Skrållan Skrevet 11. april 2008 #81 Del Skrevet 11. april 2008 Så godt å høre at det gikk så fint! Hadde store planer om å sende deg sms tidligere i dag og høre hvordan det gikk, men det har vært så tullete tilstander her i dag at jeg rett og slett glemte det.. men jeg tenker det er godt å ha det overstått! Høres ut som om han har vært flink gutt! Har en kamerat med bare 1 testikkel, han klarer seg utmerket han og! Så det blir ikke noe problem nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 14. april 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 14. april 2008 Elias er i fin fin form! Merker ikke at han er operert. Hun sa at han hadde en fin høyretestikkel som han ville klare seg med så jeg satser på det Onkelen til sambo er født med bare 1 testikkel og han har fått barn så --------------------- Idag har vi vært ute å leket oss. Det er så godt å ute når det er så varmt og fint vær. tror det var varmest i landet her jeg bor jeg? Sambo sa iallfall det. Barna blir så trøtte av å være ute. Da er det så godt å komme inn få litt mat og minstemann legger seg og jenta sovner hun også på sofan. Godt med litt alenetid Nå har begge 2 fått kveldsmat og skal legge seg. Ikveld er det tvkveld for meg. Først sykehuset, så mamma søker kjæreste, så studio 5 og sex og singelliv. Masse bra ting på tv!! Søkte forresten på unge mødre som går på kanal fem for noen dager siden. Arti å søke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 17. april 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 17. april 2008 Vært ute å trille oss en tur idag også vi. det er å fint vær nå at man må nyte det mens man kan!! Leika oss litt ute når vi kom hjem. Gutn min var helt utslitt da vi kom inn, så han fikk flaska si og la seg. Kjenner jeg er litt sliten selv..skal slappe av til sambo kommer hjem, ca 45 minutter til han kommer. TV here i come!!!! Blir i så godt humør at dette været! Minstemann har fått seg bunad nå, i str.104! Litt stort ja, han bruker 86/92 ellers. Så det er bra sambo har ei bestemor som er syerske! Hun skal sy kep? til meg også. Vet ikke hvordan det skrives jeg? Men sånn man har over bunaden så man slipper å fryse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. april 2008 #84 Del Skrevet 17. april 2008 Åjåj, så spennende med Unge mødre!! Håper du kommer med! Ja, er ikke været her herlig om dagen? Jeg har gått ute i bare ballerinasko uten sokker mange ganger, og har ikke fryssi ihjel! Deilig! Bra du nevnte 17.mai-antrekk... jeg må finne frem kjolen jeg tenkte Ida skal ha på seg, og se om den er for liten! Håper den passer, for jeg har allerede kjøpt tilbehør! Nei, nå hører jeg hun våkner, så jeg må stikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. april 2008 #85 Del Skrevet 19. april 2008 Leste fødselshistorien din nå! Synes du var flink jeg! også bare 7 min med pressing da! Jeg pressa først i 30 min jeg, og så nye 16 min med vakuum.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 19. april 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Forandra litt på den nå. Var ganske langdryg fødsel, da jeg begynte å få vondt mandgasmorgen og lillegutt kom ut natt til onsdag kl.0147. Måtte nesten skrive det for når jeg leste den selv virket det som om jeg fødte han i løpet at et døgn Endret 19. april 2008 av suri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. april 2008 #87 Del Skrevet 19. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 19. april 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 19. april 2008 Enn at det skal gå an å glemme så masse fra fødselen da? Klokkeslett, åpningen osv er helt borte for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. april 2008 #89 Del Skrevet 19. april 2008 Sånn har jeg og glemt... heldigvis står det meste i papirene fra sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. april 2008 #90 Del Skrevet 19. april 2008 Hei Suri! Lenge siden sist jeg var innom nå...Artig å oppdatere meg litt. Håper du har en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 19. april 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 19. april 2008 Sånn har jeg og glemt... heldigvis står det meste i papirene fra sykehuset! Hvilke papirer er det da? Har ikke fått noen papirer jeg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 19. april 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 19. april 2008 Hei Suri! Lenge siden sist jeg var innom nå...Artig å oppdatere meg litt. Håper du har en fin lørdagskveld! heihei!! trivelig at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. april 2008 #93 Del Skrevet 20. april 2008 Hvilke papirer er det da? Har ikke fått noen papirer jeg..? Jeg fikk dem ikke med meg da jeg ble utskrevet jeg heller, fikk ikke sånn gjennomgang av fødselen engang... men jeg kontaktet føden litt før jul, og ba dem sende alle papirer de hadde på meg i forbindelse med fødselen. Noen dager etter fikk jeg epikrise og journal i posten! På epikrisen har de skrevet opp hvilket klokkeslett forskjellige ting skjedde (feks. når jeg hadde den og den åpninga, pluss at vannet ble tatt kl 05 - det var misfarget). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 20. april 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg fikk dem ikke med meg da jeg ble utskrevet jeg heller, fikk ikke sånn gjennomgang av fødselen engang... men jeg kontaktet føden litt før jul, og ba dem sende alle papirer de hadde på meg i forbindelse med fødselen. Noen dager etter fikk jeg epikrise og journal i posten! På epikrisen har de skrevet opp hvilket klokkeslett forskjellige ting skjedde (feks. når jeg hadde den og den åpninga, pluss at vannet ble tatt kl 05 - det var misfarget). Oj..sier du det ja? Tar de kopier og sender deg da? regner med at de fremdeles har de papirene på deg på sykehuset? Sa du bare at de skulle sende deg alle papirer? Og det gikk helt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. april 2008 #95 Del Skrevet 20. april 2008 Oj..sier du det ja? Tar de kopier og sender deg da? regner med at de fremdeles har de papirene på deg på sykehuset? Sa du bare at de skulle sende deg alle papirer? Og det gikk helt greit? Javisst! Er bare kopier ja, men du ser jo alt likevel. Jo, også sendte de med en regning på 50 kr eller noe sånn, kopieringspapir koster vet du... De kan ikke nekte deg å få disse papirene, for du har rett til tilgang på alle journaler som finnes om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 22. april 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 22. april 2008 Da skal jeg få de til å sende meg de papirene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 23. april 2008 Forfatter #97 Del Skrevet 23. april 2008 Herremintid..for et nydelig vær det har vært de siste dagene! Har vært ute hver dag vi å trilla og kosa oss! Merker at ungene trives godt og jenta mi spør hver morgen når jeg henter henne på rommet: Skal vi ut snart? Skal vi bort? Merker at hun har blitt vant til å være ute Vi var på sirkus på mandag, og det var stas! Jenta mi var kjempeintr. Elefantene var iallfall arti! Imorgen skal vi på tivoli her. Blir arti å se hvordan hun reagerer på karuseller. Idag har vi vært ute å trillet og leika oss Imorgen får vi besøk av ei venninne av meg som har ei jente på samme alder som jenta mi. Da blir det liv tror jeg, hehe! Skal leke oss ut tenker jeg. Har satt opp "lekehuset", rusja og dissestativet på plena, så det er nok å gjøre her. Såret gror veldig bra nå. Kjenner jeg begynner å få mer følelse i magen. Det er veldig vondt å rive av teipen. Før kjente jeg ingenting da jeg skiftet teip. tenkte jeg skulle på 3t idag på pulsstep, men jeg feiga ut. Litt redd for all den hoppinga og sprettinga på pulsstepen. Har sykmelding til idag, så jeg kan begynne å trene ifølge kirurgen. Venter til det blir en time med bare step jeg. Pulsstep venter jeg litt med. har også meldt meg på et nytt grete roede kurs, som begynner 6.mai. det blir spennende... Vil gå ned 10 kg enda...long way 2 go.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 25. april 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 25. april 2008 Skal ute idag å vi. Venter på at søstern minskal komme nå, så skal vi ut å sykle. Har sykkelvogn som barna sitter inni De liker seg veldig inni der, hehe! Nei..må vel bare ha på barna og meg selv klær da. Skal en tu rpå tivoli i kveld også. Jenta mi liker seg veldig i karusellene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 2. mai 2008 Skal til å legge ungene nå. jeg og sambo skal kose oss litt og se film Begynner på nytt grete roede kurs på tirsdag, så jeg nyter godteri nå mens jeg kan. I morgen skal jeg ut på byen med søstra til sambo. Gleder meg litt til det. Kjøpte meg baccardi razz i dag. Lurer litt på den..har aldri smakt det før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. mai 2008 #100 Del Skrevet 2. mai 2008 Kos dere i kveld! så flink du er som begynner på nytt GR-kurs! Ang. Baccardi Razz, så har jeg hørt mange som sier den er god! Har ikke smakt den selv da men... Kos deg ute i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå