoppførsel.

Men helt ærlig, er ikke øyne sett utenfra de beste? Og hvem er vel flinkere til å bedømme kvinner og deres væremåte enn menn?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
hvem er vel flinkere til å bedømme kvinner og deres væremåte enn menn?

W

Egentlig et godt poeng!

Jeg ser bare ett problem, og det er at logikken også må speilvendes: Hvem er vel flinkere til å bedømme menn og deres væremåte enn kvinner?

Med andre ord, Waco: Dette er en gjensidig risikosport!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg glemte å nevne at jeg henviste til et konkret eksempel da, jeg hadde nevnt ordet fristerinne i et innlegg, og da blir jo milla krakilsk selvfølglig og sladret... og noen morderatorer synes det er festlig å få tips og dermed var hele innlegget borte vekk!

Hurra!

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Ivanka ingen tvil om du er ei ekte fristerinne! ps, ikke si noe til milla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ivanka - hei milla jeg har sagt til waco at jeg er fristerinne.

milla-det finnes ikke fristerinner.

Eller hva i huleste heita hadde hun svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

du, waco...jeg er helt enig med deg at det går an å kalle kvinner for fristerinner...det er en av de mange oppgavene våre det, jo! :wink:

Men jeg minner deg om at den "kvinnen" du først kalte fristerinne her på forumet var ei 13 år gammel jente...det var nok det folk reagerte på, tror jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, det er jo sakens kjerne, 13 år gamle piker kan være fristerinner. Og må vi heller diskutere hvorfor det er sånn, istedetfor å sensurere virkeligheten, eller hva synes du?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det var ikke min mening å dra igang denne saken igjen, waco. Så vi lar denne ligge, OK? Kan godt snakke om kvinner generelt som fristerinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror unge jenter tar etter sine mødre og eldre jenter. Og det er der vi må begynne. Det er nytteløst å skylde på tv og media hele tiden, kvinnen må starte med å ta et oppgjør med seg selv.

Da er vi ved sakens kjerne, men det er det ingen som vil diskutere =(

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei selvsagt ikke. Som de fleste gutter har jeg også begynt å overse damer, vi ser jo følgende idag. Er det 18 000 silikoninnplanter kvinner setter i seg hvert år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oppgjør med seg selv...? Om at vi er fristerinner...? Trodde dere mannfolk syns det er helt greit med fristerinner, jeg. Det er mitt inntrykk. Ingen av dere som hiver dere rundt og lukker øya når ei fristerinne rusler forbi, eller sender dere et blikk, vel... :wink: Og jeg er ikke så sikker på at kvinner flest benekter at de kan betraktes som "fristerinner" heller , waco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Problemet med fristerinner oppstår først når disse blir betraktet som objekter - av både menn og kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere glemmer at dere opplærer den oppvoksende døtreslekt med at kvinner bare er til for å tilfredstille mannen (noe sånn er dere jo forsåvidt da dere trenger en befruktning for å tilfredstille deres livs oppgave som er å føde barn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Problemet med fristerinner oppstår først når disse blir betraktet som objekter - av både menn og kvinner...

Ja, og så kan man trekke inn grammatikkspørsmål også her. Er det for eksempel snakk om direkte objekt ..?

Selv er jeg mest positiv til fristerinner i presens, betydelig mer negativ til både preteritum og perfektum!

Verden er full av vanskelige spørsmål, Waco!

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg aldri lært den oppvoksende kvinneslekt, og det har heller aldri min mamma lært meg!

og mitt livs oppgave er faen ikke å føde barn.

nå har du lest for mye aristoteles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...