Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #861 Del Skrevet 10. januar 2008 litt av noen drømmer kroppen vår lurer oss til å drømme Håper du ikke får for mye kluss mtp medisinene nå når det er så kort tid igjen. Sikkert smart at du er blitt videre sykmeldt. Nå får du hvile og ta livet med ro mens du koser deg med den sprellende knotten i magen Håper ikke det blir noe kluss, nei. Håpe på det beste for lillebaby Jeg har ei vennine som må bruke medisiner under graviditeten. Hun får veldig god oppfølging og mye oftere. Hun får UL en gang i måneden tror jeg. Ut fra henne så virker det som om legene vet hva de gjør. Men det er hele tiden balansegang mellom hva som er bra for mor og hva som er bra for baby. Simpleminded: Du får skylde på hormoner Det er ikke lett å være gravid. En blir så emosjonell. Og det er så lite som skal til for å påvirke humøret. Ja, jeg har fått 3 ekstra UL'er. Skal på siste nå i neste uke. En elefant, kanskje? Håper ikke det, den sklir nok ikke like lett ut som pus! Masse til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #862 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå sparker lillebaby så det rister nedi bekkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #863 Del Skrevet 10. januar 2008 Og så driver jeg og leser om all dem som er kjempebekymret fordi ungen ligger i seteleie.... Og det er folk som har kommet omtrent like langt som meg... Tror min lille baby har ligget sånn stort sett hele tida jeg. Trodde de fortsatt hadde rimelig god plass inni der, jeg, og at de ikke snudde seg før om flere uker ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. januar 2008 #864 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, hørtes litt tidlig ut å bekymre seg for det... Uten at jeg vet akkurat når de skal snu seg... Tror enkelte bekymrer seg veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. januar 2008 #865 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg synes ærlig talt at folk bekymrer seg litt vel mye... Blir jo nærmest panikk på SM noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #866 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, hørtes litt tidlig ut å bekymre seg for det... Uten at jeg vet akkurat når de skal snu seg... Tror enkelte bekymrer seg veldig... Mm... Har hørt hodet kunne feste seg fra uke 34 eller noe sånt... men det er jo lenge til... Bekymrer meg ikke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #867 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg synes ærlig talt at folk bekymrer seg litt vel mye... Blir jo nærmest panikk på SM noen ganger Ja, det kan du si... Om jeg var ti uker lengre, uke 38, hadde jeg nok bekymra meg mere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. januar 2008 #868 Del Skrevet 10. januar 2008 Hodet fester seg ofte ikke før rundt en uke før fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #869 Del Skrevet 10. januar 2008 Hodet fester seg ofte ikke før rundt en uke før fødsel OK. Da kan man lure på alle de hysteriske som er redde for setefødsel fordi ungen ligger feil vei i uke 28... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. januar 2008 #870 Del Skrevet 10. januar 2008 Nurkeliten satt også i sete helt fram til uke 32 tror jeg, og jeg fikk beskjed om at der ikke var noe å bekymre seg for, og at det først er etter uke 35 at man kan begynne å tenke på en evt setefødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. januar 2008 #871 Del Skrevet 10. januar 2008 Morsom drøm! Får du en kattunge kan jeg godt ta over, elsker kattepuse! Men, vil nok ikke amme Godt du blir fulgt opp så bra pga epilepsien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #872 Del Skrevet 10. januar 2008 Nurkeliten satt også i sete helt fram til uke 32 tror jeg, og jeg fikk beskjed om at der ikke var noe å bekymre seg for, og at det først er etter uke 35 at man kan begynne å tenke på en evt setefødsel Var nok det jeg tenkte ja. Men blir litt usikker - alle er jo så bekymra for alt mulig! Føler meg nesten unormal jeg... Morsom drøm! Får du en kattunge kan jeg godt ta over, elsker kattepuse! Men, vil nok ikke amme Godt du blir fulgt opp så bra pga epilepsien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. januar 2008 #873 Del Skrevet 10. januar 2008 Du... Du har ikke lyst til å tippe jente eller gutt på meg da? Så i en annen dagbok at du var flink til å ha en følelse på andre enn deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #874 Del Skrevet 10. januar 2008 Du... Du har ikke lyst til å tippe jente eller gutt på meg da? Så i en annen dagbok at du var flink til å ha en følelse på andre enn deg selv Hehe, det stemmer skjelden da Synes bare det er moro. Har liksom ingen peiling på meg selv, og så er det lettere å tippe på andre, synes jeg! Har foreløpig litt mer guttefølelse enn jentefølelse på deg da Men når det nærmer seg UL skal jeg slenge inn et sikkert tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. januar 2008 #875 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, det stemmer skjelden da Synes bare det er moro. Har liksom ingen peiling på meg selv, og så er det lettere å tippe på andre, synes jeg! Har foreløpig litt mer guttefølelse enn jentefølelse på deg da Men når det nærmer seg UL skal jeg slenge inn et sikkert tips Hihi... gjør ikke noe, det er morsomt uansett! Jasså, du tror det du også... Det gjør jeg også, av en eller annen grunn, det er bare en følelse liksom. Jeg ser for meg mennesker jeg kjenner og tenker på om jeg tror det er jente eller gutt... Det er liksom noen som er mye mer "jentete" eller "guttete" enn andre... Om det stemmer er en helt annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #876 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, nei, det er vanskelig å si altså... Er litt spent på hva lillebaby er for noe. Noen ganger føler jeg det er gutt, andre ganger tror jeg mer på jente. Sånn symptom-messig er det vel ganske 50/50 iflg kjerringråda. Står jente på det kinesiske fødselskartet da. Men det stemmer nok med ca 50% det også tenker jeg Og så sliter vi fortsatt med jentenavn... Har dere noen fine jentenavn da, Knøttet? I så fall tar jeg i mot PM Har i det siste begynt å tenke litt på Karen, er det litt fint kanskje? Ikke så lett altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. januar 2008 #877 Del Skrevet 10. januar 2008 Karen er fint. Har ei venninne som kalte dattera si Maren. Fint det også :-D Er ikke lett å ha noen følelse... Fant to forskjellige kinesiske fødselskart jeg da, og de viste hver sin ting. Så ble ikke akkurat klokere av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #878 Del Skrevet 10. januar 2008 Karen er fint. Har ei venninne som kalte dattera si Maren. Fint det også :-D Er ikke lett å ha noen følelse... Fant to forskjellige kinesiske fødselskart jeg da, og de viste hver sin ting. Så ble ikke akkurat klokere av det Hehe da måtte jo et av dem stemme i alle fall Maren er også fint ja. Skikkelig vanskelig å finne DET navnet liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. januar 2008 #879 Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk du puse baby du da? lol. Jeg drømte at ungen brukte og ligge på ett pledd under stuebordet jeg, sånn som voffene gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. januar 2008 #880 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg synes ærlig talt at folk bekymrer seg litt vel mye... Blir jo nærmest panikk på SM noen ganger Noen ganger? Synes det er overflod av panikk der jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg