Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Imli!!

Så flott mage du har!!!!! Lille babyen stortrives nok der inne!! Men nå er det ikke sååå lenge til h*n kommer ut!!!!!! Ha en fin kveld videre!!! :vinke::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mageskryt ;)

Føler meg ikke så fin hele tiden, så det er litt deilig å høre.

Ikke lenge igjen nå, nei. Hadde besøk av ei venninne i går, hun ble helt sjokkert da jeg sa det bare var 12 uker igjen. Det høres jo så lite ut....

:klemmer: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28+1

Huff, i går ble en rar dag. Jeg og min kjære hadde en liten krangel på kvelden, eller ikke en gang krangel, bare en bagatell egentlig, men endte med at jeg bare gikk ut, tenkte jeg skulle gå en tur og roe meg ned. Turen ble litt vel lang, i sludd og slaps og våt snø og tårer, og jeg kom hjem kliss våt to timer senere. Min kjære hadde vært livredd og gråt han også. Så bare satt vi og holdt rundt hverandre og gråt begge to, og fortalte hverandre hvor glade vi var i hverandre og hvor dumt det var alt sammen. Så endte det hele i "make-up"- :sengekos: .... Tror faktisk det er den beste sex'en vi har hatt siden før jeg ble gravid, sex-lysten har liksom ikke vært på topp. Så det endte bra, da. Men huff, så mye dumt man gjør noen ganger. Jeg elsker mannen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hender alt blir litt dumt noen ganger... Kjenner veldig igjen den beskrivelsen din.

Godt dere ble enige da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, hender alt blir litt dumt noen ganger... Kjenner veldig igjen den beskrivelsen din.

Godt dere ble enige da :klem:

Ja, det hender jo man får noen sånne dumme krangler selv om man er glade i hverandre.

Godt vi ble enige, ja, det som er så godt med mannen min, vi kan snakke sammen om alt, og går ikke rundt og er sure i dagesvis...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har vi det også. Mannen min er i grunn flinkere sånn enn jeg er. Han takler ikke at vi ikke er venner...

Dermed får vi ordnet opp i det, samme hvor irriterte vi kan være i utgangspunktet.

Veldig godt å ha det sånn, og det er jo veldig viktig før vi blir flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så leit med sånne krangler. Vi har dem ikke så ofte, men det hender. Og iallefall jeg er flink til å prate før jeg tenker i sånne situasjoner. Bra at dere ble enige og fikk en god slutt på krangelen da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid leit å krangle, men bra dere er flinke til å ordne opp da :sjarmor:

Ja, vi er heldigvis det :)

Nå har vi snakka sammen to ganger på telefon i dag også, sånn kjæreste-klisse-snakk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Så fin mage du har :jepp:

Aldri morrsomt og krangle med den man elsker nei. Men så utrolig godt det er og bli venner igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig mage imli! Den har jo vokst masse siden sist :)

Også bare 12 uker igjen da, det er jo ikke mye... hadde ei venninne som fødte på den tida nå i sommer, men får håpe du holder den lille inne litt lenger enn det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så fælt med slike krangler!! Veldig bra dere fikk ordnet opp :-D Kjenner til hvordan det er å sitte hjemme og være redd slik som mannen din, det er grusomt... Søte dere er som gjorde opp slik :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere ble venner igjen så raskt! Krangling er så vondt ...

Tenk at det bare er 12 uker igjen - det er helt sprøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har :jepp:

Aldri morrsomt og krangle med den man elsker nei. Men så utrolig godt det er og bli venner igjen :klemmer:

Takk :)

Deilig å bli venner igjen ja.

Nydelig mage imli! Den har jo vokst masse siden sist :)

Også bare 12 uker igjen da, det er jo ikke mye... hadde ei venninne som fødte på den tida nå i sommer, men får håpe du holder den lille inne litt lenger enn det! ;)

Takk, takk. Ser selv at den har blitt større på bildene, men forandringa går så gradvis at det er vanskelig å se selv... Får håpe lille baby vil bo der inne noen uker til!

Så flott mage du har! Innom med en :klemmer:

Takk!

Så fin mage du har :hjerte:

Takke og :bukke:

Det er så fælt med slike krangler!! Veldig bra dere fikk ordnet opp :-D Kjenner til hvordan det er å sitte hjemme og være redd slik som mannen din, det er grusomt... Søte dere er som gjorde opp slik :hjerte:

Ja, nå er vi ekstra gode venner :)

:sengekos: er en god måte å ordne opp på.

Bra dere ble venner igjen så raskt! Krangling er så vondt ...

Tenk at det bare er 12 uker igjen - det er helt sprøtt!

Ja, tida går... Helt vilt!

:klemmer: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...