Klematis Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #481 Del Skrevet 1. desember 2008 Golden Girl og Ilja! Jeg tror ikke jeg vil fortelle så alt for mye om akkurat hva vi gjorde, er litt redd for å bli gjenkjent... Men jeg kan hvertfall si at vi hadde det helt supert! Ikke alt for hektisk, men fikk da gjort litt forskjellig gøy før vi endte opp hjemme hos foreldrene mine hvor vi laget fantastisk god mat og koste oss resten av kvelden. Veldig koselig, selv om vi ikke ble så mange. Ilja: Jeg så også at vi muligens har hatt EL samme dag. Men jeg er litt usikker på om jeg faktisk hadde EL på onsdag eller om det var på lørdag. Passer bedre med tidligere sykluser og EL-slim om det var lørdag. De veldig lave tempene min før onsdag tror jeg kanskje bare var fordi det var ekstremt kaldt på soverommet :klø: Men har jo ikke noe å si når EL var denne syklusen, vi prøver jo ikke enda uansett. Men hadde selvfølgelig vært fint om syklusene var stabile og lette å tolke slik at vi vet når EL er i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. desember 2008 #482 Del Skrevet 1. desember 2008 Koselig med venner som arrangerer et utdrikningslag som inneholder mer enn drikking og fyllerør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 5. desember 2008 #483 Del Skrevet 5. desember 2008 Innom med en god-helg-klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #484 Del Skrevet 14. desember 2008 Bettie og Golden Girl! Lenge siden jeg skrev her nå, har vært rimelig hektisk. Hos svigers forrige helg og hos mine foreldre denne helga. Har vel egentlig ikke gjort så mye i ukene, men hodet er fullt at ting som må huskes og planlegges og ordnes, så har ikke vært så mye her inne. Tenk, bare noen få arbeidsdager igjen som ugift! Og bare 4 dager igjen til jeg har ferie i godt over en måned! På snart-prøver-fronten så er jeg nå offisielt i gang med PP0 TR kom for et par-tre dager siden, ganske nøyaktig når jeg hadde antatt etter hva FF har fortalt meg. Så da blir det nok EL i romjula. Tror vi må satse på å unngå den, for jeg har ikke tenkt å snike rundt med alkoholfritt i mitt eget bryllup. Kan jo selvfølgelig krysse fingrene for at EL kommer noen dager senere enn forventet, men tror nok sjansen for det er liten. Merker jeg begynner å bli veldig klar for å begynne denne prøvingen nå. Og det er nå heldigvis sambo også :rødme: Nei, nå må jeg fortsette klesvasken! Mye som skal pakkes på en gang her. Både jule-, bryllups- og bryllupsreiseting på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 14. desember 2008 #485 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) og og for både prøving, bryllup, og bryllupsreise!! :Mye positive og fantastiske ting å se frem til nå du, den kommende tida!! Ha en fin søndagskveld! Endret 14. desember 2008 av Golden Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. desember 2008 #486 Del Skrevet 15. desember 2008 Hurra for PP0 ( ikke mange som teller den ) Skjønner godt at du ikke vil snike rundt med alkoholfritt i eget bryllup. (som nærmer seg med stormskritt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 15. desember 2008 #487 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva er EGENTLIG pp0?? Den første PP'en etter man har sluttet på pilla, eller den andre..? Er jeg også midt oppi pp0 og ikke pp1 som jeg tror selv?? :klø: Confused her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #488 Del Skrevet 15. desember 2008 og og for både prøving, bryllup, og bryllupsreise!! :Mye positive og fantastiske ting å se frem til nå du, den kommende tida!! Ha en fin søndagskveld! Ja, mye fint som skal skje fremover. Selv om humøret ikke akkurat er på topp etter nok en prøving av kjole som jeg er redd brudesalongen har ødelagt helt nå... Hurra for PP0 ( ikke mange som teller den ) Skjønner godt at du ikke vil snike rundt med alkoholfritt i eget bryllup. (som nærmer seg med stormskritt ) Har hatt en lang samtale med sambo i dag om dette med når vi skal starte prøvingen. Forklart at amerikanske leger sier "Drink 'till it's pink" mens de i Norge anbefaler totalt avhold etter EL. Men at det er mest kritisk fra etter at egget har festet seg. Og selv om jeg har lest at de er ganske sikre på at det ikke er så farlig før det fester seg (alkoholkonsentrasjonen er visst veldig mye høyere i blodet enn i andre kroppsvæsker, selv om jeg alltid har trodd at det ville være jevnt fordelt i hele kroppen), så tror jeg ikke jeg vil ta sjansen på å treffe EL som sannsynligvis er 3-4 dager før bryllupet. For tenk om det er noe galt med barnet? Selv om sannsynligheten for at det hadde noe med alkoholen å gjøre er veldig liten, så vil jeg ikke kunne slutte å tenke på det. Alle andre dager og anledninger synes jeg ikke det ville ha vært noe problem å "ofre" alkoholen, men akkurat i mitt eget bryllup orker jeg ikke spekulasjoner. Og han er jo enig, selvfølgelig. Selv om han kanskje er enda litt mer utålmodig etter å starte enn meg Hva er EGENTLIG pp0?? Den første PP'en etter man har sluttet på pilla, eller den andre..? Er jeg også midt oppi pp0 og ikke pp1 som jeg tror selv?? :klø: Confused her... PP0 er altså bare perioden FØR PP1. Altså min siste syklus før vi starter prøvinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 16. desember 2008 #489 Del Skrevet 16. desember 2008 Aha! Da er jeg i PP1 da, hihi, ble litt forvirret her en stund... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. desember 2008 #490 Del Skrevet 20. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #491 Del Skrevet 21. desember 2008 Aha! Da er jeg i PP1 da, hihi, ble litt forvirret her en stund... Ha en fin kveld! tilbake! Tipper du er inne din første og eneste PP i denne omgang, jeg -! Så da var jeg på plass hjemmehjemme. Ikke så veldig avslappende med ferie foreløpig. Litt høyere tempo enn jeg er vant til med barn i nærheten... Hehe. Og har brukt hele dagen i dag på juleshopping og diverse. Og fremover så blir den nok ganske mange timer med klipp-og-lim for vi skal lage bordkort, sanghefte, menyer og kirkeprogram. Og vi må naturligvis begynne å tenke på bordplassering. Og jeg må skrive tale... Blir matt bare av å tenke på det... Ti dager igjen bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 21. desember 2008 #492 Del Skrevet 21. desember 2008 Hhi, ja det hadde vært noe.. Nei håper nesten jeg får være prøver litt lenger en det, syns foreløpig det er fint jeg. Noe med å nyte tiden og kjenne litt på de følelsene jeg har nå ift barn og sånt. Ja tenk nå er det ikke lenge igjen!! Lykke til med innspurten!! Hp du får tid å kose deg litt med jula innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 21. desember 2008 #493 Del Skrevet 21. desember 2008 Vil ønske deg en koselig jul og et riktig godt nytt år! Håper du koser deg og får det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #494 Del Skrevet 22. desember 2008 God jul, folkens! I dag har jeg fortalt mamma at vi skal til å begynne å prøve. Eller, jeg har fortalt at jeg ikke lenger bruker prevensjon. Hadde ikke tenkt å si noe som helst, men hun overrumplet meg med å spørre rett ut hvilken prevensjon jeg brukte for tiden. Eller om jeg ikke brukte noe... Tror ikke hun egentlig hadde tenkt å spørre om det siste, men hun innså vel midt i spm at det var en sjans for at det var slik det var. Og jeg klarte ikke å lyve... Angrer litt nå på at jeg sa noe, synes egentlig det var hyggelig når det var vår lille hemmelighet. Pluss jeg synes det ville blitt enda hyggeligere å fortelle dem om graviditet om de ikke visste sikkert på forhånd at vi prøver. Men, men. Jeg hadde nok uansett ikke klart å holde meg spesielt lenge om det ikke klaffer fort, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 23. desember 2008 #495 Del Skrevet 23. desember 2008 Skjønner godt du syns det var litt dumt.. Men er sikker på det blir kjempestas å fortelle når det klaffer uansett jeg!! for 8 dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 23. desember 2008 #496 Del Skrevet 23. desember 2008 Ikke så greit å sette opp pokerfjes når spørsmålet kom så bardus på. Men bare hun ikke maser om hvordan det går med prøvingen etc gjør det jo ikke noe at hun vet det. Og som gulljenta sier, det blir nok kjempestas å fortelle uansett når den tid kommer! Men først: jul og så :BRYLLUP God jul, brura! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. desember 2008 #497 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg en god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. desember 2008 #498 Del Skrevet 24. desember 2008 Ønsker deg en god jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #499 Del Skrevet 24. desember 2008 Golden Girl, Ilja, Bettie og Nótt! God jul til dere alle! De siste dagene har vært rene bryllupsverkstedet her hjemme, masse klipping og liming og papier utover hele kjøkkenbordet. Begynner å få det meste ferdig, eller hvertfall planen om hvordan det skal være. Så nå er det bare å utføre det i praksis! Tenker vi reiser på jobben til mamma i morgen og skriver ut på en kjappere og bedre skriver der. God Jul til alle KG'ere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. desember 2008 #500 Del Skrevet 24. desember 2008 Tenker det er deilig å få ting litt mer på plass nå ja. Husker selv hvordan det var å skulle få alt i orden. Ha en riktig fin julefeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå