suri Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #101 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) En liten stund siden jeg har vært her igjen nå... Ferdig med 17.mai nå. Barna stortrivdes igår! Så var de så fine å da Begge 2 i bunad. Men det var veldig kaldt her jeg bor. Veldig kald vind. Neste helg skal vi i konfirmasjon igjen. Var i konfirmasjon helga før 17.mai også. På og av med bunaden hver helg i mai. Ble bedt på bursdagsfest nå på lørdag. Tror ikke jeg skal drikke da... Går på grete roede kurs+ at jeg skal i konfirmasjon på søndag. Tror det kan bli litt trasig Det har vært 2 kurskvelder på grete roede nå. Da jeg veide meg sist (var på tirsdag) hadde jeg gått ned 1,3 kg på en uke! Veldig fornøyd med den. Men tror ikke det kommer til å vare.. Det er vanskelig å holde en diett i mai! det er så masse selskap og is+++++ Sliter litt gjør jeg, men jeg unner meg litt noen gang Blir spennende å veie seg på tirsdag. Nå veier jeg 68, 7 kg. Da jeg startet veide jeg 76,8 kg. tror jeg skal holde en liten slankedagbok i dagboka mi også. Så jeg husker hvordan det har gått Målet mitt er å komme ned på 60 kg til august. Håper og tror det vil gå bra! Nå skal jeg spise middag. Helt alene... Lagde meg mexikansk gryterett. Sambo og jenta mi er borte og holder på med ved nå. Lillegutt sover i senga si. Kjeder meg litt.. Har vaska kjøkken og stue i dag da Endret 18. mai 2008 av suri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. mai 2008 #102 Del Skrevet 27. mai 2008 Heisann! Hvordan går det med dere? Ser på facebook at størstejenta har fått seg ny seng! Ida skal få det i løpet av høsten hun og. Hvilken en kjøpte du? Jeg har funnet en på Bohus jeg synes er fin, men jeg er så vinglete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 30. mai 2008 Vi kjøpte seng på ikea. Den var kjempefin og hun stortrives i den Den er hvit med sengehest. Tror det var stas med storseng som hun kaller det Babysenga er borte, ødelagt den du pappa? Hehe.... ---------- Gikk ne 1,9 kg når jeg veide meg på tirsdag. Hvorfor jeg har gått ned så mye vet jeg ikke.. Har ikke peiling heller for jeg trodde jeg stod stille eller kanskje hadde gått opp litt. Menmen..positiv overraskelse Men nå på tirsdag tror jeg at det går litt dårlig. Kanskje jeg går opp litt... har vært litt sløv denne uka. Har hoppet over en del måltid og det er blitt lite trening på 3t. Orker ikke å dra på step når jeg heller kan være ute med ungene. Man må nyte finværet når det er her! Har hoppa litt på trampoline idag. Jenta mi fikk det av mormor og morfar og tanta og kjæresten. Tidlig bursdagsgave. Nå ska jeg ordne meg litt mat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #104 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjeder meg litt nå.. gutten sover og jenta mi er til oldemora si. Sambo er på arbeid til 17.30 idag. Har kjøpt oss WII-mariokart da, så jeg tenker jeg skal sette meg ned å spille litt. Vi har nå kjøpt hus!! Deilig med eget hus. Stor hus med stor tomt! Men alt må pusses opp og vi skal bygge på. Da må jeg vel bare finne meg i rotet I sommer skal vi til østersund en tur med barna. Jeg skal mest sannsylig til oslo me mamma og kanskje søstern min i 3 dager. Det blir godt! Shoppe, ta en akld pils på aker, se frognerparken, slottet... Det tror jeg blir koselig! Må bare nevne det til sambo først da..hehe! Jeg spurte svigermor om jeg skulle bort om de kunne hjelpe sambo med barna. Det trodde hun gikk greit. Men det må klaffe med ferie til dem også+ at de skal borte noen helger. Men vi behøver ikke dra på ei helg. Ellers... I uka som var har vi kosa oss masse! det har vært så fint vær! Barna har fått seg trampoline og et stort basseng med rutsje på. Men jeg må innrømme at det var godt med litt regn og kalde nå. Vi skal forresten gifte oss sommeren 2010!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 9. juni 2008 Gutten min skal få sprøyte i morgen... gruer meg..MMR-sprøyta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. juni 2008 #106 Del Skrevet 9. juni 2008 Herregud, her har det jo skjedd masse!!! gratulerer med uventa vektnedgang, huskjøp og bryllup på vei! :hoppe: Har dere kjøpt hus samme sted som dere bor nå eller? Også så spennende med bryllup da! Skal dere ha stort bryllup eller? Vi skal også til Østersund i sommer! Drar i slutten av juli vi, gleder meg masse! Tror Ida vil stortrives på Storsjøbadet og i Frøsøn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #107 Del Skrevet 9. juni 2008 Herregud, her har det jo skjedd masse!!! gratulerer med uventa vektnedgang, huskjøp og bryllup på vei! :hoppe: Har dere kjøpt hus samme sted som dere bor nå eller? Også så spennende med bryllup da! Skal dere ha stort