Midnattsol Skrevet 10. januar 2008 #881 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er ikke på SM mer. Holder meg laaaangt unna. Snakker om å være hysteriske.
monja Skrevet 10. januar 2008 #883 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er ikke på SM mer. Holder meg laaaangt unna. Snakker om å være hysteriske. Skjønner jeg godt. Som andregangs er jeg jo litt mer "kald" tror jeg, men jeg fant "heldigvis" ikke SM før etter 8 mnd forrige gang.
jente 79 Skrevet 10. januar 2008 #884 Skrevet 10. januar 2008 Hehe da måtte jo et av dem stemme i alle fall Maren er også fint ja. Skikkelig vanskelig å finne DET navnet liksom! Ja, vi hadde jo jentenavnet. Men det hjelper oss lite nå Får legge hodene i bløt. Når det gjelder SM er jeg der av og til. Men trives best her jeg... Blir litt for mye fokus på graviditet synes jeg... Godt å prate om litt annet også... Dessuten "kjenner" jeg jo mange flere her...
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #885 Skrevet 11. januar 2008 Fikk du puse baby du da? lol. Jeg drømte at ungen brukte og ligge på ett pledd under stuebordet jeg, sånn som voffene gjør Jada, ble en liten pus på oss Noen ganger? Synes det er overflod av panikk der jeg. Jeg er ikke på SM mer. Holder meg laaaangt unna. Snakker om å være hysteriske. Har vært både der og på BarnIMagen... Men de fleste virker veldig hysteriske og bekymra for hver minste ting... Og så virker det som om det er dårlig moderator-kontroll, folk er skikkelig spydige og slenger dritt til hverandre. Ikke noe hyggelig synes jeg i alle fall. Innom med en til imli! :-D tilbake til Simpleminded! Skjønner jeg godt. Som andregangs er jeg jo litt mer "kald" tror jeg, men jeg fant "heldigvis" ikke SM før etter 8 mnd forrige gang. Ja, vi hadde jo jentenavnet. Men det hjelper oss lite nå Får legge hodene i bløt. Når det gjelder SM er jeg der av og til. Men trives best her jeg... Blir litt for mye fokus på graviditet synes jeg... Godt å prate om litt annet også... Dessuten "kjenner" jeg jo mange flere her... Koseligere med KG Så kan man prate om andre ting også, og folk er ikke så hysteriske her... Man blir nok litt mer rolig som flergangs, ja... Ja, har dere funnet noe guttenavn da, jente 79?
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #886 Skrevet 11. januar 2008 28+4 Dårlig start på dagen. Vi våkna kl 7.20 begge to - mannen begynner 7 på jobben... Det var vekkerklokka på tlf som hadde slått seg vrang, den "sa" ingenting når den skulle ringe, bare lyste... Og sånt våkner man som kjent ikke av. Dermed kom mannen for seint på jobben, og jeg hadde tenkt å sitte på med ham ned til svømmehallen, det er nemlig morgenbad på fredager, men siden det stenger 8.30, og jeg ikke ville vært der før 7.45, var det liksom ikke noe vits. Begynner å bli lei av å gå hjemme noen ganger, alt jeg gjør er å rydde litt og ordne i huset, lese og henge på KG... Føler jeg ikke har noe liv... Og da jeg kom ned på kjøkkenet hadde en av kattene i tillegg gjort fra seg på gulvet - under rya (smarte katter ja), så jeg så det ikke med en gang, kjente bare litt lukt, og rya var liksom mistenkelig bløt å tråkke på... Æsj! Orka ikke ta det med en gang, det får ligge der under rya en stund til. Har sånne vonde murringer i ryggen og... Har egentlig bare lyst til å legge meg å sove... *klage og syte innlegg*
monja Skrevet 11. januar 2008 #887 Skrevet 11. januar 2008 Æsj, for en kjip start på dagen. Men en trøst er vel at nå kan det bare gå bedre? Håper fredagen blir fin likevel jeg. Og jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen av dagene dine. Det er utrolig kjedelig å gå hjemme hver dag.
Lilith Skrevet 11. januar 2008 #888 Skrevet 11. januar 2008 Å, sånn start på dagen er så utrolig kjedelig! Uff, til deg! Håper dagen din blir bedre utover og at du får en fin start på helgen likevel
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #889 Skrevet 11. januar 2008 Æsj, for en kjip start på dagen. Men en trøst er vel at nå kan det bare gå bedre? Håper fredagen blir fin likevel jeg. Og jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen av dagene dine. Det er utrolig kjedelig å gå hjemme hver dag. Ja, det må vel bare bli bedre nå Noen dager blir veldig lange, ja. Ha en fin fredag du og. Å, sånn start på dagen er så utrolig kjedelig! Uff, til deg! Håper dagen din blir bedre utover og at du får en fin start på helgen likevel Jeg vet, hater sånne morgener hvor alt blir feil liksom. Skal jammen ta de kattene skikkelig og. tilbake!
jente 79 Skrevet 11. januar 2008 #890 Skrevet 11. januar 2008 Æsj, for en utrolig kjip start på dagen... Hater å forsove meg, hele dagen blir liksom ødlagt... Også kattens lille overraskelse i tillegg da... Skjønner godt at du blir lei av å gå hjemme... Er gjerne begrenset hvor mye en kan finne på... Koseligere med KG Så kan man prate om andre ting også, og folk er ikke så hysteriske her... Man blir nok litt mer rolig som flergangs, ja... Ja, har dere funnet noe guttenavn da, jente 79? Er innom av og til som sagt. Men jeg har jo en ganske "kjedelig" graviditet. Skjer jo ikke så mye. Er stort sett i form. Selv om jeg koser meg med det har jeg jo andre ting som skjer i livet mitt også... Vil ikke bli altfor sneversynt... Ja, tror nok man er roligere når en har vært gravid flere ganger. Da vet en mer hva som skjer, og vet at det kan gå bra... Har nok også vært igjennom tankene over hva som skjer før... Nei, ikke funnet guttenavn. Mannen jobbet sent i går, så jeg sov når han kom hjem. Får se om vi kommer på noe glupt i løpet av helga :-D Ellers har vi jo god tid da
Eve Luna Skrevet 11. januar 2008 #891 Skrevet 11. januar 2008 Kjipt med sånne morgener. Håper resten av fredagen og helga blir bedre for deg. Jeg skjønner godt at du kjeder deg hjemme. De 3 ukers permisjon før terminen har jeg tenkt å bruke til å sove masse og virkelig hvile ut. Samt bruke tiden på å ordne det siste før babyen kommer. Men kanskje du kan dra på kino eller møte noen venniner på cafe, eller ta det en spasertur ut i naturen, så går nok dagene fortere.
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #892 Skrevet 11. januar 2008 Æsj, for en utrolig kjip start på dagen... Hater å forsove meg, hele dagen blir liksom ødlagt... Også kattens lille overraskelse i tillegg da... Skjønner godt at du blir lei av å gå hjemme... Er gjerne begrenset hvor mye en kan finne på... Er innom av og til som sagt. Men jeg har jo en ganske "kjedelig" graviditet. Skjer jo ikke så mye. Er stort sett i form. Selv om jeg koser meg med det har jeg jo andre ting som skjer i livet mitt også... Vil ikke bli altfor sneversynt... Ja, tror nok man er roligere når en har vært gravid flere ganger. Da vet en mer hva som skjer, og vet at det kan gå bra... Har nok også vært igjennom tankene over hva som skjer før... Nei, ikke funnet guttenavn. Mannen jobbet sent i går, så jeg sov når han kom hjem. Får se om vi kommer på noe glupt i løpet av helga :-D Ellers har vi jo god tid da Dårlig start ja. Og kattene gjorde fra seg inne i går og - riktignok i utslagsvasken (av alle steder) så det var jo ikke så ille å få vekk. Men håper ikke de gjør det til en vane - har begynt å kalle dem "drittkattene"... Moren deres måtte vi rett og slett avlive fordi hun gjorde fra seg i senga så fort hun hadde sjangsen. Etter å ha vaska dyne og madrass x antall ganger, måtte vi bare ta henne, kan jo ikke holde på sånn. Så håper virkelig ikke ungene tar etter moren.... Jeg har også en litt kjedelig graviditet Like greit det. Har liksom fått "litt av alt" - litt kvalm, litt svimmel, litt halsbrann, litt vondt i ryggen, litt mage... Dere får legge hodene i bløtt da vet du Så finner dere nok et fint navn.
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #893 Skrevet 11. januar 2008 Kjipt med sånne morgener. Håper resten av fredagen og helga blir bedre for deg. Jeg skjønner godt at du kjeder deg hjemme. De 3 ukers permisjon før terminen har jeg tenkt å bruke til å sove masse og virkelig hvile ut. Samt bruke tiden på å ordne det siste før babyen kommer. Men kanskje du kan dra på kino eller møte noen venniner på cafe, eller ta det en spasertur ut i naturen, så går nok dagene fortere. Må kanskje finne meg noen hobbyer ja. Er jo i svømmehallen, det skulle jeg jo i dag egentlig, liker veldig godt å svømme, men orker ikke dra på familiebad om kveldene - bedre å svømme med pensjonistene på dagtid Har desverre få venner (huff, høres skikkelig tragisk ut), den nærmeste bor over en halvtimes kjøring unna, er liksom ikke bare å stikke innom da, og så er hun veldig opptatt med studier. Den andre skikkelige venninna mi har flytta til Tromsø... Resten er bare mer sånne bekjente... Huff, jeg er ikke så veldig sosial av meg. Prøver å gå turer da, men i det siste har jeg begynt å få så veldig hold/sting i siden når jeg går! Skikkelig plagsomt, gjør ordentlig vondt. Noen andre som har merka det? Kan jo ikke være fordi jeg blir sliten heller, har jo gått mye bestandig, først nå mot slutten av svangerskapet jeg merker det. Kanskje et signal om at jeg ikke bør gå så mye? Eller skal jeg bare ignorere det? Når permisjonen begynner, skal jeg prøve å slappe mest mulig av jeg også. Bare to måneder til perm start for meg
Midnattsol Skrevet 11. januar 2008 #894 Skrevet 11. januar 2008 Når jeg får sting, så hjelper det å puste dypt og rolig en stund, så går det som regel over. Kanskje det er noe der? Skjønner hva du mener med at det blir kjedelig å gå hjemme. Jeg ser sånn sett fram til å begynne på skolen igjen på mandag og ikke bare gå her og være husmor og skal ha middagen klar når sambo kommer hjem. Du får begynne med noe sånn scrapping ellerno
jente 79 Skrevet 11. januar 2008 #895 Skrevet 11. januar 2008 Nei, får håpe de ikke tar etter mora... Ikke noe særlig med katter som gjør fra seg inne og en liten en som stapper alt mulig rart i munnen etterhvert...
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #896 Skrevet 11. januar 2008 Når jeg får sting, så hjelper det å puste dypt og rolig en stund, så går det som regel over. Kanskje det er noe der? Skjønner hva du mener med at det blir kjedelig å gå hjemme. Jeg ser sånn sett fram til å begynne på skolen igjen på mandag og ikke bare gå her og være husmor og skal ha middagen klar når sambo kommer hjem. Du får begynne med noe sånn scrapping ellerno Det går over når jeg stopper å gå, og så begynner det igjen med en gang jeg går videre... Rare greier. Huff, vet ikke hva jeg skal finne på om dagen jeg... Nei, får håpe de ikke tar etter mora... Ikke noe særlig med katter som gjør fra seg inne og en liten en som stapper alt mulig rart i munnen etterhvert... Æsj, nei. Mora til kattene spiste jo nesten et halvt brød med hjelp av ungene en gang... Nå fikk jeg i alle fall vaska kjøkkengulvet. Og for rya blir det kokvask
MellonCollie Skrevet 11. januar 2008 #897 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har bare tittet på BiM en gang, og kommer ikke til å registrere meg hverken der eller på SM. Som jente79 sier, det blir for mye ensidig fokus, og det er utrolig mye hysteri... tror man lett blir stressa! Trives godt her jeg Uff, så kjedelig situasjon med kattene. Rart at de plutselig har endret atferd sånn? Er de gamle, eller?
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #898 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har bare tittet på BiM en gang, og kommer ikke til å registrere meg hverken der eller på SM. Som jente79 sier, det blir for mye ensidig fokus, og det er utrolig mye hysteri... tror man lett blir stressa! Trives godt her jeg Uff, så kjedelig situasjon med kattene. Rart at de plutselig har endret atferd sånn? Er de gamle, eller? Blir litt for mye hystri på BiM og Sm, ja KG er best Kattene er vel 7-8 måneder...? Ble født i mai, så vidt jeg husker. De har hatt kasse inne en god stund da, slutta vel med det for et par mnd siden. Men det har gått bra helt til nå egentlig... Men de er lite lystne på å gå ut da, særlig guttepusen, vi må kaste han ut noen ganger...
Amused Skrevet 11. januar 2008 #899 Skrevet 11. januar 2008 Håper kattene gjør fra seg ute heretter. Dessuten tror jeg i det hele tatt at dette er ei kjedelig tid sånn generelt, rett etter jul, fortsatt mørkt, og leeenge til påske. Da er det viktig å ha noe lystbetont å gjøre, ja Jeg har bare 4-5 riktig gode venninner, og bare tre som bor i nærheten. Men vi er alle så travle at et treff må planlegges flere dager i forveien Og da er det selvsagt jeg som tar initiativet Men koselig blir det jo alltid, da.
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #900 Skrevet 11. januar 2008 Håper kattene gjør fra seg ute heretter. Dessuten tror jeg i det hele tatt at dette er ei kjedelig tid sånn generelt, rett etter jul, fortsatt mørkt, og leeenge til påske. Da er det viktig å ha noe lystbetont å gjøre, ja Jeg har bare 4-5 riktig gode venninner, og bare tre som bor i nærheten. Men vi er alle så travle at et treff må planlegges flere dager i forveien Og da er det selvsagt jeg som tar initiativet Men koselig blir det jo alltid, da. Ja, det er kanskje en kjedelig tid på året... Huff, i dag føler jeg bare at jeg ikke har noe liv og alt er bare trist og kjedelig. Jeg og mannen hadde tenkt oss på skitur i helga, men det begynte å regne i går, og snøen er våt og slapsete og det er bare flekker noen steder... Så det blir ikke noe av. Må liksom gjøre noe i helga, ellers blir jeg gal. Skjønner at mannen kan synes det er greit å gjøre ingenting i helga, men han er tross alt på jobb i uka og gjør noe... Jeg sitter jo bare hjemme... Skulle hatt vaska badet, men vet ikke om jeg orker. Skulle hatt gått en tur og, fint vær i dag, men det frister liksom ikke... :gråte: En dritt-dag rett og slett!
Fremhevede innlegg