Gå til innhold

Suris dagbok


suri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da får jeg endelig til å sette meg foran datan og skrive. Ble operert på onsdag, men har plagdes litt med svimmelhet de siste par dagene. Har for det meste ligget eller sittet i sofaen. men nå er formen mye bedre! Drasser med 2 dren da. blir godt å fjerne de på mandag. Ellers...har ikke plagdes så mye med smerter, men så har jeg tatt pinex forte å da :gjeiper: Nå føles det bare som om jeg har tatt 2000 situps! Sikkelig stel i magen. Klarer ikke gå helt oppreist enda.. føler meg litt som en gammel dame.

Sambo er kjempeflink til å ta seg av barna og huset. veldig overrasket egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 1-årsdagen til lillegutt fra meg og Ida! :bursdag: Stor gutt blitt! :)

Blir vel godt å bli kvitt drenene ja, blir litt mer bevegelig da :) Urolig hvor fort man kommer seg etter en sånn stor operasjon egentlig! :Nikke:

Så bra sambo er så flink å stelle hjemme nå! :) Håper det fortsetter sånn etter du har blitt helt bra og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har forresten fått barnehageplass der vi ville. Det føltes godt!! Helt perfekt! Og sambo har fått tilbud om jobb nå! :) Ting begynner endelig å falle på plass og ting blir bedre. Gleder meg tilå begynne på skole til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra! :) Gratulerer med både barnehageplass og jobbtilbud til sambo! :) Er godt når ting faller på plass sånn ja, da er det bare å slappe av og nyte dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Skrållan:) Føles virkelig godt.

----------

Idag var jeg på legesenteret og fikk fjerna drena og bandasjen. Jeg var teipet noe så forferdelig. Det gjorde så vondt når de skulle ta av meg bandasjen. Hun som skulle gjøre det spurte meg mange ganger om jeg ville gjøre det selv, for dette syntes hun var forferdelig. Hun synes rett og slett synd på meg sa hun :ler: Sa au noen ganger og det kom nok noen grimaser, men det gikk til slutt. Deretter skulle de ta drena og da ville hun ha hjelp, for hun var usikker. Det var veldig ubehagelig vil jeg si. Så renset hun såret og jeg fikk på tørre og nye teip over arrene og fikk på meg bodyn. Nå føler jeg meg fri!! Godt å gå rundt uten drena.

Imorgen kommer min søster og hjelper meg å vaske til påske. Hadde godt klart det selv, men jeg får ikke til å bøye meg. Dessuten får jeg vel egentlig ikke lov heller da...må ta det med ro. Men skal nok tørke litt støv fordi ja. Da blir det fint og rent til påske!

Jeg og jenta mi årna oss kjøttkaker til middag i dag. det var nydelig. Tror hun likte det ja, for hun spiste masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig å få fått av drena da! :hoppe: Deilig å bli litt mer fri ja! :Nikke:

Snille søstra di som kommer for å hjelpe deg å vaske da! :rosasmil: Synes ikke du skal gjøre det selv jeg heller, du skal jo tross alt hvile og la kroppen heles! *strenge Skrållan*

Kjøttkaker, nam nam! Det liker Ida og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fint og rent her! Føles som om 10 kg er løftet fra mine skuldre. Søstra mi badet minstemann også :) Hun vasket stua, kjøkkenet og gangen min. Jeg tørket støv og gav ordre og "tips" :ler: Fikk beskjed om å sette meg ned og ti stille! hehe!!

Det er så godt at kløen er borte! Men det er litt ubehagelig å ha den på, helt øverst, under brystene. Strammer virkeig. Men ellers er det bra. Skal til legesenteret i morgen igjen å få skiftet teip på såret. De andre gangene blir det sambo som må skifte. Men det tror jeg skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har ungene fått på seg nattdrakt og skal få kveldmat nå. Blir godt å slappe av i kveld. Sambo skal spille (BF2) i kveld, kamp visstnok kl. 21.

Skal se sykehuset som begynner kl.20. Ellers...formen er fortsatt bra. Har ikke vondt, men har problemer med å bøye meg helt ned og blir fort sliten i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ser du mye forskjell etter operasjonen da? Tror det skal gå bra at sambo hjelper deg å skifte teip på såret ja.. jeg hjalp lillesøstra mi med sine bandasjer etter en kneoperasjon, og det gikk i allefall strålende! :ler: Jeg måtte dusje henne og, og hun satt der og brakk seg da hun så sårene sine! ;)

Vi drar hjem til hjemstedet i dag vi, men jeg skal stikke innom her innimellom! Ønsker deg og dine en kjempefin påske! :) Kos dere skikkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min har vært her i dag å vaska kjøkkenet mitt. Godt med litt hjelp i sykere tider :) Eller...jeg får det til uten problemer selv, men jeg tror ikke jeg skal stå på for mye enda.

Var på helsestasjon med lillemann i dag. 1 års kontroll, så vi var innom lege og han fikk 2 sprøyter. Heldigvis var sambo med så jeg og jenta mi gikk ut når han fikk sprøyte. HATER DET! Men det gikk visst greit. Han var 83cm og 12080g. Så han er en stor gutt! Han har vært litt ekstra grinete etter spøytene, men har ikke reagert noe ellers. Jenta mi begynte å skrike sikkelig på helsestasjonen da hun ikke fikk sprøyte hun også! Hørt på maken da gitt! Det skal nevnes når hun blir eldre :ler: Hun fikk en tom sprøye av helsesøster da og da gikk det greit.

Ellers...Formen min er veldig bra. Sambo har begynt på skolen igjen så jeg er alene med barna nå og det går fint. Prøver å ikke løfte for mye på dem, bare når jeg må. Er så glad for at jeghar 2 barn! de er så flinke til å leke seg sammen, så slipper jeg å underholde hele tiden.

Men nå skal vi legge oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...