Gå til innhold

Suris dagbok


suri

Anbefalte innlegg

Mens jeg leste så slo deg meg flere ganger at jeg burde vite hva du het før :fnise: Men så plutselig gikk det opp for meg!

Koselig å "se" deg igjen! Her må jeg jammen følge med videre! Jenta mi er jo ikke så mye yngre enn gutten din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens jeg leste så slo deg meg flere ganger at jeg burde vite hva du het før :fnise: Men så plutselig gikk det opp for meg!

Koselig å "se" deg igjen! Her må jeg jammen følge med videre! Jenta mi er jo ikke så mye yngre enn gutten din ;)

Hehe, er ikke så lett å huske det. De er ganske jevngamle barna våre ja ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg og ei venninne på plassens store kjøpesenter, hehe! Det var altså ironi, for det er ikke stort! Satte oss ned på cafen og snakket. Godt å komme seg ut uten å måtte ta med ungene. Føles så fritt og jeg slipper å følge med de hele tia. Vi pratet veldig mye om vekt og slanking. Ettersom vi begge har gått på grete roede, så ble samtalen det :) Hun er overvektig og det er jeg også. Jeg er 160 høy og veide (før jeg begynt eå slanke meg) 77 kg. Det er mye!! Nå veier jeg 69. Så jeg har gått ned en del da. Men min trivselsvekt er på 60. Så får vi se hvordan jeg ser ut da. Vekta har mye å si nå til dags. Ikke minst om hvordan man føler seg selv. Selvtilliten sank drastisk da jeg gikk opp så mye i vekt. På mitt største veide jeg noen og 80 kg. Da var jeg høygravid altså :) Er litt stolt over at jeg har kommet ned på 69 kg. Mitt mål er å komme ned på 60 kg til vi skal i bryllu i august. Det tror jeg at jeg klarer!!

Nå skal vi legge oss.. Opp i senga og se tv der også :) Godt med tv på soverommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg bade minstemann så skal vi ut å kjøre en tur og besøke oldeforeldrene til ungene. Det er så fint vær ut nå . Så er det jo faktisk varmt også! :) Vi skal ut å leke oss når vi kommer fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: for vekttapet ditt!! :) Jeg er helt sikker på at du klarer å komme deg ned på 60 kg igjen innen august, bare stå på! :) Skal ned på 60 kg igjen etter fødselen jeg og, kanskje litt under og... veide 58 kg da jeg ble gravid med Ida, det er liksom trivselsvekta mi.. men så la jeg på meg da jeg slutta å amme (møkk altså!!), så jeg var 70 kg da jeg ble gravid denne gang... litt for mye, spør du meg. Så jeg gleder meg til fødselen er over, og jeg skal trene HARDT for å få tilbake gamlekroppen min..

Ha en fin lørdag i varmen! :) Blåser litt her da, så det er ikke så kjempetrivelig ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal klare det Skrållan!! Akkurat nå har jeg litt problemer med slankinga for jeg kan ikke trene. Å det er så lite motiverende. Kunne ikke begynne å trene før 6 uker etter operasjonen, så jeg er sykmeldt fra 3t til 23.april! Synes d er leeeeenge til jeg. Holder faktisk på å gå på veggene her. Jeg elsker å trene! Tror ikke jeg overdriver der.Så fra 23.april skal jeg stå på! da er det full trening og passe på kostholdet. Det skal jeg klare!

Begge ungene lå bort i natt. Jenta mi lå over til søsteren min og det gikk visst kjempefint :) Hun har aldri gjort det før og søstra mi er bare 19 år. Men veldig moden for alderen. Gutten min lå over hos svigers. Han begynte å bli litt dårig med feber og snørrete nese og hoste sa svigermor. Han var også generelt sur. Så det kan godt være at han brygger på noe. Jeg og sambo hadde kosekveld i går når de var borte. det var godt! :)

Nå er begge ungene til sengs. jeg og sambo skal se en serie han har lastet ned. Dexter heter den og den er veldig bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Hyggelig at du stakk innom dagboken min :)

Koselig med alenekveld da, man trenger det innimellom! Håper sønnen din ikke blir syk da!

Skal du begynne på skole igjen til høsten? Hva studerer du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Hyggelig at du stakk innom dagboken min :)

Koselig med alenekveld da, man trenger det innimellom! Håper sønnen din ikke blir syk da!

Skal du begynne på skole igjen til høsten? Hva studerer du da?

Hei hei!

