Gå til innhold

Suris dagbok


suri

Anbefalte innlegg

Hei iss!! Hei skrållan!! Er ikke innom så ofte som jeg burde.. eller.. er innom ,men det er ikke alltid jeg orker å skrive :sjenert:

Vi vil dra til Roma å gifte oss. På ambassaden der. Tror det blir fint. Har allerede begynt å planlegge litt og vet hvordan jeg vil ha ting. Skrållan har vel sett en god del av det jeg vil ha. Skal ha fest for venner og slekt når vi kommer hjem. Har funent så my fint til pynt osv.. Er SÅ mye fint!!

Skolen ja.. synes det er litt forvirrende jeg..litt overveldet av alt.. Er så mye! Mye ukjent, andre læringsformer, xamen snart.. innleveringer... Skal egentlig lese nå, men jeg kvier meg litt... Har vaska hus istedet. men jeg må begynne snart.. Har første innlevering på fredag. Men det skal gå. Håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

GRATULERER TIL SKRÅLLAN MED GUTTEN!!!

Blir jo nesten litt babyklein selv... han va nydelig og en sikkelig sjarmis. Nesten så jeg håper mensen ikke kommer nå.. :ler: Neida..det kan ikke skje. men..den skulle ha kommet.. Så jeg venter den når som helst :)

Hva er det med meg da????? Jeg lovte meg selv og trodde aldri at jeg skulle få lyst på baby igjen.. Minstemann er jo bare 1,5 år... Nå må jeg ta meg sammen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Snikleser litt i boka di :)

Skjønner godt at du får lyst på en til. Jeg var på besøk hos en uke gammel baby for noen dager siden, og fikk lyst på en til selv, selvom minstejenta mi bare er 12 uker gammel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siona :)

Skjønner at det blir ikke lenge til neste kommer da? :) Savner babytiden fort.. men når ungene mine var babyer gledet jeg meg til de ble litt gamlere :ler: Menmen...

Mensen er ikke kommet..liten sannsynlighet for at jeg er gravid, for vi bruker prevensjon. Men det var en veldig forsinket mensen. Bruker å få den rundt den 18-19 hver måned. Men det kan være at jeg har vært veldig stressa i det siste med skolen, så den kommer vel snart da tenker jeg. Men kan jeg si at om jeg hadde blitt gravid hadde ikke det vært noe krise? Kanskje for samboern min da..+ at jeg har gjennomgått en bukplastikk til 36.000 i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...