bryllup eller? Vi skal også til Østersund i sommer! Drar i slutten av juli vi, gleder meg masse! Tror Ida vil stortrives på Storsjøbadet og i Frøsøn! Tilsammen har jeg gått ned 11,3 kg. Da begynte jeg 6.januar og holdet på i 2 mnder, så hadde 2 mnder opphold, så begynte jeg igjen i mai. Så nå er jeg kommet ned på 65,5 kg. 5,5 kg igjen.. Men jeg synes ikke det vises så veldig atjeg har gått ned 11 kg. Ikke mye forskjell.. litt skuffende. Vi har kjøpt huset i bor i nå. Bestemora til sambo eide huset og hun bor i første etasje, vi bor i andre etasje+ loft. Men nå er det vårt. Men hun skal selvsagt få bo her så lenge hun er i stand til det. Så jente mi er nede til henne nå. Hm..vet ikke hva som er stort bryllup jeg? Blir vel mellom 70-80 stk kanskje? Har ikke regnet så mye på det enda. Men men familiene på begge sider blir det rundt 50 stk. Østersund tror jeg nesten jeg aldri har vært før..som jeg husker. Men tror barna vil trives der Vet ikke når vi drar vi. Sambo vet ikke når han har ferie enda. Han begynte først på arbeid i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. juni 2008 #108 Del Skrevet 9. juni 2008 Tilsammen har jeg gått ned 11,3 kg. Da begynte jeg 6.januar og holdet på i 2 mnder, så hadde 2 mnder opphold, så begynte jeg igjen i mai. Så nå er jeg kommet ned på 65,5 kg. 5,5 kg igjen.. Men jeg synes ikke det vises så veldig atjeg har gått ned 11 kg. Ikke mye forskjell.. litt skuffende. Vi har kjøpt huset i bor i nå. Bestemora til sambo eide huset og hun bor i første etasje, vi bor i andre etasje+ loft. Men nå er det vårt. Men hun skal selvsagt få bo her så lenge hun er i stand til det. Så jente mi er nede til henne nå. Hm..vet ikke hva som er stort bryllup jeg? Blir vel mellom 70-80 stk kanskje? Har ikke regnet så mye på det enda. Men men familiene på begge sider blir det rundt 50 stk. Østersund tror jeg nesten jeg aldri har vært før..som jeg husker. Men tror barna vil trives der Vet ikke når vi drar vi. Sambo vet ikke når han har ferie enda. Han begynte først på arbeid i dag! Synes du har vært veldig flink til å gå ned jeg! Det vises sikkert bedre etterhvert, når du har fått trent litt mer og strammet opp litt. Og kanskje det synes bedre enn du selv tror? Så greit å ha fått kjøpt huset dere bor i da! Snedig å ha barnepass i samme hus! 70-80 gjester høres jo bra ut! Ikke for stort, og ikke for lite! har du begynt å tenke på kjolen da? Da jeg var lita, så dro vi til Østersund hver sommer! Så jeg gleder meg til å ta med Ida dit, og etterhvert også lillebror. Er jo et eldorado for barn der! Skal få med meg sambo på litt babyting-shopping når vi er der i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #109 Del Skrevet 9. juni 2008 Synes du har vært veldig flink til å gå ned jeg! Det vises sikkert bedre etterhvert, når du har fått trent litt mer og strammet opp litt. Og kanskje det synes bedre enn du selv tror? Så greit å ha fått kjøpt huset dere bor i da! Snedig å ha barnepass i samme hus! 70-80 gjester høres jo bra ut! Ikke for stort, og ikke for lite! har du begynt å tenke på kjolen da? Da jeg var lita, så dro vi til Østersund hver sommer! Så jeg gleder meg til å ta med Ida dit, og etterhvert også lillebror. Er jo et eldorado for barn der! Skal få med meg sambo på litt babyting-shopping når vi er der i sommer! Tror jeg må stramme opp litt ja.. de siste 2 ukene har jeg vært veldig sløv med treninga. Men det er pga det fine været vi har hatt. Prøvde meg på 3t når det var glovarmt ute og jeg trodde jeg skulle dø. det ble sååå varmt! Kjole har jeg selvfølgelig tenkt på Har sett litt overalt på nettet. Vet sånn ca hvordan jeg vil ha den. det jeg er usikker på om jeg skal ha slør eller tiara eller en blomst i håret. Vanskelige valg her i livet Er det mye til barn der altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. juni 2008 #110 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror jeg må stramme opp litt ja.. de siste 2 ukene har jeg vært veldig sløv med treninga. Men det er pga det fine været vi har hatt. Prøvde meg på 3t når det var glovarmt ute og jeg trodde jeg skulle dø. det ble sååå varmt! Kjole har jeg selvfølgelig tenkt på Har sett litt overalt på nettet. Vet sånn ca hvordan jeg vil ha den. det jeg er usikker på om jeg skal ha slør eller tiara eller en blomst i håret. Vanskelige valg her i livet Er det mye til barn der altså? Skjønner godt du ikke har klart å trene i den heten som har vært nå! Er jo nok bare å eksistere i varmen! Bra du har 2 år på deg å finne ut hvordan du vil ha det den store dagen! Når du finner den perfekte kjolen, så finner du nok fort ut om du vil ha slør, tiara eller blomst og. Ja, er ganske mye for barn der! Storsjøbadet er jo obligatorisk, vi skal bo på campingen rett ved. Også dyrehagen Frøsøn må jo besøkes, og Jämtli historieland! Dine barn, og Ida, er nok litt for små for jämtli da, men moro er det jo uansett! Er sikkert mye mer for barn der og, men det er det vi tenker å få med oss denne gang i allefall. Må jo sette av litt tid til shopping og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #111 Del Skrevet 11. juni 2008 Skjønner godt du ikke har klart å trene i den heten som har vært nå! Er jo nok bare å eksistere i varmen! Bra du har 2 år på deg å finne ut hvordan du vil ha det den store dagen! Når du finner den perfekte kjolen, så finner du nok fort ut om du vil ha slør, tiara eller blomst og. Ja, er ganske mye for barn der! Storsjøbadet er jo obligatorisk, vi skal bo på campingen rett ved. Også dyrehagen Frøsøn må jo besøkes, og Jämtli historieland! Dine barn, og Ida, er nok litt for små for jämtli da, men moro er det jo uansett! Er sikkert mye mer for barn der og, men det er det vi tenker å få med oss denne gang i allefall. Må jo sette av litt tid til shopping og! 2 år trengs tror jeg! Er så usikker på mye.. det er så mye å velge mellom. Hva heter campingen dere skal bo på? Prøver å finne ei hytte med 2 rom vi, men det er vanskelig ja. Finner bare 2 campinger i østersund jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. juni 2008 #112 Del Skrevet 11. juni 2008 Hmm, tror campingen rett og slett heter Østersund camping jeg? Ligger i allefall i gåavstand til Storsjøbadet. De har hytter i forskjellig størrelse, mener de har noen med 2 rom og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. juni 2008 #113 Del Skrevet 11. juni 2008 Her tror jeg det er vi skal: http://www.camping.se/templates/product___...spx?prodId=3103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #114 Del Skrevet 11. juni 2008 jeg er så dårlig i svensk.. hva betyr baddar? Det står 2 baddar eller 4 baddar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #115 Del Skrevet 11. juni 2008 fant ut d... betyr vel senger..hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. juni 2008 #116 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er senger ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #117 Del Skrevet 12. juni 2008 woho! Er ikke så flink i svensk.. Husker jeg sleit litt når jeg skulle føde jenta mi. Jordmora var svensk og jeg forsto ingenting ------- Vært i åpen barnehage idag. Var avslutning så det ble servert pizza og saft Ungene elsket det. Sambo er i Oslo ang. jobb, så jeg er alene fram til i morgen. Så det er ikke så lenge da.. Nå skal jeg sette meg ned foran tvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. juni 2008 #118 Del Skrevet 12. juni 2008 Hadde svensk jordmor ei stund jeg og, men det gikk heldigvis bra! Slekta mi på morsida er fra Sverige (mener det var oldefar som var svensk), så jeg har det vel litt i blodet! Kos deg hjemme alene med barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #119 Del Skrevet 18. juni 2008 Har svensker i slekta jeg også, men har truffet de 2 ganger kanskje? Husker ikke hvordan de ser ut engang..ikke navnet deres heller ----- I går gikk jeg ned 1,6 kg på kurset. Kjempestolt av meg selv! Nå er jeg kommet ned på 64,6 kg. Håper på å komme på 58-59 kg. Har meldt meg på nytt kurs som starter i slutten av august. Men om jeg klarer det selv fram til da, så melder jeg avbud. Totalt blir det 12,2 kg BORTE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #120 Del Skrevet 23. juni 2008 I heøga har vi kosa oss! Sambo var på utdrikkningslag på fredag. Tror han kosa seg. Jeg og søsters var ute en tur på lørdag. på søndag var vi ute å spiste hele familien. Så dro vi til svigers en tur. Idag kjørte jeg barna til mamma en tur etter vi spiste frokost. Hun passa dem noen timer så jeg fikk gjøre litt hjemme her. Fikk vaska og rydda på rommet til jenta mi, rydda og støvsuga på rommet til guttn, og mitt og sambos rom. Så det er så fint atte :gjeiper: Vaska kjøkkenet også. Støvet på hjernen er ikke akkurat blitt bedre.. Kjenner det på ryggen nå. Sambo kommer hjem litt senere idag, skulle ut på et anlegg å se. tvn vår fungerer ikke..ÆSJ! Er litt avhengig av tv. Bare det blir til i kveld så. Ringte til kabelselskapet og de sa at det var registrert en feil og de jobbet med det. Har tv-kvelder på mandager jeg, så det er bare å orde det Har vært litt nervøs de siste dagene... Tok ut p-ringen på onsdga og mensen kom ikke før på søndag. Da begynte jeg å lure for det har aldri tatt så lang tid før mensen kommer. Føler meg ikke helt trygg p åden p-ringen. Lurer på å bytte, igjen! Finner ikke noe som passer meg. Har prøvd så å si at, bortsett fra spiral.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå