Klematis Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #161 Del Skrevet 24. mai 2008 Kanskje det, Flickan Vi får se hva som skjer... Har vært veldig flink i dag, har gått i over 5 timer (behagelig tempo, men allikevel) :-D Har koset oss med reker og hvitvin i dag. Været er helt superdupert Ble så sen middag at det ble innendørs, da. Men inspirert av været hvertfal... Hehe. Men nå må jeg finne senga, skal opp tidlig og ut på fjelltur i morgen Uvanlig aktiv helg, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 26. mai 2008 Stiv og støl i dag, men var en fantastisk tur i går! Var ute i nesten 8 timer, men det inkluderer en god del pauser, da. Jeg og en kollega dannet baktroppen og det gikk ikke så ekstremt fort med oss. Som vanlig fikk jeg problemer med et kne i nedoverbakkene, og på slutten var det ganske ille, men vi kom da frem Får håpe jeg klarer å komme meg ut på flere turer nå når været er så fint. Jeg kan jo minne meg selv på at jeg for flere måneder siden la opp en slagplan for slanking som omfattet en (eller var det to :klø fjellturer i måneden... Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. mai 2008 #163 Del Skrevet 27. mai 2008 Synes du er kjempeflink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 27. mai 2008 #164 Del Skrevet 27. mai 2008 Det høres helt fantastisk ut med fjelltur. Ble du bruuuun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 29. mai 2008 Det høres helt fantastisk ut med fjelltur. Ble du bruuuun? Ble ikke så brun av fjellturen, for ble ganske rød/brun av turen dagen før så måtte ty til solfaktor 15. Men begynner hvertfall å få en frisk farge Ble et par timer loffetur i går også. Men tror jammen ikke jeg har satt foten innom på treningssenteret på et par måneder Det er ikke bra! Men været er jo så supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Glemte helt av å poste ukens veiing: 27. mars: 71.0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70.0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1.0 kg 15. april: 70.1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0.1 kg (totalt -0.9 kg) 22. april: 70.2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0.1 kg (totalt -0.8 kg) 22. mai: 69.5 kg = 24 kg fett og 45,5 kg annet. -0.7 kg (totalt -1.5 kg) 27. mai: 70.8 kg = 24.1 kg fett og 46,7 kg annet. +1.3 kg (totalt -0.2 kg) Vel, tilbake til start... Skjønner ikke helt det her. Synes jeg burde gå ned jeg etter den lange fjellturen Men ifølge vekta mi så har jeg altså bygget 1.2 kg muskler på mindre enn ei uke Endret 29. mai 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. mai 2008 #167 Del Skrevet 29. mai 2008 Glemte helt av å poste ukens veiing: 27. mars: 71.0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70.0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1.0 kg 15. april: 70.1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0.1 kg (totalt -0.9 kg) 22. april: 70.2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0.1 kg (totalt -0.8 kg) 22. mai: 69.5 kg = 24 kg fett og 45,5 kg annet. -0.7 kg (totalt -1.5 kg) 27. mai: 70.8 kg = 24.1 kg fett og 46,7 kg annet. +1.3 kg (totalt -0.2 kg) Vel, tilbake til start... Skjønner ikke helt det her. Synes jeg burde gå ned jeg etter den lange fjellturen Men ifølge vekta mi så har jeg altså bygget 1.2 kg muskler på mindre enn ei uke Da jeg gikk på GR husker jeg det var vanlig at det tok en stund før man gikk ned etter mye trening. Kurslederen fortalte spesielt om en påske, hvor deltakerne hadde gått ekstremt mye på ski, men da de kom tilbake hadde de nestne ikke gått ned, og noen hadde gått opp. Etter 2-3 uker gikk de plutselig ned 2-3 kg på et svish. Så det kan ta tid, trøst deg med det. Det viktigste er at du har vært kjempeflink, og fjellturen har garantert vært bra for kroppen uavhengig av kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Har vært så fint vær i det siste, at det har blitt lite KG-tid. Blitt en del turgåing, men ingen skikkelig trening. Og i helga har jeg spist utrolig masse kaker og god mat, sånn er det når barn i familien har bursdag... Så ny veiing... 27. mars: 71.0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70.0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1.0 kg 15. april: 70.1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0.1 kg (totalt -0.9 kg) 22. april: 70.2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0.1 kg (totalt -0.8 kg) 22. mai: 69.5 kg = 24 kg fett og 45,5 kg annet. -0.7 kg (totalt -1.5 kg) 27. mai: 70.8 kg = 24,1 kg fett og 46,7 kg annet. +1.3 kg (totalt -0.2 kg) 03. juni: 70.0 kg = 24,5 kg fett og 45,5 kg annet -0.8 kg (totalt -1 kg) Så ikke ingen oppgang hvertfall. Tror jeg nesten må innrømme for meg selv at det ikke har blitt noe slanking i det hele tatt i det siste, bare en opprettholdelse av vekt... Og nå har jeg jammen meg spist en "treretters" lunsj også: suppe (ikke akkurat slankesuppe), salat (yey!) og riskrem (uff...). Men i morgen...! Kanskje jeg skal hive meg på Flickans ide om 4 uker sukkerfri? Må tenke litt på det... Endret 3. juni 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. juni 2008 #169 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er bare å joine oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 4. juni 2008 Hm, jeg tror jeg skal prøve å trappe hard ned på sukker, men jeg orker ikke kutte det helt ut tror jeg. Men spiser veldig lite godter uansett, men av og til så bare MÅ jeg... Hehe. Har uansett hatt to (eller kanskje tre?) totalt godterifrie dager. Må innrømme at det har blitt en øl i kveld, men en light ("kalorifattig") en... Dårlig stemning i heimen for tida Av en eller annen grunn kan vi knapt snakke sammen uten å krangle. Føler han med vilje misforstår og tolker alt jeg sier i værste mening. Og jeg tar til tårene for ingen ting. Utrolig slitsomt... Tror kanskje jeg begynner å nå et punkt der jeg synes vi må bestemme oss for om det er oss for resten av livet eller ikke og derfor tar veldig på vei for alt som ikke er perfekt. Synes ikke alltid samboer er så forståelsesfull som jeg skulle ønske og han er veldig dårlig til å utrykke følelser. Noe som gjør at jeg heller ikke utleverer meg noe særlig. Og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker å ha det sånn resten av livet, og er ikke sikker på om han noen gang kan/vil endre seg på disse områdene. Huff, blir helt på gråten bare av å tenke på det... Tror vi må ta oss en skikkelig seriøs prat en dag snart. Men til og med det er et problem, han har veldig bestemte meninger om når det passer seg å snakke om slike ting. Og jeg skjønner tydeligvis ikke når det passer ham, så det blir surmuling for det også. Inni en vond sirkel her, så må hvertfall gjøre et eller annet vi ikke gjør i dag for å komme oss ut av det her uføret. Men nå må jeg uansett sove, blir bare mer ødelagt i hodet av å ikke sove nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #171 Del Skrevet 5. juni 2008 Litt bedre humør i dag. Selv om jeg ennå ikke har prøvd å forklare sambo noe nøyere hvordan jeg har det... Men jeg må være litt mer ovenpå i mitt eget hode før jeg orker. Hvis det gir mening. :klø: Men her skinner ! Har vært ute og gått i flere timer både i går og i dag. Og jeg har brukt alt jeg har av viljestyrke for å holde fingrene borte fra den store skåla med Smash som har stått rett foran meg hele dagen på jobb. Flink var jeg! Spiste druer isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 8. juni 2008 #172 Del Skrevet 8. juni 2008 Så trist dere sliter i forholdet, der så vondt når det er sånn.. Håper dere klarer å prate sammen og at dere finner ut av det! :klem:Du skal se at når han skjønner alvoret er det utrolig hvor flinke selv den minst kommunikative mann kan bli til å prate. Si du har alvorlige tanker rundt forholdet, og gjerne vil ha en prat rundt dette, men at tidspunktet kan være opp til han. Kanskje det hjelper..? Håper dere finner ut av det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 10. juni 2008 Tusen takk for trøst og støtte, Camelia Hadde et lite "utbrudd" i helgen (etter noen glass vin ), og fikk hvertfall frem hvor vanskelig det er for meg å tro på at han faktisk bryr seg om meg når han ikke viser noe følelser, aldri tar initiativ til kos osv. Han skjønte det, og jeg ser vel så vidt en liten forskjell etter det. Han prøver hvertfall... Men den STORE samtalen føler jeg ikke at vi har fått tatt. Får la dette synke litt inn først, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 10. juni 2008 Tirsdag = veiedag. Så her kommer ukens tall. 27. mars: 71,0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70,0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1,0 kg 15. april: 70,1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0,1 kg (totalt -0.9 kg) 22. april: 70,2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0,1 kg (totalt -0.8 kg) 22. mai: 69,5 kg = 24 kg fett og 45,5 kg annet. -0,7 kg (totalt -1.5 kg) 27. mai: 70.8 kg = 24,1 kg fett og 46,7 kg annet. +1,3 kg (totalt -0.2 kg) 03. juni: 70,0 kg = 24,5 kg fett og 45,5 kg annet -0,8 kg (totalt -1 kg) 03. juni: 69,2 kg = 24,4 kg fett og 44,8 kg annet -0,8 kg (totalt -1,8 kg) 0,8 kg to uker på rad! Har blitt ganske mange timer med gåing den siste uka. Veldig lav intensitet, men ca 12 timer tilsammen på ei uke er jo ganske bra Inspirert av Flickan har jeg også prøvd meg på snopefri. Husker ikke helt når jeg startet, men ca en uke siden. Og har vært kjempeflink Null sjokolade, null is (bortsett fra dessert ifm jobbmiddag = mat) og null chips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 10. juni 2008 Utrolig godtesjuk nå! Men for å ikke måtte inn her å tilstå å ha spist sjokolade, så tok jeg meg heller et eple. Ikke at det egetlig hjalp, men... Har spist middag for ikke så lenge siden, men er fremdeles kjempesulten! Men nå baker jeg brød som straks er ferdig, så da får det heller bli en skive eller to til kveldsmat. Håper bare det blir litt mer vellykka en mitt forrige forsøk, for det ble en murstein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. juni 2008 #176 Del Skrevet 11. juni 2008 Åh, så flink du er Du ser resultatene kommer etterhvert. Får håpe de gjør det for meg og. Blir glad når jeg ser det løsnet for deg. og inspirert til å trene i dag. Moro at såå mange ville bli med på sukkerstopp! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 12. juni 2008 Men ååå så vanskelig med enda et heldagsmøte med sjokkis på bordet + at nå står restene i en skål rett utenfor kontoret mitt... Tok meg en (sukkerfri) tyggis og en flaske vann istedenfor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Kjapt innom med ny innveiing: 27. mars: 71,0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70,0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1,0 kg 15. april: 70,1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0,1 kg (totalt -0.9 kg) 22. april: 70,2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0,1 kg (totalt -0.8 kg) 22. mai: 69,5 kg = 24 kg fett og 45,5 kg annet. -0,7 kg (totalt -1.5 kg) 27. mai: 70.8 kg = 24,1 kg fett og 46,7 kg annet. +1,3 kg (totalt -0.2 kg) 03. juni: 70,0 kg = 24,5 kg fett og 45,5 kg annet -0,8 kg (totalt -1 kg) 10. juni: 69,2 kg = 24,4 kg fett og 44,8 kg annet -0,8 kg (totalt -1,8 kg) 17. juni: 68,9 kg = 24,0 kg fett og 44,9 kg annet -0,3 kg (totalt -2,1 kg) Det har gått nedover tre uker på rad! Og jeg ser 68-tallet for første gang på evigheter Har blitt ganske mye lavintensitetsgåing denne uka også. Husker i farten ikke nøyaktig hvor mange timer. Snopefri går også bra, null sjokolade, null is og null chips! Men det ble et lite kakestykke (dessert) ifm jobbmiddag i går, men det synes jeg er helt greit. Endret 17. juni 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 17. juni 2008 #179 Del Skrevet 17. juni 2008 Så flink du er!!! Det er så deilig å se igjen 'gamle kjenninger' på badevekta - like deilig hver gang et nytt tall lyser mot en!! Drømmer om den dagen jeg er nede på ditt nivå.. Til jul kanskje? Eller neste sommer? Fortsetter den dødperioden jeg har nå kan det jo ta sin tid... Menmen, får jo bare satse på at motivasjonen og overskuddet kommer tilbake om inkje så brått! Hvordan går det med deg og sambo da? Har dere fått snakka sammen? Hp dere finner ut av det. Samlivet går jo ofte i bølge daler, så håper det ordner seg for dere. På tide med en bølgetopp snart! Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 18. juni 2008 Camelia Tipper dødperioden din snart gir seg og vekta igjen går nedover Det går forresten bedre med meg og sambo. Jeg har (som jeg tror jeg skrev over her en plass) hatt en liten "utblåsning" der jeg hvertfall fikk frem at jeg ikke følte meg spesielt verdsatt og elsket. Jeg vet han ikke er så flink til å viser følelser, men har prøver nå litt innimellom nå hvertfall. Bare synd det skal en slik krangel til i ny og ne for å få fra rock bottom til pittelitt over. Får håpe kan karrer seg litt oppover skalaen med tiden Men vi har ikke hatt noen stor samtale om fremtiden. Eller har diskutert litt om hva vi tror vi gjør jobbmessig om noen år. Og i den diskusjonen så kom også det med barn frem, og at det kanskje kan være aktuelt å ta en periode i utlandet når jeg eventuelt har permisjon. Uten at vi gikk noe mer inn på NÅR denne permisjonen skulle være. Så vi nærmer oss kanskje med museskritt. Uansett så har de siste par dagene vært veldig koselige :rødme: Kun avbrutt av en liten krangel, som jeg som vanlig tar alt for tungt og føler at dette kan jeg ikke leve med i lengden. Det er nesten så jeg føler meg en smule deprimert innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå