jente 79 Skrevet 11. mars 2008 #1921 Del Skrevet 11. mars 2008 Å, nå fikk jeg også lyst på sjokolade Moro med 3D bilde da :-D Er nok noe med det at man uansett synes ens egen baby er søt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 11. mars 2008 #1922 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har nettopp hatt kvikk lunsj 37 uker Spennendes tider nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 11. mars 2008 #1923 Del Skrevet 11. mars 2008 Håper ikke jeg må gå lenge på overtid. Vil helst føde til termin eller noen dager før. Får satse på masse fra rundt uke 39, så tenker jeg vi får fart på sakene funket fint hos oss! Da satte det virkelig igang Lykke til med fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2008 #1924 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Å, nå fikk jeg også lyst på sjokolade Moro med 3D bilde da :-D Er nok noe med det at man uansett synes ens egen baby er søt :rødme: Ja, vi kommer nok til å synes babyen vår er verdens søteste uansett Lurer virkelig på hvordan h*n ser ut i virkeligheten... Ansiktstrekk, hår- og øyenfarge... Jeg har brune øyne og brunt hår, mannen har gråaktige øyne og mørk blondt hår. Jeg har også to rødhårede søstre, så kanskje babyen får rødt hår også? Er vel mest sannsynlig at h*n får brune øyne da, for det er vel mest arvelig. Min kjære har masse fine krøller, det håper jeg babyen arver, har alltid ønsket meg krøller selv Utrolig spennende, det der... Jeg har nettopp hatt kvikk lunsj 37 uker Spennendes tider nå ja... Åh, prøver å overse sjokoladepratet deres Det er akkurat tre uker til terminen i dag. Hjelp! Tenkte over det til morgen i dag, herlighet, tre uker er lite! funket fint hos oss! Da satte det virkelig igang Lykke til med fødselen! Takk! Moro at fungerte for dere, tror vi må prøve det ja. Min kjære har nok ingenting i mot den fremgangsmåten Endret 12. mars 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 12. mars 2008 #1925 Del Skrevet 12. mars 2008 Så morsomt med 3d-bilde, selv om h*n ser nok litt bedre ut når h*n kommer ut så er det jo morsomt å se... Tenk, nå er det bare 3 uker igjen! Wow, det er absolutt ikke lenge! :-D Masse for at h*n skal komme ut til termin er vel ingen dum ide Håper du har en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. mars 2008 #1926 Del Skrevet 12. mars 2008 Å nei ... nå ble jeg også fysen på sjokolade! Det er utrolig spennende å fundere på hvordan ungen kommer til å se ut. Vi har kommet frem til at ungen vår mest sannsynlig blir mørk med brun-grønne øyne. Det er nemlig både mine og kjærestens farger. Men hvem vet? Plutselig dukker det opp en liten blond og blåøyd en! Man kan aldri vite, og det er jo litt av sjarmen Tre uker til termin?! Jeg gleder meg til å høre fødselshistorien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2008 #1927 Del Skrevet 12. mars 2008 37+2 Jammen er ikke tickeren samarbeidsvillig i dag og. To dager på rad; da er den vel utslitt i morra. I går kveld kom ei venninne av meg på besøk med gave til babyen! Allerede... Var utrolig koselig da. Har en del sånne "ikke fullt så nære" venninner som synes det er veldig stas med baby, så nå hører jeg mer fra dem enn på lenge Ingen av vennene mine har barn, så det er jo litt stort dette. I dag er det akkurat tre uker til termin, onsdag 2. april. Evnt tirsdag 1. april om man regner skuddårsdagen inn i beregninga. Uansett kommer nok ungen når den kommer. Men fra rundt den 25. mars er jeg klar Før den tid har den bare å holde seg der inne. Jeg både gleder meg og gruer meg. Noen ganger oversygger gruingen gleden. Gruer meg ikke til selve fødselen, men til tida etterpå - er redd det vil bli masse problemer med at jeg ikke blir glad i babyen med en gang, unge som griner masse, ikke vil sove, problemer med amming osv. I dag gleder jeg meg mest. Jeg gleder meg til å møte den lille som har ligget inni meg i snart ni måneder. Det er så rart, for h*n er jo på en måte en del av meg, men jeg kjenner h*n jo ikke... Håper jeg blir glad i babyen med en gang. Ellers kommer jeg til å synes det er veldig vanskelig. I dag skal jeg i svømmehallen, må desverre sykle eller gå ned, og det regner... Ja, ja, jeg overlever vel det også. Bare sitter og vurderer om jeg skal sykle eller gå. Det er nedoverbakke nesten hele veien frem, så da er sykkel fristende. Bare ikke like fristende å tråkke oppover hjem. Finner vel ut av det Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2008 #1928 Del Skrevet 12. mars 2008 Så morsomt med 3d-bilde, selv om h*n ser nok litt bedre ut når h*n kommer ut så er det jo morsomt å se... Tenk, nå er det bare 3 uker igjen! Wow, det er absolutt ikke lenge! :-D Masse for at h*n skal komme ut til termin er vel ingen dum ide Håper du har en fin onsdag Ja, ungene ser nok bedre ut i virkeligheten enn på 3D-UL De får sånn rar hud, ujevn liksom. Regner med den huden er veldig glatt i virkeligheten. Kommer nok til å bli en del før termin ja. Selv om vi egentlig har holdt det ved like ganske bra hele veien Har i alle fall blitt et par ganger i uka hele svangerskapet. Nå i det siste har egentlig lysten min tatt seg litt opp igjen (det er kun min lyst det står på, min kjæres lyst er det ingenting i veien med ) så da har det blitt oftere. Må jo nyte det nå, etter fødsel blir det ikke noe på minst 6 uker! Ha en fin dag du også Å nei ... nå ble jeg også fysen på sjokolade! Det er utrolig spennende å fundere på hvordan ungen kommer til å se ut. Vi har kommet frem til at ungen vår mest sannsynlig blir mørk med brun-grønne øyne. Det er nemlig både mine og kjærestens farger. Men hvem vet? Plutselig dukker det opp en liten blond og blåøyd en! Man kan aldri vite, og det er jo litt av sjarmen Tre uker til termin?! Jeg gleder meg til å høre fødselshistorien din! Ja, det er farlig å lese de fleste dagbøkene her. Sjokoladeprat overalt. Selv hadde jeg på God morgen Norge her i stad hvor de filma inne på Freia. Måtte bare slå det av Det er det som er så rart, at man aldri vet hvordan de kommer til å se ut. I min familie har jeg feks samme farger som mamma, brunt hår og brune øyne. Pappa har blå øyne og sånn mørk blondt hår. Mens de to søstrene mine har begge rødt hår, den ene med brune øyne og den andre med grønne. Hender det plutselig smetter inn en hår- eller øyenfarge ingen av foreldrene har ja. Det blir spennende å se Fødselshistorie skal bli, må bare føde først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mars 2008 #1929 Del Skrevet 12. mars 2008 Idag viser tickeren din feil hos meg, men i går var den helt riktig :klø: 3 uker igjen er jo ingenting. Det blir spennende framover nå. Kos deg med svømming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 12. mars 2008 #1930 Del Skrevet 12. mars 2008 Namm!! Sjokolade!! :-D Her var det jammen meg mye slikkerier 3 uker til termin ja! Hvordan føler du deg? Er du klar for fødsel? Tenk så spennende å endelig få møte den lille som har bodd inni deg i 9 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2008 #1931 Del Skrevet 12. mars 2008 Idag viser tickeren din feil hos meg, men i går var den helt riktig :klø: 3 uker igjen er jo ingenting. Det blir spennende framover nå. Kos deg med svømming Hm, rare greier. De tickerne har oppført seg rart i det siste. 3 uker er veldig lite ja. Får nyte den siste tida Nå skal jeg snart dra og svømme. Blir nok babysvømming på lillebaby etterhvert tenker jeg. Det er masse babyer i svømmehallen når jeg er der - babysvømming i varmebassenget. De er så søte at. Namm!! Sjokolade!! :-D Her var det jammen meg mye slikkerier 3 uker til termin ja! Hvordan føler du deg? Er du klar for fødsel? Tenk så spennende å endelig få møte den lille som har bodd inni deg i 9 måneder! Sjokolade... Er redd det blir en del melkesjokolader på tilbud her når vi drar og handler inn til påska... Jeg føler meg litt sånn... eh - rar Det er liksom helt uvirkelig at jeg snart skal føde et barn. Så jeg tror ikke jeg er helt klar ennå. Men håper jeg blir det Hender når jeg er oppe om natta at jeg tenker, hva om vannet går nå, tenk om jeg får rier nå? Da bare tenker jeg at jeg håper ikke det, for jeg er for trøtt til å drive med sånn føding.... Så her håper vi på fødsel på dagtid. Bare synd de fleste begynner om natta... Jeg er født kl 3 på ettermiddagen da, og fødselen begynte om formiddagen. Noe sånt kan jeg og tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. mars 2008 #1932 Del Skrevet 12. mars 2008 Bare tre uker til termin Så spennende. Skjønner godt du er litt usikker. Men det hjelper nok godt å ha mannen din hjemme et par uker, så får du slappet av litt. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. mars 2008 #1933 Del Skrevet 12. mars 2008 3 uker til termin! Så spennende, nå er det jammen ikke lenge til dere før møte babyen! Anbefaler fødsel på dagtid jeg og, ellers blir du fort ekstra sliten pga søvnmangel! Min første fødsel tok 2 døgn, før hun omsider så dagens lys på formiddagen. Grei tid å føde på det, for da rakk man liksom å se seg litt mett på babyen før det ble natta igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2008 #1934 Del Skrevet 12. mars 2008 Bare tre uker til termin Så spennende. Skjønner godt du er litt usikker. Men det hjelper nok godt å ha mannen din hjemme et par uker, så får du slappet av litt. Ha en fin dag Er litt usikker ja - vet jo ikke hva jeg går til... Men sånn er det jo for alle 1.gangs. Og selv når man har født før, så vet man jo ikke hvordan neste blir. Utrolig spennende, dette med fødsler. Sluker alt av fødselshistorier for tida Lar meg ikke skremme helt av skrekkhistorier. Stoler på at dette kommer til å gå bra. Eneste jeg er redd for, er at ungen skal sitte fast og må tas med hastesnitt. Håper virkelig ikke det skjer... Ellers har jeg jo i bakhodet dette med at ungen kan dø, kan være noe galt med ham/henne osv, men prøver å ikke tenke på og bekymre meg for sånt. Må prøve å tenke at alt sannsynligvis er bra. Men jeg tar det ikke som noen selvfølge, å få et friskt barn Er veldig glad for at mannen får være hjemme de første to ukene, så er vi to om det. Etter to uker går det forhåpentlig så greit at jeg klarer meg selv når han er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2008 #1935 Del Skrevet 12. mars 2008 3 uker til termin! Så spennende, nå er det jammen ikke lenge til dere før møte babyen! Anbefaler fødsel på dagtid jeg og, ellers blir du fort ekstra sliten pga søvnmangel! Min første fødsel tok 2 døgn, før hun omsider så dagens lys på formiddagen. Grei tid å føde på det, for da rakk man liksom å se seg litt mett på babyen før det ble natta igjen! Fødsel i to døgn høres slitsomt ut! Men det er nok greit å føde på dagtid ja Håper naivt på at min fødsel starter om morgenen/formiddagen og er ferdig før det blir sent.... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 12. mars 2008 #1936 Del Skrevet 12. mars 2008 3 uker til termin! Påske + sjokolade = Sant! Blir spennende framover ja Håper bare dagene ikke går for sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. mars 2008 #1937 Del Skrevet 12. mars 2008 Fødsel i to døgn høres slitsomt ut! Men det er nok greit å føde på dagtid ja Håper naivt på at min fødsel starter om morgenen/formiddagen og er ferdig før det blir sent.... *drømme* Joda, var slitsomt mens det stod på, samt i dagene etter.. jeg fikk jo aldri tatt igjen søvnen! Men i et av de døgnene var jeg så rusa på lystgass og epidural at jeg ikke husker stort! Vi får håpe du får oppleve drømmefødselen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. mars 2008 #1938 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, man kan jo aldri være sikker på hvordan det blir. Men får bare satse på at det går greit og at ungen blir frisk. Bare ungen er frisk er jo alt annet underordnet egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. mars 2008 #1939 Del Skrevet 12. mars 2008 Her var det siste stedet jeg trodde jeg skulle møte sjokoladeprat, for du har virket så flink til å ikke skeie så mye ut som oss andre gærningene Men jaggu var det ikke sjokoladeprat på hver eneste side. Nå har jeg lyst på crispo!! Babysvømming har jeg også lyst til å dra på. Vet ikke om det er i nærheten her. Det må jeg få sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 12. mars 2008 #1940 Del Skrevet 12. mars 2008 Her går det unna! Skjønner godt at du har blandede følelser mtp tiden etter fødselen, det har jeg også. Som jordmor sa til meg, det kan ta litt tid før man blir glad i den lille, akkurat som det tok tid å bli glad i din kjære og dine venner :rødme: Men du blir glad i nurket, om ikke med én gang, så kommer det etterhvert, og den følelsen tror jeg ikke vi kan forestille oss en gang. Det kommer til å bli fantastisk! Sprek du er som sykler, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg