Gjest imli Skrevet 20. januar 2008 #981 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg vil også haaaa! mye rart du drømmer, ja! Håper virkelig ikke du er sanndrømt Ble litt julemarsipan på meg i går ja Nei, jeg håper virkelig ikke jeg er sanndrømt! Har ikke vært det før, så er vel ikke det nå heller... Innom for å ønske deg en god helg God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 20. januar 2008 #982 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei Imli! Håper du har hatt en fin helg så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2008 #983 Del Skrevet 20. januar 2008 29+6 I dag har vi vært i svømmehallen, og gått både fram og tilbake. Neimen ikke dårlig Var familiebad, så vi fikk prøvd sklia også, men det ble en litt ekkel opplevelse for meg... Midt i sklia slutta plutselig vannet og renne slik at det gikk kjempesakte og til slutt stoppa det helt... Og da hadde de fått grønt lys på toppen og begynt å kjøre, og da kom vannet igjen, og jeg fikk en far og sønn i full fart rett i ryggen... Au... Så vi gikk og sa fra da, at det måtte cvære noe galt med sklia, med det virka ikke som de brydde seg noe særlig... Det skjedde med dem som kom etter oss også, to stykker som kjørte inn i hverandre. Håper de fikk fiksa på den feilen, kan jo være farlig. Har ikke noe vondt i ryggen nå, og lillebaby har rørt på seg, så det gikk bra. Men tror ikke jeg prøver meg på den sklia med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2008 #984 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei Imli! Håper du har hatt en fin helg så langt I like måte Har vært en fin helg her i alle fall. Fått slappa av, og trent litt i tillegg. Og i morra skal jeg begynne på oppussingsprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. januar 2008 #985 Del Skrevet 20. januar 2008 Høres skummelt ut med den sklia. Håper de tok det seriøst og fikk ordna det. Det kan jo være farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2008 #986 Del Skrevet 20. januar 2008 Høres skummelt ut med den sklia. Håper de tok det seriøst og fikk ordna det. Det kan jo være farlig. Ja, håper de fikk ordna det. Tenk om noen hadde ligget på ryggen i sklia da, og så fått noen rett i hodet bakfra... Godt jeg ikke har klaustrofobi forresten, litt ekkelt å sitte stille i en bekmørk sklie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. januar 2008 #987 Del Skrevet 20. januar 2008 Høres koselig ut med tur i svømmehall, jeg tenkte faktisk på det i dag jeg også, men det får bli en annen helg Håper de fikser den sklia, den høres skummel ut... Bra det gikk bra med deg og lille babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. januar 2008 #988 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) For en ubehagelig opplevelse i sklia Håper de ordner det, det skal jo ikke være sånn. Men håper resten av helgen/dagen har vært fin Endret 20. januar 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. januar 2008 #989 Del Skrevet 20. januar 2008 Uff, ille når sånt skjer... Kunne jo virkelig ha gått gærent... Godt det gikk bra med deg, og enig i at den sklia kan det være greit å holde seg unna heretter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. januar 2008 #990 Del Skrevet 21. januar 2008 for 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #991 Del Skrevet 21. januar 2008 Høres koselig ut med tur i svømmehall, jeg tenkte faktisk på det i dag jeg også, men det får bli en annen helg Håper de fikser den sklia, den høres skummel ut... Bra det gikk bra med deg og lille babyen! Lille baby har det nok bare bra - virker sånn utifra sparka Ble litt blå bakpå ryggen, men ellers helt fint. For en ubehagelig opplevelse i sklia Håper de ordner det, det skal jo ikke være sånn. Men håper resten av helgen/dagen har vært fin Jada, hadde en fin helg ellers Ekkelt med den sklia, forhåpentligvis har de ordna det nå... Uff, ille når sånt skjer... Kunne jo virkelig ha gått gærent... Godt det gikk bra med deg, og enig i at den sklia kan det være greit å holde seg unna heretter... Ja, tror ikke jeg tar sjangsen på mer sklie... for 30 uker Ja, tenk, 30 uker! Ti uker igjen... Kan nok bli spennende utover, ja! Tenk at vi skal bli foreldre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #992 Del Skrevet 21. januar 2008 30 uker! Ja, tenk, 30 uker, faktisk. Helt utrolig hvor fort ukene har gått i det siste. Under 2,5 mnd til lillebaby kommer H*n har å komme til tida altså, for her venter ham/henne ikke annet enn et klessett, sokker, votter og et bilsete... Må nok ut på shopping snart ja. Nå skal jeg straks gå i gang med "prosjekt male gangen". Mannen er på jobb, og det er småtrist alene hjemme. Er veldig følsom i dag merker jeg, har gått rundt og smågrini helt siden jeg stod opp Må le litt av det da. Men tror jeg ble litt påvirka av en film vi så i går. Så en film som het "Forvarsel", var vel sånn passe bra, men ble så til de grader rørt av temaet... Var ei som mista mannen sin, og alle følelsene rundt det. At vi ikke vet hvor lenge vi har hverandre, og at vi må ta vare på hverandre. Sånn helt banale greier egentlig. Men min kjære begynte å snakke om hvor utrolig glad han er i meg og hvor redd han er for å miste meg, før vi la oss i går Jeg spurte om han hadde blitt påvirka av filmen, men det hadde han ikke, da, for den var jo dårlig... Mannfolk. Men det er godt å snakke om hvor glad man er i hverandre da. Tenkte på det til morgen i dag, da han dro på jobb; herregud, tenk om han ikke kommer hjem igjen. Men man kan jo ikke gå rundt å tenke sånn, da blir man jo gal... Nei, får komme i gang med noe og slutte å tenke så mye tror jeg. Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. januar 2008 #993 Del Skrevet 21. januar 2008 God morgen Kjenner til det med å være overfølsom, ja. Trodde først dette med at gravide var så følsomme var bulls**t, jeg - særlig for meg, for jeg er rimelig følsom fra før og tenkte det neppe kunne bli verre, men nå kan jeg godt finne på å sippe for "ingenting", stadig vekk. Og tar meg nær av ting i større grad enn før. Så det er nok noe i det, ja Veldig hyggelig med sånne kjærlighetserklæringer! Man trenger å høre det rett ut noen ganger selv om man vet det godt, innerst inne. Pass på å lufte godt mens du maler gangen, da! Og husk: it's ok to be sad, but don't celebrate it! Gratulerer med 30 uker! DET er jo noe å glede seg over, da Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. januar 2008 #994 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei hei vennen Og for 30 uker Tiden har gått vannvittig fort! Har fått en aldri så liten forsmak hvordan det er å være hormonell og superoverfølsom jeg og nå i forsøket Det er lov det. Viktig å ta vare på hverandre. Lære oss å sette pris på det vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. januar 2008 #995 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har fått for meg at jeg må huske å si til mannen at han må kjøre forsiktig når han drar til jobben om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. januar 2008 #996 Del Skrevet 21. januar 2008 30 uker Tenk ikke lenge til du er mamma nå... Utrolig hvordan tida går. Skjønner godt tankene dine. Jeg er så utrolig glad i mannen min, og best å unngå å tenke på at noe kan skje. Det viktigste er jo å sette pris på hverandre og den situasjonen en er i. At man snart har sin egen familie... Blir bra med nymalt gang. Har masse prosjekter hjemme vi også. Men får ta en ting av gangen. Nå skal en limtrebjelke males hvit. dEt må gjøres med oljemaling, så mannen skal gjøre det når han jobber seint. Han vil helst ikke at jeg er hjemme når han holder på med det... Etter det får vi se om det blir gang eller barnerom som prioriteres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #997 Del Skrevet 21. januar 2008 God morgen Kjenner til det med å være overfølsom, ja. Trodde først dette med at gravide var så følsomme var bulls**t, jeg - særlig for meg, for jeg er rimelig følsom fra før og tenkte det neppe kunne bli verre, men nå kan jeg godt finne på å sippe for "ingenting", stadig vekk. Og tar meg nær av ting i større grad enn før. Så det er nok noe i det, ja Veldig hyggelig med sånne kjærlighetserklæringer! Man trenger å høre det rett ut noen ganger selv om man vet det godt, innerst inne. Pass på å lufte godt mens du maler gangen, da! Og husk: it's ok to be sad, but don't celebrate it! Gratulerer med 30 uker! DET er jo noe å glede seg over, da Mandags Hehe, ja jeg var i grunnen overfølsom nok fra før jeg også. Har blitt enda verre Nå har jeg fått mala masse, og lufta! Malinga lukta veldig lite da, vannbasert. Mandags til deg og! Hei hei vennen Og for 30 uker Tiden har gått vannvittig fort! Har fått en aldri så liten forsmak hvordan det er å være hormonell og superoverfølsom jeg og nå i forsøket Det er lov det. Viktig å ta vare på hverandre. Lære oss å sette pris på det vi har. Ja, her går det unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #998 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har fått for meg at jeg må huske å si til mannen at han må kjøre forsiktig når han drar til jobben om morgenen Samme her... 30 uker Tenk ikke lenge til du er mamma nå... Utrolig hvordan tida går. Skjønner godt tankene dine. Jeg er så utrolig glad i mannen min, og best å unngå å tenke på at noe kan skje. Det viktigste er jo å sette pris på hverandre og den situasjonen en er i. At man snart har sin egen familie... Blir bra med nymalt gang. Har masse prosjekter hjemme vi også. Men får ta en ting av gangen. Nå skal en limtrebjelke males hvit. dEt må gjøres med oljemaling, så mannen skal gjøre det når han jobber seint. Han vil helst ikke at jeg er hjemme når han holder på med det... Etter det får vi se om det blir gang eller barnerom som prioriteres... Greit å ha noen prosjekter Får se hva mitt neste blir etter at gangen er ferdig. Oljemaling er kanskje ikke noe særlig nei. Har ikke satt meg så inn i hva man kan og ikke kan male med, men vannbasert regner jeg med er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. januar 2008 #999 Del Skrevet 21. januar 2008 30 uker!!! :-D Grattis! Nå blir det spennende framover ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #1000 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, nå er halve gangen hvit og fin! For en forandring! Det ble visst prosjekt opprydning først da. Masse greier jeg måtte rydde vekk før jeg kunne sette i gang. Men nå har jeg tatt over halve, tre strøk. Malinga tørka nemlig kjempefort. Så det var absolutt en fordel. Må muligens ta et strøk til da, den grønnfargen var god på å skinne i gjennom. Hele rommet virker mye større. Tror det blir en fin forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg