Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legge ut bilder:

Jeg gikk bare inn på "skriv svar", og klikka på den "velg en fil"-saken (bla igjennom) og leita fram bildene som var lagra på pc'en. Så trykker man bare på last opp, og vips har har du bilde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, peppermyntekuler!! Det vil jeg også lage.

Så hadde monja en veldig enkel og grei oppskrift på karameller i dagboka si. Fristende å prøve.

Må jeg sjekke. Karameller er godt... Husker fra barndommen at de enten ble veldig seige eller veldig harde... Likte best de seige jeg. kanskje jeg skal prøve på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg sjekke. Karameller er godt... Husker fra barndommen at de enten ble veldig seige eller veldig harde... Likte best de seige jeg. kanskje jeg skal prøve på det...

Åj... karameller! :sikle: For noen år siden lagde mamma alltid noen knallgode karameller til jul, tror jeg skal overtale henne til å gjøre det i år også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk veldig lyst på karameller nå jeg også... Av en eller annen grunn! ;)

Vi fikk trilla ut marsipankuler i dag vi. Så nå har vi hvite, gule, røde og (grøss) blå marsipankuler klare til jul. De blå ser skikkelig ekle ut... :ler:

I morgen drar vi for å se på vogner igjen. Mannen avspaserer fra jobben så da får vi tid til å ta en tur.

Nå er jeg trøtt! Trenger minst 10 timers søvn for tiden merker jeg... Har vært trøtt hele svangerskapet jeg. Vil visst ikke gi seg... Nå skal jeg snart legge meg! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa noen peppermyntekuler? :-D Uff, jeg kommer til å rase opp i vekt i jula, jeg er verdens største godtegris...

Sov godt imli, vi er flere som er trøtte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23+4

Veldig trøtt i dag... Men så har vi fått gjort mye. Var på en babybutikk i nabobyen, mest for å se på vogner, men så fikk vi kjøpt oss bilsete til babyen! Var tilbud på seter, så vi fikk et for 700 kr. Vi fant ut at vi ikke kunne finne noe billigere enn det nytt, og så var det bare et igjen! Så da fikk vi bilsete. Og så insisterte svigermor på å betale for det etterpå da. Så da ble det gratis :) Men nå har vi faktisk fått kjøpt noe til babyen! Føler vi er litt mer i gang nå.

Så på vogner også, har vel nesten bestemt oss for en Simo kombi-vogn. Vi vil ha en litt stor og solid en, og det er MANGE spinkle vogner på markedet! Var to typer med sånn vogner som vi ville ha (kombi og firehjuling), resten var bare trehjulinger, vogner med svingbare forhjul osv. Mange vogner som ser veldig utstø og spinkle ut. Vi vil ha en litt mer stødig type, og som helst varer en stund, vi vil jo ha flere barn. Så vi får ta en tur etter jul og kjøpe vogn, mamma som betaler ;)

Får besøk av ei venninne i kveld, og så blir det bakehelg tror jeg ;)

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fikk veldig lyst på karameller nå jeg også... Av en eller annen grunn! ;)

Vi fikk trilla ut marsipankuler i dag vi. Så nå har vi hvite, gule, røde og (grøss) blå marsipankuler klare til jul. De blå ser skikkelig ekle ut... :ler:

I morgen drar vi for å se på vogner igjen. Mannen avspaserer fra jobben så da får vi tid til å ta en tur.

Nå er jeg trøtt! Trenger minst 10 timers søvn for tiden merker jeg... Har vært trøtt hele svangerskapet jeg. Vil visst ikke gi seg... Nå skal jeg snart legge meg! :søvn:

Åååh, marsipankuler! Jeg elsker marsipan! :hjerte::sikle:

Så koselig med babyshopping! :-D Gleder til vi kan det også :)

Kjekt med mødre som betaler;)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstolen heter Playxtrem... Aner ikke noe om merker så jeg vet jo ikke hvor "bra" det er. Men det er jo i alle fall godkjent på alle måter. 2 års garant. Kan brukes opp til 13 kg, og det var med både et sånt trekk til å ha over og kalesje som var til å ta av. Svart og grå :) Så får vi se hvordan det fungerer når lille baby kommer ;)

Kjekt med mødre som betaler, ja. Mamma insistere på det, så da har ikke pappa noe han skulle ha sagt ;) Vi er bare glad for det vi! Den vogna vi tror vi vil ha koster 4999. Mamma synes det var billig, hun. Det er vel ikke så verst, for jeg tror det er fem års garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg forresten magen begynner å komme... Har merka det de siste dagene, at det har blitt litt mer der ;) Veldig rart.... Men det er vel på tide. Mange som har "slitt" med dette i ukesvis allerede... Trodde egentlig jeg skulle synes det ble fint, men jeg synes egentlig bare det er rart... :sjenert: Får ta et nytt magebilde snart så får dere se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg med tanke på vogn. Vi skal ha en vogn som er solid og tåler litt, for det er liksom ikke sol og tørr asfalt hver dag her. Å dra en trehjuling eller en spinkel vogn gjennom snø og sørpe blir ikke aktuelt.

Grattis med bilsete! :)

God fredagskveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir koselig å se magebilde :-D

Det er lenge til jeg er der du er, men det er likevel spennendes å kunne se utviklingen som du legger ut :klem:

Håper du får en fin helg! Gratulerer med bilstol! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23+5

I dag blir det pepperkakebaking, og så får jeg se om jeg rekker å sette brøddeig og lage krumkaker også. Nå er jeg liksom god på matstellet, men resten av husarbeidet lider under det - nå har en av kattene tissa under kjøkkenbordet for eksempel... :ler: Frister ikke å vaske det opp. Mannen får ta det når han står opp. Jada, sover enda han, det lille sovedyret mitt :hjerte: Får gå opp å vekke ham snart.

Ellers blir det en rolig helg, tror jeg. Bursdag til lillesøster i morgen, hun blir 18. Så da får vi kjøpe en rusbrus til henne i tillegg til gave ;) Mulig mannen må jobbe i helga også, han er på brøytelag om vinteren, og det er visst meldt snø i morgen.

Ha en fin helg, dere også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen på tide at du begynner å få mage også! Min har vokst masse de siste ukene...

Ang. godterierer i jula, denne julen kan vi jo virkelig fråtse og bare skylde på babyen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...