flickan Skrevet 10. juli 2008 #201 Del Skrevet 10. juli 2008 Vi hadde det på samme måte som dere når det gjaldt hvor vi skulle ha vielsen. Vi endte opp med å bruke HEF. Det kostet litt mer, men da kunne vi selv velge sted og opplegget for vielsen. Og vi kunne ha alle gjestene tilstede, og velge musikk ol. selv. Vi hadde vielsen ute, og satte opp stoler som om vi var i kirken, så jeg gikk midtgangen sammen med min far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #202 Del Skrevet 10. juli 2008 Vi hadde vielsen ute, og satte opp stoler som om vi var i kirken, så jeg gikk midtgangen sammen med min far Høres supert ut! Men vielse ute i november/desember blir nok enten litt eller , alt etter hvor vi velger å ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #203 Del Skrevet 10. juli 2008 Hmmm... Er sikkert greit å få sjekket opp PSOC-greiene med en gang.. Og hvertfall slutte på p-sprøyte om det er det du går på.. Mange bruker laang tid på å få normal syklus etter det. Ønsker deg en fin dag Klematis Bruker hormonspiral nå, og har funnet ut at det ikke skal være noe problem med syklus etter det Etter hva jeg har skjønt så skal jeg også ha eggløsning da (og merker somregel når det er, tror jeg), så om det er noe tull med egglederene mine kan de sikkert se det nå. Jeg får ta mot til meg å ringe legen Hadde vært veldig hyggelig å bli prøver sammen med deg og Camelia. Men om det blir bryllup først så blir det hvertfall ikke før utpå nyåret for vår del. Men da kan dere gå opp løypa så vet jeg alt jeg trenger å vite når jeg kommer så langt :D Ha en super dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 10. juli 2008 #204 Del Skrevet 10. juli 2008 Kryper ut av skapet Jeg skal begynne å prøve om en måned. Jeg har påvist PCO, med bittesmå cyster på eggstokkene. Jeg har to barn fra før, så jeg tipper dette har kommet i etterkant, men skjønner det ikke helt. Kanskje jeg har hatt det hele tiden uten at det har hindret meg i å få barn. Uansett, så slutter jeg på pillen om en måned, etter at jeg har giftet meg. Mitt råd er at du får sjekket det med en ultralyd med en gang, så blir du ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #205 Del Skrevet 10. juli 2008 Alive. Hyggelig med besøk! Ringte legen, men da hadde selvfølgelig telefontida slutta for 5 min siden... Får se om jeg tør i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 13. juli 2008 Nå har vi forlovet oss, kjøpt ringer og fortalt foreldre. :rødme: Alt bestemt og utført i løpet av en ettermiddag Dato er enda ikke bestemt, vi har sagt en gang mellom november og februar. Jeg håper vi får det til før nyttår, for jeg begynner å bli litt verpesyk Oppdaterer mer senere, har akkurat sendt foreldre og svigers hjem og nå skal de nyforlovede kose seg med film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #207 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ny innveiing. Hadde en veldig dårlig følelse i dag siden det ble mye vin, sjokolade og god mat i helga. Men hvis en forlovelse ikke er lov å feire, hva er da lov :klø: 27. mars: 71,0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70,0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1,0 kg 15. april: 70,1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0,1 kg (totalt -0.9 kg) 22. april: 70,2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0,1 kg (totalt -0.8 kg) 22. mai: 69,5 kg = 24 kg fett og 45,5 kg annet. -0,7 kg (totalt -1.5 kg) 27. mai: 70.8 kg = 24,1 kg fett og 46,7 kg annet. +1,3 kg (totalt -0.2 kg) 03. juni: 70,0 kg = 24,5 kg fett og 45,5 kg annet -0,8 kg (totalt -1 kg) 10. juni: 69,2 kg = 24,4 kg fett og 44,8 kg annet -0,8 kg (totalt -1,8 kg) 17. juni: 68,9 kg = 24,0 kg fett og 44,9 kg annet -0,3 kg (totalt -2,1 kg) 24. juni: 68,4 kg = 24,1 kg fett og 44,3 kg annet -0,5 kg (totalt -2,6 kg) 01. juli: 68,9 kg = 23,8 kg fett og 45,1 kg annet +0,5 kg (totalt -2,1 kg) 08. juli: 69,2 kg = 23,7 kg fett og 45,5 kg annet +0,3 kg (totalt -1,8 kg) 15. juli: 67,4 kg = 23,7 kg fett og 43,7 kg annet -1,8 kg (totalt -3,6 kg) Har blitt ganske mange utskeielser denne uka. Sjokolade, lefser, sjampis og masse god mat og vin. Men ser vel ikke ut til å ha gjort noe. Egentlig så har nedgangen fra forrige uke vært unormalt høy :klø: Det ble også noen timer golfing denne uka, ca 8-9 timer. Og så ble det en mini-fjelltur på søndag, et par timer. Det virker tydelig at slik lavintensitetstrening har stor effekt på vekta, så jeg får satse på å fortsette med det Mål før bryllup er å komme ned i 65 kg og stramme opp litt her og der. Spesielt "flaps'ene" på overarmene Endret 15. juli 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 15. juli 2008 #208 Del Skrevet 15. juli 2008 Gratulerer så mye med forlovelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #209 Del Skrevet 15. juli 2008 Takk, takk Sille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 15. juli 2008 #210 Del Skrevet 15. juli 2008 Næ, gratulerer med forlovelsen! Så kos! Og hoppe litt for tidenes vektnedgang! Jeg har begynt å legge inn det jeg spiser og trener i en mat-og treningsdagbok. Håper det kan få fart på mine ekstra kilo også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 16. juli 2008 Takk, takk Ilja Har ikke rukket å være så mye her inne, for det blir MYE surfing på lokaler, kriker osv for tiden. Har faktisk IKKE begynt å se på kjole enda, jeg vil ha dato og sted på plass aller først. Samboer og også veldig søt da :rødme: Han er heldigvis enda ikke lei av å snakke om bryllup, og kommer nok til å være (hvertfall nesten) like involvert i planlegging som meg. Tar selvfølgelig litt tid når begge skal være enige om alt, men jeg synes det er veldig hyggelig at han bryr seg. Har hørt om nok av menn som synes at mellom frieriet og JA'et i kjerka er alt damas ansvar Og en mye mer avslappet og koselig stemning mellom oss nå når vi har bestemt oss for at det skal være oss to for alltid :rødme: Jeg vil være nyforlova resten av livet, jeg I dag er jeg syk Så kvalm at det ikke er gøy å surfe på selskapslokaler engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 16. juli 2008 #212 Del Skrevet 16. juli 2008 Uff, da.. ikke moro å være syk.. Men :hoppe: :hoppe: for bryllupsplanlegging. Gled deg, du har en fiiin tid foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 16. juli 2008 Flickan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #214 Del Skrevet 17. juli 2008 I slapp form i morges, men har kommet meg betraktelig utover dagen. Så nå har jeg til og med klart å spise Blir mye bryllupssufring for tiden. Mamma ordner og styrer med lokaler og kirke, jeg har så smått begynt å se på kjoler på nett og søsteren min virrer litt rundt og er opptatt av alt. Ikke minst hvordan inbydelser og blomster og sånn skal være. Så det jeg trodde skulle gjøres enkelt og greit, har plutselig blitt litt mer voldsomt... Jeg begynner å bli litt lei allerede, og det har ikke gått en uke engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #215 Del Skrevet 19. juli 2008 Relativt slapp dag i dag, men vi kom oss da ut av huset til slutt. Selv om sambo (klarer visst ikke kalle ham forloveden ) synes jeg var alt for utålmodig, ringte jeg gullsmeden for å høre om når ringene våre skulle komme. De sa på lørdag at de skulle komme uti uka, og at de skulle ringe straks de var der. De hadde hatt dem i butikken i flere dager og glemt å ringe De må vel forstå at det er litt big-deal, da... Men nå har vi altså nye, fine blanke ringer begge to :rødme: Så har vi vært på shopping hver for oss etterpå, og jeg som HATER å shoppe klarte faktisk å handle så mye at jeg hadde problemer med å bære alt etterpå Var også innom og kikket på morgengave til sambo. Han har lenge snakket om en Tag Hauer klokke. Men de er dyre Men det har jeg råd til, så vil gjerne kjøpe det Nå har han begynt å se på andre klokker også, og vet ikke om han har en ide om at jeg tenker å kjøpe klokke (jeg tror altså ikke det, er ikke likt han å få med seg slikt) og derfor prøver å hinte om hva han vil ha. Er egentlig redd for at han plutselig en dag dukker opp med ny klokke. Da blir jeg rett og slett litt skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. juli 2008 #216 Del Skrevet 20. juli 2008 Her er det planlegging på full gang ser jeg Klokke i morgengave hørtes ut som en god ide. Han kjøper sikkert ikke en selv, evt kan du jo hinte om at sånt er fint å ønske seg til jul osv, og at han ikke må kjøpe selv enda. Bruke litt tid på å finne en han liker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 21. juli 2008 Glow Håper selvfølgelig det går fort og greit med prøving når vi setter igang, men er i grunnen forberedt på at det ikke trenger å gjøre det. Selv om vi selvfølgelig kommer til å bli skuffa av hver mens... Har valgt helt enkle gullringer, liker at en forlovelses-/giftering ser ut som nettopp det Tror vi fant en som passet oss veldig godt, for samboer kommenterte etter en dag med ring på fingeren at den gjerne kunne ha vært litt breiere. Mens jeg samtidig har gått og tenkt at den godt kunne vært ørlite smalere... Så en fin mellomting, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #218 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Veiedag... 27. mars: 71,0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70,0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1,0 kg 15. april: 70,1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0,1 kg (totalt -0.9 kg) 22. april: 70,2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0,1 kg (totalt -0.8 kg) 22. mai: 69,5 kg = 24 kg fett og 45,5 kg annet. -0,7 kg (totalt -1.5 kg) 27. mai: 70.8 kg = 24,1 kg fett og 46,7 kg annet. +1,3 kg (totalt -0.2 kg) 03. juni: 70,0 kg = 24,5 kg fett og 45,5 kg annet -0,8 kg (totalt -1 kg) 10. juni: 69,2 kg = 24,4 kg fett og 44,8 kg annet -0,8 kg (totalt -1,8 kg) 17. juni: 68,9 kg = 24,0 kg fett og 44,9 kg annet -0,3 kg (totalt -2,1 kg) 24. juni: 68,4 kg = 24,1 kg fett og 44,3 kg annet -0,5 kg (totalt -2,6 kg) 01. juli: 68,9 kg = 23,8 kg fett og 45,1 kg annet +0,5 kg (totalt -2,1 kg) 08. juli: 69,2 kg = 23,7 kg fett og 45,5 kg annet +0,3 kg (totalt -1,8 kg) 15. juli: 67,4 kg = 23,7 kg fett og 43,7 kg annet -1,8 kg (totalt -3,6 kg) 22. juli: 68,1 kg = 22,9 kg fett og 45,2 kg annet +0,7 kg (totalt -2,9 kg) Egentlig fornøyd med dagens veiing. Forrige uke skjønner jeg ikke helt... Ingen trening av noe slag denne uka Men nå må jeg snart sette inn støtet! Målet er som sagt 65 kg før året er omme Endret 22. juli 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 24. juli 2008 Alt bra her ja, Glow. Bare ulidelig varmt... Men nå kan jeg snart dra fra jobb Ellers intet nytt under solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 24. juli 2008 #220 Del Skrevet 24. juli 2008 Her var det plutselig lenge siden jeg hadde vært innom - og jammen var det ikke major happenings jeg har gått glipp av!! Gratulerer med forlovelse!!! :klem: så koselig!! :D Jeg vet ikke om dere har bestemt dere for hvor dere vil vie dere. Men jeg regner meg som kristen, og jeg syns bare det er kjempefint om ikke-kristne velger å gifte meg i kirken. Har heller ikke hørt noen ytre noe om at de ikke liker det, så jeg tror du har rett i antakelsen din. Det viktigste er å velge noe du føler blir riktig for dere. Det er fint iblant å inngå kompromisser med familie, men dumt hvis man føler det blir helt feil. Håper dere finner en løsning dere blir fornøyde med! Ønsker deg en fiin dag! PS, selv om du ikke begynner å prøve før til vinteren, er det jo meget sannsynlig vi går gravide samtidig da! For det første, ikke sikkert vi blir gravide med en gang, og for det andre så er man jo gravid i 9 mnd. Så for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå