Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Så fin mage du har da! Skikkelig fin gravidmage, så ikke bekymre deg over de ekstra kiloene, de kommer jo på fordi de trengs rett og slett (så lenge man ikke spiser for to så skal de jo være der ;))

...skjønner godt at du ble litt sinna, det er absolutt ikke noe morsomt å vaske opp kattedrit, æsj! Katta til foreldrene mine har begynt å gjøre fra seg inne... dyrlegen sier det er ikke noe galt og den får like mye oppmerksomhet som får så... Forhåpentligvis så er det forbigående!

Du får ha en fin fredag og en rolig helg! :klem:

Takk! :) Endelig ser jeg faktisk gravid ut, det tok sin tid før det syntes på meg...

Får håpe de nye kattevanene er forbigående ja. Utrolig irriterende.

Ha en fin helg du også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, æsj...... :spy:

Håper virkelig de gir seg med dette. Utrolig kjedelig å måtte tørke opp sånt i tide og utide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: For en utrolig fin mage du har! Den skal du være stolt av :)

Åh, nå er jeg små-sinna her altså. Den ene katten gjorde fra seg på kjøkkengulvet! :sur: Selve definisjonen på sprutbæsj... :spy:

Så da måtte jeg bare hive ham rett ut, han klarte selvfølgelig å tråkke oppi det også, og det rant nedover på gulvet mens jeg bar ham ut. Fyttikatta :ler:

Så da måtte jeg vaske gulvet også... Med en real dæsj salmiakk - svimte nesten av pga lukta - både av dritten og av salmiakken :ler: Men nå tror jeg det skal være bra her. Sendte begge kattene ut - nå får de vær så god være ute noen timer. Begynner å bli lei katter som gjør fra seg inne!

Nå har jeg laga pannekakerøre også, så nå er det klart for pannekakesteking når min kjære kommer hjem fra jobb :)

:ler: unnskyld at jeg ler, men hele denne historien ble veldig billedlig! Det er ikke mye jeg ler så godt av, enn håpløse skjønne katter ;) Dakar, blitt syk den ene da? Har de kommet inn igjen?

Håper du slipper å tørske mere sprutbæsj! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er og blir katter... Skulle puttet bleier på dem av og til, så hadde de hvertfall ikke gjort fra seg på stuegolvet ;)

Ha en god helg! Og kos dere med pannekaker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, æsj...... :spy:

Håper virkelig de gir seg med dette. Utrolig kjedelig å måtte tørke opp sånt i tide og utide...

Ja, ekle greier! Får virkelig håpe de slutter med sånt. Nå hadde de jo vært flinke lenge...

Først: For en utrolig fin mage du har! Den skal du være stolt av :)

:ler: unnskyld at jeg ler, men hele denne historien ble veldig billedlig! Det er ikke mye jeg ler så godt av, enn håpløse skjønne katter ;) Dakar, blitt syk den ene da? Har de kommet inn igjen?

Håper du slipper å tørske mere sprutbæsj! :hoho:

Takk for mageskryt :)

Ja, jeg måtte nesten le selv av de kattene. Han må nesten være syk ja... Med det rennende greine der :ler: Han kan jo ha spist noen bederva mus eller noe annet ekkelt noe ute :fnise: For den andre er jo helt fin. Nå ligger begge inne og sover. Så får vi håpe vi slipper flere uhell!

Katter er og blir katter... Skulle puttet bleier på dem av og til, så hadde de hvertfall ikke gjort fra seg på stuegolvet ;)

Ha en god helg! Og kos dere med pannekaker! :klem:

Hadde ikke vært så dumt med bleier noen ganger nei. Nå som jeg trodde de endelig var blitt stuerene... Tror de skal få markkur snart, en stund siden sist. Kanskje det hjelper litt.

Ha en fin helg du også!

Pannekakene smakte fortreffelig :)

Så utrolig fin mage du har! :)

Ønsker deg en fin helg :)

Takk! :)

Ha en fin helg selv! :jepp:

:klemmer: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage! Jeg ser heller ikke hvor du kan ha gjort av det 10 ekstra kiloene...

Jeg synes også magen min ser annerledes ut når jeg ser på den enn når jeg ser bilde av den. Har vel litt med vinkelen man ser fra og slikt, sikkert.

Uff, så kjedelig med katten da! :spy: Skjønner godt du tok med begge ut...

Kollektrivtrafikken ja, her er det iallfall bare en vits hele greia. Joda, vi får høre at vi skal ta buss og trikk istedet for bil. Samtidig så setter de opp prisene med 8 kroner! Det høres ikke så mye ut, men når det koster 30 kroner å ta en buss som aldri er tidsnok, som går alt for sjeldent og som ikke korrensponderer så synes jeg det blir for ille! :kjefte:

Ha en fin helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! Jeg ser heller ikke hvor du kan ha gjort av det 10 ekstra kiloene...

Jeg synes også magen min ser annerledes ut når jeg ser på den enn når jeg ser bilde av den. Har vel litt med vinkelen man ser fra og slikt, sikkert.

Uff, så kjedelig med katten da! :spy: Skjønner godt du tok med begge ut...

Kollektrivtrafikken ja, her er det iallfall bare en vits hele greia. Joda, vi får høre at vi skal ta buss og trikk istedet for bil. Samtidig så setter de opp prisene med 8 kroner! Det høres ikke så mye ut, men når det koster 30 kroner å ta en buss som aldri er tidsnok, som går alt for sjeldent og som ikke korrensponderer så synes jeg det blir for ille! :kjefte:

Ha en fin helg! :-D

Hi hi! Så fint at ingen andre ser hvor de ti kiloene har gjort av seg heller da! I og med at jeg har fått litt strekkmerker på lår/hofter, har det nok kommet litt der. Men, men. Får nesten bare tåle det, finnes verre tinge her i verden enn tjukkere lår! :fnise: Ja, det er rart hvor annerledes magen blir på bilder, synes ikke den ser sånn ut når jeg ser meg i speilet.

Kattedritt er definitivt ikke noe vi liker nei. Fysj og fy.

Bussene her er bare en vits egentlig... Den som liksom skal gå forbi her, har det med å ikke dukke opp, kjøre rett forbi dem som står og venter, samt og nekte å stoppe her! Alt dette til den nette sum av 23 kr... For en tur som tar max 10 min med bil. Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine (lenger ut på landet) gikk det tre busser pr dag... Ikke rart den alltid var tom - man kan jo ikke basere seg på sånt.

Ha en fin helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+5

Ååååh! I dag lå det 3 - tre - etterlatenskaper fra katta på kjøkkengulvet og venta på oss da vi stod opp! Nå blir jeg snart gæren her! To stk gjemt under rya og en midt på gulvet. Det kan da umulig være normalt. Hvis ikke det dyret skjerper seg snart er det kule i panna desverre. Kan ikke drive å tørke sånt hver dag. Nå er de ute begge to, og bør bli ute en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kattebæsj! :fnise: Det er ikke koselig når de driver på sånn.... VÅr katt hadde noen uhell når han var mindre, nå gjør han aldri sånt inne *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kattebæsj! :fnise: Det er ikke koselig når de driver på sånn.... VÅr katt hadde noen uhell når han var mindre, nå gjør han aldri sånt inne *bank i bordet*

Huff, det er ekle greier ja. Godt deres ikke driver med sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 7 måneder :hoppe:

Jammen ikke lenge igjen nå :-D

Enig i at katten bør få begrenset med sjangser... Er jo ikke noe særlig med dyr som gjør fra seg inne og etterhvert en unge i full fart rundt på gulvet...

Hadde vært greit om et var et uhell, men når det skjer flere dager på rad så begynner en jo å lure.

Spesielt når katten er sleip nok til å dekke over med rya...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd å ha kattedo inne, eller å sette inn en kattedør slik at katten kan gå ut når han må på do? Det hender det kan hjelpe.

Den ene katten vår har også gjort fra seg inne noen få ganger. Men det var rett etter nyttårsaften, og hun fikk sjokk av alle rakettene. Vi slapp henne ut tidlig den kvelden, og troddde hun skulle komme fort hjem igjen som hun pleier. Men hun kom ikke, og hun var ute i mange timer. Jeg husker vi var kjempenervøse for henne (hønemødre begge to).

Til slutt kom hun spankulerende i elleve/halv tolv-tida på kvelden. Tilsynelatende var hun rolig, men vi skjønte etter hvert at hun var i sjokk. Hun var ikke helt seg selv og det endte med at hun gjorde fra seg inne i dagene etterpå. Men siden har vi ikke hatt det problemet, så jeg håper hun er over det nå.

Kan det være at katten deres har opplevd noe traumatisk den siste tiden? Kanskje han har opplevd noe mens han har vært ute?

Bare en tanke fra meg, i og med at det var det som skjedde med vår.

Jeg krysser fingrene for at katten deres slutter med å gå på do inne helt av seg selv, for det er ikke noe særlig å ha det sånn. Det vet jeg.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, ville bare hilse på jeg :)

Har lest litt i boka di, og må si jeg gleder meg til jeg er i din situasjon! Veldig gøy og interessant å lese. Selv om det er noen år til ennå.. Kan jo være fint å være litt forberedt ;) Veldig fin gravidmage du har forresten!

Kattebæsj er ikke noe gøy, har ikke vært plaget med sprutbæsj her ennå heldigvis, kun klumper som henger fast i pelsen. Og da blir det dusjing og misfornøyd pus...

Ha en fin helg! (forhåpentligvis uten mer tørking av kattebæsj..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi! Så fint at ingen andre ser hvor de ti kiloene har gjort av seg heller da! I og med at jeg har fått litt strekkmerker på lår/hofter, har det nok kommet litt der. Men, men. Får nesten bare tåle det, finnes verre tinge her i verden enn tjukkere lår! :fnise: Ja, det er rart hvor annerledes magen blir på bilder, synes ikke den ser sånn ut når jeg ser meg i speilet.

Kattedritt er definitivt ikke noe vi liker nei. Fysj og fy.

Bussene her er bare en vits egentlig... Den som liksom skal gå forbi her, har det med å ikke dukke opp, kjøre rett forbi dem som står og venter, samt og nekte å stoppe her! Alt dette til den nette sum av 23 kr... For en tur som tar max 10 min med bil. Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine (lenger ut på landet) gikk det tre busser pr dag... Ikke rart den alltid var tom - man kan jo ikke basere seg på sånt.

Ha en fin helg du også!

Uff, bussene i dette landet er helt forferdelige! Skjønner ikke at det går an å holde på slik de gjør hos dere! :kjefte:

:hoppe: for bare 2 måneder til termin! :overrasket: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom bare til å tenke på at katten din kanskje kan være syk? Har hørt det kan være et symptom på noe om de ikke klarer å holde seg innendørs over tid. Dersom han ikke gir seg med å bæsje inne, bør han kanskje undersøkes?

Ellers vil jeg bare ønske deg en kjempefin helg! (uten mer bæsjtørking) ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...