Jeg søkte på sykepleier i trondheim, men tror ikke jeg kommer inn. På 2 valg har jeg vernepleier og der kommer jeg inn. Vi får bare vente å se :) Men jeg skal gå skole! Begynner å bli kjedli å gå hjemme synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten infeksjon i såret mitt. Fikk antibiotika som jeg skal gå på i 10 dager. Æsj...Hater pillekur!! Synes de gir ut antibiotika i hytt og pine jeg. Til slutt blir man vel immun mot det også. Vet av ei som er det. Hun fikk 4 kurer på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også Skrållan:) Tenkte jeg skulle ringe til stokkan klinikken og høre hva de sier om det. Er på et eget forum for bukplastikk der jeg laga en tråd om infeksjon. Der sa de at man bruker å få antibiotika under operasjon så det er ikke vanlig med infeksjon. De kjøpte seg en slags salve og lot såret få puste godt. Så jeg skal ringe :) For det er ikke sikkert at det er bakterier engang..

Menmen...navnlen min var veldig fin så den bruker jeg ikke teip på lenger.

Sambo fikk telefon fra st.olavs i går. Minstemann kunne få operasjon 11.april. Det er jo neste fredag!! :gråte: Gruer meg som en helt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får høre hva Stokkan sier! :) Kanskje det holder med den salven!

Oj, operasjon neste fredag allerede! :overraska: Men det positive med det er at da slipper du å gå og gruve deg så alt for lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får høre hva Stokkan sier! :) Kanskje det holder med den salven!

Oj, operasjon neste fredag allerede! :overraska: Men det positive med det er at da slipper du å gå og gruve deg så alt for lenge...

Ja, det var en avbestilling. Gruer meg jeg. Han er fortsatt min lille baby :) Tror det blir hardt til mammahjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte til kirurgen som opererte meg. Jeg skulle bare fortsette med kuren jeg fikk.Hun sa at jeg kunne dusje hver dag og ha på kompresse der det var betent. Kunne også smøre på en salve. Vet ikke hvordan navnet på den salva skrives så det får være :ler: B- et eller annet, mot infeksjon iallfall.

Så får vi se om det er blitt bedre da. Hun sa at jegkunne ha reagert litt på sytråden innvendig.

Trøtt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en tur på legesenteret i dag. Skulle komme tilbake i dag så de skulle få se på såret mitt. Har gått på antibiotika siden torsdag, men jeg vet ikke om det er så mye bedre jeg da? Sambo sat at det ikke væsket så mye nå, men? Dusja i går og da skifta jeg på det og så det selv. Får håpe det går over. Men jeg tror jegskal nevne at jeg tror jeg har fått sopp av kuren!!! :kjefte: Det klør og klør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, så typisk at du har fått sopp av kuren da! :kjefte: Hvordan går det med såret da, har det blitt noe bedre?

2 dager igjen nå... tror mammahjertet mitt hadde gruvd seg i hjel om det var Ida som skulle opereres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dety går litt bedre med såret nå. Har ikke skiftet på det på 2 dager nå, så jeg skal skifte idag. Kjøpte meg canesten på apoteket. Tror det hjelper litt. Har ikke brukt den pillen enda, bruker bare kremen. Det svir sånn når jeg tisser!! Sikkert fordi jeg har klødd så forferdelig at det er sår der nede :ler:

Jeg gruer meg veldig til Minstemann skal opereres. Eller..det er jo ikke sikkert at han skal opereres da. Men han skal i narkose. Om de ikke finner testikkelen i pungen, så blir det opereasjon med en gang, der de går gjennom navlen. Gruer meg.... Regner med at det kommer noen tårer ja.

------------

Da har jeg fått vasket og ryddet litt her. Lukter rent. Når det lukter rent er jeg fornøyd :)

I går var jeg ut å trilla i finværet. Vi var borte fra kl.12 til kl.18. Vi var innom min mamma, svigermor på arbeid og min bestefar. Barna var kjempeslitne når vi kom hjem. Minstemann sovna når han fikk flaska si, og Jenta mi sa at hun ville legge seg. Kjente jeg var slitn selv jeg.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er litt mer slitsomt med to barn ja... Lykke til med narkose og evt operasjon! Går helt sikkert veldig bra! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Iss :)

---------

Da er vi hjemme etter operasjon på st.olavs i trondheim. Det gikk veldig fint og gutn vår er i fin form. Sambo var med han inn på operasjonsstua så han fikk sovne inn i pappas hender. Jeg ville ikke, liker ikke nåler på mine egne barn. Det gikk visst veldig bra og han sovnet veldig fort. Skrek ikke mye når han fikk bedøvelse. Operasjonen tok vel ca 1,5 time. Jeg satt på overvåkinga og ventet på at han skulle våkne. han var så søt der han lå :) Våknet veldig plutselig og ville opp med en gang. Var litt grinete like etter han våknet fra narkosen.

Men...Jeg er GLAD for at dette er over!!! Hurra!!

Forresten.. Han hadde ikke noe venstre testikkel. Kirurgen sa at mens han var i min mage døde den testikkelen fordi den ikke fikk nok oksygen. Men han ville klare seg bra med en testikkel, for den var veldig stor og fin sa hun.

trøtt jeg... Lillemann sover nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...