Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

:vinke:

Koselig at du har hatt litt å ta deg til og har to dager til med planer. Hjelper veldig med noen sånne dager. Da er det bare fredagen før helga :-D

Bra at alt var bra, og at du er innenfor normalen.

Ha en fin kveld :klemmer:

Ja, det hjelper med litt å gjøre :)

:klem:

Så fint at du har hatt en god dag :) Det trengte du etter en tung uke.... Håper det fortsetter sånn :klem:

Ja, har vært en litt trist uke dette.

:klemmer:

Innom med en :klem: til søte imli :)

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

:klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper slutten på denne uka blir bedre enn starten.

Og at det bare blir bedre og bedre :klemmer:

Det håper jeg også. Fikk vært i svømmehallen og svømt i dag, så da føler jeg at jeg har gjort noe :)

Huff jeg blir helt gæren av å se på det insektet ditt! Eller er det på min skjerm? ;)

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer og mer ungesjuk av å være her jeg... :)

Du får begynne å strikke imli. Til lille baby kanskje?

Er desverre dårlig på å strikke! Kan strikke skjerf, og det er det... Men kanskje jeg kan lære meg mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du strikke skjerf, kan du strikke ganske mye annet også. Jeg syns det er gøy i hvert fall.

Var nettopp å besøkte mannen og han fikk ullsokker :fnise:

Og svigermor fikk grytekluter og ett brett som jeg hadde malt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får til å strikke skjerf, greier du å strikke et enkelt babyteppe, for eksempel :)

Men ikke alle som er så glad i å strikke da. Jeg vil så gjerne bli flink, men går lei alt for fort ;) Har en del ufullførte strikkeprosjekter liggende... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikke var en god idé! Ikke tenk på at du ikke er så flink, det er ikke jeg heller, men man lærer jo! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her strikkes det ikke. Har ikke blitt strikket siden jeg gikk på barneskolen tror jeg det var...

Syntes det var grufullt kjedelig :ler: Men er sikkert mer morsomt når du har lille nurk å strikke til. Arvet noen strikkeklær til lille nurk. Utrolig fine, bare synd de kan brukes i så kort tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som drar og svømmer, da. Jeg vil også ha energi til å trene litt igjen :sjenert:

Håper dagen i dag også blir fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så lett å strikke... Vet liksom ikke hva jeg skulle ha begynt med. Har jo ikke strikka så mye, bare det vi lærte på skolen pluss et par skjerf på fritida, så det er ikke så lett.. Kanskje babyteppe. Men tar ikke det lang tid? Er ikke så tålmodig av meg, desverre. Nå er det jo ikke lenge igjen heller... Tror dere en uerfaren strikker klarer et babyteppe på 2,5 mnd? :klø: Kanskje jeg skulle strikka sokker eller votter istedet.. Men er ikke så god på rundpinne, og i hvertfall ikke sånn strikking med tre pinner... Noen som har noe enkelt å foreslå?

Det er veldig deilig å svømme, Mellon Collie - anbefales! Jeg er sånn som egentlig ikke liker å trene fordi jeg ikke liker å slite og svette ;) Men med svømming blir det null svetting, det er ikke slitsomt, man merker ikke at man er sliten før man kommer opp av bassenget egentlig...

:klemmer: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svømming er bare deilig. Det er som trening uten trening. Du merker ikke at du trener. Veldig avslappende også.

Jeg syns det er synd jeg ikke har noe svømmehall i nærheten hvor jeg bor, ellers så hadde jeg svømt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig kjekt med svømmehall i nærheten. Som du sier så merker man liksom ikke at man trener. Selv om det faktisk er veldig god trening for hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du kan vente litt med sokker i hvertfall, da du bruker fem pinner og må strikke hæl også videre..

Jeg tror du rekker å strikke teppe hvis du har lyst til det. Det trenger jo ikke være kjempe stort heller..

Bortsett fra det så har jeg ingen gode forslag for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv Mor Signes Babyteppe. Skal strikkes løst og med store pinner. Jeg kan ikke å strikke i det hele tatt, men dette tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på før lillebror kommer. Målet mitt et å lære meg å strikke i 2008. Ser jo alt det fine venninner tryller fram, så det må jeg prøve jeg og. En enkel ullbukse kan du jo prøve deg på? Eller ei lue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...