Skrållan Skrevet 26. mars 2008 #2261 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg var litt sånn sist jeg og, var så overbevist om at jeg ville gå langt over termin! Men det gjorde jeg jo ikke, så jeg ble litt overraska da fødselen faktisk starta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 26. mars 2008 #2262 Del Skrevet 26. mars 2008 Du er så flink, Imli. Gir meg helt over. Trimmer jo nesten hver dag du 1 uke til termin... Herre gud... Ingen sommerfugler i magen ved tanken? Nesten 1 m snø... Da slår dere oss. Det er skiføre her, da så litt snø har vi. Men virker som sola jobber hardt med å smelte den, og det er helt greit for meg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #2263 Del Skrevet 26. mars 2008 1 uke til termin!!! Håper noe skjer i løpet av den uka :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mars 2008 #2264 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg var litt sånn sist jeg og, var så overbevist om at jeg ville gå langt over termin! Men det gjorde jeg jo ikke, så jeg ble litt overraska da fødselen faktisk starta! Tror jeg også kommer til å bli overrasket hvis det faktisk skjer noe... Du er så flink, Imli. Gir meg helt over. Trimmer jo nesten hver dag du 1 uke til termin... Herre gud... Ingen sommerfugler i magen ved tanken? Nesten 1 m snø... Da slår dere oss. Det er skiføre her, da så litt snø har vi. Men virker som sola jobber hardt med å smelte den, og det er helt greit for meg Ha en fin dag Prøver i hvertfall! Har ikke fått gjort noe i dag da. Men har satt på vask, hengt opp klær, tatt en superrask bad-vask, slengt sammen pannekakerøre og baka brød! Puh - nå hørtes det ut som jeg har sliti skikkelig. Synes egentlig jeg har hatt en slapp dag. Men da har jeg jo egentli ikke det! Får se om jeg får gått en tur i ettermiddag. 1 uke til termin, ja. Er veldig rart å tenke på... Når jeg prøver å tenke skikkelig på det, at ungen faktisk kommer snart, blir jeg både nervøs og spent... Og litt redd - tenk om jeg ikke klarer det... 1 uke til termin!!! Håper noe skjer i løpet av den uka :-D Ja, jeg har bestillt fødsel denn uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. mars 2008 #2265 Del Skrevet 26. mars 2008 Just checking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 26. mars 2008 #2266 Del Skrevet 26. mars 2008 Har du fått deg en sladris, imli? Det bør du ha, så nærme terminen. Vi vil ha time for time oppdatering når ting begynner å skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #2267 Del Skrevet 26. mars 2008 Så flink du er Håper jeg er i like god form på slutten som du virker å være :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mars 2008 #2268 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har sladris, ja - Nicky B. Så alt er under kontroll - vil da ikke la dere gå rundt i uvisshet, skjønner dere! Er i god form ja, og veldig glad for det. Begynner jo å bli litt utålmodig ift om det skal skje noe snart. Kan bare tenke meg hvordan det hadde vært å vente om jeg hadde vært i elendig form... Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mars 2008 #2269 Del Skrevet 26. mars 2008 39+2?! Godt du har sladris, ellers så hadde vi vel blitt hysteriske om du ikke hørte fra deg på en stund her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. mars 2008 #2270 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette synes jeg er kjempespennende!!!! :-D :-D Håper jeg får se lille nurket etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #2271 Del Skrevet 27. mars 2008 39+3 I natt drømte jeg at jeg fikk babyen. Jeg og mannen satt i en eller annen park, og plutselig så vi føttene og hendene til babyen liksom på utsida av magen. Og så kom ungen ut like etterpå, fin og rein og påkledd Det var ei jente med lyst hår og helt lyseblå øyne, hun likna ikke på meg i det hele tatt. Synes det var helt rart at hun var min og likte henne liksom ikke helt... Håper ikke det er et forvarsel - at jeg kommer til å få problemer med morsfølelsen... Lurer på når det kommer baby nå altså! Har egentlig bestillt føding i morgen, for da får vi liksom full uttelling ift fri fra jobb for mannen. Da har han god tid til å besøke oss i helga, og så kommer vi hjem på mandag og de to ukene hans med fri begynner. God timing Så får vi se om lillebabyen er enig. Kommer nok til å legge ut bilde av babyen, men bare for en kort stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 #2272 Del Skrevet 27. mars 2008 *popper til fødsel i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #2273 Del Skrevet 27. mars 2008 Takk, Monja! Har vel egentlig gitt opp hele fødinga og regner med jeg må settes i gang på overtid 16. april... Men det skader vel ikke å legge inn en bestilling på 28. mars? Så får vi se om jeg har en lydig unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. mars 2008 #2274 Del Skrevet 27. mars 2008 Får håpe h*n er lydig ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #2275 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja, har bestillt fødsel helst i morra, men bare h*n kommer innen tirsdag, er jeg fornøyd. Vil helst ikke ha på termindatoen, synes ikke 2.april er noen fin dato... Er litt rar og tenker på sånt jeg... Da får h*n heller komme etter termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. mars 2008 #2276 Del Skrevet 27. mars 2008 H*n får komme 1. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 #2277 Del Skrevet 27. mars 2008 Da får litt og løpe trapper. Ja, og så blir det vel fødepizza til middag fram til termin nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #2278 Del Skrevet 27. mars 2008 1. april er en fin dato ja 30.03 er også en fin dato... Det er på søndag. H*n kan godt komme da også. Hehe, bare ungen kommer ut er vel ikke datoen så nøye, men det skader jo ikke med en fin dato Skal nok løpe litt i trapper ja! Har ikke blitt på to dager her! Det er nemlig min kjære som er sliten.... Og disse to dagene har jeg faktisk hatt lyst! Men når mannfolka ikke vil, da blir det ikke noe! Når mannfolket vil og ikke jeg, er det liksom lettere.... Urettferdig. Hva er fødepizza? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 #2279 Del Skrevet 27. mars 2008 Her har du linken til både Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang fødsel og 2 fødepizzaer. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 27. mars 2008 #2280 Del Skrevet 27. mars 2008 for fødepizza og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg