Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klemmer: Skjønner så godt hvordan du har det, imli. Jeg føler meg som ei kruttønne i dag, er ufattelig irritabel :sur: Når jeg har det som deg, bruker jeg bare å legge meg til å sove noen timer, krølle tærne og kose meg med ei bok til humøret lysner litt igjen, bare gå i dvale, liksom ;)
Skrevet

:kose:

Ikke tving deg selv til å vaske badet... Gjør noe koselig, noe du setter pris på.

Håper det blir litt bedre når mannen din kommer hjem, og at dere får gjort noe koselig sammen i helga :klem:

Skrevet

Takk for oppmuntring, jenter :)

Kanskje jeg skal sove litt....

Skrevet

Lyst til å pm`e navnevalg? Så pm`er jeg tilbake ;)

Skrevet

Håper dagen din i dag er bedre... :troest: Tror også at dette er en generelt kjedelig tid på året, mørkt og trist og grått. Hadde jo vært noe å funnet en hobby, men så er jo spørsmålet hva. Jeg er dessverre dårlig til å finne på slike ting :sjenert:

God helg! :klem:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Håper du føler deg bedre :klemmer:

Kjenner meg igjen i det du sier. Merker selv at humøret er dårlig for tiden. Vil ha vår jeg nå :)

Skrevet
Lyst til å pm`e navnevalg? Så pm`er jeg tilbake ;)

Skal PM'e deg jeg :)

Håper dagen din i dag er bedre... :troest: Tror også at dette er en generelt kjedelig tid på året, mørkt og trist og grått. Hadde jo vært noe å funnet en hobby, men så er jo spørsmålet hva. Jeg er dessverre dårlig til å finne på slike ting :sjenert:

God helg! :klem:

Må finne på noe ja... Men hva? Ikke lett nei...

Ha en fin helg du også!

Håper du føler deg bedre :klemmer:

Kjenner meg igjen i det du sier. Merker selv at humøret er dårlig for tiden. Vil ha vår jeg nå :)

Litt bedre nå. Fikk sovet middag og gått en tur. Nå skal jeg snart legge meg...

:klemmer: til alle, takk for oppmuntringer, det hjelper det :)

Skrevet

Håper du får sove godt i natt og at du får en fin dag i morgen. :klemmer:

Flotte navn!

Skrevet

Håper du har en fin lørdag, imli. Skjønner godt at det er kjedelig for deg å ikke finne på noe sammen når du er hjemme hver dag.. Blir sånn hvis jeg er hjemme flere dager i strekk jeg også :)

Håper du har en fin lørdag lillemor.

Klemmer

Skrevet

Hei på deg, imli! Tror du har det på akkurat samme måte som jeg har følt det siden jeg ble sykemeldt. Det er GØRR å gå hjemme, og jeg har følt meg skikkelig deprimert og nedfor. Ikke hatt krefter til å gjøre stort, og ikke har jeg fått sovet skikkelig heller. Mannen var sliten da helgen endelig kom, og det gjorde at vi satt inne hele helgen og jeg ble enda mer nedtrykt.

Tok meg en prat med mannen etter forrige helg, så denne helgen har vi faktisk gjort noe (vært på IKEA), og i morgen skal vi på kino. Det letter litt på humøret å komme seg ut og føle at man faktisk har et liv. Men jeg ser for meg at mandagen kommer til å bli ganske blå igjen..

Skrevet

Håper det går bedre nå, at du finner på noe å gjøre... Vet hvor utrolig kjipt det er å gå hjemme å ikke ha noe å gjøre på :sjenert:

Skrevet
Håper du får sove godt i natt og at du får en fin dag i morgen. :klemmer:

Flotte navn!

Takk :)

:klemmer: tilbake

Er lov med drittdager innimellom vettu :klemmer:

Ja, det er heldigvis det :)

:klem:

Håper du har en fin lørdag, imli. Skjønner godt at det er kjedelig for deg å ikke finne på noe sammen når du er hjemme hver dag.. Blir sånn hvis jeg er hjemme flere dager i strekk jeg også :)

Håper du har en fin lørdag lillemor.

Klemmer

:klemmer:

Skrevet
Hei på deg, imli! Tror du har det på akkurat samme måte som jeg har følt det siden jeg ble sykemeldt. Det er GØRR å gå hjemme, og jeg har følt meg skikkelig deprimert og nedfor. Ikke hatt krefter til å gjøre stort, og ikke har jeg fått sovet skikkelig heller. Mannen var sliten da helgen endelig kom, og det gjorde at vi satt inne hele helgen og jeg ble enda mer nedtrykt.

Tok meg en prat med mannen etter forrige helg, så denne helgen har vi faktisk gjort noe (vært på IKEA), og i morgen skal vi på kino. Det letter litt på humøret å komme seg ut og føle at man faktisk har et liv. Men jeg ser for meg at mandagen kommer til å bli ganske blå igjen..

Akkurat sånn er det her også. Når helga kommer, har jo min kjære vært på jobb hele uka og er sliten og har lyst til å slappe av, se på tv og egentlig ikke gjøre noen ting. Mens jeg har gått hjemme hele uka og har lyst til at vi skal gjøre noe sammen. Her i helga sa han "men vi gjør jo masse sammen". Hva da, ser på tv sammen? Det kvalifiserer ikke her i gården ;) Huff. Føler meg skikkelig deprimert og lei alt for tida... Følelsen av å ikke ha noe liv er velkjent ja :)

Håper det går bra med deg.

Skrevet
Håper det går bedre nå, at du finner på noe å gjøre... Vet hvor utrolig kjipt det er å gå hjemme å ikke ha noe å gjøre på :sjenert:

:Nikke:

Det er ikke noe gøy nei... Prøver å finne på noe, men det er ikke lett.

Skrevet

29 uker alt :hoppe:

Her går det jammen unna.... Håper du finner noe å fylle dagene med. Her synes jeg dagene går med til å pjuske litt i huset (det er jo ikke mye jeg kan gjøre pga bekkenet da), sitte på nett og sløve på sofan. Og jeg har jo gått hjemme lenge nå synes jeg - siden 10. oktober - så jeg gleder meg til lillebror kommer og jeg får noe koselig å fylle dagene med.

Skrevet

29 uker

Ble KG-pause i helga, har savna dere :)

Gjorde egentlig fint lite i helga også. Lørdag ble det tv og film... Søndag fikk vi gått en tur, det var koselig. Desverre fikk mannen litt "tilbakefall" av ryggproblemene (han sliter med ryggproblemer fra tid til annen) av å gå i skogen, og måtte tilbringe resten av dagen liggende. Det er fælt å se på når noen du er glad i har det vondt... Og ryggvondt er det liksom lite å gjøre med, jeg får ikke hjulpet ham på noen måte. Men jeg fikk foreslått at han skulle ligge på sida med pute mellom beina, for det har jeg lest skal hjelpe når man har bekkenløsning. Og jammen syntes han ikke det var mye bedre å ligge sånn :)

I dag var vi på sykehuset for kontroll av lillebaby. De vil se hvordan h*n vokser, en del av den ekstra oppfølginga jeg får. Så da ble det UL. Nå har jeg hatt så mange UL'er (5 tror jeg!) at det ikke er noe spesielt lenger... Dessuten var det liksom ingenting å se - babyen er så stor nå at det eneste jeg kjente igjen var ryggrad og et bankende hjerte. Alt annet var bare noe rare greier... Men legen fikk i alle fall tatt noen mål, hode, lårbein og mage. Alle målene var normale, men målet av magen til babyen var litt større enn gjennomsnittet, men legen sa det ikke var noe å bekymre seg over, om det hadde vært mindre hadde det vært verre. Babyen ligger fortsatt i seteleie, det tror jeg h*n har gjort helt siden jeg begynte å kjenne liv. Legen sa at så tidlig var det helt normalt, og at barnet burde ha snudd seg innen uke 37 og det er jo lenge til. Bekymrer meg ikke noe for akkurat det, er heller bekymret når målene ikke er helt gjennomsnittlige... Men vi skulle uansett tilbake på kontroll om fire uker.

Ellers er vel alt ved det samme. Har vært deprimert og lei meg i flere dager nå, føler at alt er litt meningsløst på en måte. Samtidig som jeg synes det er fælt å tenke slik, jeg skal jo bli mamma, noe som burde være alt annet enn meningsløst. Klarer liksom ikke å ha noen følelser for barnet heller, og blir redd for at jeg ikke kommer til å bli glad i det. Mannen mener jeg burde nyte tida hjemme, slappe av og kose meg. Men det er jo begrensa hvor lenge det går an. Og med husarbeidet hengende over meg... Jeg klarer ikke slappe av når huset ser helt forferdelig ut, for jeg vet jeg må rydde og vaske uansett, og da er det bedre å få det unna. Han har foreslått å gå turer. Det gjør jeg jo - men det er jo begrensa hvor lenge det er moro også - helt alene og de samme rutene i nabolaget om og om igjen... Han har foreslått at jeg skal dra til byen, men det er så mye styr med å ta bussen, og hvor morsomt er det å gå å se i butikker eller dra på cafe alene? Nei, nå for tida er alt bare trist. Får håpe det snart går over.

Ha en fin dag, alle sammen, takk for støtten :)

Skrevet
29 uker alt :hoppe:

Her går det jammen unna.... Håper du finner noe å fylle dagene med. Her synes jeg dagene går med til å pjuske litt i huset (det er jo ikke mye jeg kan gjøre pga bekkenet da), sitte på nett og sløve på sofan. Og jeg har jo gått hjemme lenge nå synes jeg - siden 10. oktober - så jeg gleder meg til lillebror kommer og jeg får noe koselig å fylle dagene med.

:hoppe: for 29 uker :hoppe:

Ja, det går unna nå. 11 uker igjen...

:babysmokk:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...