Gå til innhold

Suris dagbok


suri

Anbefalte innlegg

Da starter jeg min egen dagbok :sjarmor:

Er 21 år og bor sammen med min flotte samboer/forlovede og mine to små sjarmører. Er hjemmeværende akkurat nå, men begynner på skolen igjen til neste høst. Det skal bli godt :danse:

Barna mine betyr alt for meg og jeg er uendelig glad i dem :hjerter_rundt: De er altså 2 år og snart 6 mnder. Travle dager, men jeg nyter dem. Blir så klart sliten av og til, men hva annet kan man vente når de er så små?

Det er bare å skrive her :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, og velkommen til nabolaget! :)

Kjenner jeg blir sliten jeg også, og jeg har bare 1 lite sjarmtroll! ;) Det går seg vel til når de blir eldre, og ikke må konstant passes på.

Synes du er heldig jeg, som skal være hjemme helt til neste høst. Min permisjon er ferdig om ca 14 dager, og da er det tilbake til skolebenken... :tristbla:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne gått på skole nå jeg.. savner skolebenken.. :sjenert: av og til, hehe!

Skal Ida i barnehage når du begynner på skolen? Hun har sikkert begynt å teste grenser nå, hehe. Høres nesten sånn ut:) Størstemann her i huset er ekstrem noen gang. Men innerst inne vet hun hva hun har lov til og ikke. Så for det meste er hun en engel :smile:

-----

Minstemann står rett ved siden av meg nå og hopper rundt i hoppehuska si. Smiler og er fornøyd. Han liker den, får oversikt og kan røre på seg. Men han sier i fra når han er slitn, og det er bra. Snart er det tid for en dupp. Størstemann sitter å ser tv sammen med pappan sin, home and away! :fnise:

Må ut å handle litt i dag. Mangler egentlig alt.. middagen i dag blir kaka med ost:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne gått på skole nå jeg.. savner skolebenken.. :sjenert: av og til, hehe!

Skal Ida i barnehage når du begynner på skolen? Hun har sikkert begynt å teste grenser nå, hehe. Høres nesten sånn ut:) Størstemann her i huset er ekstrem noen gang. Men innerst inne vet hun hva hun har lov til og ikke. Så for det meste er hun en engel :smile:

-----

Minstemann står rett ved siden av meg nå og hopper rundt i hoppehuska si. Smiler og er fornøyd. Han liker den, får oversikt og kan røre på seg. Men han sier i fra når han er slitn, og det er bra. Snart er det tid for en dupp. Størstemann sitter å ser tv sammen med pappan sin, home and away! :fnise:

Må ut å handle litt i dag. Mangler egentlig alt.. middagen i dag blir kaka med ost:)

Da kan du gå på skola for meg nå, for jeg vil nemlig bare være hjemme! :ler2: Trives så godt hjemme med Ida! :)

Ida skal ikke i barnehage nei... skal bare være hjemme. Tenker å ha henne i barnehage fra neste høst istedet. Hun tester grenser til gangs, det skal jeg love deg! :ler: Om jeg sier nei til henne, så bare ser hun på meg og ler, så gjør hun det likevel. Hehe. Gleder meg til hun blir såpass gammel at hun skjønner hva jeg sier til henne.

Kan tenke meg det er morsomt for en liten kropp å leke litt i hoppehuska! :) godt å komme seg litt opp fra gulvet ;) Hihi, Home and away så jeg også! :fnise:

Håper middagen smakte! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan du gå på skola for meg nå, for jeg vil nemlig bare være hjemme! :ler2: Trives så godt hjemme med Ida! :)

Ida skal ikke i barnehage nei... skal bare være hjemme. Tenker å ha henne i barnehage fra neste høst istedet. Hun tester grenser til gangs, det skal jeg love deg! :ler: Om jeg sier nei til henne, så bare ser hun på meg og ler, så gjør hun det likevel. Hehe. Gleder meg til hun blir såpass gammel at hun skjønner hva jeg sier til henne.

Kan tenke meg det er morsomt for en liten kropp å leke litt i hoppehuska! :) godt å komme seg litt opp fra gulvet ;) Hihi, Home and away så jeg også! :fnise:

Håper middagen smakte! :rosasmil:

Synes det er såå godt å komme seg ut jeg, så jeg ser fram til hver dag da sambo kommer hjem. Da har jeg litt frihet :) Hvordan skal du gjøre det når du skal gå på skole nå da? Med Ida jeg mener..? Dagmamma da? Middagen var kjempegod, hehe. Kjøpte oss en pizza litt senere da. Den var god den! :ler:

Bare innom og hilser på i dagboka di :klem:

Takk for det! :5:

:hallo:

Hei hei! :)

------------

Da begynner vi på en ny uke. På torsdag skal barna til fotograf. Begge to. Først alenefoto med størstejenta, så babyfoto med minstemann så bilder av dem sammen, søskenfoto. Det kan bli spennende.. litt av en utforing ser jeg for meg men.. :ler: Fotografen er sikkert flink.

Ellers..er det vel ikke så mye som skjer. Var å bowla og spilte biljard på lørdag sammen med søs. Det var litt arti. Jeg var faktisk ganske flink:) flaks heter det vel..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg og svigerinnen min på kino og så shrek 3. Syntes det var helt forferdelig jeg..for en gørr kjedlig film! Holdt på å sovne.. :ler: Var på mcdonalds og spiste litt også. Alt i alt var det en koslig kveld likevel. Det var masse folk ute på byen i går kveld, så jeg. Men, må innrømme at det var godt å komme hjem og legge seg og sove etterpå :) Var så trøtt..

Vet ikke helt hva vi skal i dag. Kanskje på bowlingen en tur med størstejenta og søsteren min. Spille litt biljard:) Begynner å bli flink, hehe. Tror jeg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er såå godt å komme seg ut jeg, så jeg ser fram til hver dag da sambo kommer hjem. Da har jeg litt frihet :) Hvordan skal du gjøre det når du skal gå på skole nå da? Med Ida jeg mener..? Dagmamma da?

Synes det er godt med litt fri innimellom jeg også, men jeg har egentlig bare fri i helgene... både jeg og sambo er så slitne på ettermiddagene/kveldstid på ukedagene, så vi bytter på å slappe av og være med Ida! :ler:

Ida skal ikke ha dagmamma nei, jeg blir hjemme med henne. Jeg har hjemmeeksamen i det ene faget mitt, så den skal jeg skrive på på kveldstid tenkte jeg. I exphil skal jeg bare ta eksamen, så jeg må lese på den innimellom, når hun sover og sånn. Skal ta ett fag til, men jeg ser for meg at jeg kun melder meg opp i det, for så at jeg må trekke meg fra eksamen rett før, for jeg har ikke tid til å studere 3 fag... :sjenert: Litt uheldig at det blir sånn, men sånn er det bare.

Så moro med fotografering! :) Håper det ble fine bilder av gullene dine! :) Skal ta 1-årsbilder av Ida vi, men søstra til sambo skal ta dem, i et studio på skola hennes... det dumme med det er at jeg må tenke ut posisjoner, kulisser og antrekk på Ida selv, for hun har jo ikke peiling i det hele tatt! :nei:

Ble det noe tur på bowlingen? Åh, nå er det mange år siden jeg både bowla og spilte biljard! Men jeg tror jeg var litt god i biljard, mener å huske det! :ler:

Så Shrek 3 er ikke noe bra? Da kan vi vel vente til den kommer på dvd før vi ser den... Tenkte å se den vi også skjønner du.

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll med lillegut i dag. 6 mnders kontroll med lege. Han er blitt så stor. Var 73,5 cm og 9, 620g . Herregud han er stor:)

Alt var egentlig fint, men vi skal til st.olavs når vi får brev i posten for å se på tisseluren til han. Den ene testikelen er ikke kommet ned enda. + at han har litt trang forhud og den er litt skjev, peker litt mot høyre. Så vi får se da:) Men ellers var alt fint.

Skal snart til guttens oldefar. Vi kunne ikke komme enda da...han så på fotballkamp nå, hihi! Måtte vente 1 time.. Tenkte jeg skulle spørre han og han kunne tenke seg å kjøpe noen strømpebukser til lillegutt. Han har ikke kjøpt noe til han så , nå er det på tide:) Størstejenta har jeg også spurt om han kunne få i noe til. Han kommer ikke på det selv.Men jeg skjønner det.

Nå skal jeg bare slappe av og lage meg litt pytt i panne. Sambo kommer hjem kl. 17 i dag. Det er laaange dager ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steiki, så stor han er!! :jepp: Ida har ikke vært på kontroll siden i sommer, og da var hun 74,5 cm! Jeg veide henne hos en venninne på fredag (vi måtte bare sammenligne unger, hehe) og da var hun 9,8 kg! Artig at de er nesten jevnstore, selv om det er mange måneder imellom dem! :)

Får håpe det ikke er noe galt med lilletissen, kjekt å få det sjekka ut da! :Nikke:

Pytt i panne hørtes nam ut! Selv skal jeg smøre meg noen brødskiver nå mens Ida sover, for når hun våkner må vi forte oss på babysvømming! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en stor gut ja Skrållan:) Sammenlignet han med størstejenta og han er godt over 1 kg tyngere enn hun var da hun var så gammel. Lengere er han også. Håper alt er fint med tisseluren. Håper vi slipper operasjon der altså.. Mamma liker ikke nåler på babyer..:( *GRØSS*

Håper dere koste dere på babysvømming da! Er litt treg til å svare jeg..hihi:)

Ida som snart er 1 år gammel! Føler meg litt som en stolt "mamma" jeg.. Føler nesten som om jeg kjenner henne. Har ikke sett henne i levende livet, men pytt pytt...:) Sjarmørjenta!

Tenker jeg kopierer dette og limer inn på siden sin Skrållan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er en stor gut ja Skrållan:) Sammenlignet han med størstejenta og han er godt over 1 kg tyngere enn hun var da hun var så gammel. Lengere er han også. Håper alt er fint med tisseluren. Håper vi slipper operasjon der altså.. Mamma liker ikke nåler på babyer..:( *GRØSS*

Håper dere koste dere på babysvømming da! Er litt treg til å svare jeg..hihi:)

Ida som snart er 1 år gammel! Føler meg litt som en stolt "mamma" jeg.. Føler nesten som om jeg kjenner henne. Har ikke sett henne i levende livet, men pytt pytt...:) Sjarmørjenta!

Tenker jeg kopierer dette og limer inn på siden sin Skrållan:)

Hihi, jeg svarte deg inne i dagboka mi! :)

Håper dere får en fin søndag! :jepp:

og du, hva kaller du deg på nettby? Jeg har forvilla meg inn dit skjønner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Skjønner...er ikke så ofte her ser jeg :)

2 årskontrollen gikk kjempefint. Hun var veldig flink til å snakke helsesøster. Gjorde ikke så mye spesielt på kontrollen. Hun la puslespill og lekte litt med helsesøstra. En slags test ;)

--------

Dagene går.. tror ikke det er lenge til Elias begynner å krype. Han stiller seg opp og prøver alt han kan, men detter rett ned på magen igjen. Men..han er vill på gulvet! Rundt og rundt og bakover. Må følge me han ;)

Emma er snill, som vanlig. Har sine perioder ja, men hvem har ikke det? Skjønner ikke at hun kan være så snill med lillebroren sin når han er så slem med henne? Eller..han lugger og klyper. Hun sier nei til han, men er kjempesnill for om han gjør det. Nei og nei,, jeg har fått 2 snille barn! Elias sover over hver natt nå. Har gjort det det siste iallfall. Godt :)

Var til min bestefar i dag på sodd! Namm!!! Etterpå laget han vafler.. vi kosa oss tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått time til konsultasjon ang. bukplastikk på stokkan klinikken i trondheim. Er ikke så altfor lenge til når så jeg gleder meg masse! Lurer veldig på hva legen sier om magen min.

Føler jeg må gjøre noe med magen min, selvtilliten sank betraktelig etter min andre fødsel. Magen ble enda verre og veldig løs og stor. Tenker jeg må gå ned noen kilo først..men kanskje jeg blir litt mer motivert når legen sier jeg burde gjøre det for å få best mulig resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...