Skrållan Skrevet 26. juni 2008 #121 Del Skrevet 26. juni 2008 Har dere fått tilbake tv-signalet? Er skikkelig irriterende å være uten, særlig når det er noe man vil se på! Så rart at det tok så lang tid før du fikk mensen! Jeg fikk den bestandig 2 dager etter jeg tok ut ringen. Har du brukt p-ring lenge eller? Gleder meg til å begynne på ringen igjen jeg, for jeg var så fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 27. juni 2008 Tvn er borte igjen!!!! ARRRGHH!!!! Ringte inn til kabelselskapet og de sa at det var registrert en feil her jeg bor og at de arbeider med det. Idag var i barnehagen en tur. Den barnehagen de skal begynne i til høsten. Har vært å besøkt dem 2 ganger nå og barna stortrives Jenta mi ville ikke hjem igjen! Fint vært det er nå! Herlig! Men det kunne godt ha vært litt varmere... --------- Skrållan: Har gått på p-ringen en stund nå..Begynte med det etter minstemann var født, så det er ikke så grusomt lenge da Men det har aldri tatt sååå lang tid før. Brukte som regel å gå 2 dager til meg også. vet ikke om jeg liker den så godt jeg.. Les dette den som vil:: Får den ikke langt nok opp og sambo kjenner den. Eller..når jeg først har den i går det bra og jeg får den nokså langt opp. Men etterhvert kommer den lenger og lenger nede. Så jeg behøver ikke stikke fingern så langt oppi for å ta den ut igjen for å si det sånn.. Har jeg vært dårlig med knipeøvelser eller? litt nervøs...hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. juni 2008 #123 Del Skrevet 27. juni 2008 Skrållan: Har gått på p-ringen en stund nå..Begynte med det etter minstemann var født, så det er ikke så grusomt lenge da Men det har aldri tatt sååå lang tid før. Brukte som regel å gå 2 dager til meg også. vet ikke om jeg liker den så godt jeg.. Les dette den som vil:: Får den ikke langt nok opp og sambo kjenner den. Eller..når jeg først har den i går det bra og jeg får den nokså langt opp. Men etterhvert kommer den lenger og lenger nede. Så jeg behøver ikke stikke fingern så langt oppi for å ta den ut igjen for å si det sånn.. Har jeg vært dårlig med knipeøvelser eller? litt nervøs...hihi! Du kan ta den ut mens dere , det gjorde vi! den kan være ute i 3 timer uten at det gjør noe, du må bare huske å sette den inn igjen etterpå! Den sklei lenger og lenger ned hos meg og, og det var før jeg fødte! Tror det har mer å gjøre med hvordan vi er inni (fasongen) enn at det er så slapt der! så lenge den ikke ramler helt ut så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 27. juni 2008 Du kan ta den ut mens dere , det gjorde vi! den kan være ute i 3 timer uten at det gjør noe, du må bare huske å sette den inn igjen etterpå! Den sklei lenger og lenger ned hos meg og, og det var før jeg fødte! Tror det har mer å gjøre med hvordan vi er inni (fasongen) enn at det er så slapt der! så lenge den ikke ramler helt ut så! hehe!! Ble litt beroliget nå! Faktisk Tungvindt det å da..ta den ut når vi skal til og inn igjen etterpå.. Hm, men tror det er litt smart likevel. Særlig siden sambo kjenner den ganske godt. Blir litt anstrengt jeg å da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. juni 2008 #125 Del Skrevet 27. juni 2008 hehe!! Ble litt beroliget nå! Faktisk Tungvindt det å da..ta den ut når vi skal til og inn igjen etterpå.. Hm, men tror det er litt smart likevel. Særlig siden sambo kjenner den ganske godt. Blir litt anstrengt jeg å da.. Ja, litt tungvint er det... men det blir jo fort en vane! Også er det bedre å ta den ut, enn å ligge og tenke på om sambo kjenner ringen og om den blir med ut igjen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, litt tungvint er det... men det blir jo fort en vane! Også er det bedre å ta den ut, enn å ligge og tenke på om sambo kjenner ringen og om den blir med ut igjen etterpå! det hadde ikke vært særlig bra nei..Hadde den blitt med ut etterpå tror jeg at jeg har flira meg ihjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #127 Del Skrevet 28. juni 2008 Idag skal vi på "badet" her vi bor. Folk blir sikkert skremt når de ser meg...et veldig SYNLIG arr på magen ja! Og rundt navlen Huff.... Gleder oss veldig da! Iallfall jenta vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 30. juni 2008 Fikk noen blikk da jeg var på "badet" ja.. hehe, folk er ikke så diskret. Barna kosa seg masse. Lillegutten ble litt sytete etterhvert. Begge to tryna rett nedi vannet så det ble litt panikk, hihi! Vet ikke helt hva vi skal finne på idag vi.. Ikke er det særlig med finvær heller så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. juli 2008 #129 Del Skrevet 1. juli 2008 Æsj, bare la dem glo! Skulle jo tro folk hadde sett operasjonssår før da men... Tenker barna kosa seg i badet ja! Har så lyst å ta med Ida dit snart igjen jeg og, tenkte å dra på lørdag men da hadde hun feber... Kanskje til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 1. juli 2008 Koslig å være i badet Er litt lenge mellom vi er der, for det blir jo litt dyrt om man skal dit hver helg, iallfall når man ikke bor i byen. Nå gleder vi oss til storsjøbadet! ---- Idag ble det finvær! Var ute å leika oss en stund idag. Hoppa på trampolina er stas! Jenta mi ble med farmora si hjemme, minstemann lå å sov. Utrolig hvor ivirg hun er til å ta me jenta mi, men om det blir gutten eller dem begge nøler hun veldig. Rare greier Fikk meg pannelugg idag! Litt uvant, men jeg ble fornøyd. På søndag skal jeg farge håret mitt. Søstra til sambo er frisør og arbeider som lærling i en privat frisørsalong, så hun skulle ta meg med dit. Det erjo så billig å! Svigermor var der idag, hun betalte 300 kr for klipp og farging! Utrolig! Men de er venn med hun som eier salongen, og hun er så snill. Får det vel for rundt 200-300 kr jeg også. Tenkte på å ha det mørkt (svart) rundt ansiktet og underst av håret og en brunfarge over. Tror det blir fint, spesielt når jeg nå har pannelugg. Nå skal jeg rydde litt...veldig rotete her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. juli 2008 #131 Del Skrevet 7. juli 2008 God tur til Sverige i morgen! Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 13. juli 2008 Sverigeturen var flott! Vi kosa oss masse!! Men jeg må si det var godt å komme hjem igjen Det gikk forholdsvis grei tå kjøre dit, for vi tok noen stopper på veien, så barna fikk strekke på føttene sine. Tror vi kom fram til campingen 17.30. Da var det bare å pakke ut og slappe av. Vi dro på en restaurant å spiste pizza, nammm!Het pizza house tror jeg? Netse dag dro vi til dyreparken. Masse rare dyr å se på! Tror kanskje det var geiterne som var mest populært hos barna. Vi sto de lenge og mata de med gress. Så tok vi noen karuseller og kjøpte oss middag der også Vi dro tilbake til campingen og slappet av litt og lillegutt fikk sove litt. Deretter dro vi til lekeplassen på campingen så de fikk leke seg. Gjorde ikke så mye ellers den dagen. Neste dag dro vi til storsjøbadet. Var ikke der så lenge, for minstegutt begynte å bli sur. Men vi kosa oss! Etter minstegutt fikk sove litt var vi i byen og shoppet litt og spiste middag! Neste dag var hjemreise... Synes nesten at hjemreisa gikk fortere enn reisa dit. Vet ikk om jeg har fått med alt.. men må begynne å lage middag..litt sent men..hehe!!! Kyllingfilet med saus og ris :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 19. juli 2008 Vært i byen idag. Jeg leter etter sko og kjole til et bryllup vi skal i i august. Tror det blir så jeg kjøper noe her jeg bor. Fant masse fine kjoler på b*young i byen, men vi har den butikken her også :gjeiper: Filmen vi så var bra. Den nyeste med will smith..husker ikke hva den het? Har takket ja til å stå på venteliste på sykepleier i byen. Står som nr. 16 nå.. æsj.. vil så gjerne komme inn nå. Kommer jeg ikke inn, skal jeg arbeide 1 år, så søke igjen til neste år. Kommer inn neste år med alderspoengene. Snittet for å komme inn i trondheim var rundt 5. Jeg har nesten 5 nå, 48,4 jeg Så til neste år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. juli 2008 #134 Del Skrevet 20. juli 2008 Høres ut som dere har kosa dere skikkelig i Sverige! I dag er det bare 1 uke til vi drar og, gleder meg skikkelig! Den nye til Will Smith ja... den har jeg hørt om! Bra den var bra, kanskje vi også drar for å se den en dag! Neste år kommer du inn ja! Vet du hvor du skal jobbe om du ikke kommer inn nå da? Kjedelig å gå sånn og vente på svar om man har kommet inn eller ikke... krysser fingrene for at du kommer inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 29. juli 2008 Skrållan..min eneste gjest her i dagboka.. Kan for det selv da..jeg skriver ikke til noen... har ikke hatt tid Står som nr. 3 på ventelist nå, men tror nok ikke jeg kommer inn. Andreopptaket har vært.. men jegskal ringe å høre og mase på de. Skriver litt mer senere, skal se paradise hotel nå. Bra serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 30. juli 2008 Finvær, finvær!!! Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 12. august 2008 Forfatter #137 Del Skrevet 12. august 2008 Det har gått kjempefint med barnehagestart for ungene. Har ikke hatt noe problemer så langt. Minstemann legger seg ned i senga med en gang og sover i 2 timer. Er veldig overrasket over det, for jeg trodde det kom til å bli et problem. Jenta mi koser seg masse og gleder seg til å dra til barnehagen hver dag. Men jeg er der en liten stund før jeg drar hjem, 15-30 minutter kanskje? Men tror kanskje ikke jeg trenger det lenger. Er SÅÅÅ glad for at det går som det går i barnehagen -------- Herregud, jeg er litt redd for at jeg har lagt på meg noe grusomt i sommer. Har ikke vært på vekta men jeg føler det på meg. Får på meg buksene og sånt enda, men jeg er litt redd. Har meldt meg på kurs som begynner i slutten av august nå, så jeg tror jeg skal stå på da :gjeiper: -------- Vært i bryllup i helga som var. Kjempekoselig! Bruda og brudgommen var kjempefine. God middag med masse å velge i og mange kaker. Bra fest ble det også Mange fine og rørende taler. Det kom noen tårer hos meg ja. Men det jeg vet for sikkert nå, er at jeg skal ikke gifte meg i kirke. Sambo var enig han også. Det var til og med han som sa at vi kan heller dra til utlandet med foreldre og søsken. Da slipper vi alle folka, alle talene, slipper så veldig masse planlegging osv. Jeg er SÅ enig! Så det blir utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. august 2008 #138 Del Skrevet 12. august 2008 Svinser innom en gang i mellom jeg og, men er ikke så flink til å legge igjen spor Har hatt barnehagestart her og, hun har ikke falt til ro der enda. Blir så lei meg av å tenke på at jenta mi er trist og alene i barnehagen, men jeg vet jo at det blir bedre med tiden Så synd du ikke kom inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. august 2008 #139 Del Skrevet 13. august 2008 Så flott at det går fint med ungene i barnehagen! Det må være veldig betryggende for morshjertet å vite at de har det bra der! Utlandet frister veldig for oss også den dagen vi skal gifte oss.. det eller rådhuset! Ingen av oss som orker alle folka, alle talene, alt styret... vi har mest lyst til å gifte oss i hemmelighet, og så fortelle folk det etterpå! Har dere funnet ut hvor i utlandet dere vil dra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. september 2008 #140 Del Skrevet 5. september 2008 Hallais! Hvordan går det på skola? Morsomt, eller bare slitsomt? Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå