Gjest imli Skrevet 26. november 2007 #441 Skrevet 26. november 2007 Uff... Synes det var dårlig gjort av kollegaen din å tvinge deg med på denne måten, selv om hun sikkert gjorde det for å være snill! Håper du får ordnet opp i det på mandag, og at du får tilbake gamle hårfargen din. Skjønner ikke at folk skal være slik at du føler du ikke er bra nok... Må få lov til å se ut som du selv vil, ikke slik som alle andre vil! Ja... skal til frisøren nå i formiddag. Får håpe vi får en ordning på det, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør... :juhu: 22 uker :juhu: Lykke til hos frisøren i dag, håper virkelig det ordner seg og at du blir fornøyd igjen Takk takk Kan du ikke la frisøren du skal til idag vurdere håret ditt? Så får du sikkert fort beskjed om du kan klage på det fagmessige iallefall. Huff, det er så ille når det blir sånn. Håper du får orden på håert idag. Det er jo viktig å føle seg vel. for 22 uker Ja, får kanskje spørre om det. Lykke til hos frisøren, håper det ordner seg med håret, for det er ikke noe morsomt når sånt skjer
linky Skrevet 26. november 2007 #442 Skrevet 26. november 2007 Hvordan gikk det hos frisøren? *spent*
Lilith Skrevet 26. november 2007 #443 Skrevet 26. november 2007 Ingen hyggelig kollega som kritiserer håret ditt og så får deg til å gjøre kjipe ting med det som du i utgangspunktet ikke ville! Håper det gikk bra hos frisøren i dag, og at du fikk tilbake hårfargen din - som jeg er helt overbevist om at er kjempefin!
Knøttet Skrevet 26. november 2007 #444 Skrevet 26. november 2007 Hvordan gikk det hos frisøren? Gikk du tilbake dit du hadde vært og sa du var misfornøyd, eller? Og er du fornøyd nå? Håper du er fornøyd nå... Utrolig kjedelig å gå rundt og føle seg utilpass og lite fornøyd med hårfrisyren sin
Eve Luna Skrevet 27. november 2007 #445 Skrevet 27. november 2007 Jeg syns det var virkelig frekt gjort av kollegaen din å masse på deg å forandre på håret. Håret er så personlig. Det har mye med vår selvbilde å gjøre. Jeg har opplevd noe lignende en gang. Dro til frisøren med tanke på striping og hun klarte å overtale meg til å farge store deler av håret oransje. Jeg er ellers blek i ansiktet, men da så jeg helt død ut. tDet var helt forferdelig. Jeg turte ikke gå tilbake. Så jeg dro til en annen frisør noen dager etterpå og farget håret i min opprinnelig farge. Aldri mer til den frisøren. Og uansett hvor mye andre syns du er fin på håret, hvis du ikke mener det selv så hjelper det ikke. Håper du fikk fikset håret i går.
Gjest imli Skrevet 27. november 2007 #446 Skrevet 27. november 2007 22+1 Fikk vært hos frisøren i går. Så nå puster jeg bare lettet ut! Gikk ikke tilbake til den forrige frisøren, hadde nok ikke fått penger tilbake, sånt er visst veldig vanskelig. Det jeg kunne fått som "erstatning" er vel at hun farget håret mitt tilbake, men det ville jeg ikke! Så jeg dro til en annen frisør, og er ganske fornøyd med resultatet. Denne frisøren var ikke imponert over den forrige - det sa hun rett ut. Hun mente stripene var for brede, at den lyse fargen var for lys, og at det var feil å stripe hele overhåret - det skulle vært noen striper med mitt eget hår innimellom. Så da var det ikke bare jeg som var hysterisk Fikk dermed farget håret i en farge så lik min egen som mulig. Helt lik er den vel ikke, det er vel ikke mulig. Men satser på at det ikke synes noe særlig når mitt eget hår vokser ut igjen. Skal ALDRI stripe håret mitt igjen! Aldri ha noe som helst farge i det heller. Naturlig er best spør du meg. Får heller vurdere en annen klipp eller noe hvis jeg skulle bli lei det lange håret. Har rydda og støvsuga huset i dag Ser ganske presentabelt ut her nå. Så får jeg snart begynne på middag så den er klar når mannen kommer hjem fra jobb. Føler meg som en skikkelig husmor om dagen. Merker litt vondt i korsryggen noen ganger, men det er vel ikke til å komme unna. Ingen bekkenløsningi sikte foreløpig i alle fall! Prøver å gjøre noen styrkeøvelser hver dag, som jeg fant i en sånn gravid-bok jeg fikk hos jordmor. Så får vi se om det hjelper. Ha en fin dag alle sammen!
Eeyore Skrevet 27. november 2007 #447 Skrevet 27. november 2007 Så bra at du fikk tilbake håret ditt. Men kjedelig at det sikkert har kostet noen kroner da... Ha en fin husmordag
Gjest imli Skrevet 27. november 2007 #448 Skrevet 27. november 2007 Så bra at du fikk tilbake håret ditt. Men kjedelig at det sikkert har kostet noen kroner da... Ha en fin husmordag Ja, har et meget dyrt og eksklusivt hår nå
Eve Luna Skrevet 28. november 2007 #451 Skrevet 28. november 2007 Bra at det ordner seg med frisyren til slutt. Skjønner godt din frustrasjon.
Simpleminded Skrevet 28. november 2007 #452 Skrevet 28. november 2007 Godt det ordnet seg med håret da Håret er jo en del av personligheten vår (ansiktet er jo det første folk ser), så det er viktig at vi er tilfreds med frisyren Ha en fortsatt fin dag!
Knøttet Skrevet 28. november 2007 #453 Skrevet 28. november 2007 Så bra det ordnet seg med håret ditt! Klart det ikke bare var du som var hysterisk! Ille når den andre frisøren sa at den forrige hadde gjort en dårlig jobb...
Frigg Skrevet 28. november 2007 #454 Skrevet 28. november 2007 Så bra at du er fornøyd med håret nå da :-D ( men jeg hadde likevel ha dratt til den andre frisøren og forlangt penger tilbake, for du skal selvfølgelig ikke betale for en vare du ikke erfornøyd med. :slåss: ) Men det viktigste er at du er fornøyd nå Å så har du i alle fall prøvd å stripe håret en gang, så vet du hvordan det er. Man lærer av sine feil vet du Huff, nå følte jeg meg slem, men det er ikke ment slik!!!
naley Skrevet 28. november 2007 #455 Skrevet 28. november 2007 utrolig kjedelig når man er misfornøyd med frisøren. Jeg har lært meg å holde meg til eei fast ei. Ho har vel ordnet håret mitt siden slutten av barneskolen, så ho kjenner meg og håret godt
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #456 Skrevet 28. november 2007 Ja, nå ser håret levelig ut. Får håpe det holder seg sånn, at ikke fargen slites bort og de grusomme stripene kommer fram! I dag har jeg faktisk trent. Blir rent imponert over meg selv her. Har vært i svømmehallen. Svømte faktisk 50 minutter uten pause, så jeg er nok i bedre form en jeg trodde Gikk fram og tilbake også, det tar en halv time. Så jeg var ganske sliten da jeg kom hjem, men det var faktisk ganske gøy. Tror jeg skal fortsette med dette. Så lenge jeg er sykemeldt er det veldig greit, for da kan jeg dra på damebad som er midt på dagen, og slipper familiebad på ettermiddagen -stappfullt basseng og hylende unger... Meldte meg på svangerskapskurs i dag også! Jordmor anbefalte meg å melde meg på før jul, så da gjorde jeg det. De visst ikke helt startdato på helsestasjonen, men de kjører fortløpende kurs etter behov. Dama som svarte sa i alle fall at jeg skulle få brev med mer info, men med min termin fikk jeg nok kurs i slutten av januar/begynnelsen av februar. Har veldig lyst til å gå på det, nesten mest pga det sosiale - hadde vært fint å treffe noen i min situasjon, ikke et vondt ord om dere på KG men det hadde vært gøy å treffe noen virkelige mennesker som også venter barn. I morgen kommer mamma og hjelper meg med vasking. Hun vil det selv altså, tilbyr seg fordi hun synes det er gøy (!) å vaske og rydde. Og så har mannen bursdag på fredag så da får vi rent hus. Ha en fin kveld jenter!
Frigg Skrevet 28. november 2007 #457 Skrevet 28. november 2007 50 minutter?????? Du er jo i superform jo. Da jeg var i god form, var jeg kjempesliten etter 30 minutter jeg
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #458 Skrevet 28. november 2007 Hehe, svømte ikke akkurat fort da... Var rolig tempo. Tror jeg snart skal ta magebilde igjen. Tror kanskje den har vokst litt... Alle maser om at jeg snart må se å få gravidmage. Kan jo ikke akkurat bestille den da. Har liksom ikke sånn kul som alle andre har. Magen min er liksom "flat", dvs den går jo utover, men strekker seg liksom over et langt område... Mannen tror babyen står inni der... Nå skal det sies at jeg er ganske høy da, 175 cm. Så ungen har vel litt plass å strekke seg på
Knøttet Skrevet 28. november 2007 #459 Skrevet 28. november 2007 Hehe, svømte ikke akkurat fort da... Var rolig tempo. Tror jeg snart skal ta magebilde igjen. Tror kanskje den har vokst litt... Alle maser om at jeg snart må se å få gravidmage. Kan jo ikke akkurat bestille den da. Har liksom ikke sånn kul som alle andre har. Magen min er liksom "flat", dvs den går jo utover, men strekker seg liksom over et langt område... Mannen tror babyen står inni der... Nå skal det sies at jeg er ganske høy da, 175 cm. Så ungen har vel litt plass å strekke seg på Virkelige personer? Sier du at vi ikke er virkelige?! *fornærmet* Neida, skjønner deg godt, og tenker slik jeg også. Gleder meg til møte hos jordmor med de som har termin i samme måned som meg! :-D Jaa, magebilde!!
Fremhevede innlegg