Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

wow, du er jo 17 uker i morgen. Så gøy da :)

Står det ellers bra til?

Nå er det forresten du som har rekorden i dagboka mi med 14 innlegg, linky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er faktisk bare fem måneder og noen dager til termin for meg. Foreløpig termin er tre forskjellige datoer... Har fått både 2,3 og 5 april. Men finner vel ut av det på UL. Håper jeg blir satt fram heller enn tilbake, det hadde ært så kjedelig å finne ut at jeg var en uke kortere liksom!

Fikk forresten gave til babyen i går. Svigermor hadde vært på tur og kjøpt en liten body med "I love Grandma" på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn her og hilser på deg jeg! :goodbye:

Skal få titta gjennom boka di skikkelig imorgen muligens, nå er jeg snart på vei hjem fra jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha vår-barn.. Virker så deilig å ha en liten tass å kose seg med hjemme i solen..

Ja, det høres i alle fall koselig ut! Du får det nok til du også - du rekker i alle fall sommer-barn!

Kommer inn her og hilser på deg jeg! :goodbye:

Skal få titta gjennom boka di skikkelig imorgen muligens, nå er jeg snart på vei hjem fra jobb :)

:vinke:

En sniktitter er innom :vinke:

Spennendes å følge med deg Imli! :-D

:klemmer:

:vinke:

Koselig med nye folk i dagboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, det er det mest praktiske å få barn på våren egentlig! Vi er visst flinke med timingen!

Vårbarn høres helt perfekt ut....og med erfaring med høstbarn gleder jeg meg litt ekstra til å kunne trille tur uten å kjempe meg over brøytekanter, glassis og sørpe og slaps.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...